Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Ik heb inderdaad mijn baan opgezegd, volgende week maar weer op zoek naar iets nieuws maar nu eerst nog even bijkomen van alle comotie.

Mijn kinderwagen heeft gewoon 3 lege banden, dat rijd heerlijk hoor!

Jammer van de lunch zaterdag, hoop dat we gezellig met z'n velen kunnen lunchen binnenkort!

Ga nu weer lekker Wii-en..

groetjes Lisette

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Foto-update van de mooiste baby van het universum! :)

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik denk dat jij het verkeerde mannetje voor je hebt hoor ;)
    dat mooiste mannetje woont hier! :)

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Sjips Daphne, das niet lekker een lekke band.

Hoe doe jij dat Lisette? Veel plezier met je Wii.

Prachtig Judith!

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hier eentje van mijn zusje en haar neefje, haha.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nou goed runner, die van jou mag er ook wezen ;) hihi :)

7. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi allemaal,

Sorry dat het zo lang stil was rond mij....heb het erg druk!
    Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Jammer dat de lunch niet doorgaat, zal snel kijken of ik misschien op 1 van de andere data kan. Is het dan nog steeds in Utrecht?

Luuk is vandaag 4 maanden..zou officieel dus mogen beginnen met bijvoeding maar wacht er nog even mee ivm zijn refluxproblemen. Nu hoorde ik dat je wel al kan beginnen met rijstebloem...iemand al mee begonnen of ervaring mee? Kan ik dan ook de laatste fles weg laten? Luuk krijgt nu 5 x 180...mag ik naar 4 zonder bijvoeding? Voel me best onzeker over het eetpatroon en wat komen gaat..Herkennen jullie dat?
    Morgen moeten we weer naar het cb. Ben benieuwd wat hij nu weegt..Hij is wel een kleine wijsneus aan het worden hoor. Moet eigenlijk zijn 3e serie prikken krijgen maar daar wacht ik even mee, hij is al meer dan 2 weken erg verkouden.

Zal wat nieuwe foto`s in mijn album plaatsen!

Liefs, Bab

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hoop dat je alsnog mee kunt lunchen Bab. Kan me goed voorstellen dat je nog even wacht met bijvoeding. Ik heb geen ervaring met rijstebloem. Jarissa zit al wel een week of wat op 4 flessen. Gewoon 210 + 7. En dat gaat uitstekend. Verder krijgt ze helemaal niets.
    Vier maanden alweer zeg. Hij is ook gewoon een maand ouder dan Jarissa. Jammer dat hij zo verkouden is, dan is inenten inderdaad niet zo'n goed idee.

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Sorry meisjes!
    Jullie hebben het beiden fout. ;)
    Hij woont toch echt hier! :)

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Het mooiste mannetje woont misschien bij 1 van jullie maar het allermooiste meisje is toch echt een lief fries meisje! En die ligt nu heerlijk op bed na een gezellige douche samen met haar mama!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    dank je wel judith :)
    gedeelde 1e plaats?

bab, ik heb ook geen verstand van dat bijvoeden.
    als je morgen toch naar het cb gaat, die horen het toch allemaal zo goed te weten, hihi
    vervelend hoor dat luuk zo verkouden is.
    laat zien die nieuwe foto's!
    ben nl heeeel nieuwsgierig!

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: hoe is het nu met je paard? Al meer gehoord over de rare klachten van de huidige eigenaar?

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hé rustig aan he jij!
    hahaha

ennuh pendrag,
    wat dat mooiste meisje betreft....
    je beseft wel dat zij over een paar jaar van haar troon af kan worden gestoot?!
    :) :) :) :) :) :)

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Onmogelijk runner. Door wie dan?

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    nou,
    aangezien we ruben zo goed in elkaar hebben gezet...
    misschien willen we dat over een aantal jaar wel weer herhalen,
    als dat nou een meid zou zijn,
    wil ik niet opscheppen natuurlijk.
    maar dat resultaat zal dan helemaal verbluffend zijn!

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, dat mag dan best verbluffend zijn maarre het mooiste meisje blijft hier wonen! En wat mooiste kereltje betreft: de volgende hier wordt een jongetje dusse ..... dan heb ik ze allebei! LOL

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Maar nu even alle gekheid op een stokje meiden.

