nou, ben erg benieuwd hoe jullie het hebben gehad? ik ben effies thuis tussendoor(werk in de wijk he, dan kan dat...) maar het is echt BLOEDheet! en jullie zitten lekker op het terrasje verschil moet er wezen ben erg benieuwd naar de foto's!?!?! voor iedereen die thuis of aan het werk is, doe alles zo rustig mogelijk aan! fijn weekend!
hopelijk was de luncht super, ik hoop het voor jullie en vertel vertel! Asjuh, fijn dat je vader het mee heeft kunnen maken en heldere momenten had. Sterkte meid, en idd kan het zijn dat ze minder nodig heeft ivm het weer, maar probeer haar extra water / vocht te geven met dit weer (zeker het weer van gisteren). Succes liefs fredje
De lunch van de februari-mama's was heel gezellig! Het was een select groepje (Pendrag, Runner, Lisette28 en ondergetekende), en we hebben met vier kids en twee mannen heerlijk in de buitenlucht onder een boom gezeten, gekletst, gegeten en gedronken. De bediening was een beetje traag, maar de kids hebben zich voorbeeldig gedragen (de mannen ook trouwens ). Daphne, Erna, Rianne, Annelies en de rest, jammer dat jullie er niet bij waren. Wellicht een volgende keer beter! Foto's zijn hier te vinden: http://smg.photobucket.com/albums/v320/ ... ruarimamas Mocht je er een paar willen ontvangen per e-mail, pb me dan even je e-mailadres en de nummers van de foto's die je wilt hebben. Zo, nu 'even' bijlezen vanaf afgelopen dinsdag: @Pendrag: Wat een naar voorval met jullie hond. Gaat alles weer goed met hem? @Judith75: Gecondoleerd met het overlijden van Senna, kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Is het met de tekenbeet goed afgelopen bij Kian? Geen kring gezien hopelijk? Ik had eergisteren ook ineens een teek tussen mijn tenen, het zal wel aan het weer liggen. Vervelende beestjes zijn het! @Bab28: Veel plezier met de nieuwe katjes! Fijn dat Luuk's reflux verbetert. Wij kregen gelijk de uitslag van de heup-echo (of was dat niet de standaard 3-maanden echo na stuitligging die Luuk kreeg?). Sterkte met de middenoor-ontsteking! @runner: Dapper zeg, dat je van zo hoog naar beneden bent gesprongen op dat vrijgezellenfeest! Fijn dat de elektra-problemen weer zijn opgelost. @Jodi: Fijn dat Marije zo lief was toen papa op haar moest letten zondag! @Marjanne: Bij mij gaat het kolven op mijn werk juist steeds beter. Ik kolf drie keer op een werkdag, en probeer elke keer een flesje van 125 cc vol te krijgen. Ik merk wel dat ik mijn hoofd moet leegmaken en het werk even naast me neerleggen, want anders heb ik geen TSR en krijg ik de flesjes bijna niet vol. En ik moet op mijn vrije dat ook nog een flesje volkolven, anders heb ik niet genoeg. Maar zolang het zo blijft gaan en Daan er nog steeds goed van groeit, ga ik er voorlopig gewoon mee door. @daphne78: Gefeliciteerd met je baan, fijn dat ze zoveel begrip tonen voor je situatie! Hopelijk komen jullie er ook uit qua salaris! Fijn dat de diarree van Sam niet ernstig was en dat het weer over is! En leuk dat het bananenhapje in de smaak viel. @erna1974: Gefeliciteerd met je verjaardag! En gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin, als je dat ziet kun je je al bijna niet meer voorstellen dat jouw kindje ook zo klein (nou ja... iets groter misschien) is geweest. Ze groeien ook zo hard. @liefje: Patatjes, hmmm dat is apart om mee te beginnen. Vond Harco het lekker? @asjuh: Jammer dat je niet mee kon lunchen, maar wel begrijpelijk gezien de toestand van je pa. Heel veel sterkte meid! Fijn dat het zo goed gaat met Fleur en dat je van haar weer energie krijgt! Gefeliciteerd met Fleur's doop! @fredje8: Daan's dag gaat ongeveer als volgt: Rond 7 uur voeden, verschonen, aankleden Daarna spelen bij papa/mama in bed Rond 8.30 naar bed Rond 11 uur voeden, verschonen Daarna spelen in de box of in de wipstoel, of lekker naar buiten Rond 13 uur naar bed Rond 15 uur voeden, verschonen Daarna spelen in de box of in de wipstoel Rond 16.30 uur naar bed Rond 19 voeden, verschonen Daarna spelen in de box of in de wipstoel gezellig aan tafel bij papa en mama, die dan eten Rond 20.30 uur naar bed Rond 22.30-23 uur voeden, evt. badje, verschonen, pyjama aan, nog even knuffelen Rond 23.30 uur naar bed Ik heb Daan nog niet in het grote bad gedaan. Dat zal niet lang meer duren denk ik, want hij groeit uit het babybadje. Is de volgende lichting februari-mama's alweer in aantocht? Tjemig, wat gaat de tijd snel! Dat is ook zo, half juni ontdekte ik dat ik zwanger was, en dinsdag is ons boefje alweer 4 maanden oud. Time flies when you're having fun Groetjes, Wendy
@wenniepenny ik baalde dat het niet lukte ik stond namelijk wel klaar voor de start toen belde manlief die moest werken dat het iets uit ging lopen werd uiteindelijk 15:00 en hij had de auto mee dus tja de fiets ging niet lukken Mocht er nog een volgende keer zijn dan kom ik zeker leuke foto's trouwens En ik ben nu anderhalve dag gestopt met vloeien ik hoop zo dat het nu goed zit. Groetjes allemaal
@erna, gelukkig! houden zo! de foto's zijn LEUK! vind het echt jammer dat ik er niet bij was! Nou, ik ga mn kleine meid even voeden en dan ga ik weer aan de arbeid... het koelt gelukkig al wat af!
