Februari 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fredje8, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missymona

missymona Bekend lid

Aug 25, 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Erna, :D wat een mooie prinses zelfs nog mooier dan maxima !
    Ik wil ook graag zo'n lodger maar dan gaat het mij meer om het ontwerp
    dan het merk dus maar is verder zoeken er zullen vast wel meer van dat soort wikkel gevallen gemaakt worden voor een betaalbare prijs.
    (ben zelf niet zo handig)
    Ben benieuwd naar jouw zelf ontworpen overtrek!
    Niets voor jouw lodgers maken en verkopen (aan ons) hihihi

@ Judith, leuk hé op 5 december mogen wij weer naar
    ons kadootje luisteren ;)

Die prijzen voor de zorgverzekering vindt ik erg hoog
    hoor in vergelijk met 2 jaar terug :(

Wij zijn ook nog ff op de valreep wezen stemmen (20:55 :confused:)

Oja heb toevallig net mijn hotmail gelezen en wat denken jullie.....
    De bon van de mama's kruitvat doos ontvangen, dus ik mag eindelijk een doos gaan halen.. Joepie hopelijk zitten er nog wat leuke dingen in..

Nog 1 dagje werken en ik heb weekend, en morgenavond is het koopavond dus ook maar ff winkelen en de maxi-cosi halen.

Weltrusten allemaal !

2. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo dat was net op het nippertje hè missymona met stemmen ;)

Ik vind het schandalig hoe de prijzen van de zorgverzekiringen keer op keer weer blijven stijgen! We betalen een hoop en nóg id het niet genoeg...:(

Mooie meid heb je Erna!

3. missymona

missymona Bekend lid

Aug 25, 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    oja nog ff een vraagje, we willen eigenlijk nog heel
    erg graag een 3d/4d echo laten maken

omdat..
    we nog een bevestiging willen hebben dat we inderdaad een meisje krijgen.
    Dat kleintje graag nog is willen zien
    en kijken of alles goed gaat daar in mijn buik.

maar nu zit mijn moeder dus te zeuren dat het een hoop geld is
    en of we dat nu wel zouden doen omdat het gevaarlijk is zo vaak een echo (2 in het begin gehad en 2 met 20 weken gehad) en hier op de site zeggen ze ook al dat je het niet voor de lol moet doen maar alleen als het echt echt nodig is...

Help is het echt schadelijk zo'n echo, en wie gaan er nog meer voor een 3/4 d echo ?

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij gaan morgen voor een 3/4D echo.
    Het is echt niet schadelijk hoor! Zou anders zijn als je het een paar keer per week zou doen misschien.. Het is wel redelijk duur ja, en daarom zouden wij het eerst niet doen, maar nu krijgen we het cadeau, dus gaan we er wel voor! Wil ook wel nog eens zien dat onze jongen en jongen is ;)

5. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben gister een 3/4d echo laten maken!
    echt de moeite waard!
    zou het zo weer doen.
    heb m dan ook voor mijn verjaardag gekregen.
    schadelijk is ie niet, maar ons beebje lag wel de hele tijd met z'n handjes voor z'n oortjes, volgens dat vrouwtje kon dat wel te maken hebben met de hoge geluidsgolven.
    echt een raar idee dat er echt een gezichtje in mijn buik zit, hihi. vind het af en toe nog zo onwerkelijk.
    zal van 't weekend wat foto's plaatsen.
    we weten nu ook in ieder geval dat het zeker weten een jongetje is!

ben gister de hele middag bezig geweest om een jas te scoren, maar dat is me toch echt niet gelukt.
    lijkt wel of zwangere vrouwen het koud moeten hebben...
    nu maaar wat anders verzinnen wat ik van mijn ouders kan krijgen (ook nogvoor mijn verjaardag)

6. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @runner, ook geen positiejassen bij de baby speciaalzaken? Ik heb de mijne bij baby pander weg.

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kan gelukkig nog met gemak m'n winterjassen aan. (tja ik heb er meerdere... :oops: )
    Moet zo weer aan het werk, mocht vandaag om 12 uur beginnen, en dat bevalt me toch stukken beter!

8. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier in de stad ook geen positie-winterjas te vinden, maar ik gebruik voor die 2 1/2 maand mn gewone jas nog maar met een lekkere pashminasjaal erbij.

Ben benieuwd naar je foto ('s) runner!
    Wij gaan vanavond en ben benieuwd! Zal dan ook 1 of meer fotootjes plaatsen ;) Ben je er al aan uit missymona of je het wilt doen een echo?

