Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oh en runner, waar ben je geweest op vakantie??

2. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hallo meiden.
    ik heb afgelopen week ook mijn intakegesprek gehad bij de VK. Stelde eigenlijk niet zo veel voor vond ik. Kreeg een tas vol met folders mee en de hele administratie (inschrijving) werd gedaan. Nog kort verteld over de onderzoeken die je kunt laten doen en de medische geschiedenis doorgelopen. Bloedprikken had ik al via de huisarts gedaan, dus die uitslag kon ze ook al invoeren. Toen heeft ze nog bloeddruk gemeten en dat was 't.
    Niet naar een hartje geluisterd, want daar was het nog te vroeg voor zei ze.
    Volgende week hebben we onze eerste echo, dus zit nu de dagen af te tellen tot dat moment...

Verder vallen de kwaaltjes ook mee gelukkig. Daarom vraag ik me ook af en toe wel eens af of alles wel goed is. Ben heel erg opgelucht als ik straks die echo heb gehad.
    Denk dat het dan ook allemaal wat echter wordt. Durf nu ook nog niets te kopen ofzo. Kan me er wel al helemaal op verheugen om straks lekker overal te gaan kijken naar ledikantjes, wandelwagens, kleertjes, blablabla... Nou ja, komt vanzelf wel die tijd. Achteraf is alles waarschijnlijk weer heel snel gegaan ;)

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    De topic naam is aangepast valt me op, van FEBRUARI 2007 naar Februari 2007. Jammer hoor, hij viel eerst zo op tussen de rest en had ik in 1 oogopslag gezien als er was gepost bij FEBRUARI ;)

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    @ nann, ik ben in de dordogne in frankrijk geweest.
    die 11 dagen zijn voorbij gevlogen!
    ach ja, zo komt in ieder geval de echo steeds dichterbij, nu nog maar 3 nachtjes!!

@ fredje, ik hab zelf nog niet zo veel spulletjes voor de beeb gekocht allen wat schattige rompertjes,
    maar ik heb van een vriendin al aardig wat spulletjes gekregen zoals een badje en tummietub met standaard, een maxicosi en wat lakentjes.
    verder nog wat maar dat weet ik niet meer precies staat allemaal in de berging.
    na de echo gaan we wat gerichter gaan kijken.

heb vanmorgen de kozijnen geverft, komt mijn vriendje terug van de verf winkel met handschoentjes voor mij omdat de verf op terpetine basis was, lief he?! had al h=gehoopt dat ik niet hoefde te helpen :) haha!!

idd cellie dat FEBRUARI was veel makkelijker te vinden, haha ;)

5. Niet meer actief

Oh lekker hoor, wij gaan ook regelmatig naar Frankrijk... heerlijk is dat altijd!!

Ik heb net babyview gebeld voor een pretecho. Het is een pakket voor twee echo's, De eerste daarvan krijg ik als ik 16 weken ben (2D, met dvd en foto's) en de andere krijg ik als ik 25 weken ben (2-3-4D met dvd en foto's). Tsja, kon het niet laten hoor, echo's zijn verslavend :)

Laten jullie ook pretecho's maken?

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohhh wat leuk nann!!
    kan me heel goed voorstellen hoe leuk die echo's zijn!!
    wij gaan ook naar babyvieuw en dan met 25 weken!!
    ben zoooo benieuwd!

7. Niet meer actief

ja lijkt me geweldig maar je betaalt er best veel voor :oops:
    Kost EUR 140,- voor beide echo's, inclusief van beide echo's een dvd. Maar ach, dan gaan we gewoon wat minderen op etentjes ofzo :)

Waar gaan jullie naar babyview Bianc?

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Wil ik ook Nann!!

Ik ben gaan googlen en al gevonden...Barendrecht is voor ons het dichtst bij!! Is 16 weken niet erg vroeg...??

Gr. Cellie.

9. Niet meer actief

Ik weet niet of jij er met 20 weken ook een krijgt..? Ik wel, daarom wil ik graag een voor en een na de tijd, want met zo'n pakket krijg je er twee!

10. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi
    Runner, leuk man dat je al spulletjes hebt gekregen, scheelt weer in de portemonnee, wij willen ook pas vanaf de komende echo (as woensdag) gaan shoppen, kijken wat voor kamertje we willen etc. Maar ja de baby heeft al spulletjes gehad van mensne die ff langs komen, is ook leuk natuurlijk.

Leuk joh die drie d echo's wij willen het niet doen, ik vind het zonde van het geld, heb het bij een vriendin gezien en vond het niet speciaal, maar gelukkig smaken verschillen, en wie weet doen we het strakkies toch nog :oops:

Allen een fijn weekend!!!
    liefs fredje

11. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey Nann, wij gaan naar babyview barendrecht, is lekker dichtbij!!
    dan met 25 weken pas, zie je het meeste zeggen ze, een beetje on onderhuidsvetlaagje heeft de beeb dan, lekkere wangetjes dus, haha!
    wij gaan deze doen:
    2-3-4D Echo op DVD met 2 kleurenfoto's en minimaal 4 zwart/wit foto's
    met 16 weken lijkt me ook heel leuk maar ik krijg de echo pas met 13 weken ( zelf voor gekozen hoor zo laat, dan zie je meer he!!)
    en dan met de 20 een echo, hopelijk kunnen ze dan een baby0boy of een baby-girl zien!
    en dan met 25 weken weer!!

@ cellie jij gaat ook naar barendrecht, wonen dan vlak bij elkaar zeker!