De februari 2007 baby's zijn de allermooiste van het hele forum! =D> \:D/ :whistle: \:D/ =D>

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    daar sluit ik me bij aan! :)

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    En ik ook hahaha! Luuk is de knapste man van Gelderland hahahah!

@ Pendrag: het is al 6 weken stil rond mijn paard. Na de brief van de advocaat van die kerel heeft rechtsbijstand een brief namens mij gestuurd, dat is inmiddels 6 weken geleden. Raar toch? als je echt zo met dat beest omhoog zit en als hij echt zo stout is dan wacht je daar toch niet zo lang mee? Wss is het een grote blufpoging!Hopen maar dat het zo blijft. Hoe is het met jouw paard? Heb je toch niet helemaal een klik mee?
    Ik ben nog wel actief in paardenland hoor..Rijd op een paard van een vriendin welke de changementen niet wil leren, echt een hele eigenwijze dame met een geweldige uitgestrekte draf! 30 juni ga ik voor t eerst weer jureren..ook leuk om te doen!

Dank voor de tips, zal het CB eens vragen. Die zullen wel chago zijn omdat ik Luuk niet wil laten enten morgen..lekker pech, hij moet eerst beter zijn toch?
    Volgende week moeten we fotos maken van zijn heupjes, ben zeer benieuwd! Vwb fysio gaat het nog niet helemaal geweldig. Hij moet nu naar een manueel therapeut toe, zijn beweegelijkheid in zijn nekje neemt nl af ipv toe! Echt sneu, hij doet zo zijn best. Als hij in buikstand ligt krijgt hij zijn hoofdje amper omhoog...en als hij bijv in wipstoel zit dan zakt hij scheef weg. Niet goed dus! Slaapt nog steeds in zijligkussen en dat vindt hij heerlijk!

Hoe groot is Jarrissa nu Pendrag? En welke maat draagt zij?

Hahha het is een kippenhok hier in huis...sinds gisteren heeft James, onze brits langhaar kater van 12 maanden er 2 brits langhaar vriendinnen van 8,5 week bij! Je lacht je rot! Ze vliegen hier door het huis heen en James heeft nog nooit zo hard gerend in zijn leven! De hond is ook helemaal van slag, wordt helemaal zenuwachtig van die kleintjes...

Volgend jaar ons eerste nestje, ben benieuwd!

Liefs, Bab

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Paard staat hier nog steeds te koop Bab. Als je nog iemand weet die een leuk paard zoekt voor dressuur/endurance dan heb ik hier de juiste staan!

Heb al wel, heel onverstandig, alvast een ander paard gekocht. Eigenlijk te klein, zeker voor mij. Maar een heel aansprekend hoofdje, veel looplust, super stap en draf, normale galop. En een droomafstamming: Erik x Apollonius. Moet nog even papieren van mijn oude ruin opzoeken maar waarschijnlijk komen ze bij dezelfde fokker vandaan, grappig he?

Jammer dat de fysio bij Luuk niet het gewenste resultaat heeft. Jarissa is afgelopen dinsdag weer bij de ortho manueel geweest. Ging niet zo super want ze moest erg huilen omdat ze op haar fles moest wachten. Over 4 weken moeten we terugkomen.

Jarissa was bij de laatste controle bij het CB (3 weken geleden) ong. 5500 gr en 58 cm meen ik. Ze heeft meestal maat 62 aan. Ik had een heel schattig blauw met bloemetjes broekje liggen op mijn stapel 'nog te groot'. Dat heeft ze gisteren heel even en vandaag aangehad. Is haar dus al bijna te klein! Te strak in haar taille, is ook maat 62. Soms heeft ze nog maat 56 aan.

Leuk, jonge katjes in huis. Ik ben niet zo'n kattenmens maar jong spul is altijd geweldig. Hier heeft onze poes 2 dagen op een slaapkamer opgesloten gezeten. Daar zal dus wel wat liggen. Morgen maar eens goed zoeken en een emmer sop mee.

Deel Deze Pagina