Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Goed idee DAGDAG kunnen we af en toe nog even spieken!

Die lodger spullen zijn inderdaad heel leuk! Even een tip van deze kant.. als je er niet teveel geld voor uit wil geven.. er staan er heel wat op markplaats ;)

Ik voel de beep ook de hele dag door wel maar vooral als ik even rustig zit of lig! Of als ik in de zon zit of aan het fornuis sta.. echt zonnekindje :)

Heb me vreselijk laten gaan met meisjes kleding veel roze heel veel roze als het straks toch een jongen blijkt dan open ik wel een webwinkeltje ;)

eten jullie ook zo veel.. ik raak haast niet vol :oops:

2. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ik heb met vlagen eetkicks. De zo eens in de week heb ik echt een dag dan kan ik ook wel blijven eten (vandaag toevallig). Volgens mij heeft de beeb dan een groeisprong heb ik het idee, want vaak heb ik de dag er na bandenpijn (voel ik alles echt weer straks staan).

Volgens mij zijn die wrappers ook nog wel heel goed zelf te maken (of te laten maken door een handige kennis). Zien er wel heel schattig uit ja. Wel handig voor onze winterkindjes. Lekker warm.
    Al had ik al 'n heel schattig winterjasje en een warm winterpak gekocht. Zoiets is ook wel lekker.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Aichaatje: Ik heb met vlagen dat het lijkt alsof m'n honger onstilbaar is ofzo ;) Ik probeer me enigzins in te houden ;) Ik ben toch wel erg benieuwd naar jouw kindje hoor! Jongen of meisje :) Wanneer had je ook alweer weer een echo?

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat eten herken ik echt. Jeetje, af en toe ben ik net zo'n kliko. Eet alles wat los en vast zit. Inmiddels heb ik van de 4 kilo die ik deze week ben afgevallen de eerste er al weer bij. Betekent wel dat ik over de magische grens van 100 kilo zit. Jeetje, als ik het zo zie staan, schrik ik al. Maar ja, voor ik zwanger raakte was ik 89 kilo. Das eigenlijk 11 te zwaar. Ik heb mezelf beloofd dat ik volgend jaar kerst weer op gewicht ben. Dat lijkt me een goed streven. Ik hoop nu onder de 110 te blijven zodat ik na de bevalling weer rond de 100 zit. Zou dat haalbaar zijn? Dan heb ik 10 maanden om 22 kilo af te vallen. Klinkt niet raar.

@ Aichaatje: volgens mij zit je helemaal goed hoor met dat roze. Als ik zo je echo zie, is het echt wel een meisje. Ben natuurlijk geen expert dus ben erg nieuwsgierig of het straks blijkt te kloppen.

5. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zo meisjes wat wordt er ontzettend veel geschreven!
    Ben weer helemaal bij gelezen!

We zijn weer helemaal terug van vakantie! Wat hebben we genoten!
    Was zo'n 30 graden, en dat zonnetje deed ons veel goed.
    Tis wel een verschil om zwanger op vakantie te gaan. Ik was veel eerder uitgeput met lopen en moest echt even wennen aan de warmte. Kindje ook.
    De eerste dagen voelde en zag ik het kindje heel veel bewegen. Na een paar dagen is het 's nachts flink te keer gegaan en daarna voelde ik het een stuk minder.

Die nacht is het waarschijnlijk omgekeerd, want sindsdien voel ik de schoppen een stuk hoger.

Nu ik weer thuis ben voel ik het ook weer even meer, moet weer wennen aan het nederlandse klimaat.

We hebben ontzettend genoten! en het was zeker voor herhaling vatbaar. Is ook heel goed voor onze relatie!

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    uhhh kheb wat gemist wat is een Lodger? :(

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook in mijn buik woont een blaastrappertje... o wat moet ik vaak plassen en dan komt er niets/bijna niets uit....

Ik kan eigenlijk best wel lekker slapen, alleen vanacht niet zo, ben paar keer wakker geworden. Normaal dan gaat mannetje lief er extreem vroeg uit, en dan wordt ik wakker en mag ik nog 1,5 uur blijven slapen. Maar vandaag niet , dus ik wordt wakker en dus op die tijd. Maar was ook al eerder met dichte neus wakker geworden. Maar dat lijkt echt beter te worden nu.

Voel me vandaag niet zo super goed, last van hormonen. Net ook een stom iets met het werk, en ik zit hier met dikke tranen, helemaal over de zeik. En het ging over telefoon dooschakelen.... (Oke ik zit nu op een baan waar ik het eigenlijk al helemaal mee gehad heb, moet dingen doen die ik echt verschrikkelijk vind, maar ik moet nog eventjes, solliciteren heeft nu echt geen zin). Ik ga me maar meer focussen op nog maar 8 weekjes werken (en een halve dag, en kerst en nieuw gaan hier nog wel vanaf, dus 7,5 week werken nog) en dan verlof. Heerlijk!

Heb het te druk vanmiddag! Niet fijn. Ga wel op tijd naar huis, was hier vroeg en heb lunch achter pc gedaan.

Hoe gaat het nu met de verkoudheidjes? Vorige week was ik niet de enige die hier zo'n plezier van heeft gehad... En lees nu met name dingen over slaapproblemen.

Nou tot later, en ons topic begint nu ook lekker te groeien hahahaha.
    Groetjes Daphne

8. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Marjanne: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Grappig dat je nu echt gaat merken dat sommige dingen anders gaan omdat je zwanger bent!

Maisy: ik dacht in in begin ook: Lodger, wat nou lodger? Het is zo'n soort wikkeldoek, die Charlie in GTST ook gebruikte bij de kleine (in de kleur blauw/groen volgens mij). Anders kan je even kijken op www.lodger.nl. Het lijkt me heerlijk voor de beeb, helemaal omdat het winter is. Het is alleen nogal prijzig, dus ik denk er nog even over!

