Ik heb mijn mening gegeven over de vlindertuin in de Lounge, de hele dag fatsoenlijke woordenwisseling gehad, maar de laatste was in mijn ogen persoonlijk en was ik even niet blij mee. Maar is alweer gezakt....me bloeddruk dan...niet me mening!
Heb het net even gelezen ja.. Niemand kan jou zeggen hier weg te blijven hoor, dus ik zou me er niet aan storen als ik jou was En natuurlijk heb je recht op je eigen mening.,
Hihi, dat dacht ik dus ook! Ik ga me bedje in...morgen weer werken....count down...nog 4 weken! Groetjesss Cellie.
@ Runner: dan hebben wij dus niet alleen de zelfde uitgerekende datum maar ook een schoonmoeder die ze niet op een rijtje heeft ! Wat stom dat ze jouw verjaardag was vergeten en niet even de moeite nam om de echo's te komen bekijken,een alien hoe komt ze erbij .... ](*,) (nog gefeliciteerd trouwens met je verjaardag vorig weekend ) Arrgggrrrrr schoonmoeders , :x Wij moeten ons altijd meer druk om haar maken dan dat ze zich druk maakt over ons... Als wij het is een keer moeilijk hebben komt ze na zo'n 4 of 5 weken langs en zegt ze ik heb jullie maar even met rust gelaten LEKKER SIMPEL..... Zelfs na de miskraam was ZIJ beledigd dat ze zo laat te horen had gekregen dat ik dus zwanger was JA DUH #-o dat is nu precies de reden dat je wil wachten tot 12 weken en helaas was het dus misgegaan bij 10 weken na de curretage (ze wist de datum) kwam ze pas na 3 of 4 weken is kijken hoe het met ons ging..... :-s Nu gaat alles gelukkig wel goed en ons beebje is lekker aan het groeien, maar ze heeft mijn buik dus nog niet eens gezien en ons helpen of steunen.....Niet dus Vind het gewoon ook erg vervelend voor mijn vriend, dat ze er voor hem niet eens is.. maarja we doen het wel met zijn tweetjes, dat gaat ons heus wel lukken. AMEN So dat heb ik er ook is ff lekker uitgegooid loop me er al weken druk over te maken. Weltrusten en tot morgen lieve meiden!
Mogguh allemaal! Meiden ik doe mee met de 'schoonmoeders' vete Ik heb de mijne ook al maaaanden niet gezien, maar ze enkt natuurlijk wel dat als de kleine geboren is ze gelijk aan kan komen zeilen...NIET dus! Mijn moeder komt om de week helpen met poetsen hier in huis en haar zie je of hoor je niet Dat ze lekker wegblijft! Ik was gisteren nog boos op haar. Man ging met kids 'even' bij haar en dr man op visite. Had ze Sintcadeautjes in huis en dus niet verstopt ofzo.. De oudste had die cadeautjes meteen gezien natuurlijk! Denk na als je weet dat er kids komen denk ik dan! Toch....? En wie mag het weer oplossen...juist, ikke Zo, pfff..lucht op, haha
cellie, ik had het ook gelezen, niks van aantrekken. en gewoon je eigen mening blijven geven. geeft niks als anderen het er niet mee eens zijn. ieder staat in z'n eigen recht. missymona, hihi, kunnen wij elkaar de hand schudden. het slaat ook gewoon nergens op. heb gister zijn broertje gesproken en die vertelde dat ze van de week zijn blijven eten! hoe komt ze er bij dat ze ons nooit ziet?! zo hebben we idd geen zin meer om langs te komen. we gaan woensdag bij zijn broertje eten dus hebben we het dan wel over hoe we het aan gaan pakken. ws moeten de gasten gewoon ff een hartig woordje gaan praten met hun moeder dat het zo niet langer kan. we moeten met kerst wel een weekendje weg met z'n allen. heb er de ballen geen zin meer in! judith, leuk he als ze rekening met je houden?! hoe ging dat liedje ook alweer? gooi je schoonmoeder uit het raam? als ik het over kon doen zou ik een vent zoeken zonder moeder! haha
Mijn schoonmoeder die zit haast het hele jaar in Spanje we horen er niets van en dat vindt ik niet erg ook lekker rustig zo Mijn ouders zijn echt een top opa en oma kan niet anders zeggen en als alternatief voor de opa en oma van mijn man zijn kant hebben we kennissen die vroeger naast ons gewoont hebben die zijn werkelijk waar als ouders voor ons en mijn dochter zegt ook opa en oma tegen hun dat zijn ook hele lieve schatten toen we belden dat ik zwanger was riepen ze gelijk ohhhh leuk ons elfde kleinkind Zo kan het dus ook
Gaat ook niet altijd op hoor dames mijn man zijn moeder is overleden toen hij 9 jaar oud was en aan de verhalen te horen was dat een schat van een vrouw ik weet zeker dat ik als zij er nog was ik een hele andere schoonmoeder had gehad dat was echt een gezinsvrouw De (stief) moeder die nu in Spanje zit is twee jaar geleden maar gaan overwonteren in Spanje en kijkt zomaar niet meer om naar haar stiefkinderen hoe harteloos kan je zijn
ik hoop toch echt niet dat ons zoontje straks zo over ons denkt! vraag me nu af? ligt het aan moeders met zoons of heeft hier zelf ook iemand een draak van een moeder? mijn moeder is nl een schat van een mens. kan haar bellen wanneer ik wil. natuurlijk hebben wij ook weleens woorden, maar die worden ALTIJD uitgesproken.
