hier wel behoorlijk last van de warmte, ik krijg de warmte gewoon mn huis niet uit. en buiten hoef ik helemaal niet te zitten.. pff, wat een hitte. af en toe een beetje misselijk aan het worden... ik kan ook zo uitkijken naar die echo 20 juli. als ik het hartje dan zie kloppen... ZUCHT... nog 2 weken wachten...
Dubbel gepost! Sorry maar wil bij beide topics iedereen even updaten! ----------------------------------------------------------------------------------- Hoi Meiden, ik ben net terug en ik heb GOED nieuws!!!! Alles is goed en de baby maakt het uitstekend. Er is gelijk weer gemeten en de uitgerekende datum is een paar dagen naar voren geschoven 4-2-2007. Er was ook te zien waar het bloedverlies vandaan kwam (en kan nog is gebeuren), de placenta ligt een stukje voor de uitgang van de baarmoedermond. De placenta is zich nu aan het 'invreten' in de baarmoederwand en aangezien het dicht bij de opening is heb ik dat bloedverlies. Aangezien alles nu relatief klein is kan dit met groeien wat naar boven trekken. Wat ook kan is dat het zo blijft en als het echt te dicht bij de uitgang blijft dan zou ik moeten bevallen doormiddels van een keizersnede. Maar dat is afwachten. Ik blijf dus onder controle bij de gyn. en er is gelijk bloed geprikt voor de nekplooimeting en de echo is 24/7. Daarna controle bij de gyn en gelijk de uitslag. Op de echo van vandaag was trouwens een echt kindje te zien, vorige keer was het nog een soort stip, maar nu zag je een hoofdje en voetjes etc. Supergaaf!!! Ik ben helemaal opgelucht. Bedankt allemaal voor de steun en peptalk. Gr. Cellie.
Hoi hoi iedereen, ik heb op het moment geen internet, dus ik hou jullie op de hoogte bij een vriendin op de pc, gister heb ik weer een echo gehad en het hartje klopte!! Woehoee dus het is GEEN bbm zwangerschap en alles is goed!! Kheb vandaag wat zwangerschapskleding aangeschaft, niet echt voor de buik nog maar het is de 5de dus alles dijt sneller uit en aangezien ik normaal altijd heel strakke spijkerbroeken draag op d eheup die zitten niet lekker meer....ik heb het een beetje bijgelezen alles gaat goed met iedereen!! LEUK man!\ alleen de hitte, ik ben hondsberoerd en MOE MOE MOE...maarja gaat wel weer over...tot gauw! Dikke kus voor iedereen
cellie, fijn dat alles goed is gegaan!!! Ik vind het ook ontzettend warm hot hot hot, maar ik zal niet de enige zijn denk ik . hihihihihi
@cellie wat fijn om te horen dat alles helemaal goed is!! wat een opluchting zal dat geweest zijn zeg meis!! ben helemaal blij voor je! spannend zeg gelijk bloed geprikt en de nekplooimeting!! ik zit nog een beetje in twijfel of ik die meting wel of niet laat doen... heb nog tot vrijdag bedenk-tijd, dan moet ik er wel of geen afspraak voor maken... moeilijk moeilijk moeilijk!! pfff hier ook erg veel last van de warmte, hot hot hot!! krijg die warmte ook echt niet uit mijn huis!! ga zo lekker op een terrasje zitten met hopelijk een zuchtje wind erbij, en een lekker koud ijsje, jummie!! kwam vanmorgen tot de ondekking dat mijn broeken nu al te strak gaan zitten helaas!! pff en dan ben ik nog wel 3 kilo afgevallen ook door de misselijkheid!! buikje groeit gewoon door dus, haha binnenkort maar ff een paar nieuwe halen dus, ach weer een extra reden om te gaan shoppen! fijne avond iedereen! liefs van bianca
Hey allemaal, nou ik voel 'em ook wel, die warmte! Zou je er nou meer last van hebben als je zwanger bent? Trouwens, Bianc, mijn kleding zit ook al zo strak. Dat was bij week 7 ook al. Is dat nou eigenlijk normaal, zeg maar? Ik dacht dat je er niets van kon zien voor de 12e week of zo, en als je het wel zag, dat het kwam door gewichtstoename of vocht vasthouden of zo. Ik ben dan wel 2 kilo aangekomen, maar het lijkt net alsof het voor het grootste deel rond mijn buik is gaan zitten! Weet iemand hoe dat zit? Ik voel me eigenlijk een beetje lullig met die opgezwollen buik en maar 10 weken zwanger ... Groetjes, Dominique
nou dat heb ik nou ook dominique! een beetje een lullig gevoel om nu al met een buikkie te lopen met nog maar 7 weken! is nog niet echt heel erg te zien hoor maar doordat mijn broeken te strak zitten komen er vetjes overheen he en das zo'n lullig gezicht, je ziet mensen dan ook kijken, " is bianc nou zoveel aangekomen", pff niet leuk!! maar ff andere broeken kopen dus!! ga nu echt naar het terras en mijn ijsje!! doei doei!!
