@runner Jurek pakt de beestjes van zijn mobiel al en als er iets naast hem ligt dan pakt hij het ook en hij is net voor het eerst 10 cm vooruit gegaan in de box hij wilde naar het huisje van bert en ernie hij werd er helemaal driftig van. Maar het ene kind is het andere niet hoor en Jurek is wel heel erg snel moet ik zeggen met alles eigenlijk wel eten ontwikkelen ik had eigenlijk verwacht dat hij wel wat langzamer zou zijn dat zeggen ze meestal dat jongens iets trager zijn dan meiden. Het pap eten gaat vandaag al wat beter hij smult er echt van is zo'n leuk gezicht. Ik zal er vandaag ff een foto van plaatsen. groetjes
erna, dat gaat er zeker goed in! ruben zijn mobiel hangt te hoog om 'm te kunnen pakken. en vooruit komt ie ook nog niet hoor, wel druk aan het spartelen als ie op z'n buik ligt.
@erna: leuke papfoto! @Lisette: ((HUG)) @runner: lekkere luilak die Ruben van jou! Hoeveel voeding krijgt ruben?
judith, ruben zit nu aan de 4 á 5 voedingen per dag. zat er over na te denken om hem toch maar wakker te maken maar hij is dik zat als ie honger heeft hoor ik 'm vanzelf wel. echt grappig, ruben is nu de hele dag al aan het spetteren. kan om de 5 min. zijn toet schoonmaken, hihi. wij net naar roelofarendsveen (baby-dump) ligt mijn portemonee nog op het aanrecht wat een kl*re eind rijden voor jan doedel!
Ik zit eraan te denken om over te gaan op 4, maar ik heb een vermoeden als ie om 20u ofzo de laatste krijgt, hij 's nachts weer komt ofzo Nu slaapt ie na z'n fles van 23u door tot tussen 6 en half 7. Das ook nog vroeg! Maar voor z'n gewicht heeft ook Kian geen 5x meer nodig volgens mij Ben benieuwd of ie nu weer van hetzelfde gewicht is als Ruben Volgende week weer cb
Hallo, We hebben gisteren toch besloten om al te beginnen met het fruithapje. Hij heeft gisteren en vandaag een half potje banaan op en straks hij een groentehapje (worteltjes). We wilden eerst ook met pap beginnen, maar daar wachten we nog even mee anders krijgt hij wel veel nieuwe dingen in 1 keer. Het fruithapje ging er heel goed in. We hadden verwacht dat het na 3 of 4 hapjes wel genoeg zou zijn, maar hna een half potje zijn we zelf maar gestopt. Het ging er echt heel snel in. Meneer werd zelfs driftig als het volgens hem niet snel genoeg ging. Ben benieuwd straks met de worteltjes. @Runner: Nils pakt sinds vorige week de beestjes van zijn mobiel vast. En gisteren stond ik in de keuken en ineens ging de mobiel aan. Ik ging kijken, en toen lag Nils half op zijn zij tegen aan het kastje van de mobiel te voelen. Ook de knuffeltjes die om hem heen liggen pakt hij op. En dat spetteren.... Nils doet dat ook al een tijdje en sinds gisteren doet hij ineens 'scheetjes' met zijn mond laten. En een lol dat hij dan heeft. Hoe meer speeksel en bellen hoe leuker vind hij. @Lisette: Jammer van je baan en opleiding. Maarja als het je niet ligt is het wel verstandiger om ermee te stoppen, hoe moeilijk het ook is. Hoe reageerden ze op het werk? Wij hebben nu lekker 2 weken vakantie. Nou ja lekker... dit staat er op de planning: - zometeen komen ze het zonnescherm brengen voor achter. - Morgen gaan we de muren verven bahbah. - en nog wat meer van die klusjes blèh Gisteren is mijn zus met man en kinderen op visite geweest (de tweeling die precies een jaar ouder zijn dan Nils). Het was erg gezellig. We zijn nog even gaan wandelen met z'n allen. Toen hebben ze hier nog gegeten (lekkere spaghetti van Sonja Bakker). Nou ik ga mijn thee opdrinken. Doei doei
ruben krijgt geen flessen, hihi. heb dan ook geen idee hoeveel ie binnen krijgt maar zo te zien wel genoeg! heeft iemand enig idee hoe je merkt dat je te weinig BV meer hebt. van de week was ie s'avonds zo aan het bleren met geen mogelijkheid stil te krijgen, hij had mij al helemaal leeg getrokken maar bleef driftig op zijn vingers zuigen. heb van de week een pak KV gekocht om dat er maar bij te geven. maar ik denk dat ie liever verhongerd dan zat ie dat spul moet opdrinken, haha werd dat gegil zo zat dat ik 'm maar weer heb aangelegd...