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @ Bianc, ja dat moet dan wel....ik werk in Barendrecht, ik woon er alleen niet hoor. :D

13. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey cellie, ik woon ook niet in barendrecht hoor maar wel vlak bij, dorp ernaast zegmaar!
    met hoeveel weken wil jij die pretecho laten maken??

met hoeveel weken kunnen ze het geslacht eigenlijk zien, rond de 20 weken he geloof ik??
    kan dat dan met de gewone echo van 20 weken of moet je daar een apparte afspraak voor maken??
    wil het toch wel erg graag weten!!

14. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden, wat is het stilletjes hier??
    allemaal zeker lekker van het zonnetje aan het genieten he, echt heerlijk dit weer!!

pff vandaag helaas weer erg misselijk geweest, wordt er een beetje moe van nu! maar ja je weet waarvoor je het doet he!
    haha ik riep altijd al " 1 kindje vindt ik genoeg" nou nu weet ik het echt zeker hoor, het blijf bij deze ene beeb!

zijn jullie ook al een beetje aan het rondkijken voor spulletjes, kamertje, wandelwagen??
    wij zijn wel voorzichtig begonnen met kijken, en hele leuke dingen gezien, er is zoooo veel leuks in die winkels!!
    we willen alleen de grote dingen wel vroeg gaan bestellen, 12 a 14 weken maar de aankleding van het kamertje pas als we weten of het een jongetje of een meisje is...

15. Niet meer actief

Hoi Bianc

Het is inderdaad stil hier! Maar het is ook wel errug lekker weer natuurlijk ;) Ik heb juist altijd geroepen dat ik het liefst minimaal 3 kids wil, nou, ik wil het nog steeds hoor :) Vind het allemaal erg leuk en speciaal, vooral nu de meeste mensen weten dat ik zwanger ben... Wij beginnen pas in september/oktober met het babykamertje, we moeten eerst nog twee keer verhuizen :cry:
    Eerst anderhalve maand in een vakantiehuisje en dan naar ons nieuwe huis, dus dat wordt heeeeel lang geen internet en daar baal ik wel heel erg van :cry:

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben wel al aan het nadenken wat ik wil, maar eerst maar is beginnen met opruimen!!!!!!!

Eerder kan er toch niks in het kamertje.

Verder wil ik ook graag weten wat het is, maar mijn man niet hoor.

We hebben alles al, dus het maakt echt niet uit, maar idd practisch met kleding en aankleding van het kamertje. Ik heb het altijd unisex gedaan, maar deze keer wil ik anders!

We hebben trouwens.....[bij elkaar].....3 meiden en 2 knullen.

Gr. Cellie.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    moet je trouwens een pretecho ook zo vroeg al regelen of zijn jullie er gewoon errug vroeg bij?

wij zijn eergister naar babystunt geweest, hebben al een hele leuke kamer gezien voor niet veel, maar we wachten nog wel even met kopen hoor!!
    daar krijg je ook een kado doos met daarin een knuffel, lepeltjes, een shirtje, een slabbetje en 'anti-lek' bekertjes, wel grappig.

nog 1 dagje toot de echo, word al helemaal zenuwachtig!!!

sinds gister weet ook iedereen het van onze vrienden groep.
    we lagen op het strand en een vriendinnetje zei: lijkt wel feest zo, iedereen lekker zonnen op het strand en vanavond met z'n allen bbqen. zegt mijn vriend: idd een feest wij zijn ook in verwachting!
    duurde even voordat het kwartje viel.
    ik stond er naast en mijn eerste reactie was: lekker tactisch!! hahaha!

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ nann pfff zeg, nog 2 keer verhuizen, jeetje je hebt het wel druk zeg!!! wel helemaal leuk een nieuw huis als de beeb komt!!
    heb je al een beetje een idee hoe je alles voor de beeb wil gaan doen enzo met kleurtjes en dingetjes??
    @cellie, wel leuk zeg al 3 meiden en 2 knullen, dan maakt het helemaal niets uit wat het gaat worden!!
    het zal vast een gezellige drukte bij jullie in huis zijn!!
    @runner, spannend zeg morgen de echo, alvast heeel veeeel plezier meid!!
    wij hebben de pretecho nog niet vast gezet hoor, maar weet wel dat ik hem rond die tijd wil ( met 25 weken)
    hahaha wel leuk dat je vriend het er zo uit gooide op het stand!! hou daar wel van, geen doekjes om winden, hihi!

liefs van bianca

19. Niet meer actief

Runner veel succes en plezier morgen!! Ben het ff kwijt, wordt het nou de eerste of de tweede echo? Ik had gehoord dat de wachttijden voor een pretecho soms vrij lang kan zijn, en dat bleek ook wel toen ik belde, want er waren in beide weken nog maar een paar mogelijkheden open!

Cellie hier precies hetzelfde probleem :) Ik wil straks ook best graag weten wat het wordt maar Nannman absoluut niet! Dus het wordt een niet in dit geval, helaas ;)

@Bianc een nieuw huis is inderdaad heel erg leuk maar ze zijn al wel heel lang aan het bouwen nu dus raak het ook wel een beetje zat! We hoopten dat we maar 1x hoefden te verhuizen maar dat wordt dus toch twee keer... Op zich niet zo'n ramp maar dan moet straks alles in het nieuwe huis ook nog gedaan worden qua inrichting, behang e.d. :cry: Nou ja, komt wel goed, ik ga alleen dit forum wel heeeeel erg missen :(

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Haha, ik snap um...nou ik heb het nog niet opgegeven hoor....

Gr. Cellie.

Deel Deze Pagina