Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    echt mooi die echo's.
    sta af en toe verbaast te kijken, zo klein maar zo duidelijk al allemaal!
    echt gaaf!!!!

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Kattenschrik kan helpen. Is een soort korrels of spuitbus die je in de tuin kan spuiten, niet schadelijk voor de planten, maar katten blijven dan als het goed is weg. bijvoorbeeld verkrijgbaar bij de boerenbond/welkoop of zo.

Karin

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hihi mijn moeder die heeft 1 dag met een tuinslang op d eloer gestaan en als de kat van de buren kwam spoot ze hem een paar keernat, nooit meer gezien dat beest, of het werkt of het is pure toeval, geen idee...lol

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    zo, jullie kletsen wat af als ik er ff niet ben hihihi.
    Nou hier gaat alles nog steeds tip top!
    Alhoewel, nog steeds kei kapot, maar als ik alles goed gelezen heb, gaat het over na een aantal weken, k hoop het.

Er vroeg iemand waarom we zoveel echo's krijgen. Bij ons is het ivm dat we inde mmm zaten. En ik had vorig jaar een miskraam gehad, dus ze willen ons nu extra goed in de gaten houden. Lief he, hihihi
    Meiden allen veel succes! En het warme weer komt erweer aan!

5. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hallo lieve mede februari mammies. hoe gaat het met jullie?
    Ik heb de misselijkheid inmiddels redelijk onder controle (als ik maar regelmatig een beetje eet, gaat het goed), maar kan niet zeggen dat ik mijn normale eetlust weer terug heb. Maar goed, ik ben blij dat ik niet iedere dag hoef over te geven. Verder 's avonds helemaal kapot, lig al de hele week rond half tien in bed. Maar goed ben dol op slapen, dus dat is niet zo'n probleem; hihi.

Maandag naar de huisarts, ben erg benieuwd wat die allemaal zelf al gaat doen. Hopelijk kan ik dan snel doorverwijzing naar VK krijgen (mijn HA wilde mij liever eerst zelf zien). Heb tot nu toe nog geen VK gebeld, eerst maar even het bezoek aan de HA afwachten en dan gaan we wel alles regelen.

Dat was ff mijn verhaaltje

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey dames, pff begin nu echt de moeheid te voelen, en mijn borsten ook heel erg, misselijk ben k niet echt, eerder dat ik geen eetlust heb, lust mn "warm" eten ook alleen koud...vannacht had ik ineens heel erg jeuk over mn hele lichaam..echt vaag maar het heeft me wel een hele nachtrust gekost..:(.

Wat wel leuk is we hebben gister voor de kids een zwembad met een diameter van 366 gekocht voor de kids met allemaal spul erin, helemaal SUPER!! en vanavond BBQ-en! Als ik het lust tenminste whuahahah

7. Annelies

Annelies Niet meer actief

met mij gaat het ook prima op het moment.
    ik ben niet misselijk, alleen als ik trek begin te krijgen krijg ik een weeiig gevoel. wel erg pijnlijke borsten en tepels. voelen ook hard en gezwollen aan. af en toe wat moe en af en toe wat menstruatieachtige buikpijn/rugpijn. dus niets te klagen eigenlijk. af en toe schiet het wel eens door mn hoofd dat er wat mis is omdat ik zo weinig last heb. als ik 20 juli mn eerste echo maar heb gehad en het hartje heb zien kloppen. ik denk dat er dan een behoorlijke rust over me heen komt. I HOPE...

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden,

nou hier gaan de kwaaltjes helaas toenemen :cry: met het wakker worden misselijk, dat is ook midden in de nacht als ik moet plassen, heb echt een slechte nacht als ik veel moet plassen! :( dat misselijke gevoel gaat wel weg na het spugen maar het weeige gevoel blijft, pff wordt er een beetje moe van, is nu 13.00 en nog steeds voel ik me niet goed! ff klagen hoor, haha sorry meiden!!

zijn jullie ook al zo verschrikkelijk verwend met alle kadootjes en toezeggingen?? is echt niet normaal hier, hebben bijna alles al toegezegt gekregen!! wel heeeeel erg lief! :)

liefs van bianca

9. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Hallo! Ik kom me hier ook maar in dit deel storten!
    Ben 28 jaar, zwanger geraakt nadat ik sinds januari in de MMM zat. 4e kuur Clomid heeft voor ons resultaat gebracht. Donderdag zijn we geweest voor de 1e echo, ben uitgerekend 16-2 volgens de VK en 17-2 volgens de gyn. Ik hou het zelf op de 16e. Echo gaf duidelijk een dooierzakje en een wurmpje...mét knipperlichtje! Het hartje klopt dus! Het was nog wat vaag, maar eht was er wel! Over 3 weken mogen we voor de 2e echo, op de dag dat we 10 weken zwnager zijn.
    Bij ons weten de ouders het al, mijn omaatje, de dierbaarste vrienden en vanavond en morgen krijgen de broers en schoonzussen ons geheimpje te horen... Ook heb ik een aantal op mijn werk al ingelicht, omdat die ook wisten van onze MMM.

Heel bizar wel, ik heb ook nog een eigen zaak waar ik dus vandaag zit. Kwam een klant binnen die zei gedag en vroeg direct daarna of ze me kon feliciteren...Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing en wist dan ook geen woord uit te brengen!!