@runner: Misschien moet je Ruben maar in z'n oor fluisteren dat Jarissa er super van groeit, van dat kunstspul. Vanmiddag weer met Jarissa naar de orthomanueel geweest. Was niet zo succesvol omdat ze honger had toen ze daar wakker werd. En dat was dus huilen! Arm kind. Na de behandeling daar gevoed en verschoond. Toen even langs mn oude kantoor. Reuzegezellig iedereen weer te zien. Erg leuk. Voelt daar toch een beetje als thuiskomen. Maar Jarissa was zeurderig dus ik ben snel weer naar huis gegaan. Onderweg nog even langs de supermarkt. Daar hadden ze de goede spenen voor Jarissa's nieuwe flessen! Jippie. Jarissa is in de auto meteen in slaap gevallen en slaapt nu nog steeds. Ze is vast bekaf van die behandeling bij de peut. Toch al dames hier die al beginnen met extra voeding. Grappig. Ben benieuwd waarom jullie nu al beginnen. Niet als kritiek hoor, ben gewoon een nieuwsgierig mens! Zolang Jarissa tevreden is na haar fles en ze zo lekker blijft groeien, wacht ik af tot ze 6 maanden is. Haha, zit uit pure verveling te bellen op zo'n belspelletje. Bel 2 keer en ben tiende beller! Yes, ik zit in de finalepool. Haha, zou wel kicken zijn. Als besluit van mn verlofperiode nog ff EUR 1.350,00 winnen. Ach, is eigenlijk pure oplichting.
@runner: is je zwembadje al binnen? Ik heb ook besteld. Zonde dat je je portemonnee vergeten was. Echt een actie voor een kersverse moeder. Zwangerschapsdementie blijft toch langer hangen dan we eigenlijk willen. @Wenniepenny: ben erg benieuwd naar de schaterlach van Daan. @Lisette: wat ontzettend jammer dat de baan en opleiding niet is wat jij ervan verwachtte. Heb je het inmiddels verteld? Ben benieuwd naar hun reactie. Kan me goed voorstellen dat je nu even een dip hebt. @Erna: Jarissa heeft nog helemaal niet in de gaten dat er een wereld naast haar is. Speelgoed zoekt ze echt boven haar. En dat pakt ze ook goed vast. Maar naast haar? Daar is helemaal geen wereld meer! @inge: veel succes met je klusvakantie. Hopelijk hebben jullie ook genoeg tijd om lekker te genieten!
pendrag nee, zwembadje is nog niet binnen. heb wel een mail gehad dat ie onderweg is, hopelijk van de week. je zal zeker wel verzendkosten moeteen betalen? of heb jij daar ook geen ervaring mee?
Niks gewonnen natuurlijk. Geen ervaring mee runner. Kwam voor het eerst op de site. Ben benieuwd. Wordt wel lachen als ze mij gaan bellen voor een hypotheekadvies. Haha, kunnen nooit tegen mn huidige condities op.