Ik weet ook niet waar het aan ligt...... mijn eigen moeder staat zo goed als ze kan voor ons klaar, ongeacht haar eigen situatie.. Ik vraag me ook echt af wat er aan de hand is, binnenkort maar is ff gaan babbelen
Hallo allemaal, Sweetcandie: welkom bij de februarimama's Maisy: gefeliciteerd met je mijlpaal van 28 weken! Aichaatje: ik zou echt wel aangeven dat je zo'n last hebt van pijn in je bekken. Misschien kan je naar fysiotherapie of iets dergelijks? Pendrag: hier is het nog hetzelfde wat betreft geboortekaartjes. Nog niets aan gedaan dus Ik heb wel op internet gekeken en ik denk dat ik ze bij geboortepost.nl ga bestellen. IkenKlein: gaaf dat je de Lodger al hebt! Ik ga er ook absoluut één kopen. Welk type heb jij? Cellie: jij bent ook al weer 30 weken zwanger! Het gaat echt snel hè! Ik bereik morgen de grens van 30... Trouwens, over het advies om niet meer op het forum te komen: lekker niets van aantrekken en gewoon blijven! en dan die hormonen... ! Runner en missymona: ik kan me voorstellen dat jullie niet echt dol zijn op jullie schoonmoeders! Soms vraag je je wel eens af waarom het toch zo moet gaan... De eerste jaren gingen met mijn schoonmoeder niet geweldig (zij verwachtte andere dingen van haar schoondochter dan ik deed) en had ik wel een goede band met mijn schoonvader. De laatste jaren gaat het veel beter tussen ons en ik kan echt zeggen: het is een schat van een mens. Ik vind het ook altijd heerlijk om naar ze toe te gaan. Ze laten ons in onze waarde, we kunnen alles tegen elkaar zeggen en hebben het gewoon heel gezellig. Maar je, runner jij vroeg over eigen moeders.... tja, daar heb ik er dan weer één van. Mijn ma bedoelt het allemaal heel erg goed, maar ondertussen is ze in heel veel dingen echt heel moeilijk. Natuurlijk heeft iedereen zo zijn eigenaardigheden, maar het zou al schelen als je daar gewoon over kon praten. En nu net dat laatste gaat niet met mijn ma, heel vermoeidend. Ik kan ook niet vaak zeggen hoe ik erover denk, want dan is het weer foute boel. Dames, ik zal erover op houden, want ik kan er echt een boekwerk over schrijven... Verder hebben we wel een lekker weekend gehad. Zaterdagavond nog spullen opgeruimd die nu uit de toekomstige babykamer zijn. Zondagmiddag naar broer en vriendin van mijn man geweest (was gezellig) en daarna door naar schoonouders. Gezellig en heel erg lekker gegeten (hachee met rode kool maakt zij zo lekker). Ze zijn net een week terug uit China en ze hadden een mooie zijden pyjama meegenomen voor me. Zo lief! Voor in het "kraambed" lekker zacht en ziet er erg mooi uit. We hebben ook even hun 1400 foto's bekeken... Toen was het weekend weer voorbij! Deze week veel dingen te doen, druk! Liefs, DAGDAG
Fredje8 - SURPRISE - 02-02-2007 Cellie - SURPRISE - 04-02-2007 Bab28 - jongen - 05-02-2007 DAGDAG - SURPRISE - 06-02-2007 Teigertje - jongen - 06-02-2007 AmyLee - jongen - 07-02-2007 Judith75 - jongen - 09-02-2007 IkenKleine - meisje - 10-02-2007 Missymona - meisje - 12-02-2007 runner - jongen - 12-02-2007 Lisette28 - SURPRISE - 14-02-2007 Marjanne - SURPRISE - 16-02-2007 Wenniepenny - SURPRISE - 16-02-2007 Kristel - meisje - 16-02-2007 Carola1980 - SURPRISE - 18-02-2007 Maisy - jongen - 18-02-2007 Sweetcandie - SURPRISE - 19-02-2007 Annelies - SURPRISE - 20-02-2007 Morgaine - jongen - 20-02-2007 Erna1974 - jongen - 21-02-2007 Pendrag - meisje - 23-02-2007 Aichaatje - jongen/meisje?? - 24-02-2007 Mirella28 - meisje - 24-02-2007 Daphne78 - meisje - 25-02-2007 Summer28 - meisje - 26-02-2007
hihi missymona, dat hebben wij dus ook! zijn van plan om vanavond maar langs te gaan, hebben we dat ook weer gehad. heeft ook geen zin om het aan mijn vriend en zijn broertje over te laten aangezien ik en zijn vriendin het ook niet eens zijn met de wijze waarop zij nu bezig is. hoop echt dat we normaal kunnen praten, ook al sta ik op koken op dit moment!
Hallo dames, Mijn schoonmoeder wilde mijn buik niet voelen omdat ze bang was dat haar "magnetische vingers" de baby pijn zouden doen ofzo. nou daar hebben mijn vriend en ik nou echt niets mee. maar ze is verder wel erg lief ofzo... Alleen ze staat heel anders in het leven dan wij.. Lisette