Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    jammer dat ie niet door gegaan is, maar wel mogelijkheden voor mij. Moet de 9de en 16 werken en de 10 de een feestje maar zodra jullie het weten wanneer laat het ff weten, dan probeer ik te ruilen.
    thanx
    liefs fredje

2. Annelies

Annelies Niet meer actief

hier ook weer eens een berichtje van mij. ik begreep van runner dat de lunch weer niet doorgegaan is... :(
    ik zou best mee willen maar 9e moet ik werken en 16 krijgen we visite en ik zie het ook niet zo zitten om helemaal alleen te rijden. het is een best eindje...
    bij jullie gaat het ook allemaal zn gangetje zo te lezen.
    @fredje, gefeliciteerd met de doop van jullie ventje
    hier loopt ook alles op rolletjes. van de week voor het eerst weer gewerkt... had echt helemaal geen zin maar het is me niet tegengevallen. gelukkig werk ik alleen savonds en in het weekend dus overdag ben ik altijd lekker met mn meisje...
    ze groeit als kool gelukkig. geef nog steeds volledig borstvoeding. ook ik twijfel vaak of ze wel genoeg krijgt... ze stopt ook gelijk na de voeding haar HELE vuist weer in haar mond maar als ik dan die heerlijke plas en poepluiers zie dan zal ze vast genoeg krijgen.
    vanaf van de week draait ezri van buik naar rug trouwens! en ze heeft haar handjes ontdekt, hoop niet dat ze zo scheel gaat kijken als ze nu doet als haar handjes zo dichtbij komen. maar dingetjes bewust vastpakken zit er nog niet in.
    hier even een fotootje...
    deze foto heb ik trouwens op herinneringoplinnen.nl op doek besteld voor vaderdag. ben erg benieuwd!
    en wat betreft mooiste meisje van de wereld...dit is toch het mooiste meisje van de hele wereld lijkt mij! ;)

3. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland

@erna: waar kan je je kindje opgeven en op kindjes stemmen?

liefs rianne

4. Annelies

ik had al op jurek gestemd!

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @fredje: je hoort zo snel mogelijk!

@Annelies: waar moet je vandaan komen? Misschien kun je poolen? Lisette komt trouwens ook bij voorkeur met man, misschien is dat een optie?
    Hier ook vaak twee vuisten in Jarissa's mond na het voeden hoor. Ze heeft gewoon meer zuigbehoefte dan honger. Ze krijgt al megagrote flessen.
    Prachtige foto trouwens, ben benieuwd hoe dat op linnen staat.

Jarissa draaide vandaag voor het eerst van haar rug naar haar buik. Naar haar zij kon ze al een weekje maar nu draait ze dus door, haha. Wel alleen via haar linkerzij. Daar draait ze 's ochtends heen als ze na de fles lekker tegen mij aankruipt. De schat.

6. Annelies

@pendrag ik moet uit de buurt van zwolle komen... wat goed he, dat jarissa op haar buik rolde! en wat heerlijk dat ze zo lekker tegen je aan kruipt!

7. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @annelies bedankt voor je stem

@rianne23 als je links op de pagina in het menu kijkt staat een linkje naar baby van de maand en daar klik je op weer zo'n linkje en dan kun je een email sturen

Groetjes erna

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Meisjes :)

Wij zijn gisteren voor de eerste keer naar het strand geweest!
    We hebben heerlijk genoten!
    (ik zit bij de reddingsbrigade en had dienst, dus Tedje moest mee)
    Gelukkig kan ik van alle gemakken gebruik maken!
    Heb foto in mijn album :D

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Gisteren lekker genoten van het mooie weer, een eind gewandeld met Daan in de kinderwagen en daarna een tijd op een terrasje gezeten. Daan zat lekker te 'kletsen' op mijn schoot en vond het allemaal reuze interessant. Het is echt een gezelschapsmens, hij wil graag overal bij zijn.

@Pendrag: Ik doe even geen toezeggingen over mijn deelname aan de februari-mama's lunch. Als ik weet welke datum het wordt, kan ik altijd nog aanschuiven als de situatie van mijn vriendin het toelaat.
    Bijzonder sollicitatiegesprek ja, ben je er al uit of je het gaat doen?

