Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wat een vreselijk nieuws van Benthe.... dat is ergste nachtmerrie. Vreselijk!

Cellie: wij moesten nog wachten (in elk geval tot het volgende bezoek, dan is ze 5.5 maanden) omdat er bij ons in de familie alergieen voorkomen. Daarom vonden ze het beter haar zo lang mogelijk aan de fles te houden.
    Ze zeggen dat de fles alles is wat ze nodig hebben tot 6 maanden. We wachten dus maar. Better safe than sorry!
    Ik ken alleen het zuiden van Frankrijk goed, daar weet ik wel een paar leuke campings, maar ik denk dat je dat te ver vindt. Vinden wij nl nu ook met de kleine.
    Prijs is normaal (sorry). Tenminste voor het hoogseizoen. maar dat je ook voor de baby moet betalen is wel stom. Is het niet meestal zo dat het een prijs per caravan is en niet per persoon? Tenminste dat hadden wij altijd. Wij hebben vorig jaar bij Canvas Holiday's geboekt. Goed bevallen. Wij hadden een stacaravan. In het laagseizoen toen iets van 3-4 honder euro.

Judith: WAT EEN LIEVERD! hij is een plaatje! Wat zit ie lief met z'n vingers in z'n mond.

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Lente, we gaan met eigen caravan en 2 volwassenen en 4 kinderen. Maar meestal was tot 1 en soms zelfs 2 jaar gratis! En bij deze dus niet.

Ach geen sorry vanwege de prijs hoor, ik vroeg me gewoon af of ik nou niet bij een van de duurste zou zitten...haha.

En van die allergieën weet ik ook hoor, ik heb een zoon van bijna 9 die er ook last van heeft gehad, maar de 3e weer helemaal niet, vandaar dat we twijfelen.

3. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    met eigen caravan lijkt me 700 euro ook wel duur. Maar ik weer verder niet hoe de prijzen zijn wat dat betreft. Zou je wat gidsen kunnen opvragen of online kijken. Vaak kun je bij Vrij Uit, VacanceSoleil, etc ook vrije plaatsen huren. Heb je een beetje een vergelijking.

Is je zoontje denk je al toe aan een hapje. Als hij er nog niet aan toe is, dan wacht je toch gewoon. Bij twijfel niet doen is mijn idee.

4. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Cellie: ik lees daar geen kwaad bericht toch? Snap niet waarom je dat niet mag posten.

Wat erg van Benthe! Het ging toch juist iets beter met haar of heb ik wat gemist? Moet er niet aan denken zeg dat ik mijn kindje zou moeten missen. Heb er kippenvel van!

@Judith; wat een superschatje is Kian! Geweldig die vingertjes in zijn mondje!

@Lente: Welkom hier! Leuk dat je ons gevonden hebt!

Ben net terug van de eerste sessie man.therapie. Luuk vond het prima zolang hij niet aan zijn nekje kwam....Toen werd hij echt verdrietig zo sneu! Hij heeft na de sessie ook 2,5 uur liggen slapen. Wordt nu net pas wakker...Ga hem snel halen!

X Babette

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Bab, het ging idd iets beter met Benthe ze was al thuis.. maar toen ging het dus weer mis. En ze kreeg haar tweede operatie aan haar hartje en de dag na de operatie kreeg ze koorts en stopte ze met zelf ademen (ik vermoed dus een infectie).
    Ik hoop dat het nu snel merkbaar is dat er aan Luuk zijn nekje wordt gewerkt!

@Cellie, wat heb je nou weer veroorzaak? :) (de inhoud van het berichtje was al verwijderd dus ik weet niet wat je had geschreven in dat topic) (hmmm ik ga zo even een bladzijde teruglezen want volgens mij staat er hier meer over)

Even over Sam..
    Sam is boos! Sam is gefrustreerd.. jaja echt waar. En waarom?
    Nou ze wil omdraaien maar er ligt elke keer weer een arm in de weg waardoor ze niet helemaal omgaat hihihi. Er komt u dus eerst een oerkreet, dan gaat de beentjes in de lucht, daar geeft ze een zwieper mee en ze gooit zich om.. en blijft dan hangen hahahaha.
    Net 1x was ze over het dooie punt heen, maar nog steeds lag die arm te veel in de weg.

