hier ook , mn mannetje wordt er helemaal gek van, die heeft een of andere "fobie" voor haren. en ook heerlijk als ik lekker aan het kroelen ben met Ezri, en ze hangt in mn haren.... kan ik mn pruikje tussen haar vingertjes wegplukken.... het is nu al een paar weken, hoop echt dat het ophoudt nu!
@Cellie: 30% korting op camping Le Raguenès Plage in Bretagne Geldig tot 18 juni 2007 Bretagne | Raguenès Plage, Raguenès Plage Bij één van de mooiste stranden van Bretagne. Een rustige, groene camping met veel voorzieningen voor de kleintjes. 20% korting op alle nachten tot 22 juli in een stacaravan. Prijsvoorbeeld: Aankomsdatum: 19/06/2007 Aantal nachten: 14 nachten Accommodatie: stacaravan Verona Van: 1195.00 Voor: 738.90 (incl. 20% internet korting en 10% extra korting). Campinginformatie en beschikbaarheid bekijken >> Kies een Petit Paradis camping en boek online. De 10% extra korting wordt op de factuur vermeld. Telefonisch kan ook: 033 460 27 22. Deze korting geldt alleen voor nieuwe reserveringen.
Mijn haar valt ook nog steeds uit hoor in vergelijking met de zwangerschap van mijn dochter vindt ik dat het ontzwangeren nu langer duurt misschien ligt het aan het feit dat het een jongetje is. Jurek gaat echt snel met alles hij probeerd zelfs al vooruit te komen op zijn buik dat lukt hem natuurlijk nog niet maar hij is er maar wat druk mee. Ik denk dat het hier ook niet lang duurt wat wandelwagen betreft hij is ook al haast uit zijn kinderwagen ik zat er over te denken om een maxi-cosi city te gaan kopen die zijn toch iets compacter op te vouwen. Ik heb nu een quinny en die moet je helemaal afbreken en als hij dan achterin ligt is haast me hele kofferbak vol. Ik ben trouwens ontzettend zenuwachtig pffffff ik ben nog nooit in een ziekenhuis geweest en dan is dat toch best eng ik hoop dat ik hulp thuis kan regelen ivm de kleine want ik mag zeker de eerste week niet tillen dus dat wordt nog wat. Groeten maar weer
Goedemorgen! Dus dat haaruitval kan nog wel even duren...bah! Hoe is jullie vaderdag? Hier werd het cadeau blij in ontvangst genoemen. Papa vond het prachtig en Luuk moest alleen maar lachen. Heeft sinds gisteren voor het eerst 4 flessen! Gaat goed. Hij krijgt om 19 uur in zijn laatste fles 2 eetlepels rijstebloem en heeft daarna heerlijk geslapen tot vanmorgen 7 uur. Toen lag hij vrolijk om zich heen te kijken. Hij was met zijn handje op zijn beentje aan het slaan, echt een heel grappig gezicht! Zijn buikligging gaat ook erg hard vooruit! Het lijkt wel sinds hij vrijdag man. therapie heeft gehad hij het ineens snapt! Als ik hem nu op zijn buik leg tilt hij meteen zijn hoofdje op en ligt niet als een hulpeloos vogeltje met zijn neus op de grond. Liefs, bab
Hier was papa erg blij met z'n kadootjes! Hij heeft 2 slabben gekregen met de tekst; I look like my daddy. Een toblerone reep en sloffen. En ik start nu voor hem op in de zaak zodat hij naar zijn eigen vader kan gaan. (vind ik wel een beetje lief van mezelf ) Ook ik mag echt gaan afvallen! nog 2 weken en dan heb ik de bv als het goed is helemaal afgebouwd! Dan ga ik ook Sonja Bakkeren Ik ben wel sinds vorige week 2 kilo kwijt! En dat met alleen maar minder/niet snoepen! Ted heeft zelf het spelen met de bal door! Gisteren was hij de bal zo aan het manouvreren dat deze bij zijn voetjes kwam en schopte er tegenaan! (mama is heel trots!) En vanochtend pakte hij de bal met 2 handjes vast, en duwde hem naar mij toe! (mama is supertrots!)
@Erna wat is een maxi-cosi city? Ik weet niet beter of dat is 'het' autostoeltje? De voorloper van de Cabrio? @Pendrag, thanx voor de link...wij gaan met eigen caravan in het hoogseizoen, tja dat heb je met schoolgaande kinderen....maar ik ben er al bijna uit! @bab28 Bij mij is de haaruitval ook heel erg, en heeft het bij de vorige 3 ook erg lang geduurd voor het weer over was, ik bedoel dan écht maanden en gaan weken! Balen hé. @marjanne...2 kilo afvallen door minder te snoepen is toch al héél erg mooi! Gisteren voor het eerst naar het zwembad geweest, was een groot succes, her water was dan ook echt lekker. Allemaal een fijne vaderdag! Gr. Cellie.