@daphne78: Wat een pech met de lekke band!

@Lisette28: Dappere beslissing hoor, om je baan op te zeggen omdat hij tegenvalt! Veel succes met het vinden van werk dat meer naar je zin is!
    Ik heb ook een Wii besteld. Dat ding is zo populair dat de levertijd op dit moment zo'n 6-8 weken bedraagt. Weeeh, moet ik nog zo lang wachten voordat ik met mijn nieuwe speeltje aan de slag kan... :(

@Judith75: Wat een stoere foto van Kian met zijn mooie spijkerbloes! Enne... pardon maar het mooiste mannetje ligt toch echt bij ons in het ledikantje ;)
    Pendrag maakt het helemaal bont: natuurlijk zijn alle februari-baby's de mooiste! :D

@runner: Ook een mooi jochie, jouw neefje!

@Bab28: Wat een mooie foto's van Luuk, wat een prachtige ogen heeft hij! Fijn dat alles goed was bij het cb, en dat de prikjes even konden wachten i.v.m. zijn verkoudheid.

@liefje: Oei moeilijk, ik zie dat er deze maand heel veel februari-baby's meedoen met de Baby van de Maand verkiezing. Help, op wie moet ik nu stemmen :rolleyes:
    Harco groeit goed!

@Annelies: Leuk om weer wat van jou te lezen, fijn dat alles goed gaat! Wat een prachtige foto van je meisje!

@Marjanne: Leuk hoor, samen naar het strand! Prachtige foto!

Groetjes, Wendy

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik heb eindelijk de cd met professionele foto's die een chatvriendin van Daan en mij heeft gemaakt ontvangen. De twee mooiste heb ik in mijn album gezet.

Groetjes, Wendy

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Wendy: Wat een mooie foto's! :) En Kian is ook zo'n gezelschapsbaby ;)

@Marjanne: Wat leuk Ted naar het strand! Leuke foto ook!

@Annelies: Jee, ookal zo'n mooie foto! Zal vast mooi zijn op doek! :)

@Pendrag: Wat knap van Jarissa dat omrollen zeg! Kian gaat tot op z'n zij nu ;)

@Bab: Ookal zo'n mooie foto zeg! Wat hebben wij allemaal toch mooie baby's hè! :D Zullen wij maar zeggen dat we de mooiste van januari hebben dan? :p

Vandaag gaan we met de kids naar de heide. Kleed mee om op te ziten, emmertjes en schepjes want er is veel zand en es kijken of we ons kunnen vermaken ;)

Kian eet vanaf gisteren een beetje raar :( Hij drinkt z'n flesjes met mazzel half leeg en duwt steeds de speen uit z'n mond :( Hij sliep gisteren ook heel weinig dus heb hem toen niet wakker gemaakt voor de laatste fles. Hij sliep tot vanmorgen half 9! Schrok me wild! Das 12u achter elkaar! De fles die hij toen kreeg weer maar 100cc van op..vreemd hoor..en nu slaapt ie alweer een tijdje.. Verder issie wel gewoon vrolijk en allert, dus wat het nou is..? Als ie maar genoeg vocht binnenkrijgt nu..

12. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Dat deed Daan ook regelmatig, daardoor duurde het vaak erg lang voordat het flesje leeg was. Als het al leegging, want vaak liet hij ook behoorlijk wat staan. Verder merkten we dat hij zich snel liet afleiden, je hoefde maar iets tegen hem te zeggen of hij liet de speen los (aan de borst doet hij dat minder). We hebben toen andere spenen op de flesjes gezet (maat 2, met grotere gaten dan 1) en de leidsters van het kdv gevraagd om Daan, indien mogelijk, op een rustige plek te voeden waar niet zoveel afleiding is. Dat helpt de flessen gaan nu in ieder geval helemaal leeg, en het gaat ook sneller.

Zolang Kian genoeg plast en vrolijk en alert is, zou ik me geen zorgen maken.