@Runner, misschien is heeft ie wel mama honger? Dat kan natuurlijk ook he. Dan drinkt ie niet maar ligt ie puur aan voor de aandacht. Dat heb ik ook weleens gedaan met Sam. Twee keer zuigen mama krijgt toeschietreflex en Sam is gekalmeerd en gaat slapen (aan de borst) Ik denk dat je merkt dat je te weinig hebt als ie sneller komt, minder plasluiers en over de hele dag veel huilen. En de 4/5 mnd dip daar zit je nog niet aan he... of wel? Hmmmm. Dan is het een kwestie van doorzetten Ik merk nu dat Sam echt haar bedje om 3 uur nodig heeft. Als we dat niet doen dan is ze helemaal van de kaart. Joepie ahum... Vandaag zou de kinderstoel van airmiles geleverd worden tussen 9 en 1 en wij maar wachten... en nog steeds geen stoel? Ik kon dus nog helemaal niet weg. Dus na de voeding van 2 uur konden wij pas onze stenen/vulzand en afvoer container bestellen. As weekeinde gaat het hier loos. We kunnen niemand vinden die het voor ons gaat doen (voor de grote vakantie) dus moeten we nu zelf aan de slag. Oke scheelt wel ruim 1000 euro hoor, dat is natuurlijk ook lekker Net wezen douchen met z'n drietjes. Was gezellig. Sam nog steeds daarna beetje van slag maar na mijn rustgevende hand op haar hoofd en een speen erin slaapt ze nu eindelijk eventjes. Om 10 uur weer voeding en dan mag ze weer naar bedje toe... Had ik al verteld van ons ongelukje? Wij hebben een overstroming gehad vorige week. Ik liet Sam d'r badje leeglopen en toen vloog de slang er vanaf.... en aangezien wij houten vloeren hebben boven is dat niet leuk!
Hallo dames, hoe is het hier allemaal. Ik mis jullie wel. Ik zit helemaal niet achter de pc joh. HOe gaat het met iedereen.
hé sweetcandie, jij ook weer boven water?! wij missen jou ook, een stuk rustiger geworden iedereen heeft het te druk met de kids, nietwaar? ook alles goed met lina? daphne, 4/5 maanden dip? wat houd dat in? zozo waterballet gehouden? vloer niet krom getrokken?
Met lina gaat het prima, runner dank je wel. Alleen heeft mijn zoontje van vier nu waterpokken, ze zijn gelukkig al opgedroogd. Maar ik ben bang dat hij lina ansteekt.. wie weet er wat van..
@pendrag om antwoord te geven op je vraag over bijvoeding ik denk dat het gewoon verschilt per kind Jurek zit al vrij snel op 4 voedingen en vaak zijn ze er dan aan toe om bijvoeding te krijgen nu is Jurek nog geen 3 maanden maar zoals ik al eerder vermelde het ene kind is het andere niet. En ik denk dat je bij je tweede kindje wat beter je kind aanvoelt omdat je iets meer ervaring hebt. Ook heb ik zo mijn eigen mening wat betreft alergieën ik ben namelijk van mening dat hoe meer je je kind beschermd tegen allerlei producten en stoffen hoe groter de kans op allergie want we gaan er tegenwoordig al vanuit dat het kind er allergisch op kan reageren dus we gebruiken standaard geen wasverzachter om maar een voorbeeld te noemen nou ik gebruik dat dus wel en als Jurek uitslag krijgt is het altijd nog vroeg genoeg om er mee te stoppen. En de dame hier bij het cb vertelde mij ook nog is toen ik dit verhaal daar ook op stond te hangen ik moet zeggen dat het aantal allergische kinderen met het jaar toeneemt doordat ouders kinderen te erg beschermen. Want wat een kind niet leert kennen kan het ook geen anti-stoffen tegen maken. pfffff ik denk dat ik maar een boek ga schrijven ik maak er ook altijd ellende lange verhalen van maarja that's me.