Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Marjanne, gaat snel he de tijd... Over een week is Sam al weer een half jaar pfff wat gaat dat hard.

@Wendy, ik kan er niet overuit, wij hadden ook op die foto moeten staan! En desnoods met geweld maar de volgende keer ben ik erbij!

@Liefje... toen Marjanne hier schreef over de spraakverwarring dacht ik meteen ooooo... aardappel kan ik me idd nog wel iets bij voorstellen hihihihi.

@Runner, ik mis d'r ook al op msn.. Pendrag waar ben je :D

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, dames toch. Even een hele snelle reactie.

Supergezellige lunch gisteren! Ik vond het meer dan de moeite waard. Wij waren om half 6 thuis. Als een gek aan het opruimen en stofzuigen geslagen. Iets voor 7 uur op de fiets want we gingen buurtfietsen. 25 km, catering onderweg en finish in de buurtkroeg. Ik was rond een uur of 2 thuis. Vanochtend mocht ik uitslapen, dwz langer op bed blijven liggen. Toen kwamen mn ouders op bezoek dus ook niet echt gepast om dan te gaan forummen. Nu is het hier weer een puinhoop dus ik ga opruimen en brood smeren voor komende week. Probeer later vanavond nog even te komen en bij te lezen.

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @pendrag; brood smeren voor komende WEEK?

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Wenniepenny: met onze hond gaat het gelukkig helemaal goed.

@Erna: jammer dat je geen auto had. Volgende keer beter!
    Fijn dat het vloeien over is.

@Anneies: hopelijk kun je volgende keer mee. Het was echt de moeite waard.

@Daphne: jammer hoor. We hebben je echt
    gemist. Maar snel wat afspreken!

Mooie foto's dames! Mijn toestel was wel mee maar had ik in de auto laten liggen. Lekkere actie dus.

Het is hier nog steeds bloody hot. Net als gisteren. Tussen thuis en lunch zat zo'n 10 graden verschil (en 2 uur reizen, haha). Na de vakanties een volgende lunch?

Gisteren na het buurtfietsen heerlijk aan de rose gezeten. Jammiejammie. Rons oudste dochter heeft op Jarissa gepast, dat ging prima. Z'n jongste dochter was mee fietsen. Ging ook goed, 25 km is best een eind voor een 7-jarige maar ze hield keurig vol!
    Vandaag weer wat voorraad hooi voor de paarden gekregen. Lekker gevoel altijd als er genoeg voer ligt.

Het huis is nu weer bijna 'leeg'. Nog 1 'extra kind', de rest is weer naar hun eigen moeder. Straks nog brood smeren (jaja, het opruimen is klaar!), lekker douchen en op tijd op bed. Morgen beginnen op mn nieuwe kantoor. Heb er veel zin in!

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: yep, we smeren sinds vorige week zondag voor allebei voor een week en dan in de vriezer. Bevalt goed.

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi
    Gezellie zeg!
    En volgende keer gaan Rik en ik gewoon mee, dan moet een collega maar werken. Als we een datum afspreken aub niet de laatste twee weken van september heb ik vakantie en gaan we af en toe weg.

Runner GEWELDIGE foto! In die klomp!

Pendrag jeetje jij had het gisteren wel SUPER druk.

Hier alles zijn gangetje, pa is werken en ma zit te forummen en Rik ligt lekker te slapen, wat hebben we toch een lekker leventje.