Wat akelig dat de kleine Benthe toch nog is overleden... Het leek juist de goede kant op te gaan met haar. @Daphne78: Kan me voorstellen dat dit berichtje jou extra hard raakt, omdat Sam ook veel te vroeg geboren is. Daan ontwikkelt zich zo hard momenteel. Ik zag van de week voor het eerst dat hij naar boven keek, en hij wil nu op schoot telkens gaan staan. En als je hem dan zo houdt dat hij met zijn voetjes op jouw benen staat, kijkt hij heel triomfantelijk de kamer rond. En als je hem optilt boven je hoofd, giert hij het uit van de pret. Verder betrapte ik hem, toen ik hem net in bed legde erop, dat hij aan het dreinen was met een grote grijns op zijn gezicht. Wat een boefje, hij doet het dus met opzet en kijkt me dan zo aan van 'Zie je wel hoe vervelend ik het vind om naar bed te gaan?' . De laatste zwangerschapskilo's lijken er nu toch ook af te gaan bij mij, en ik doe er helemaal niets voor. Echt lijnen en de boel weer in model proberen te krijgen kan pas als ik geen bv meer geef. Ook beginnen mijn extra haren nu uit te vallen, Ik kan goed begrijpen dat borstvoeding en werk in dat geval niet zo goed te combineren is bij jou. En ja, dat eigen lijf terug lijkt me ook wel weer heerlijk. Maar ik ben nu al zo'n eind gekomen met de bv, dus ik ga voorlopig nog wel even door. Fijn dat Ted's heupjes in orde zijn! @fredje8: Gefeliciteerd met Rik's guppy-diploma! Fijn dat het zo goed gaat met sonjabakkeren! @Cellie: Wij bakken ons vlees bijna altijd in olijfolie. @Aichaatje: Leuk om weer wat van je te lezen! @Bab28: Fijn dat het met Luuk's heupjes goed zit! Leuke foto's! Sterkte met Luuk's kuur, hopelijk is zijn middenoorontsteking snel over. En ook sterkte met de therapie, is geen lolletje zo te lezen. Misschien is hij wat misselijk na een bezoekje aan de therapeut, mijn nek is ooit eens gekraakt en toen werd ik ook heel misselijk ale: (heeft wel geholpen overigens). Maar ja, zo'n kleintje kan dat niet zeggen he. Lekker bijbaantje, dat typewerk. Toch weer een extra zakcentje. @erna1974: Spannend, die correctie-operatie voor je bovenarmen. En 3 augustus is al best snel. Kan me voorstellen dat je het eng vindt. Mooie lengte en gewicht heeft Jurek (Daan was vorige maand 6460 gram en 61 cm, en wij mogen dinsdag weer naar het cb)! @liefje: Hoe zijn jouw eerste werkdagen verlopen? Leuke foto's van Harco! @Lente: Van harte welkom bij de februari'mama's en nog gefeliciteerd met Michelle! Fijn dat alles goed gaat met jullie! Daan vindt het inderdaad ook niet leuk meer om lang te liggen, zeker als hij dan ook nog eens niet alles kan zien. Zitten vindt hij veel leuker, en sinds deze week wil hij op schoot telkens gaan staan. @viefje: Leuk dat jij er ook weer eens bent, en dat alles goed gaat met jullie! @Judith75: Schattige foto van Kian met zijn vingers in zijn mond! Fijn dat het met jou nu beter begint te gaan! Wij hadden vorige week de straatspeeldag, maar toen had ik geen tijd - ik moest dringend gaan lunchen met de februari-mama's Was het leuk gisteren? @runner: Ja, Ruben is volgens mij de koploper als het gaat om gewicht. Op de hielen gevolgd door Kian van Judith75? Ik denk dat je vader het grappig bedoelde dat hij vroeg of je weer kwam controleren . En wat raar dat jouw moeder op eigen initiatief fruithapjes wou geven, jullie bepalen toch zelf wat hij eet. @rianne23: Beterschap! Geluk bij een ongeluk dat je nu weer even kunt bijlezen. Balen van die aanvaring met je moeder, maar ik geef je groot gelijk dat je hebt gezegd hoe je erover dacht. Ook al is ze je moeder, je hoeft toch niet alles van haar te accepteren? @asjuh: Gecondoleerd met je vader! Wat fijn dat hij Fleur's doop toch nog heeft meegekregen. @Lisette28: Klinkt wel als luieruitslag. Daan heeft er door de warmte ook een beetje last van, bij hem is het huidje onder zijn balletjes een beetje rood. @Pendrag: Schattige foto van Jarissa op de bank! Wij hebben voor de vaders een petje met een foto van Daan erop laten drukken. Mijn schoonvader heeft hem al, want die gingen op vakantie. Hij vond het geweldig! Ben benieuwd wat mijn vader ervan vindt, daar gaan we straks heen. Mijn man kreeg voor vaderdag een papieren stropdas met een voetafdruk van Daan, die hadden ze op het kdv gemaakt. Die moet hij natuurlijk vandaag wel de hele dag verplicht omhouden . Groetjes, Wendy
@Wenniepenny: die pet is een geweldig idee! We komen net bij mn schoonouders vandaan zonder cadeautje. Heb daar wel wat achter gelaten: een enorm vies tafelkleed. We hebben daar gegeten. Toen ik de pan met bloemkool pakte, bleef de lepel van de jus hangen. Alles onder het vet. Oeps. Grappig dat Daan weer zo'n ontwikkeling maakt. Kreeg gisteren een mailtje dat er voor Jarissa weer een sprongetje aan zit te komen. Ben benieuwd. Er is weer veel gereageerd, ik heb wel alles gelezen maar weet niet meer precies wie wat schreef. @Cellie: jammer dat je aan het hoogseizoen vast zit maar fijn dat je er bijna uit bent. @Erna: zeker spannend zo'n operatie. Hopelijk wordt het resultaat erg mooi @Rianne: beterschap meid. Ben je er uit hoe je de oppas nu gaat doen? Groot gelijk dat jij bepaalt hoe en wat en niet je moeder. @Bab: ik maak morgen even nieuwe foto's, dan stuur ik je die met antwoord op je vragen. Ik ga nu nog even huishouden en dan hopelijk op tijd op bed. Morgen is het weer erg vroeg dag.