@Cellie en maisy, wat fijn dat alles toch goed zit en dat jullie lekker bij de februari-mama's blijven! @Dominique71 en bianc: ik heb vooral 's avonds dat mijn broeken een beetje strak zitten omdat mijn buik wat opgezet is. Onthoud dat je door de warmte misschien ook wel wat meer uitzet dan anders. Gisteren is bij mij de informatrice van MvM geweest. Van de zwangerschapstest die zij deed op mijn urine sprong de streep bijna af, zo dik was hij. Dat is alvast bemoedigend, nu hoop ik dat het snel maandag is en dat we snel weten waar we aan toe zijn. Groetjes, Wendy
Wat is het hier stilletjes. Hier gaat alles ze gangetje en ik ben weer helemaal gerust en happy! Nogmaals wil ik laten weten dat jullie reacties hartverwarmend waren en dat ik het heel fijn vond dat ik me verhaal hier kwijt kon. Ik doe trouwens niet mee aan moeders voor moeders, voornamelijk omdat ik eigenlijk nog bijna niemand heb verteld over de zwangerschap, ook de kinderen niet en dus geen verklaring zou hebben voor die bussen in huis én voor de kletsuurtjes....hahaha. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb het bij 1 van mijn 3 kinderen wel gedaan, ik dacht de 2e, en ik vond het helemaal niks. Nu werk ik ook nog een aantal dagen (toen niet), dus zet het helemaal geen zoden meer aan de dijk. Ik weet nog wel dat ik een leuk kadootje kreeg, een kinderserviesje en ik heb het nu nog! En dat is al 8 jaar geleden! Groetjes Cellie.
Hoi allemaal, Ik ben ook een februari mama, ik ben uitgerekend op 2 februari. Maandag as heb ik mijn eerste echo en kan haast niet wachten tot het zo ver is en dat ik eindelijk weet of alles goed is en of het hartje ook echt klopt. Groetjes Alexandra
hey alexandra welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap he!! spannend hoor morgen de eerste echo!! veel plezier! hoe is het met de rest van de meiden hier?? is erg rustig he... pfff voel me zoooo ziek, ben echt de hele dag misselijk! heb al pilletjes van de huisarts gekregen maar die werken niet, spuug ik ook direct weer uit ( krijgen dus niet echt de kans om te werken..) heeft er hier iemand de gouden tip voor mij tegen de misselijkheid???? liefs van bianc
hoi hoi Met mij gaat het redelijk. Nog onwijs MOE, maar ach ja gaat over zegt men. De echo gehad van de week, alles was tip top in orde gelukkig. Over twee weken weer terug. Succes iedereen!!!
Hey Bianc, die tip van de gemberthee? Ken je die? Het schijnt te helpen om thee te zetten van verse gember ... In ieder geval wens ik je heel veel sterkte! Groetjes, Dominique
hey wat goed zeg fredje dat alles in orde was op de echo!! super!! gember... nog nooit op maar ga het zeker proberen, morgen gelijk ff in de supermarkt zoeken! ga alles proberen, hier wordt ik gek van! nu is er vanmiddag wel een tostie ingebleven, ben direct gaan slapen daarna, mischien dat dat geholpen heeft! maar mijn bazin ziet me al aankomen op het werk, na iedere tostie tukkie doen, hihihi ik mag veel maar of dat ook mag...
Hallo meiden! Allemaal van harte met jullie zwangerschap!! Ik hoor eigenlijk bij de januuarimammaas, maar ik hou jullie ook een beetje in de gaten. Ben eind jan. uitgerekend. Wat bij mij erg goed help tegen de misselijkheid is vanillevla.... raar maar waar. En zorgen dat er iets te eten naast je bed ligt, zodat je wat kunt eten voordat je opstaat. Bij mij wordt de misselijkheid nu wat minder. Ennehhhh.... als jullie willen weten hoe je beebje er nu ongeveer uitziet, moet je voor de grap even in mijn album kijken! 8) Ben er maar een beetje trots op hoor!
Wow, Lizzy, wat een ontzettend mooie foto's! Ik heb nog nooit zulke vroege 3d echo's gezien! Die van 11 weken vooral. Echt leuk om te zien, want ik ben er zelf ook bijna. Hey, bedankt! Groetjes, Dominique