het word mijn 1ste echo, vannacht niet kunnen slapen van de zenuwen!! haha. ben blij dat ik zo mag gaan werken, gaat de tijd ook sneller (hopelijk).
spannend runner, is leuk hoor een echo. Wij hebben er woensdag weer 1, blijf het leuk vinden, heb inmiddels tijdens de zwangerschap 4 echo's gehad (inwendig) en woensdag is de eerste uitwendige, lijkt me ook weer wat hebben!!!
Hey meiden, Ik ben er ook eindelijk achter dat er een apart forum is voor iedereen die in februari is uitgerekend... hèhè, lekker snugger van mij! Ik hoop dat het met iedereen heel erg goed gaat, misschien wel veel last van de warmte, maar gelukkig hebben de meeste van ons waarschijnlijk nog niet een buikje! Vorige week woensdag hadden wij onze eerste echo. Wauw dat was echt helemaal geweldig. Het frummeltje van 4,2 cm bewoog lekker en het hartje kloptje goed. Verder zat alles erop en eraan. De echoscopiste dacht dat we een week verder waren dan we eigenlijk dachten, maar ik hou lekker mijn eigen telling aan. Het kan namelijk helemaal geen week eerder (niet geklust), maar dat weet zij niet. Misschien is de beeb gewoon net iets groter, waardoor ze het ouder inschat. Verder gaat eigenlijk alles heel erg goed, weinig last van kwaaltjes... Morgen gaan we lekker een paar weken naar Zuid-Frankrijk op vakantie, heerlijk! Iedereen veel sterkte met het warme weer en verder... lekker genieten!! Liefs, DAGDAG
hallo lieve mede februari-zwangeren (gezelig dat je er ook bij bent gekomen DAGDAG). Vandaag hebben we onze eerste echo gehad en wat een wondertje. Je kon alles al zo goed zien :-D Alles zat er op en d'r aan en de echoscopiste was helemaal tevreden. Zwangerschap is ook vastgesteld op 10 wk en 2 dag (10-feb uitgerekende datum). Was zo blij om te zien dat het allemaal goed zat. Kindje was lekker bewegelijk en zwaaide vrolijk met zijn armpje. Zal binnenkort de fotootjes toevoegen aan mijn album. Runner hoe is jouw echo verlopen? Verder alles goed met iedereen? Fijne vakantie DAGDAG.
wauw, echt gaaf die echo gister! ik ben 1 dag verder dan ik dacht zit nu dus op 10w2d maar mijn uitgerekende datum is 13-02-07, waar zit dan dat verschil met ikenkleine??? bij onze beeb zat ook al alles erop en eraan, 't zat vrolijk rond te spartelen daar in z'n privé zwembadje! ik raak er niet over uitgesproken, zusje werd helemaal gek van me gister! van kont tot kop is het nu 33,6mm. zat alleen in ze navelstreng een blaasje die ze in de gaten moeten houden, dus ben benieuwd of er vanmiddag word gezegt of ik door kan gaan naar de verloskundige, liever wel, maar... alles voor de beeb! wat ik wel raar vond, ik kwam gister binnen bij die echoscopiste en die dacht dat ik voor een folikel meteing kwam! huh? hoe komt ze daar bij??
Ik heb maandag weer een echo (+nekplooimeting), en ik merk dat ik er weer wat nerveus van word. Ik heb trouwens een Bellytalk besteld, ik hoop dat die vandaag of morgen binnen komt, en natuurlijk dat het werkt. Iemand ervaring ermee? Gr. Cellie.
Ik heb de Bellytalk besteld een zondag, en zojuist werd het apparaat al afgeleverd... Mannetje is ook thuis en we hebben het gelijk even getest, WAANZINNIG! We hoorde heel duidelijk de hartslag, wat een heerlijk geluid is dat. Nu ben ik weer helemaal gerustgesteld. Ik zit nu in de 12e week en ik denk dat het nu ook wel tijd gaat worden om de kinderen in te lichten. Groetjes...een happy Cellie.
runner en ikenkleine wat gaaf dat de echo's goed waren, helemaal super!!!!! lijkt me zooooo mooooi om te zien!! cellie wat gaaf zo'n bellytalk zeg!! ohhh spannend om het aan de kids te gaan vertellen, veel succes en plezier daarmee!!! laat je horen hoe hun reacties waren!!