Groetjes Daphne

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb niks veroorzaakt hoor! lol

Maar ik PB je wel even wat ik had geschreven!

Ik had namelijk alles al opgeslagen voor het weg was....

7. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Goh wat erg hoor! Kan me jouw verdriet ook prima voorstellen. Heb het zelf ook want mijn nichtje is geboren na 24 wkn en 5 dgn...zo`n mooi klein meisje wat niet mocht leven! Ik moet er ook de hele avond aan denken.
    Luuk slaapt alweer sinds 18.30 uur..Was doodmoe. Denk dat de therapie hem toch wel vermoeit (ook al was het maar 15 min). Heeft wel sinds 17 uur keihard gekrijst! Vind dat wel moeilijk hoor! Ben uiteindelijk maar even gaan wandelen, snel gegeten en hem om 18.15 uur de fles gegeven. Hopelijk slaapt hij nu een tijd.
    Morgen naar Prenatal de Doos ophalen..Ik ga naar Den Bosch, weet jij waar die grote precies zit?

X Bab

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Poeh, wat een verdrietig nieuws over Benthe.

Gisteren heel gezellig geluncht met Daphne en kanjer Sam. Wat een meid zeg. Gewoon zo lekker gegroeid dat ze er uit ziet alsof ze gewoon al die tijd heerlijk bij mama in de buik heeft gezeten ipv in de couveuse heeft gelegen.
    Na de lunch ben ik doorgereden naar mn ouders. Lekker asperges gegeten en toen samen met Jarissa in bad. Ze ging al echt zwemmen met haar benen. Ik heb er enorm van genoten! Nu ligt ze heerlijk naast me te slapen.

Heb wel alles gelezen maar ben te moe om op iedereen te reageren. Merk echt dat ik nog moet wennen aan het nieuwe ritme. Vrijdag is ook druk als Ron late dienst heeft. Tot 4 uur gewerkt. Toen in de auto zijn jongste dochter opgehaald, naar het KDV om Jarissa op te halen en dan ben ik net na 6 uur thuis. Pfff.....

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heb nieuwe foto in mn album gezet.

Hebben jullie al een vaderdagcadeautje voor je eigen vader? Ik kan niets verzinnen.

10. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: Wat een schattige foto van Jarissa, ligt echt heerlijk te slapen!
    Wij hebben idd al een vaderdagcadeau! Heb laatst een fotosessie laten doen van mijn neefje van 2 en Luuk samen toen mijn moeder 60 werd...Heb toen meteen een foto van Luuk en mij laten maken en deze op linnen laten afdrukken. Is echt prachtig geworden!

Liefs, Bab

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    idd Pendrag wat een leuke foto! En asperges.. jammie! Die heb jij pas geleden toch ook al op? Of was ik dat hahaha (nee ik wil ze morgen gaan halen en opeten natuurlijk)

@Bab, ik denk dat je zus er alles aan had willen doen om Nouk wat langer bij zich te houden en haar te leren kennen. Dat is ook het dubbele ervan, want de ouders van Benthe zouden ook de maanden dat ze heeft mogen leven ook echt niet willen inruilen.

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hmm vaderdagscadeautje voor mijn vader... lastig.. Wij doen niet meer aan vader en moederdag (gaan alleen wel lang mijn ouders en op moederdag naar mark zijn moeder). Denk dat ik dalijk opa en oma dag probeer uit te vogelen wanneer dat is. Is veel leuker, mag Sam iets zelf maken.

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: dat is zeker waar...maar helaas is het niet zo! Hoop ook voor hen dat ze toch hebben kunnen genieten van de mooie momenten met Benthe...dat zal ze kracht geven om dit verdriet te verwerken...Ik kan er niet over uit hoor, heb er zo`n rotgevoel van! Zouden dat de hormonen ook nog kunnen zijn?

Hoe is het eigenlijk met jullie ontzwangeren? Heb soms echt last van zo`n hormonenboost...bleh....

Heb wat nieuwe foto`s in mijn album gezet..

