Ohoh Pendrag dat wordt idd soppen denk ik...zal vast een cadeautje liggen! Ik ben ook niet zo`n standaard huis-tuin- en keuken poezenfan maar dit ras is echt geweldig! Net grote knuffelberen met een superlief karakter. Ze mogen ook niet naar buiten dus geen vlooien en leuke cadeautjes hahah! Oh ben benieuwd naar je nieuwe paard..Ruin/merrie? Hoe oud en hoe groot? Al in de sport gelopen? Wat is de afstamming van Pendrag ook alweer precies? Erik is toch Groninger of heb ik dat mis? Waarom gaat Jarissa naar zo`n therapeut? Merk je dat het helpt? Ben zelf nog nooit bij zoiets geweest, hopelijk helpt het Luuk wel! Ik heb hetzelfde probleem met kleertjes hoor! Dacht ik eerst: oh is te groot....is het nu al bijna te klein! Heb laatst een t-shirt van BFC gekocht in 68..nou moet echt goed zijn. Maken ze die doorgangen van het hoofd erg klein dus past al bijna niet meer...stom he? Snap dat niet van die ontwerpers hoor! Heb nl gesproken veel schik met kleertjes van DB en BFC...ook de shirtjes van Rainbowbabies, Simplycolors etc blijven mooi..Luuk woog vorige keer 6320 gr...is nu wel aangekomen maar ook de lengte in gegaan...hij was toen niet zo lang, 61 cm...Ben echt benieuwd! Ga snel de fles geven want hij is wakker aan het worden (normaal nooit....) Slaap lekker! Liefs, Bab
Nieuwe paard is een donkere vosmerrie. Erik is een jonge Zaire (niet Gelders dus). Helaas vroeg overleden maar desondanks nog steeds (hij is al een hele tijd dood) een dressuurindex van 150. Merrie is 9 jaar, heeft nu een prachtig veulentje van Oscar aan de voet. Die blijft bij de huidige eigenaar. Merrie kan nog niet veel. Heb dus weer een heel groen paard, haha. En dan ook nog een kleine merrie, laatste wat ik wilde. Maar ja, ik ben helemaal weg van het bloed van de hengsten van Gert Willem van Norel. En dat zit hier heel mooi achter. Zeker Erik bloed is zeldzaam. Merrie is ster. Ik denk dat ik hier voorlopig een heel leuk paard aan ga hebben. Op termijn een veulentje fokken met meer maat en daar dan weer meer verder. Dat is het plan.
pendrag, ik moet straks de laptop weer terug gaan brengen mag ik mijn telefoon nr. bij jou achter laten zodat jij me kunt laten weten wanneer en hoelaat die lunch is? ik heb nl geen idee wanneer ik weer een keer achter een comp. kan gaan zitten.
haai allemaal ...long time no see ..het gaat iets beter met me ..meer ups dan downs gelukkig..met Fleur gaat het super ze krijgt om 19 uur laatste fles en slaapt dan door tot volgende morgen ...we geven haar ongeveer 220 ml , maar weet iemand van jullie hoeveel ze mogen hebben ? de enen keer drinkt ze de fles leeg en de andere keer laat ze staan ...fruit hapje en wat groente eet ze al ..groente iets minder maar dat heeft ze van mama verder ben ik het helemaal met jullie eens over de mooiste baby`s van het forum @ runner balen van die laptop ... @ pendrag ..vet joh een nieuw paard @bab ik wil dat nestje strakkies niet zien hoor , dan ben ik helemaal verkocht
@runner: je hebt een pb @asjuh: fijn dat je opknapt! Jarissa krijgt 220 + 7 en dat 4 keer per dag. Maar nog geen fruit/groente. Kun jij mee op 1 van de nieuwe data voor de lunch?
@Asjuh: hahah heb jij dat ook? Ik ook hoor...ze zijn echt superschattig! Onze James is black silver shaded en de kittens nu zijn blue point. Ben benieuwd wat voor combi daar volgend jaar uit komt! @Pendrag: oh sorry, weet idd dat Erik KWPN is..Ik heb een Lancet X Zaire merrie gehad..Superbeest, is nu 8 en loopt bijna Grand Prix. Helaas voor mij net te sterk..Maar leuk hoor, kun je weer opnieuw beginnen. Doe je dat zelf of laat je haar aanrijden? Luuk is vanmorgen naar het CB geweest! Alles was prima, hij weegt 7290 gram en is 65,5 cm lang. Zijn hoofdje was iets minder hard gegroeid en volgens verpleegkundige is dat een teken dat de groei een beetje gaat stagneren..Is niet zo erg want hij is bovengemiddeld.Hebben hem dus niet laten enten ivm verkoudheid, ga volg. wk donderdag even terug! Als hij 6 maanden is mag ik beginnen met fruit en groente! Ben echt zo benieuwd wat hij ervan vindt! Als Luuk het aangeeft mag hij naar 4 flessen over en dan kan hij bij laatste fles wat rijstebloem krijgen! Liefs, Bab
@Bab: leuk dat jij ook een Zaire hebt gehad. In principe ga ik het aanrijden weer zelf doen. Vind ik toch het allerleukste om te doen. Mocht ze te heftig zijn (wat ik niet verwacht) dan laat ik het doen door een hele rustige ruiter hier uit de buurt. Wat een kanjer is Luuk alweer zeg. Jeetje, ik denk dat hij wel anderhalve kilo scheelt met Jarissa. In ieder geval 1 kilo. En das natuurlijk best veel. Maar ja, een maand leeftijdsverschil en een jongetje/meisje scheelt natuurlijk ook. Ik krijg zo kraamvisite. Ga nog even met Jarissa op schoot zitten, ze jammert wat. Ze is moe.
