hey wennie pennie, ik moet vandaag ook voor het eerst naar de verloskundige, in het ziekenhuis vonden ze alles prima, dus ik mocht naar de verloskundige, dat is dus vandaag, ben erg benieuwd, spannend hoor!!! liefs fredje En alle andere goed nieuws, vanaf morgen is het minder warm, maar nog wel lekker de zon!!!
Nou helaas pindakaas, de verloskundige kon het hartje niet horen (wel mijn eigen hartslag en de andere 'fraaie' geluiden die mijn lichaam produceert ). Wel meende ze bij het bevoelen van mijn buik het randje van mijn baarmoeder op 1 vingerdikte boven mijn schaambeen te voelen. Dat is in ieder geval wat! Aangegeven dat we geen combinatietest willen laten uitvoeren, en voor de volgende controle moeten we nadenken of we een screeningsecho willen met 20 weken. Kreeg een heleboel informatie, bladen en een schattige knuffel mee, maar ik had geen plastic zak bij me dus ik heb het maar zo onder de snelbinder van mijn fiets gedaan. Kwam ik onze buurman toch tegen net, hopen dat hij het niet heeft gezien wat er onder mijn snelbinder zat. @fredje8: hoe is jouw afspraak bij de verloskundige gegaan vandaag? Groetjes, Wendy
Jammer, Wendy, dat je het hartje niet kon horen! Krijg je ergens binnenkort nog een echo of zo? Ja, die charmante geluiden ... bij mijn eerste echo kregen we ook een heel mooi beeld van wat mijn darmen allemaal aan het doen waren. "Jeetje, je darmen zijn actief" zij de echoscopiste nog. Het zag er inderdaad heel bijzonder uit ... En, Fredje, hoe ging het??? Groetjes, Dominique
hartelijk gefeliciteerd! Hopelijk voel je je goed. Ik heb net weer overgegeven, word er een beetje moedeloos van. Maar ja: hopen op betere tijden! Liefs
Hoi allemaal ik probeer een banner te maken, maar het lukt van geen kant. Heeft iemand van jullie een idee hoe dat komt. Ik volg alle stappen op en dan krijg ik bij 'plakken' gewoon de tekst! Word er gek van Graag een reactie
hihi wennie pennie, ik had ook een heleboel folders etc meegekregen en waardebonnen voor de h&m, een tutje en een knuffel (wat allebei blauw was, raar, maar leuk dat je wat krijgt joh) trouwens bij ons zat alles wel in een tas van melkpoeder. Het hartje konden we horen, nou nou het leek wel een locomotief die snel ging, echt heel mooi, krijg je tranen van in je ogen. Eerst konden ze het links niet vinden toen ze naar rechts gingen hoorden we het meteen. Wij doen de screeningsecho wel. Meiden hier heeft het al geregent, begint dus lekker af te koelen, jippie!!!!!
Hoi Bente, maar plak je 'em wel in je profiel? Het lijkt nl. alsof je je banner in je bericht hebt geplakt. Trouwens, wij hebben helemaal niets meegekregen bij de vk! Alleen een paar folders over veilig slapen en zo. En ik keek ook al helemaal uit naar knuffels en speentjes en zo ... Maar ze waren wel heel aardig, hoor. Groetjes, Dominique
fijne vakantie cellie!! wij hebben ook een hoop info en een knuffeltje gekregen, konden kiezen uit 1 groene of 100 oranje en aangezien ik dacht dat we voor een oranje kamertje gingen had ik die dus in mijn handen, vriendlief was het daar opeens niet meer mee eens dus is het de groene geworden, zou hij soms last hebben van zwangerschapsdementie?
@ cellie, hele fijne vakantie meis ik heb al wel een echo gehad maar 14 augustus pas intake dus ik heb geen flauw idee of ik nog wat leuke boekjes en knuffies mee krijg. zou het wel leuk vinden. eindelijk wordt het wat koeler al is het hier in huis nog 27 graden.... voel me redelijk. af en toe misselijk, hoop dat het nu wat minder gaat worden. hoe is het met jullie allemaal dan?
hoi, even proberen of mijn banner gelukt is. heb hem (voor de zoveelste keer) in het profiel geplakt, ben beniewd Ben vandaag niet heel erg misselijk! ben blij Groetjes Bente
Volgens mij moet de banner nu gelukt zijn, achteraf gezien simpel, maar wellicht maakt het warme weer het een graadje moeilijker! Ik heb ook vakantie dus nadenken zit er nu niet zo in. Nee het was gewoon dom wat ik deed, maar het is gelukt! Groetjes Bente
nog 1 keer proberen en dan geef ik het op. Ik heb de juiste uitgerekende datum ingevuld, maar hij geeft het verkeerd aan op de banner! Snap er niets van, toch wel erg dom? Groetjes
andere banner gemaakt, nu wel goed? ik dan berichten niet wissen vandaar alle onzin berichten van mij
Hey iedereen, pfff een boel bijlezen hoor het gaat goed met iedereen zo te lezen j abehalve de kwaaltjes natuurlijk maarja dat hoort erbij, dat heb ik ook en het warme weer helpt niet mee, maandag gaan we lekker een week naar slagharen met de kids hopelijk is dat een goeie afleiding voor de misselijkheid, want dat ben ik nog wel heel erg, ik had gedacht dat het nu wel wat minder zou worden...maarja...alles gaat hier verder goed, savonds flinke bandenpijn enzo dat wel
Hoi, ik wist niet dat je zo vroeg al bandenpijn kunt hebben, maar dan weet ik nu waarschijnlijk wat ik voel onder in mijn buik. Ik ben niet misselijk vandaag, hopelijk een blijvertje! Komen jullie het warme weer een beetje door? Tip voor de nacht: enkele komkommerschijfjes in je gezicht is erg verfrissend! en denken jullie, zij die misselijk zijn, om de seabandjes (etos) uit te proberen!. Voor mij echt een wonder Groetjes Bente
fijne vakantie cellie, vandaag even naar de woonboulevard geweest, maar nog geen leuk kamertje gezien, en zo heel moeilijk ben ik toch niet????? of wel soms, ik begin te twijfelen. groetjes fredje