ik ben vandaag weer niet misselijk? ik durf niet te vroeg te juichen, maar zou het dan echt over zijn? En mijn banner is inderdaad nu goed; ben ik zo dom of is het ook lastig. Ik zal zelf maar invullen: kwestie van verminderde slimheid! Ik ga vanmiddag naar een verjaardag en dan gaan we het wereldkundig maken; leuk is dat! Nou fijn weekend nog allemaal en tot snel Bente
Ik ben 17 feb. uitgerekend. Het wordt mijn derde kindje. We zijn in weer in de wolken. Sinds een dag of 3 niet meer misselijk, hopelijk zet dat door. Liefs, Nevea
hey ladies, ben bang dat het hier toch mis gaat, nu ook wat rood bloed verloren, geen buikpijn... morgen moet ik naar de vk, ff afwachten maar... mijn gevoel zegt dat het niet goed is, ben ook al een week niet meer misselijk, wel fijn en het hoeft er niets mee te maken te hebben maar toch...
Bianc, het hoeft niet mis te gaan. Ik heb ook bloed verloren, zonder krampen, en er was niets aan de hand, ik hoop dat het voor jou hetzelfde geldt. Heel veel sterkte en ik hoop dat vandaag de uitslag goed zal zijn liefs fredje
ik hoop ook echt dat het niets is!! is zooo raar, is nu al 2 weken aan de gang dit,eerst roze/bruin slijm maar alleen met ontlasting als ik kracht moet zetten sorry voor de vieze praat! maar gisteren was het ineens zomaar met plassen, nou heb ik gisteren wel een hele drukke dag gehad, beurs gehad in A'dam, van 8.00 tot 20.00 bezig geweest maar ok... ik heb zoiets, als het dan is misgegaan moet het al 2 weken geleden zijn, waarom laat het dan niet los en heb ik geen krampen??? (als het dan toch fout is laat het dan maar snel gebeurd zijn) pff weet ook niet wat ik ervan moet denken, gewoon maar afwachten tot vanavond 19.00, dan weten we hopelijk meer!!!
fredje met hoeveel weken had jij bloed verloren?? wat was de reden daarvan?? gelukkig dat alles nu goed is!!!
gedverdemme bianc!! ik blijf toch duimen voor je dat alles goed is. heel veel sterkte! dikke knuf van mij
hey lieve meiden, moet vanmiddag om 15.00 in het ziekenhuis zijn bij de gyn. echo maken, konden geen hartje horen bij de vk. hoeft niets te betekenen maar kan ook goed fout zijn... mijn gevoel zegt fout...
shit hé, wat naar. toch blijf ik voor je duimen. heel veel sterkte met wachten, ga jezelf nou niet gek maken! heeft de verloskundige nog gezegt waar die bloedingen nog meer vandaan kunnen komen? ben ik wel benieuwd naar.....
hey, bloedingen kunnen vaker optreden als je harde ontlasting heb gehad, na gemeenschap, blaasontsteking of een gesprongen vaatje in de baarmoedermond... hoeft vaak niets te betekenen... maar soms ook wel... en omdat we het hartje nu nog niet kunnen horen geeft me dat geen fijn gevoel... ben nu 11 weken zwanger, moet je het toch wel kunnen horen??
nee hoor, vaak kunnen ze het hartje pas horen rond de week 13, dus dat hoeft echt niet. met naar de wc gaan had jij toch ook last? laten we maar hopen dat het daar vandaan komt!
ohhh dat is weer een kleie geruststelling van dat hartje! ik had idd ook last met naar de wc gaan, maar het is nu ook met het plassen... mijn gevoel heeft er een slecht gevoel over, al een paar dagen eigenlijk... vriendje komt zo thuis en dan gaan we naar de gyn. ff afwachten maar...
Meid heel veel sterkte vanmiddag, ik hoop dat je een mooie beeb op de echo ziet, ik denk echt aan je! Ik had de bloeding met de 6 weken, duurde een week, was waarschijnlijk een adertje gesprongen. Ik hoop dat dit ook bij jou zo is. Ik duim voor je meid!!! liefs fredje
hey lieve meiden, helaas... mijn gevoel was juist... ben niet meer zwanger. beeb is gestopt met groeien met 8 a 9 weken... moet morgen ochtend om 08.00 in het ZH zijn en dan wordt het weggehaald... de gyn. wilde me zo niet laten lopen, je verliest TE veel bloed met 11 weken om het zelf af te stoten... ik wil iedereen een hele goeie zwangerschap toe wensen! knuffel en liefs van bianca