Groetjes, Wendy

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Dames,
    Ik reageer dit weekeinde heel erg weinig aangezien wij druk zijn met de tuin.
    De banden van de kinderwagen zijn in ieder geval weer opgepompt, hopelijk blijven ze ook vol nu :D

Sam rolt nog niet echt, wel op d'r zij. Maar ze hoeft niet zo nodig om merk ik. Wel wil ze heel graag bij ons zitten, zitten vindt ze heel erg leuk.

Judith, wij zijn tijdje geleden ook naar andere maat speen gegaan omdat Sam te moe werd van het leegdrinken van haar flessen. Dat hielp erg goed.

Pendrag, hier een SAS weekeinde.. schiet niet op Mark was echt strontziek dus ik heb wat meer geholpen dan de planning was en toen had ik echt geen zin meer in boodschappen doen. Maar ja.. morgen gaan we weer van start :D

Nou tot later maar weer...

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Annelies: als Rianne niet mee kan lunchen (heb van haar nog geen reactie gehad) dan kan ik je wel oppikken. Als Rianne wel meegaat helaas niet want dan is de auto al vol.

@Marjanne: mooie foto hoor! Even nieuwsgierig: hoe gaat dat met Ted als jullie uit moeten rukken?

@Wenniepenny: ik laat je de datum z.s.m. weten. Hopelijk is de situatie zo dat je meekunt (automatisch ook een teken dat het dan wat beter gaat met je vriendin, wens haar sterkte als je wilt).
    Ik ben er nog niet uit maar heb er wel een heel goed gevoel over. Morgen maar even kijken hoe het op kantoor gaat en wat er voor opties zijn.
    Erg mooie foto's ook!

@Judith: ze rolt alleen nog maar haar makkelijke kant op (de kant op zodat ze tegen mij aan lekker in kan slapen, het schatje) maar het is wel een echte mijlpaal vind ik. Heb het gelijk op foto gezet.
    Lastige drinken van Kian ken ik van Jarissa ook. Ook bij ons was een grotere speen de oplossing. Je hoort ook wel eens dat het last van spruw kan zijn. Als hij goed plast, krijgt hij ook genoeg vocht binnen hoor. Gelukkig is het een lekker stevig ventje. Niet dat je je dan geen zorgen hoeft te maken maar hij heeft wat reserve. Ikzelf vind dat toch wel fijn hoor. Als er straks een verkoudheid ofzo voorbij komt, kan Jarissa ook wat hebben met die lekkere spekdijen van haar.

@Daphne: pas goed op jezelf hoor met al jullie straatwerk. Wat zal dat terras straks lekker zitten als je weet hoeveel bloed, zweet en tranen het je gekost heeft. Geeft jarenlang extra voldoening! En zometeen heerlijk douchen of in bad. Das ook zo'n feestje als je moe, vies en bezweet bent van hard werken vind ik altijd.
    Jarissa slaapt heel graag op haar zij en ik denk straks ook graag op haar buik. Ze rolt dus steeds meer om. Ze ligt nu in de wagen op haar zij te slapen. Ik kijk wel steeds even maar ze blijft gelukkig mooi zo liggen.

Gisteren zijn we ons hier een ongeluk geschrokken. We waren eigenlijk te laat om naar de paardrijles van Rons dochter te gaan maar dat heeft zo moeten zijn. Net toen we op het punt stonden het huis uit te gaan, hoorden we een enorm gegil uit de schuur komen. Klonk echt als grote paniek. Zowel Ron als ik renden er heen. Bleek onze reu een poging te hebben gedaan over het hek te springen dat in de schuur zit. Hij hing met z'n hele lijf aan onze kant van het hek. Zijn rechterachterpoot zat aan de andere kant van het hek. Die poot was als het ware door het hek heen gevlochten. Z'n bovenbeen begon aan de andere kant van het hek. Onder een plank door naar onze kant en onder de tweede plank door weer naar de andere kant. Het beest hing dus gewoon aan 1 poot. Godzijdank waren we nog thuis en konden we hem meteen bevrijden. Hij is zich ook rot geschrokken. Van paniek in 1 keer z'n anaalklieren geleegd, joh wat een stank! Ron is nu een plaat van ruim 2 meter tegen het hek aan het timmeren zodat het niet nog eens kan gebeuren. Stel je voor dat we al weg waren geweest. Dan had hij ruim 2 uur zo gehangen! Ik heb er nog buikpijn van.

