@ Wenniepenny, als je er wat aan kan veranderen, dan zou ik ook graag het startbericht van deze nep-februari mama verwijderd zien.
Goed nieuws: Rianne en Maureen zijn echt! En reuze gezellig. Maureen heeft zich uitstekend gedragen. Wat een enorm verschil in haar zeg. Jarissa heeft haar als je heel goed kijkt. Het is kort en blond dus eigenlijk zo goed als onzichtbaar. En Maureen komt hier gewoon met 2 eigenwijze staartjes in. Heel erg leuk. We hebben gezellig theegeleut en gekletst. Was leuk. Na de zomer een meeting met zoveel mogelijk februarimama's wat ons betreft. Jarissa heeft bijna de hele tijd geslapen. Ze ligt nu nog lekker. Die wordt natuurlijk wakker als ik straks wil eten, haha.
hai allemaal ...hoe gaat het met iedereen ..en de beebjes ? eten en slapen ze allemaal goed ? fleur rolt ook nog niet helemaal om , wel ver Fleur eet niet zo best en laat vaak best veel staan ..maja zal wel weer goed komen denk ik verder iedereen nog bedankt voor de condeolances ..het was een mooie dienst ... over het topic van mvjanelle heb ik geen woorden ..schandalig (is nog 1 van de mooiste)
update van Sam: Lengte: 60,5 cm Gewicht: 5700gr Hoofdomtrek: 41,5 cm Verder is er bloed geprikt en heeft ze heeel eventjes gehuild toen de naald erin ging en verder lag ze gewoon tegen de verpleegster te lachen. En daarna is ook nog snel een foto van d'r heupjes gemaakt. Volgende week horen we er meer van. De kinderarts was verder eigenlijk wel heel tevreden. Dus verder geen bijzonderheden hier Hoeven pas over 3mnd terug te komen en dat is misschien de laatste keer bij de kinderarts in het ziekenhuis. Wel krijgen we nog dagen met onderzoeken door de neonatoloog. Ik kan trouwens ook bevestigen dat Pendrag echt is hihihihi.
heey hoi heb het verhaal gelezen wat een ziek persoon zeg! ik was vanmiddag bij pendrag en we hadden het er nog over. je moet echt geestenziek zijn wil je dit verzinnen. als je aandacht wil ga dan naakt over de dam rennen maar verzin zoiets niet! ik snap dat mensen nu minder goed van vertrouwen zijn. ik had vanmiddag ook zoiets voordat ik naar pendrag ging zoiets van is ze wel echt ? gelukkig wel en het was supergezellie. maar je hebt toch nu wel van wie is echt en wie niet. heey pendrag was erg gezellig moeten we vaker doen! wat is jarissa een dotje en een heerlijke slaper. liefs rianne
hier nog eentje die helemaal echt is! (echt waar, heb niks laten verbouwen, hahaha) stom is dat dat je door zo'n mens aan iedereen gaat lopen twijfelen.... wilde ik een tatoo laten zetten vanmiddag, was zo weer de deur uit! wat een eikel van een vent! ik vroeg hoe lang de wachttijd was, zegt ie eind augustus ben je aan de beurt. het enige wat ik daarop antwoorde was, 'zo das ook lang' draait ie zich om, loopt ie weg en zie ik hem helemaal niet meer terug. ik kijk m'n vriend aan, haal mijn schouders op en loop weg. zegt die vent, je moet wel ff 20,- aanbetalen jij bent gek, laat maar ik ga wel naar een ander. van de week een afspraak maken bij een echt goede (eus).