Kwaaltjes, tja, hoort erbij...Vermoeidheid, af en toe misselijke vlagen, pijnlijke borsten enne...ik plas me suf!!
    Doen jullie trouwens aalemaal mee met MvM? Doen hoor! Is echt voor een goed doel!!;)

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Onderstaande stukje heb ik ook gespost bij miskraam, maar wilde jullie ook even op de hoogte brengen.......

-----------------------------------------------------------------------------------

Hoi meiden,

gisteren heb ik aardig wat bloedverlies gehad.
    Gewoon helderrood, dus ik denk écht niet goed.
    Ik heb geen pijn/kramp oid, ook geen stolsels, sliertjes of stukjes, alleen bloed dus.

Dinsdag heb ik een afspraak staan bij de gyn en dan weet ik meer.

Eerlijk is eerlijk, ik ga er van uit dat het niet goed is.

Ik had het niet verwacht omdat ik een paar weken geleden een echo met kloppend hartje heb gezien, maarja dat zegt blijkbaar helemaal niets.

Ik moet morgen werken en wil me heel graag ziek melden, maar heeft iemand een goeie reden om me ziek te melden, ik wil namelijk niet de waarheid zeggen. Dan maar een leugentje om bestwil.

Liefs,

een verdrietige Cellie.

11. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hallo ook ik ben uitgerekend in februari de 23e!
    spannend allemaal hé!?

12. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    hallo ook hier gaat het prima alleen ik moet s nacht wel veel plassen en me borsten zijn een dikke maat gegroeid is wat minder, had ze al groot zat maar ja gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren en welkom hier!!!!

kuzz anita

13. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meis, allereerst veel sterkte! Hopelijk krijg je dinsdag alsnog positief bericht... ik zal om je denken!
    Kan je niet zeggen dat je een heftige buikgriep heb opgelopen, dat je de hele dag op het toilet zit... of iets verkeerd heb gegeten.. en dat je echt niet kan komen werken...
    succes ermee, liefs van bianca

14. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Hoi Cellie, heb je je nog ziek gemeld? Ik lees nu net pas je berichtje en wil je even heel veel sterkte wensen, wat moet jij je verschrikkelijk voelen!
    Ik denk aan je en hoop dat het allemaal goed komt.
    Veel liefs en een stevige knuffel

15. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    lieve bianc,
    Ik heb het ook gehad met 6 weken en op de echo was wel te zien dat ik een bloedinkje gehad had, maar dat was waarschijnlijk een bloedvaatje, echt het hoeft helemaal niet mis te zijn, hoe is je gevoel erbij???
    Mijn gevoel zei toen namelijk dat het goed zat, raar maar toch, wil niet zeggen dat ik er ben hoor, helemaal niet. Meid veel sterkte morgen!!! En hopelijk is alles in orde

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @Cellie: wat ellendig voor je meid, heel veel sterkte morgen bij de gyn. Houd je ons op de hoogte?

Even kort een berichtje van mijn kant, want het is veel te warm hier op de werkkamer dus ik ga zo weer lekker buiten zitten:
    Alles gaat tot nu toe prima. Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor een echo. Dus volgende week maandag (10/07) om 12.15 uur hebben we onze eerste echo, bij 8 weken.
    En ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders.

Groetjes, Wendy

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @hey fredje8,
    het is cellie die een bloeding heeft gehad niet ik.
    maar je berichtje komt heel duidelijk over en cellie zal ook vast wel begrijpen dat het voor haar bedoeld is! ;)

pff hier errrrug misselijk, om gek van te worden!
    niets blijft erin helaas, en wat blijft zitten zit niet lekker dus probeer ik het er zelf uit te krijgen :(
    hopelijk gaat dit gevoel snel weg want dit ik zwaar k*t! zeker met die warmte van nu!!

hoe is het verder met jullie, alles gaat nog helemaal goed??
    liefs van bianca

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohhhh wat spannend wenniepenny!!
    hopelijk is alles helemaal goed op de echo!
    zie dat je al aardig wat voor je kiezen heb gekregen dus deze keer moet het gewoon goed zijn!
    goed dat je meedoet aan moeders voor moeders!!
    liefs van bianca

19. Niet meer actief

Hier ook niet echt kwaaltjes, soms wat misselijk maar dat was ook na een week wel weer over! Ergens stiekum wel een beetje jammer :oops: Maar goed, nu aftellen geblazen tot de echo van volgende week ;)

20. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Cellie ben je al bij de gyn geweest? Zit nog steeds te duimen draaien voor je hoor dat alles goed is. Mocht je nog gaan en lees je dit; veel sterkte!

Hoe is het met de rest van de dames? Hier gaat alles goed. Geen last van de warmte, alleen in de auto (van en naar werk) is het te heet, maar verder vind ik het erg lekker dit weer.

Heb volgende week de eerste afspraak bij de VK en de week daarop wordt de eerste echo gemaakt. Ben zo benieuwd, vind het erg spannend.
    Ben blij als die echo is geweest en we weten hoe we er voor staan. Ben tot die tijd nog erg voorzichtig.

Deel Deze Pagina