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier vanmiddag iets heel ergs gebeurd...
    Mijn lieve lieve Senna, 1 van onze poezen, is aangereden.. Ik ben met har naar de dierenarts geweest maar ik heb haar moeten laten inslapen.. :( 2 van haar pootjes waren eraf en hingen nog maar aan een velletje en helemaal afgestroopt, zo vreselijk! Ze is in mn armen gestorven :( Ik ben echt al een hele middag aan het huilen, ik mis haar zo... Vanavond gaat Sebas haar begraven in het bos.... Ik zal haar zo erg missen m'n schatje! :cry: :cry:

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    :( Ach lieve Judith toch. Getsie. Dat is zeker erg verdrietig :(

Dikke knuffel voor jou, Sebas en jullie kids. Die zullen de poes ook vast en zeker missen.

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Judith! Ook vanaf hier mijn medeleven! Gatsie zeg, heb kippenvel op mijn armen staan! Ik weet wat het is om je liefste huisdier te moeten missen. Vorig jaar juli is Otje mijn superpoes doodgereden terwijl ze samen met mijn schoonmoeder de hond aan het uitlaten was. Ze schrok van de auto die er aan kwam en sprong de straat op, was in een keer dood! Het zal echt een leegte zijn....Mis haar nog steeds. Heb wel sinds woensdag 2 vriendinnetjes voor James erbij...Lizzy en Loulou. Het zijn 2 bluepoint poesjes kruising Maine Coon x Brits langhaar...dat worden volgend jaar vast hele mooie kittens met James als papa! In ieder geval heel veel sterkte en probeer je verdriet een plekje te geven door aan de mooie herinneringen te denken!
    En idd Luuk en Kian zijn keiknap! Zij zijn de mooiste Januari-mannetjes (hahah makkelijk praten hier op het februari-forum!)

@ Wendy: dank voor je compliment! Iedereen die Luuk ziet begint als eerste over zijn oogjes..Die zijn idd heel helder blauw. Vandaag had ik een tuinfeest bij een vriendin. Zij heeft een zoontje van 7 maanden en dat is echt een bloedmooi jongetje..alleen is zij jaloers op Luuk`s krullen want haar zoontje heeft nog geen haar..'
    Maar jij hebt ook ontzettend mooie foto`s zeg! Knap gemaakt hoor! Ik heb soortgelijke foto van Luuk met mij (door fotograaf gemaakt) en die is op linnen afgedrukt, krijgt zijn papa met vaderdag! Hij is rechercheur en weet normaal echt alles maar nu even niet hahaha! Hij blijft maar gissen en vragen!
    Daan is ook een heel mooi jongetje met een heel vriendelijk gezichtje! Genieten is dat he?

@Pendrag: Wat zul jij geschrokken zijn zeg! Arme hond..komt nu vast en zeker niet meer in de buurt van het hek? Heeft hij er niets aan overgehouden? Onze hond ging vorig jaar (hij woonde toen nog bij mijn vorige vriend) mee hardlopen met hem en ging in een kuiltje staan tijdens het rennen..hierdoor scheurden allebei zijn kruisbanden van een achterpoot volledig af! Na 2! dagen belde mijn exvriend op dat Mexxje zo`n pijnlijke poot had en of hij er mee naar dierenarts moest! Bleek hij dus al 2 dagen alleen maar in de mand te hebben gelegen, op 3 poten te hebben gelopen en niet gegeten of geplast te hebben! Oh wat was ik kwaad zeg! Maar goed hij is dus uiteindelijk geopereerd en heeft kunstkruisbanden in zijn pootje! Nu heeft hij nergens last meer van gelukkig! Zo zie je maar, ze hebben zo wat!
    Wat knap van Jarissa dat ze al kan omrollen! Dat lukt Luuk nog niet en zal ook wel even duren ivm zijn nekje! Kost hem allemaal extra kracht en moeite..En hij doet zo zijn best! Hij moet van de fysio ook zo lang mogelijk in de wagenbak blijven liggen omdat dit beter is om voorkeurshouding te voorkomen..wel sneu want hij wil ook zo ontzettend graag rechtop zitten en de wereld bekijken..