Dat lijkt echt nergens op runner. Ik weet hier nog wel een goede in de buurt! Mag je bij mij na die tijd een bakkie komen doen, kan ik je tattoo gelijk bewonderen! Mijn volgende is gepland als ik weer op gewicht ben. Haha, volgens mij komt ie er nooit! Nou ja, ben ook nog druk aan het neuzen wat nr. 3 zou gaan worden. Daar moet ik echt voor gaan sparen want die wordt wat groter. Is tenminste het plan.
wat voor tatoos heb jij dan? ik heb zelf een tribal op m'n rug (zelf ontworpen) had nu een leuk steeretje uitgezocht met schuduw randen. wil er voor elk kindje een. (als wij het voor het zeggen hebben willen we er nog 2 bij, hoop ook dat dat ons gegund is ) ff een vraagje pendrag, ik las dat jullie al heel snel weer voor een 2e beebje willen gaan, maare is jou cyclus dan weer helemaal zijn oude? ik zelf ben nog niet eens 1 keer ongesteld geweest! ik dacht dat dat wel een half jaar kan duren voordat dat weer in orde is ook al geef je geen bv. (ik weet zelf niet eens wat een normale cyclus is, heb er zelf nooit een gehad ) en hoelang hebben jullie over jarissa 'gedaan' hihi. als ik vragen mag?
Ik ben verwijsterd over het verhaal van Benthe, aan dat verhaal twijfelde ik niet.... Maar realiseer me altijd....het is en blijft i-net en er zijn al vaker verzinsels voorbij gekomen.... Soms voel ik me schuldig als ik wantrouwig ben...maarja zo zie je maar weer. Verder ben ik niet echt Cellie hoor, maar dat is een nick-name....wilde ik toch even duidelijk gezegd hebben....lol Maar verder tot de orde van de dag.....ik had een werkdag by the way....blugh....maandag weer. @Lente fijn dat het schema lijkt te werken, succes ermee! @Runner, hier weer een reguliere cyclus, maar geen BV, dat maakt heel veel uit! Ik ben alweer voor de 4e keer ongesteld geworden (vandaag!) sinds de kleine er is..........joepie! Dus ook heel makkelijk om weer zwanger te worden als het zo makkelijk uit te rekenen is, hihihihi.
@runner, ik vind het ook wel vreemd van die afspraak bij tatoo shop en dan nog aanbetalen ook. Ik ben bij beide tatoeages gewoon naar binnen gestapt en toevallig hadden ze ruimte. Ik moet ze eigenlijk weer een keer laten opfrissen, de eerste (klein eendje op mijn linkerschouderblad) staat nu 10 jaar en de 2e (een zelf ontworpen S vorm tribal op rechter enkel) 9 jaar.
Harco zijn nieuwe schema: 8u -8.30: 210 + 7 schepjes 11.30 - 12u: 150 à 200 mg groentenpuree 16u - 16.30: één potje fruitpap met koekjesmeel 20u - 20.30: 210 + 7 schepjes Tussendoor mag hij wat fruitsapje drinken. Met dit schema slaap hij van ongeveer 21u tot 8u in de morgen, dus wij zijn heel blij hiermee.
@Liefje; Wat weinig melk liefje, ik ben al 11 jaar moeder en ik heb altijd begrepen dat de kinderen tot 6 mnd minimaal een 0,5 liter zuigelingenmelk moeten drinken en na 6 maanden nog steeds 0,5 liter maar dan opvolgmelk. Maar 2 melkvoedingen lijkt me erg weinig, ook al zijn het ruime flessen. Juist omdat daar allerlei toegevoegde vitamines inzitten. Groente en fruit is tot 6 mnd 'extra' en om te leren vast voedsel te eten. Als je de 0,5 liter niet meer haalt om welke reden dan ook, moest ik vit.D gaan geven. @Daphne; ja idd! Maar voel me de volgende keer waarschijnlijk niet meer schuldig daarover...haha. Ennuh...was jij al overtuigd? @Runner; hele brutale vraag! Hahaha. Maarre...lijkt me erg leuk!
cellie, lijkt me echt geweldig zo'n groot gezin! maar ik denk wel dat er meer dan 3 kinderen voor ons er niet in zal zitten. ach wie weet misschien winnen we wel de miljoenenkanjer! hahaha!