Liefs Bab

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Inderdaad Bab, dat ontzwangeren valt me ook wel een beetje tegen.
    Dat is ook de reden waarom ik ik bv aan het afbouwen ben.
    Die vervelende hormonen! :evil:

Ted heeft van de week een paarse lolifant gekregen.
    Hij is er erg blij mee! Het is leuk om te zien hoe dat kleine mannetje met een grote knuffel "worstelt" hihi! :D

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mooie foto's weer van jarissa en luuk!
    zie je wel dat de februari mama's de mooiste beebs hebben! hihi :)

voor wat het ontzwangeren betreft, ik word er niet goed van! :oops:
    echt onwijze haaruitval, trek het met plukken tegelijk uit m'n hoofd!
    niet normaal meer.
    ik weet niet hoelang dat nog gaat duren maar zo hou ik helemaal niks meer over!
    en ik kan nog steeds boos worden om niks, erg vervelend.
    het gaat meestal nergens over, maar ja dat realiseer je dan natuurlijk achteraf pas.....

ruben zit trouwens al een paar daagjes in zijn wandelwagen,
    gaat perfect! als we echt lang weg gaan neem ik nog wel z'n bak mee.
    maar dat achterover zitten vind ie helemaal geweldig.
    in de wagen ligt ie toch iets meer achterover dan zijn maxicosi.

16. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Runner: kreeg laatst ook al een compliment van: die heb je mooi gefokt hahaah! Mei is een prima tijd om kindjes te maken, dat zie je wel want de FEB-babys zijn echt de meeste knappe kindjes van dit hele forum!

Ik heb dat ook hoor...hele bossen met haren. Gelukkig heb ik wel veel haar dus kan er wel wat missen;)...En idd boos om niets, zo ken ik mezelf niet! En het meest rare van alles...er komt nog steeds melk uit mijn borsten terwijl ik niet eens bv gegeven heb! Jee wat zit een lichaam raar in elkaar. Hoop maar dat ik snel weer de "oude" ben want vind dit allemaal maar niets.

Nog leuke plannen voor vandaag? Ga zodadelijk met mijn moeder even naar de grote Prenatal in Den Bosch...daarna nog even de stad in EN bossche bollen meenemen.....MMMMMMM jammie....
    Maandag is het echt voorbij met de pret. Ga zo het boek van Sonja aanschaffen en er vol overtuigd mee beginnen.

Liefs, Bab

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    niet voor niets leggen zelfs vogels in mei hun ei :) :) :)

wij willen denk ik vandaag naar hoek van holland,
    bootjes kijken en een lekker visje eten, jammie!

moeten er bij jou nog veel kilo's af?
    ik heb 'm ook besteld voor 2,50, hihi.
    (bij gratiz.nl, betaal je alleen verzend kosten)
    ik wil er zeker nog 10 kilo af hebben :oops:
    nou, geniet dan maar extra van je bossche bol!
    en een fijne dag vandaag!
    (maarre, niet teveel uitgeven hoor, een kleintje is duur genoeg, hahahah!)

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: Luuk is echt een lekker kereltje. Leuke foto's hoor.

@Daphne: voor mn moeder en schoonmoeder had ik een leuk fotoalbumpje gemaakt. Erg mooi maar heb nu niet genoeg foto's om zoiets nog te doen. Ach, dan krijgen ze maar niets. Is ook geen ramp.

@runner + Bab + Marjanne: hier weinig last van ontzwangeren. Af en toe nog even maar ik denk dat ik het tijdens mn zwangerschap dubbel had en het nu kwijt ben, haha.

@runner: kan me voorstellen dat je Ruben al in de wandelwagen hebt hoor. Hij is niet alleen groot maar hij zit ook steviger dan menig februaribaby.

Ik ga me nu haasten. Op naar de manege.

@Bab: heb je een pb gestuurd over mn paard.

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: schatje he? Kreeg al de opmerking dat het een kleine comediant is dus dan weet je het wel he hahaha?

@ Runner: ik wil er zeker 10 kg af hebben en heb gehoord dat mensen met Sonja toch wel goed afvallen. Nou laten we dat maar eens proberen dan...Hopelijk komt het ooit nog goed;)
    Veel plezier bij de bootjes!

Liefs, Bab

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb ook vreselijke last van haar uitval....overl kom ik haren tegen...jakkie!

En het ergste is...ik weet uit ervaring dat het bij mij zo vreselijk lang duurt voor dat dat weer stopt....pfff

Deel Deze Pagina