Nu baal ik nog meer dat ik er niet was.. En we waren zooooo dichtbij! En toen we onderweg waren naar nieuwegein toen was de kans nog erg groot dat we eventjes langskwamen. (jaja ik had mijn mannetje bijna overgehaald). Maar we hebben een tuinpaviljoen gekocht en mijn schoonbroer een zonnescherm. En aangezien dat allemaal bij mijn schoonbroer in de auto moest kwam mijn schoonzusje bij ons in de auto. En mijn schoonzusje wilde ook wel mee (die had ik ook al ingelicht). Maar omdat mijn schoonbroer dus niet alles zelf uit de auto zou krijgen wilde Mark perse mee naar Nijmegen.. Dus ik was lekker vrolijk in de auto op weg naar huis hihihihi. Heb echt zitten mokken! Ik wilde echt zo vreselijk graag komen! Maar Pendrag... mannetje heeft me iets anders beloofd hihihihihi hij wilt desnoods wel een keertje op een zaterdag naar Friesland rijden (ik was echt sjagrijnig namelijk)
leuke foto's balen dat ik er niet bij was moest namelijk werken! er word toch nog wel een keer gelunched toch? dan zal ik er alles aan doen om mee te kunnen. liefs rianne
daarna meteen doorgereden naar volendam. om een vaderdag kado te laten maken: [img=http://img395.imageshack.us/img395/6821/rubby012qn3.th.jpg] hoe vind je 'm?
ik vond het ook een zeer geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar! maar dan in leiden, nietwaar lisette? hihi. nee hoor pendrag, dat zullen we jou niet aandoen! wij zijn net een uurtje thuis. moesten allebei nog langs onze ouders. was wel een bliksem bezoek, maar maakt het wel een lange dag zo... hebben nog niet gegeten, slaan we wel een keertje over denk ik zal anders straks de meloen aansnijden. fijne avond nog allemaal!
Gaat het hier niet om een nederlandse/belgische spraakverwarring. ik denk dat ze gewoon aardappeltjes bedoeld, of zit ik er nu helemaal naast? patatjes zijn in het nederlands frieten Liefje Ik vond de lunch supergezellig!, ik was daarna wel uitgeput hoor, merk dat ik nog best moe ben van alles... Groetjes Lisette
Dat is zeker een hele leuke foto runner alletwee trouwens had eigenlijk een veel groter groepje moeten zijn @pendrag volgens mij was het voor jou het langste rijden of niet? En ik was nog wel zo dichtbij ik wist trouwens niet dat ze zo'n leuk etenshuisje hadden daar Nou hopelijk komt er nog een kans ik ga vroeg me bed in morgen druk druk met verjaardagsvisite. Groeten allemaal
Hier in belgie zijn patatjes gewoon aardappelen en inderdaad ze zijn gepureerd hoor anders krijgt dat manneke ze niet binnen haha. Sinds een geruime tijd is het in Belgie zo dat we hier eerst beginnen met puree en daarna fruitpapje toevoegen, normaal is dit vanaf vier maanden puree, maar omdat Harco zo goed eet en zo goed bijkomt en steeds meer voeding begint te vragen mochten we van de pediater al puree beginnen te geven, en dat gaat heel goed, gisteren heeft die heel zijn bordje met brocollipuree opgegeten
Oh aha, nu snap ik het! Ik zag in gedachten al een klein manneke dat aan een frietje zit te sabbelen en vroeg me al af "Hoe doet hij dat zonder tandjes?" Fijn dat Harco de pureetjes goed waardeert! Groetjes, Wendy
hihi, wat grappig zo'n nederlands/belgische spraakverwarring! ik was er ook al zo eentje die dacht huh nu al patat! hahaha. pendrag, ben jij wel heelhuids aangekomen, het is zo stil van jou kant af, ben ik niet gewend van jou wij gaan straks eindelijk de kaartjes van avifauna ophalen. meteen even lekker lunchen en dan dat zelfde vogelpark bezoeken.
Zo meiden dat zag er gezellig uit! Ook leuk die foto met jullie vieren! Hier ook hard aan het werk in de zaak. Tedje heeft lekker achter geslapen. Ted eet ook minder goed met dit warme weer, laat veel staan, maar komt niet eerder voor een nieuwe fles. Ach hij doet het goed, is erg vrolijk dus maak me maar geen zorgen. De reden waarom het kolven niet goed lukt op m'n werk is dat ik vaak alleen werk. Ik kan een groep van 6 á 7 gehandicapten niet alleen laten werken omdat ik moet kolven. Dan kolf ik meteen na m'n werk, maar eigenlijk heb ik dan al een keer overgeslagen. Het idee dat ik straks weer lekker mijn eigen lichaam terug krijg vind ik ook niet verkeerd.
Oja, vandaag is het precies een jaar geleden dat ik een zwangerschapstest had gedaan. Wat vliegt de tijd!