Dat is idd toevallig he Pendrag? Was ook een koffievos...Die merrie heeft zo`n mooie beweging in huis! Kreeg op jonge paardenwedstrijd een 9 voor haar draf! Is wel heel erg sensibel, weet niet of dat van Lancet of van Zaire komt. Is ook een stermerrie maar helaas erg moeilijk dragend te krijgen!Dat is erg jammer! Luuk wordt groot he? En toch is hij niet echt mega ofzo..precies in verhouding! Nu snap ik wel waarom soms maatje 62 al niet meer past hahah! Luuk ligt al anderhalf uur te slapen nu...Had ook al om half 11 eventjes in de wagen geslapen toen ik aan het wandelen was. Heb hem vanmorgen wakker moeten maken voor het CB dus denk dat het daardoor is dat hij nu al zo lang slaapt! X Bab
Ons Harcotje doet mee aan baby van de maand, stemmen allemaal he Hij doet vorderingen gewicht: 4700gram lengte: 57cm Gaat goed he, alleen zijn eten is toch nog een probleempje, hij geeft met momenten nog wat teveel naar mijn goesting terug, straks even naar de kinderarts bellen.
Erik geeft ook sensibele paarden dus zou best van Zaire kunnen komen. Hou er wel van als ze maar eerlijk zijn en genoeg lef hebben. @liefje: ik heb gestemd op Harco! Fijn dat hij ook zo lekker groeit.
harco heeft ook mijn stem hoor hoe doen jullie dit eigenlijk? mijn ouders zijn nu net geland, ze bellen zodra ze in de trein zitten zodat ik naar het centraal station in leiden kan gaan om ze daar op te pikken maar.... ruben is nu net pas in slaap gevallen, vanaf vanmorgen 09.00 zijn we al op pad, hij heeft wel onderweg 2 hazeslaapjes gedaan. ik vind het zo lullig om hem straks alweer wakker te maken. mijn moeder zei al dat ze anders de bus wel pakken. maar dan zijn ze nog eens een half uur langer onderweg terwijk het met de auto nog geen 10 min. duurd!
@runner: het is wel wat veel voor Ruben op 1 dag maar als je de komende dagen weinig drukte hebt, zou ik hem gewoon meenemen denk ik. Wordt hij wakker van het overpakken? Jarissa wordt vaak wel wakker maar slaapt dan in de auto zo weer verder. @Judith: wat is het adres van jouw receptenpagina? Ik moet morgen met Rons jongste dochter en een vriendinnetje appeltaart maken. Wil gewoon een simpel recept met hoeveelheden. En welke appels kan ik het beste kopen? In alle recepten staat zoetzuur maar welk merk? Haha, ik ben gewoon een muts, weet niet welke appels zoetzuur zijn, behalve dan de goudrenetten maar die zijn niet altijd overal te koop. Met welke appels kan het nog meer?
Pendrag, hier de link naar de appeltaart op mijn site: http://www.receptenverzameling.nl/recepten/gebak/619/ Goudreinetten zijn idd de beste appels, maar Jonagold of Elstar gaat ook eventueel. Wil je een fotootje voor me maken van je taart als je deze maakt en dan naar me mailen? Ik vind het leuk om foto's bij de recepten te zetten vooral als ze lekker zijn en gelukt ofcourse
Tx Judith. Precies het goede recept: geen poespas en lekkere roomboter! Verheug me er al enorm op. Ik zal proberen mooie foto's te maken. Beloof niets want ik ben niet zo'n bakwonder hoor. Misschien kunnen de meiden het beter, haha.
Ik heb Jurek ook opgegeven voor baby van de maand ben benieuwd of hij een beetje stemmen scoort er staan echt lieve moppies tussen hoor @judith is een leuke receptensite hoor mmmmm
hoi ladies, Jullie zitten nu vast lekker te lunchen, en ik maar werken (snik snik) het is zo'n mooi weer dus ik hoop dat jullie lekker buiten kunnen zitten. Ben er sinds vandaag achter dat we internet op de woonvoorziening hebben, dus ik dacht meteen ff uitprobreren, de bewoners hebben gebruncht zijn nu aan het uitbuiken dus vandaar dat ik hier ben Rik is inmiddels gedoopt, was errug gezellie en wat deed hij het goed, geen kikje of huiltje, helemaal super! Hij groeit als kool, mooi he En inderdaad de babies van de februarimama'szijn de mooiste babies liefs fredje
De lunch ging niet door Fredje, er zal nog een nieuwe datum geprikt worden. Werkse verder. Gr. Cellie.
@fredje: zoals Cellie al schrijft: je kunt mee in de derde ronde! En nu gaan we hoe dan ook lunchen. Data zijn 9 of 10 of 16 juni. Laat je weten of jij ook kunt? @Cellie: hoe is het met jou en je zoon? Loopt alles lekker? @Judith: de taart staat in de oven. Ik heb foto's gemaakt maar denk niet dat ze zo representatief zijn dat jij ze wil plaatsen. Ik stuur ze je binnekort wel toe. Dames hebben van de bovenkant iets creatiefs gemaakt. Het deeg was een klein beetje te brokkelig (te weinig boter?) om er mooie reepjes van te maken. We gaan straks als toetje appeltaart eten. Jammie! Jarissa heeft veel last van het warme weer. Vanmorgen is ze te warm geworden en dat heeft haar de hele middag dwars gezeten. Nu ligt ze heerlijk in de wagen buiten te slapen. We eten straks lekker makkelijk, patat shoarma. Heerlijk! Opnieuw een SAS-dag dus.