Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @asjuh: gecondoleerd meid ...heel veel sterkte! fijn dat ie de doop nog mee heeft kunnen maken...

@Rianne: wat een situatie! Nee, jij bent niet slecht hoor! Kan begrijpen dat je liever wilt dat je moeder bij jou oppast!

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    asjuh, gecondoleerd.
    heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...

rianne, ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt!
    moet jou moeder lang reizen voordat ze bij jou is?

marjanne en bab, wat een goed nieuws van jullie allebei!
    fijn dat de heupjes helemaal in orde zijn!
    zie je wel het duimen heeft geholpen :)"

daphne en pendrag, lekker gegeten vanmiddag?
    waren jullie nou met z'n tweetjes of is er nog iemand op komen dagen?

mijn moeder heeft vanmorgen ruben voor een dagje opgehaald.
    best wel lekker zo even zonder hem :oops:
    heb al wel 2x gebeld hoe het ging enzo.
    vind het echt stom dat als mijn vader opneemt dat ie dan zegt: zo kom je weer even controleren. werd er ook een beetje boos om :oops:
    en mijn moeder wou 'm al een fruithapje gaan geven :confused: mag ik dat zelf even bepalen?!
    verder zijn ze wel lief hoor :)

3. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Dag dames,

Even en klein probleempje hier. Sofie haar huid wat om haar schaamlipjes heenzit is helemaal rood en opgezet, kan dat luieruitslag zijn? Heb nu luieruitslagzalf erop gedaan en vanmorgen iets anders (naam ontschiet me even) kent iemand dit?

Groetjs Lisette

4. Annelies

Annelies Niet meer actief

is waarschijnlijk luieruitslag hoor. ezri had het vorige week op de schaamlipjes en klein plekje op de billetjes. sudocreme gesmeerd en goed luchten steeds. haar billetjes zijn nu weer super mooi gaaf!
    ezri had ook weer spruw en op het cb zeiden ze dat het daar ook door kon komen.
    even in de gaten houden, gaat waarschijnlijk vanzelf weer over. goed luchten!

5. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @lisette ik denk dat ze een schimmelinfectie heeft had mijn dochtertje ook als baby en dat ziet eruit als opgezet en rood moet je zalf voor halen bij de apotheek

6. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Ik uhhhh was zo dom om mijn dochter daar met zeep te wassen :oops:

@daphne klinkt als een hele leuke baan joh

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Bab! Lekker ook goed nieuws voor jou!
    Wat een opluchting hè! ;)

8. Annelies

Annelies Niet meer actief

schimmelinfectie is vaak gevolg van de luieruitslag. dus in een vroeg stadium is er vaak nog geen sprake van candida en is het nog goed te verhelpen met zink en luchten.

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Asjuh, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies!

@Rianne, misschien een hele andere reactie als wat je verwacht, maar als ik het goed begrijp wil jou moeder best op jou dochter passen, maar liever bij haar thuis.
    Ik denk niet dat het relevant is hoe jou moeder haar huishouden runt, ik denk dat dat niet jou zaak is. Ik mag toch aannemen dat er geen gevaarlijke situatie is voor jou dochter, alleen anders als hoe jij het graag zou zien.

Ik denk dat jij blij mag zijn dat je een moeder hebt die op WIL passen, en als de manier waarop jou niet bevalt, zul je een andere oppas moeten zoeken.

Ik bedoel dit absoluut niet lullig, maar dit is wel hoe ik erover denk.

@Runner....oma die een fruithapje wil geven vóór dat jij daar aan begonnen bent....zo daar zou ik ook wel pissig over worden (maar ze heeft het niet gedaan toch...haha).
    Wij zijn hier ook toe aan de fruithap (nog een kleine twijfel...), maar nu hebben we wel afgesproken dat we dit moment SAMEN mee willen maken, niet als een van ons 2 aan het werk is!
    Zo graag willen we dit allebei ervaren.

Verder hier alles goed, de avond 4 daagse zit er weer op.....ik had hier net 3 verzopen kinderen én man, ik had mazzle....ik was lekker thuis met de kleine, ik heb vandaag gewerkt en de regen was al verwacht, we zagen het niet zitten om met de kinderwagen door deze hoosbuien te gaan.
    De overige dagen was hij gewoon gezellig mee in de Bugaboo. Ach ze hebben hun medaille weer binnen! ;)

Groetjes Cellie.

10. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi cellie

ik begrijp dat je het niet lullig bedoelt. tuurlijk is het niet mijn zaak wat het huishouden van mijn moeder betreft. maar ik vind het gewoon te vies om mijn dochter daar te laten en het gezondheid gaat voor.

tuurlijk ben ik enorm blij dat ze wil oppassen en normaal vond ze het ook geen probleem om bij mij op te passen ( in eigen omgeving voor maureen) maar omdat ze me heeft laten staan met de oppas en ik het tegen haar heb gezegt is het ineens een probleem

en wat ik nog niet gemeld heb is dat de man met wie mijn moeder getrouwd is ik niet vertouw met haar.
    en ik ben ook andere oppas aan het regelen hoor.

liefs rianne

11. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Asjuh; gecondoleerd. sterkte de komende tijd

Rianne: wat een situatie zeg. Kan me er wel iets bij voorstellen hoor, dat je blij bent dat een vertrouwd iemand wil oppassen, maar dat het daar te vies is naar jouw idee. Wel stom dat je daar niets over mag zeggen en dat je moeder wel alles tegen jou mag zeggen.
    Hoop dat je snel een oplossing vind

Meiden met de heupfoto's: wat een goed nieuws. Lekker zeg! Lijkt me zo sneu zo'n kleintje in een heupbroek.

Wat zijn er al veel aan de fruithapjes zeg. Wij moesten nog wachten :( Aan de ene kant jammer, want lijkt me zo leuk. maar ja als het cb zegt dat het beter is, vertrouwen we daar maar op.

Hier gaat alles hartstikke lekker. Werkweek zit er weer op en nu weer lekker genieten van het gezin. Verwacht ook dat ze zich binnenkort op haar buik gaat draaien in de box. Af en toe scheelt het al niet veel meer. Zo grappig om ze zo druk bezig te zien.
    Zijn jullie kleintjes het ook al zat om zo vaak te liggen? Zelfs de kinderwagen vind ze niet leuk meer. Wil alles zien en wil zooooo graag de hele tijd zitten. Niet dat ze dat kan zonder hulp, maar zo lang ze zit is alles goed.

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Lenta; welkom bij de feb-mama's!
    Ik twijfel om te beginnen met de hapjes, van het CB was dat wel het advies.
    Ik twijfel zelf namelijk.
    Waarom moet jij wachten?

@rianne; misschien is het dan idd wel beter om andere oppas te gaan regelen/zoeken. Als het nu al 'fout' gaat, zo ga je ook niet prettig werken.

Gr. Cellie

13. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ cellie nee klopt lekker werken doe je dan niet. gelukkig ben ik nu 8 dagen vrij dus alle tijd om oppas te zoeken.

@lentedank je ik hoop het ook dat er snel een oplossing komt.

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @allemaal....Benthe is overleden....de moeder van Benthe kwam hier nooit, maar ze is welin februari geboren en de topic-starter van het feb'07 mama's.

Ik ben diep geschokt en heel erg verdrietig.

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Cellie, je bent echt niet de enige die echt verdrietig is momenteel.
    Ik zit hier echt tranen met tuiten te huilen, heb het even best wel moeilijk. Dit is nog steeds mijn grootste angst.

Ga dalijk lekker bij Mark in zijn armen liggen. (Wat een zware berichtjes in de lounge vandaag)

Vanmiddag wel gezellig met Pendrag geluncht! (is voor herhaling vatbaar :D)

En Rianne, ik zou als ik jou was ook zoeken naar een andere oppas.

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wat vreselijk van Benthe....:( :( :(

@Lente: ik was je vergeten *oeps* een welkom van mij voor jou!

Isssie lief of lief? ;):

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    judith, die is zeker lief! :)

idd verschrikkelijk nieuws van benthe :( :(

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tjee wat een schokkend nieuws over Benthe...
    Ben er helemaal stil van...

Judith je hebt zeker een lekker schatje!

19. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    sjemig

ik heb echt kippevel overal bah wat vreselijk!
    ik leef mee met de ouders van benthe

er zijn geen woorden voor

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik schreef net het volgende stukje in de lounge, aangezien er een topic is die over vakanties gaat, mocht dit niet en werd het daarnaartoe verplaatst.

Aangezien ik dat topic nooit eerder gezien had, en velen met mij aan het bezoekers en post aantal ben ik het daar niet mee eens en is het geheel verwijderd. (op mijn verzoek).

Maargoed, ik mag het misschien wel gewoon hier bij jullie posten....want de vraag was serieus en wilde even graag wat feedback van forummers, en 1 of 2 antwoorden in een week op het vakantie forum helemaal onderaan heeft niet zoveel zin!

(Ik geloof dat ik me maar alleen op de feb-mama's moet laten zien/lezen voortaan, ik merk dat ik er meer en meer minder plezier in krijg, en dat alleen maar vanwege dit soort en ook andere pietluttigheden.....)

Met jullie vind ik het namelijk erg leuk hoor!
    Maar de 'regels' gaan me een beetje irriteren! :rolleyes:

Nou hier komt me bericht ;)

Wie heeft er een leuke campingtip in Frankrijk?

Ik heb al wel iets op het oog (Normandië) maar de prijs viel me zo tegen,
    of ligt dit aan mij?

Met 4 kinderen (ook voor een 0-jarig baby betalen! :confused: ) en een caravan, voor 2 weken ruim €700.

Is dit wel normaal of wat?

Vorig jaar was het Kroatië (maar wil nu niet zo ver ivm de kleine), en heb ik niet zo opgelet op de prijzen :oops: omdat daar niet met € betaald werd.

Gr. Cellie.

Deel Deze Pagina