Liefs,

DAGDAG :)

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja, ik ook denk ik :(

@Marjanne: Klinkt alsof je een fijne vakantie hebt gehad. Kun je er weer tegenaan hier!

@Daphne: Balen zeg gezeik op je werk :( En met die hormonen kun je dat al helemaaaal niet hebben hè!

@DAGDAG: Ik vind ze ook niet echt goedkoop (heb net even snel gekenen wat het dan wel is :p )Met die link van jou kom ik trouwens op een heel andere site..? :rolleyes:

10. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    so he, echt wazig die link! Ik klik erop en kom inderdaad op een hele andere site! Als ik hetzelfde adres gewoon intype, kom ik wel op de goede uit #-o Ik probeer even een andere link....

www.lodger.com

Liefs,

DAGDAG :)

11. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hihi, deze link werkt lekker wel! Wazig, maar goed, hier vind je dus alle info, behalve de prijzen....

Tot later!

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

En die prijzen vind ik nou net handig om te weten eigenlijk! :)

13. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Judith: wat ik in een ander topic had gelezen was dat de wrappers ongeveer 30 euro zijn en de bunkers wel 80 of 90 euro. De wrappers zijn eenvoudiger en de bunker kan je echt als voetenzak gebruiken. Verder heb ik me nog niet zo verdiept in de verschillen ;)

14. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hé Judith, voor jou weer een mijlpaal vandaag. De 28 weken! Schiet toch wel al op he voor iedereen.
    De werkende zitten volgens mij ook echt af te tellen tot het verlof.

Welkom terug Marjanne, fijn dat je het zo lekker hebt gehad. Zou ook nog wel ff lekker naar de zon willen. Gelukkig heb je 'n klein beetje zonneschijn meegenomen, want was hier vanmiddag best lekker weer (op wind na dan).

Eerste opzetje voor het kaartje is ook gemaakt (ben 'm samen met een handige vriendin aan t maken, die kan goed overweg met Indesign enzo) en hij wordt zo leuk... ben helemaal enthousiast. Had aan haar wat voorbeeldjes gegeven van dingen die ik leuk vind en opzetje besproken en toen heeft zij dat uitgewerkt. Wordt helemaal zoals ik in gedachte had.

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Gelukkig ben ik niet de enige onverzadigbare hier ;) .. zou het inderdaad een groeispurt zijn! Tot nu toe ben ik nog niet zo gek veel aangekomen dus daar hoef ik het niet voor te laten!

@ Daphne, schrale troost we hebben er allemaal last van!

@ Marjanne, welkom back! Fijn dat het leuk was! Lekker he die zon.. we hebben hier echt plenty 8)

@Judith en Pendrag, ben zelf ook heel nieuwschierig.. ik denk dat we volgende week gaan.. weet niet of we daar een echo krijgen maar anders begin december weer een 3D! Hou je op de hoogte!

Kon er 1 voor 25 euro overnemen incl verzending! Maar heb toch eigenlijk al wat anders.. en we hoeven hier niet te veel winter spullen te hebben dat is zonde van het geld!

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja, idd zeg een mijlpaal voor mezelf vandaag! :D

Wij gaan vant weekend ook proefdrukken maken van het kaartje. Ik zit nog wat te twijfelen tussen lettertypen en of ik de naam in het groot van boven naar beneden wil aan de zijkant (Klinkt natuurlijk helemaal nergens naar als je niet weet waar het over gaat, haha) Hoop dat we er dit weekend uitkomen! Ook de kleur van het papier is nog wat twijfel over. Manlief vindt heeeel lichtblauw mooi en ik meer het creme-witte.

17. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    vraag of je van alle mogelijkheden een proefje kunt krijgen, eventueel alleen op een beeldscherm. Dan kun je pas goed beslissen.
    Anders creme achtergrond met lichtblauwe letters :)... hahaha. Lekkere simpele oplossing he, maar ja, geen idee natuurlijk hoe je kaartje eruit komt te zien. Hou ik lekker ook nog voor mezelf!

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @dagdag bedankt voor de link, die zijn errrrug leuk idd, die folklore vooral! Maar wel duuuuuuuuurrr, dat wordt een kraamkado op mijn lijstje dus! :D Heb al gekeken waar ze te koop zijn in Groningen hier zal het doorgeven aan mijn moeder :p hint hint :)

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ow ja heb trouwens vandaag mijn kraampakket gekregen van Menzis, kraampakket luxe stond er nog wel op, nou nou toe maar weer :p
    Wel een heel leuk kraampakket vond ik, het zat allemaal in een plastic bewaardoos met deksel en ik kreeg een hele set babyshampoo.lotions,badschuim,olie,creme etc. van Natalis erbij, en een beertjes omslagcape voor na het badderen en een bijpasend beertjes tutteldoekje, superzacht, vind het trouwens een lekker uitgebreid pakket, met desinfecterende handzeep pompje en gel voor snel schone handen en veel van die celstof onderleggers of hoeje die ook noemt... genoeg kraamverband etc. ben dik tevreden! hoef trouwens ook alleen 2,95 verzendkosten te betalen.

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Wij maken de kaartjes zelf, dus we kunnen nog lekker experimenteren ;) Denk dat we ook beide kleuren papier maar gaan testen :D

@Maisy: Das een goed idee als kraamcadeau vragen ;) Klinkt goed zeg jouw kraampakket! Manlief heeft er vd week 1 besteld bij onze apotheek, maar das een saaie natuurlijk, zonder cadeautjes enzo ;)

Deel Deze Pagina