@Pendrag: is prima ben benieuwd! Kun je er dan misschien ook 1 maken van zijn draf? Die jongen is daar nl altijd erg benieuwd naar! Haha wat een grap dat tafellaken. Zou mij ook kunnen overkomen hoor..hier ging het gisteren met de appelmoes.. We redden vandaag de 4 flessen niet helaas. Om 19 uur heeft Luuk maar 80 cc gedronken en dat is echt niet genoeg tm morgenvroeg 19 uur. Maak hem zo maar even wakker en geef dan nog maar 150 cc bij. Heb geen zin om vannacht wakker gemaakt te worden door zijn hongerhuiltje Begint echt steeds meer een boefje te worden. Heeft alles prima in de gaten! Wil niet meer alleen in de box of wipstoel spelen, alleen maar op schoot zitten. Heeft dat ook met leeftijd te maken? Is nu 4,5 maand oud! Liefs, Bab
Leuke foto's dames! Van ontzwangeren heb ik niet zo heel veel last. Maar dat haaruitval herken ik wel. Had eigenlijk de link nog niet gelegd Hoop eigenlijk niet dat het nog lang gaat duren. Kan elke dag het doucheputje en mijn borstel leeghalen. Verbaas me er over dat er nog zoveel op zit als ik zie wat er uitvalt. Had er ondertussen denk ik een aardig toupetje van kunnen maken. hihi Moet nog wel de laatste paar kilo's kwijt, die natuurlijk weer precies op de verkeerde plekken zitten. Vandaag hebben we er een gezellig dagje van gemaakt. Eerst lekker ontbeten nadat paps uitgeslapen was. En daarna even lekker uitwaaien op het strand. Was heerlijk. Verder lekker thuis een beetje gehangen. Daphne: grappig he dat driftige gedoe. Hier komt het ook regelmatig voor. Die gekke armpjes ook Michelle heeft het dreinen ook goed door Wennypennie. Boefjes he. En ze heeft ineens haar stem ontdekt. Niet dat ze eerst geen geluid maakte, maar ze zit nu echt tijden achter elkaar geluid te maken. Van Hiiiiiiiiii, jaaaaaaaa, huuuuuuuuuuu, rrrrrrrrrr (keelgeluid). Zo grappig. Als ik het dan na doe kijkt ze helemaal blij en trots. Zo grappig! Ook begon ze vandaag een beetje te tijgeren in de box. Had even niet opgelet en ineens lag ze helemaal met haar hoofd tegen de spijlen aan (en dat vond ze niet leuk). Echt weer een groeisprongetje!
Heej dames! Hier weer een berichtje van mij De haaruitval..heb ik ook! Echt overal vind ik haren van mezelf Ik denk dat ik maar aan de vitamine B ga! Advies van mn thuiskapster @Cellie: Wij zijn vorig jaar en het jaar ervoor ook naar Frankrijk geweest met de kids. 1e keer naar de Vendeé (via eurocamp) en vorig jaar naar de Jura (via keykamp). Erg leuke campings allebei met kids! Dank jullie wel voor de reacties op de foto van Kian! De spelletjesdag en playbackshow waren gisteren GRANDIOOS! De kids hebben het heeel erg leuk gehad en de ouders ook Zoek mij maar eens op deze foto:
judith, ik gok de 2e van rechts : klopt dat? ik weet dat je donker haar hebt... of hebbie het alweer geverft?
haha, ziet er leuk uit Judith. Waren jullie de Dolly Dots? Tenminste, daar doet het me aan denken. ohja Bab, dat op schoot zitten herken ik wel hoor. Dat wil ze hier ook bijna alleen maar. En dan ook echt zitten. Of staan, vindt ze ook leuk. Maar niet hangen en al helemaal niet meer liggen zoals je een pasgeboren baby vast houdt. Dan ligt ze zich omhoog te werken en te protesteren. En als ze dan zit, is alles weer goed. Denk dat we maar eens gaan proberen of ze al een beetje in de kinderstoel kan zitten. Zal wel niet. De wandelwagen (van de kinderwagen) is ook nog veel te groot voor haar. Ze zakt helemaal schuin weg. Want in de bak liggen vindt ze niet zo leuk meer.