De oudste (meisje-10 jaar)hebben we vanavond verteld dat ze een broertje of zusje erbij krijgt. Ze geloofde ons NIET!! Ze zei letterlijk; Nee dat kan niet, mam jij bent AL 30!!!!!!!!!! Ik me nog verdedigen ook, dat ik de jongste moeder ben op het schoolplein, zeker met zo'n grote dochter. Maar even later geloofde ze het wel en vond ze het toch wel erg leuk en ze heeft een zusje besteld....én ze wil graag bij de bevalling zijn. De jongens komen later nog, en de stiefdochters ook. Maar de oudste hebben we gehad
hahahaha geweldig " mam jij bent al 30!!" hihihi erg leuk he hoe kinderen kunnen reageren!! en een zusje besteld, nou ben benieuwd... wil je weten of het een jongentje of meisje is of laat je het je vertellen door je dochter die bij de bevalling aanwezig wil zijn??
hallo, hihi ik ben ook een februari mama, ben 10 februari uitgerekend wat leuk zeg.. heb mijn eerste echo gehad met 7 weken waren wat probleempjes niet met de kleine maar met mijn baarmoeder dus ik was wel blij toen alles goed bleek te wezen, en nou moet ik 4 augustus voor een gewone echo hihi ben benieuwd hoop nu meer te kunnen zien!! En wat is het warm he dames hebben jullie dat gevoel ook dat je jezelf helemaal in de weg zit, ik wel hihi.. En mijn manneke zit op zee voor 10 dagen en ik mis hem verschrikkelijk, wat een drama haha... liefs Janna
neej niet echt word een beetje stapel idioot van die hitte, maar hopen dat we zeer gauw een lekkere plensbui krijgen...
ik ben bang dat die plensbui nog wel ff op zich laat wachten... hoorde net op tv dat het de komende 10 dagen nog van dit heeeerlijke warme weer blijft! pffff warmte vindt ik lekker maar dit... nee dit niet!
dat is mooi balen zeg maar, ik vind warmte ook niet erg maar dit gaat een beetje boven mijn pet haha.. Maar jah nog ff doorzetten..
goeiemorgen ladies! hoe is het, allemaal een beetje de warme plakkerige nacht doorgekomen, pfff wat heet he!! tis hier nu wel lekker, geen zon en een beetje een briesje, erg lekker! had gisteren een beetje roze slijm met afvegen , vindt het maar niets eigenlijk, dat hoort toch niet?? en nu net had ik weer een ietsepietsie beetje????? beetje eng... hebben jullie het ook weleens gehad of zit er gewoon iets niet goed van binnen bij mij....
nou, vandaag eerste echo gehad!! en we hebben het hartje zien kloppen. pfff. wat een opluchting zeg! ik ben drie dagen verder dan ik gedacht had. wat een gerust gevoel geeft dat zeg!! heerlijk. ik zit op een ROZE wolk!!!
fijn zeg Annelies... heerlijk gevoel is het he. Wij hebben gisteren een afspraak gemaakt voor een nekplooimeting. die laten we voor de zekerheid maar doen. Verder net als iedereen last van de warmte en moe, maar verder gaat het hartstikke goed gelukkig. Bianc, wat eng van je afscheiding. is het weer over? Ik heb het zelf niet gehad, maar zou er ook van schrikken. Heb je de VK al gebeld. Volgens mij hoeft het niets te beteken, pas als het doorzet geloof ik. Hoe passen jullie nog in je kleren? Heb gelukkig wat strech rokjes die nu prima zitten, maar veel broeken gaan al niet meer dicht. Helemaal niet met dit warme weer. Binnenkort denk ik toch maar eens voor wat zwangerschapskleren (of nog meer strech rokjes) gaan kijken.