Verder gaat het hier prima! Luuk ligt alweer sinds 18.30 uur op bed en slaapt tot morgenvroeg 7.30! Krijgt wel nog even fles om 23.00 uur en die drinkt hij dan slapend leeg! Had weer wat moeite met de poepbroeken maar nu hij weer extra Nutriton krijgt door zijn voeding heen gaat ook dat weer prima!
    Vanmiddag gaf mijn vriendin een tuinfeest (met springkussens, zwembad, schminkclown etc) en hij heeft zijn ogen uitgekeken! Vond ie prachtig!

Liefs, Bab

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    euhm, het is mijn zusje HAAR neefje,
    dus met andere woorden.
    ze heeft daar MIJN schatje in haar handen. ;)

nu ff geen tijd om op iedereen te reageren.

heb gister een vrijgzellen feest gehad,
    was wel super gezellig!
    ben van 17 meter naar beneden gesprongen
    met alleen een touwtje om mijn middel.
    vond mezelf echt stoer, hahaha!
    (van de 15 vrouw zijn we met z'n 4en gesprongen)

judith en pendrag, jeetje wat een dierenleed dit weekend!
    sterkte.

annelies, gewoon komen hoor.
    ik zit ook nog te twijfelen of ik mijn mannetje wel of niet meeneem.
    ben nl niet zo'n held op de snelweg :oops:
    tot dan?! :)

19. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    He lief zusje,
    Mooie foto
    Tedje wordt later ook vast commandant :)

Gister vrijgezellenfeestje gehad, was erg leuk en ze had het echt niet verwacht, hihi.
    Zijn wezen service schilderen, eten bij een tapasbar en daarna lekker Haagen Daz ijsje gegeten. (Amsterdam,woont ze namelijk)
    Was echt super leuk.
    Marije heeft het toen der papa maar moeilijk gemaakt, bijna niet slapen totdat ik thuis kwam. Feestje duurde van 15.00 - 21.00 (22.00 thuis)
    Daarna heeft ze gegeten en is als een blok in slaap gevallen.

He Runner, las dat jij ook een vrijgezellenfeestje had, getsie heb je van zo hoog gesprongen, knap hoor. Krijg er de kriebels van.

Lieve Judith, heel veel sterkte. Gewoon vreselijk.
    Hebben zelf 3 katten, krijg er echt kippevel van.

Liefs Tosca

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey zussie,
    Lekker meisje heb je toch! Ze wou gewoon haar mama! :D

Tjee Judith, dat valt zeker niet mee.
    Ook een dikke knuf van mij, en een natte zoen van Ted.

@ Pendrag, dat is ook schrikken! maar goed dat je nog thuis was!
    enne als we moeten uitrukken, moet er ook iemand op de post blijven. En er zijn genoeg bekende mensen om ons heen die een strandhuisje hebben.

@ Wenniepenny, mooie foto's :D

@ Daphne, ik hoop dat je tuin toch een beetje is opgeschoten en dat je mannetje zich wat beter voelt.

@ Runner, ook ik krijg er de kriebels van! Gaaf dat je dat heb gedaan!

Wij hebben gister weer een strand dagje gehad, heerlijk genoten! Om 19:00 uur was Ted helemaal op! Hij heeft slapend gegeten en verder doorgeslapen tot 7:00 uur.
    Zelf word je er ook zo moe van!
    Waar ik ook wel een beetje blij van werd is dat ik m'n bikini nog aankon! :D
    Ben nog lang niet in vorm, maar dat maakt me gek genoeg helemaal niet uit.

Het kolven begint hier een beetje terug te lopen, ik wil doorgaan totdat Ted 6 maanden is. Ookal zijn het dan misschien nog maar 2 voedingen per dag. Ik vind de combinatie kolven en werken verre van ideaal :(

Vandaag maar weer lekker genieten van de dag :D

Deel Deze Pagina