Meiden bedankt voor jullie dagindeling, ik was nieuwsgierig hoe het er bij een ander uit ziet. En van de week ga ik proberen rik in het bad te laten (het grote bad) hij gaat al 1 x per week zwemmen en heeft trouwens zijn eerste diploma al gehaald, guppy, hahaha grappig he 4 en een halve maand oud en nu al een diploma.

liefs fredje

7. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Wat leuk dat jullie een gezellige lunch gehad hebben. De volgende keer ben ik er ook graag bij! Heb me gistermiddag bezig gehouden met het jureren van dressuurpaarden, ook een erge leuke bezigheid! Mijn vriend was bij Luuk maar die vond het niet zo gezellig! Heeft van 13 tot 16.30 uur gehuild terwijl hij dat normaal gesproken nooit doet! Ik kwam thuis en zijn grote glimlach kwam weer tevoorschijn en heeft niet meer gehuild. Wat een boefje he?
    Vandaag dagje bij mijn schoonouders geweest en wilde hij amper slapen (45 minuten) in 6! uur! Net in bed gelegd nadat hij fles van 19 uur niet wilde drinken. Was wederom ontzettend verdrietig maar is uiteindelijk toch in slaap gevallen! Heeft denk ik toch wel oorpijn, morgen laatste dag druppels! Ga woensdag even langs de ha met hem om te kijken of het over is...
    Wat trekken jullie de kleintjes aan s`avonds/snachts met deze warmte? Ik had Luuk een romper met korte mouw aangedaan en een katoenen slaapzak maar zelfs dat was nog te warm..

@Wendy: Luuk heeft foto`s laten maken van zijn heupen, geen echo in dit zh! Ben wel benieuwd naar de uitslag maar wss is dat wel goed want zijn heupjes zijn goed beweegelijk en zijn bilnaden gelijk! Ik duim heel hard!

Liefs, Bab

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Bab, ik kom binnenkort ook bij jou nog een kopje thee drinken samen met Sam :D (oude belofte hihihihihi) En Sam heeft in bed ook een romper aan met een slaapzak. Ook net iets te warm maar ja.. zonder slaapzak dan slaapt ze slechter en zonder romper dan wordt het een bende want ze beweegt zoveel dat haar luier dan echt boven de slaaptzak uit zal komen hahahaha.

9. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: dat is prima, leuk! Die afspraak staat idd al heel lang! Was laatst in Nijmegen en dacht zal ik Daphne eens smsen of ze thuis is maar helaas kwam er niets van!

Hahah hetzelfde probleem als hier dus! Luuk trapt zijn lakentjes elke keer af..Nu ligt hij dus met alleen een romper aan in bed, maar na de 23 uur fles trek ik hem toch de slaapzak weer aan!

Liefs, Bab

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    gezellig! ik ben er weer bij :)

ruben slaapt ook met een rompertje en een slaapzak.
    idd een beetje warm nog maar zonder slaapzak is hier ook geen goed idee, haha.
    ik vind de kleine tegenwoordig helemaal dwars boven in z'n bedje, wat ie daar te zoeken heeft, geen idee, haha.

ik moet om half 2 weer werken, echt helemaal geen zin in!

bab, mijn duimen hebben ook nog niet stilgestaan voor jullie ;)

11. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi
    Ja rik heeft ook alleen een rompertje aan in zijn slaapzak. En runner ik stop de slaapzak achteraan in. Want Rik gaat anders ook het hele bedje af en slaapt daardan ook onrustiger onder.

Verder hier alles lekker rustig.
    Ben inmiddels een week aan het sonjabakkeren en 2,5 kg afgevallen.

Trouwens sinds vrijdag gestopt met borstvoeding, er kwam niets meer als ik kolfde en vanaf zaterdag weer ongesteld, bah bah. Maar op zich wel een goed teken, maar vond het wel lekker ruim een jaar niet ongesteld te zijn hihihi

liefs fredje

allen een zonnige dag!

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @degenen die Sonja Bakkeren...

volgen jullie dan exact de menu's die Sonja Bakker heeft bedacht?

Of volg je de grove lijnen?