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    spannend hoor die 3/4 d echo's wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen, is ook weer een hoop geld en we willen indien mogelijk het niet bij 1 kindje houden, maar willen wel alle kids hetzelfde geven dus als we er drie of vier krijgen dan moeten we ook 3 of 4 keer zo'n echo laten maken, en dat vindnen we niets.

Ben vandaag ff aan het uitrusten, gisteren naar de margriet winterfair geweest, was erg gezellie maar ook erg VERMOEIEND.
    liefs fredje

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hallo meiden, ik was er een tijdje niet dus heb alleen de laatste pagina bij gelezen.

Ik heb nu ineens meer energie dan vorige maand. Hebben jullie dat ook?

Maar als ik ga winkelen dan krijg ik wel keiharde buiken als het langer duurt dan een half uur. En verlies dan ook beetje vocht... :oops:
    Herkenbaar voor iemand?

En verder moet ik nog steeds kleine beetjes hele dag door eten anders lijkt het wel of ik 10 bakstenen in me buik mee sjouw!

Nog geen striae en 7,5 kilo erbij nu.

Wordt nu spannend hè? Nog maar 2 maanden werken...

11. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    @mirella, nee heb juist een stuk minder energie in vergelijking met vorige maand, maar kben ook al aardig bol dat zal t ook zijn.
    Fijn dat je er weer bent, we maakten ons al zorgen!

12. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hoi Maisy

Wat is trouwens een lodger? Kan iemand mij dat uitleggen?

Ik heb bijna alles in huis nu. Moet alleen nog een thermometer voor als baby ziek is en een speciaal nagelschaartje.

Is zo'n thermometer voor in het oor betrouwbaar? Heeft iemand ervaring?

13. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Hey Mirella
    www.lodger.com

En ze adviseren voor een baby een gewone digitale thermometer te gebruiken.

14. missymona

missymona Bekend lid

Aug 25, 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Judith, ik ga morgen bellen voor een afspraak, mijn vriend wil het ook erg graag en zo krijgt hij ook weer iets meer mee van de zwangerschap

@ mirella28, fijn dat alles goed gaat we maakten ons al zorgen...

@ ik zou nog een digitale of ouderwetse thermometer aanschaffen als ik jou was die zijn iets betrouwbaarder..

Mijn winterjas pas ik ook echt niet meer, maar vindt het ook zo zonde
    om er nu nog 1 te kopen dus ben er nog niet uit hoe ik dat ga oplossen.

15. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Waarom is het zonde om nu een winterjas te kopen? 3 maanden in de kou is nog lang hoor en normaal draag jeje winterjas toch ook niet het hele jaar door, ongevee rnet zo lang als wij nu, straks als ik bevallen ben kanik de jas weer aansnoeren en gewoon nog de rest van de kou aantrekken en zelfs de baby in de draagzak kan onder de jas dan.
    Als de winter voorbij is zet ik de jas eind zomer begin herfst op marktplaats, is zo weer weg! Sneller verkocht als een gewone winterjas, die positiespullen zijn heel gewild.
    Ik koop meestal zowiezo elke winter een nieuwe jas dus zie het probleem niet zo.

16. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Oké mooi functioneel dekentje dus.

Staan geen prijzen bij dus zal wel duur zijn?

Die Wrapper lijkt me wel wat.

17. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ja rond de 60 euro zijn die,die wrapper wil ik idd ook, ik ga hem OF zelf kopen Of vragen als kraamkado, hebben zal ik hem :p

18. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik heb trouwens ook een babysleep gekocht.
    dat is een kussentje waar je baby goed op z'n zij kan worden gelegd zonder dat het op de buik valt.

Die viel wel mee. 16,95 euro. Voor de 1e 6 maanden.

19. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hoi Mirella, goed dat je er weer bent! Je afwezigheid viel op hoor hier ;)

Tsja, de 1 vindt het zonde om een nieuwe jasde kopen de ander niet. Ik doe normaal ook langer dan 1 winter met mn jas en ik kkom ook niet zo heel veel buiten nu omdat ik niet zoveer kan lopen en al helemaal niet fietsen met mn BI, dusdaarom heb ik gekozen voor mn jas van vorig jaar met een lekkere warme sjaal die voor mn buik hangt. Voor mij is het goed genoeg om het stukje te lopen dat ik doe ;)

Spannend missymona! Benieuwd wanneer je terecht kunt ;)

Ik heb een gewone digitale thermometer voor de baby en schijnbaar moet je 2 thermometers in huis hebben, dus dan de oorthermometer maar voor mezelf ;) die hebben we ook nog.

20. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Die had k nog wel voor je gehad, kheb m nooit gebruikt, moet ik maar ff op marktplaats zetten , krijg ik er nog wat voor misschien.

Share This Page