Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Welkom Sweetcandie! Weet je al of je een jongetje of meisje verwacht? Of is het een verrassing of blijft het geheim? ;) Dan kun je op onze lijst erbij :)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ook ik heb mijn mijlpaal gehaald vandaag :p :D

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Maisy 28 weken vandaag! Gefeliciteerd met je mijlpaal ;)

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Thnx Judith :D

5. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @sweetcandie: welkom op het forum

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    En nu moet t kleintje toch nog maar wel een weekje of 9 blijven zitten hè ;)

Zo, ik heb een langzame start vanmorgen zeg! :( Vreselijk slecht geslapen en nog es niet uitslapen ook! T is wat :p

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Welkom Sweet Candie!

@ Maisy, jippie 28 weken! :) nu de rest nog ;)

Hier gaat het vandaag ook niet zo lekker! Ging slapen met tranen en stond er mee op :oops:
    Mn bekken (onderrrug) doed ook vreselijk zeer, vooral als ik op mn rug lig! Wordt steeds erger.. Hoort erbij of toch nog maar eens aangeven? vorige keer zei de doc jaa kalk gebrek ofzo ?

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow Aichaatje klinkt pijnlijk joh! Ik zou het toch maar es aangeven dat je zoveel pijn hebt.

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Vandaag 30 weken! Wat mij betreft nog 7 hoor!

Ik heb zo'n bekkenpijn, het wordt echt erger nu, vooral in de ochtend is het vreselijk!

En last van me ribben, maar wat dat is, weet ik eigenlijk niet.

Fijne zondag allemaal, ik ben thuis vandaag, rustig aan en tussendoor een heel huishouden op orde proberen te krijgen ;)

Gr. Cellie.

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ook ik ga klagen over mijn slaapgebrek, zucht, de zijkant van mn buik onderin doet zo zeer als ik beweeg in bed, en vanmorgen weer heele rg last van mn heupen, en ik had 3 oppaskindjes weer waarvan de ene altijd om half 6 al wakker is, ZUCHT, gelukkig zijn ze net opgehaald, vind het heel leuk hoor maarre mag wel wat langer slapen :D

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Maisy, wat vervelend dat je al moeite hebt met slapen/uitrusten en dat je dan ook nog wordt tegengewerkt door iemand die denkt dat iedereen vroeg wakker hoort te zijn..
    Doe maar lekker rustig aan vandaag (in hoeverre dat natuurlijk lukt)

Ik ben nu ff bezig met het uitzoeken van gekregen kleertjes van vrienden. Moet eerlijk zeggen dat ik een klein stapeltje heb wat ik wil houden en een mega stapel met spullen die straks in de kledingdump beland. Gekregen kleertjes zijn leuk, maar er zitten echt vieze dingen tussen of vreselijk lelijke dingen. Maar sommige dingen zijn wel grappig of te leuk.

Daarna moet ik ook nog beetje gaan poetsen vandaag.. wc en badkamer moeten weer. Maar eerst de kleertjes.

Tot later

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Ik ben hier al erg lang niet meer geweest maar toe ik las (ergens anders op het forum) dat er al een van de februarimama's bevallen was moest ik weer eens komen kijken. Weet iemand of dat allemaal goed gaat?

Mijn buik is inmiddels erg groot alhoewel ik verder niet echt veel ben aangekomen (8 kilo). Ook kan ik sinds een paar dagen de baby onder mijn ribben voelen zitten (voelt raar en een beetje pijnlijk).

Heb een heel erg actief kindje tot nu toe, voel hem of haar vanaf de 16e week iedere dag. Als er nu mensen aan mijn buik voelen reageerd de kleine meestal ook meteen zodat iedereen kan "meegenieten".

Kinderopvang is geregeld, nu alleen nog ons nieuwbouwhuis. Deze zou vorige augustus al klaar zijn maar is nu weer uitgesteld tot hopelijk half jan. we zijn dus maar een kamertje hier in ons appartement aan het inrichten.

Zo een lang verhaal van mij, ik zal voortaan lekker vaak langskomen.

Lieve groetjes van Lisette (14 feb. uitgerekend)

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lisette: met de baby van Mamamia is het niet goed gegaan. In eerste instantie leek alles goed, voor zover dat kan met zo'n klein kindje maar helaas is Inthe heel onverwachts aan een hartstilstand overleden. Erg triest.

Gisteren heb ik bij de drukker boeken opgehaald met geboortekaartjes. Vind dat toch prettiger dan alleen via internet. Als je de kaartjes ziet, heb je er toch een heel ander beeld bij. We hebben bijna 10 kaartjes die we beide mooi vinden. Ik ben er al wel uit maar mijn vriend vind nog wat andere van die 10 mooier. Hij valt erg op kaartjes met veel zwart. Die vind ik ook erg mooi maar niet zo als geboortekaartje. Nog maar even kijken of die ook in andere kleuren te leveren zijn. Zijn jullie al ver met je kaartjes?

14. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo weer,

Jeetje wat erg van inthe, ik zit het net te lezen.. Ben er helemaal triest van.

Ben nog helemaal niet bezig met geboortekaartjes..

groetjes Lisette

15. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Ik ben een tijdje geleden bij de drukker geweest voor de boeken op te halen. Hij vertelde mij dat ik de kaartje zo'n 8 weken van te voren moest bestellen i.v.m. het eerder kunnen komen van de kleine. Ik ga volgende week dan ook de kaartjes maar alvast bestellen.
    Hoe lang van te voren moeten jullie de kaartjes bestellen?

16. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hallo meiden, had weer flink wat om bij te lezen :)

Gisteren een feest gehad (van 16-20 uur) veel staan en vervelende stoelen om te zitten, was dus helemaal stuk aan het einde van de avond. Nog lange rit naar huis, dus was heel blij dat we thuis waren.
    Wat me opviel was dat nu je zwanger bent ineens vreemde tegen je aan beginnen te praten. Aan de ene kant natuurlijk hartstikke leuk, maar vond het op een gegeven moment ook wel vervelend worden dat iedereen zomaar ineens van alles met je wil delen (waren voornamelijk oudere mensen die verhalen over hun kleinkinderen en zwangerschap van hun kinderen begonnen te vertellen). Gelukkig neemt niemand het kwalijk als je als zwangere veel naar de wc gaat :)... was een goed excuus.

Net nog even gewinkeld en een mooie Lodger uitgezocht. Mijn vriend vond ze ook erg leuk en hebben samen een mooie uitgezocht. De roze (framboos) met de licht roze, groene en aubergine kleur bloemen erop. Aan de binnenkant is ie roze met een ruitje. Ben er helemaal blij mee. DANK U OMA :-D
    Zag ook een mooie luiertas die ik al vaker had gezien en die heeft mijn vriend gekocht (vond hem ook leuk. ging hem in de winkel aan de kinderwagen hangen en ermee door de winkel lopen, haha).

Vandaag verder lekker rustig aan doen, beetje wassen en opruimen.

Ohja, ons kaartje is klaar. Ben helemaal tevreden nu, dus t wachten is nu op de datum die we er op kunnen zetten.

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij zijn ook klaar met ons kaartje :) Hij staat printklaar op beide laptops! Ook de kleur papier zijn we nu over uit...ja ja, het wordt heel licht blauw ;) Dus na de geboorte de datum erop, foto erop en versturen maar!

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hihi, wij moeten er ons nog echt ff in gaan verdiepen.
    nog geen kaartje uitgezocht, wel wat leuks gezien maar er nog niet serieus bij stil gestaan.
    zelfde probleem met de naam.
    als ie nu geboren word zal ie er nog een toegewezen moeten krijgen.
    aan de ene kant vind ik alles wel leuk maar aan de andere kant moet het wel iets speciaals zijn.
    aaaggghh nog 'maar' een maand of 3!

vandaag werd mijn vriend door zijn moeder gebeld dat we niet langs zijn geweest.
    hebben haar maandag nog gezien!
    jeetje zeg wat doet ze moeilijk. ga echt niet elke week verplicht langs! stomme doos!
    ze was een beetje boos op mijn vriend z'n broertje, die woont net samen en die laat zich ook te weinig zien.
    heeft ze zelf geen leven ofzo?
    zei al tegen mijn vriend dat het niet onze taak is om haar te vermaken.
    ze heeft toen boos de telefoon opgehangen!
    en wij zijn trouwens ook een beetje pissed op haar omdat ze niet heeft gevraagt naar de echo van afgelopen woensdag. ze had al eerder gezegt dat het net aliens lijken, maar toevallig is het wel onze alien!
    ze was vorig weekend ook al mijn verjaardag 'vergeten', jaja!
    al met al heb ik hier een schoonmoeder rond lopen die ze niet helemaal op een rijtje heeft.
    wel jammer.
    vraag me af wie nu weer de eerste stap zet.

19. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    &*())(&$##@@.......GRRR

Ik kreeg het advies weg te blijven van dit forum omdat ik last heb van hormonen....nou jaaaaaaaaaa...ik vind het hier juist leuk. ;)

En ga ook echt niet op dat advies in hoor :evil:

Gr. Cellie.

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Jee Cellie, wie geeft je zo'n advies dan joh als ik vragen mag?

Deel Deze Pagina