Ik bedoel...je vlees bakken in de olijfolie?
    En er staan wel meer dingen dat ik denk....dan eet ik liever niet....zo goor....dab val je ook af....lol

13. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi
    ik volg het online dieet. kost 95 euro maar ik wilde een stok achter de deur. En ik heb voor ik zwanger was het boek gevolgd en er 21 kg mee afgevallen toen. Ik bak wel in olijfolie, maar als ik iets niet lusdan vervang ik het uit iets uit hetzelfde rijtje. Want net als vanavond staat er tartaar op het programma en dat lust ik dus echt niet dus wordt het een biefstukkie.
    SUCCES

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ik probeer ook iets af te vallen.....mag wel 15 kg af, dus nog aardig wat te gaan.
    Ligt bij mij echt aan het snoepen etc. ook eet ik veel meer brood dan bijv. Sonja Bakker voorschrijft, zucht, vind brood zo lekker.

Hier gaat alles wel goed, Marije slaapt eindelijk :)
    Ze heeft de afgelopen dagen echt weinig geslapen door de hitte.

We hebben van de week der eerste fruithapje gegeven (banaan)
    Was erg leuk, hihi. En ze vind het erg lekker.
    De derde dag toen ze het kreeg en het was op ( de voorgeschreven 2eetlepels van het CB) was ze boos, zo boos, ze wou meer.
    Geven jullie al hapjes en hoe doen jullie dat adn als ze meer willen?

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik vond dat erg kostbaar, heb vandeweek bij AH zo'n boekje van haar meegenomen en is gaan lezen....
    Ik wil maar 7 kilo kwijt, dat zijn de 7 kilo's die er zijn blijven hangen toen ik me 1e kind kreeg....bij de andere 3 is dat gelukkig niet gebeurd...lol

Is kijken of dat gaat lukken met het volgen van SB, ik denk alleen dat ik dan meer eet als nu! :oops: Vaak tussendoortjes is me al opgevallen!

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @marije hier nog geen fruithapjes!

Maar begin er wel naar uit te kijken!

We hebben fgesproken het pas te doen als we allbei thuis zijn....en het weekend is net voorbij. (haha)

17. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi
    succes met sb !

hier nog geen fruithapjes (rik is 4 1/2 maand)
    groetjes fredje

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tedje slaapt ook in romper met trappelzak. Maar overdag zitten er nu maar weinig slaapjes in... gister een half uur en tot nu toe ook nog maar een half uurtje. Ik kijk wel hoe het verder gaat. Ook eet hij nu heel slecht, telkens maar zo'n 100cc en toch red hij het er 3 uur mee! :confused:

We hebben Ted net in een teiltje op het balkon gezet, hij is nog iets te klein om het door te hebben om te spetteren, maar als wij het deden vond ie het erg leuk! :D

Eindelijk hebben we een datum voor de doop! Joepie! Het was moeilijk om alles te regelen! Maar het is 14 juli geworden! En alle belangrijke mensen kunnen! (opa's, oma's en de meters!) :D

@Bab, waarom moest Luuk een foto van z'n heupjes? :(
    Ted krijgt morgen z'n echo, vind het wel erg spannend.

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hallo allemaal!
    Zijn jullie ook zo druk... zo heb ik zelf elke keer wel wat en ren van hot naar her!
    Ik hoop dat het met jullie allen goed gaat en alle kleine schatjes!
    Heb helaas zo weinig tijd nog actief mee te doen.. :oops:
    Hopenlijk nemen jullie het me niet al te kwalijk en stemmen jullie deze maand mee voor Yara als baby van de maand 8) 8)

Heel veel groetjes van Aicha en Yara

20. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Sofie begint hardop te lachen en te kirren, superleuk.

Ook gaat ze steeds vaker smakken, we hebben haar gister appel laten proeven (ze mocht aan het stukje likken). Eerst trok ze een zuur hoofd maar toen wilde ze het weer proberen en weer en weer. Daarna probeerde ze het naar binnen te zuigen, daar hebben we nog maar even mee gewacht. :) maar ze vond het zeer interessant allemaal!

Groetjes Lisette
    Lunch na de zomer, top!

Deel Deze Pagina