Hoi Bianca, wat vind ik dit erg om te lezen, ik heb je verhaal gevolgd en aan je gedacht. Hoop dat je er sterk in staat en dat je je snel weer wat beter voelt. Enne............de hoop voor de toekomst niet opgeven! Liefs Bente
oh bianc, wat erg......... weet opeens niet meer zo goed wat ik moet zeggen. iig heel veel sterkte de komende tijd! ik blijf aan je denken, succes morgen. en een hele dikke knuffel terug!
jeetje Bianc, was je gevoel toch juist, ik had zo gehoopt dat alles goed was. Meid veel sterkte zeker morgen en de dagen erna!!! knuffel fredje
Wat erg, Bianc! Geen woorden voor. Ik wens je heel, heel veel sterkte toe morgen en in de komende tijd. Wat een vreselijke teleurstelling, zeg. Dominique
Lieve Bianc, heel veel sterkte toegewenst. Heb er ook ff geen woorden voor zeg, wat enorm klote dit. Sterkte meid!
dank jullie wel voor alle lieve woordjes meiden!! ja het is klote echt waar maar ja... het is de natuur en het gebeurd niet voor niets denk ik dan maar... beebje was niet goed, zat een foutje in... volgende keer beter hopen we maar! ben blij dat ik morgen al wordt geholpen...
Lieve Bianc! Wat naar om te horen. Ben ff een poosje niet op het forum geweest en wou gaan vertellen hoe blij ik wel niet was dat ik het hartje van mijn baby'tje heb gehoord. Maar nu ik dit verhaal van jou lees ben ik niet zo blij meer en voel ik me eerder een beetje lullig eigenlijk. Ik vind het heel rot voor je, ik hoop dat je je hier goed uittrekt en meid heel veel succes. En ja misschien heb je wel gelijk en doet moedertje natuur dit niet voor niets. En ik hoop dat je straks toch nog een heel mooi en gezond baby'tje mag krijgen. Heel veel liefs en sterkte Janna
hey Janna je hoef je helemaal nergens lullig over te voelen hoor!! geniet maar fijn dat je het hartje heb gehoord, tis je van harte gegund meis!! ik hoop ook over een paar weken weer een positief berichtje te plaatsen!
Hartstikke bedankt meid en ik hoop ook binnenkort een heel positief bericht van jou te lezen echt waar! Hoop dat het morgen goed gaat en laat maar ff weten hoe het met je is morgen als dat lukt.. Hoop dat het goed verloopt verders en jah verder weet ik ook niet wat ik ervan moet zeggen.. Alleen dat ik je veel sterkte wens en je kereltje ook natuurlijk!!
Hoi Bianc, Weet dat je je klote voelt, maar wil je even zeggen dat ik het heel knap vind dat je zo positief bent. Je mag trots op jezelf zijn! Jij wordt een kei-moeder in de toekomst! (ook al ken ik je niet echt, dat weet ik zeker) Liefs Bente
hey bianc...ik bemn hier niet zo vaak maar ik lees toch elke keer ff bij en schrik wel hoor...heel veel sterkte..echt knap van je dat je zo positief blijft, respect...
hey lieve ladies, pfff was een lange dag! was vanmorgen om 8.00 in het ZH, was een spoedopname, ik zou er tussen gepropt worden... niet gegeten en niet gedroken, moest nuchter komen, zo gezegt zo gedaan... om 12.00 zat ik daar nog mijn mijn vriendje te wachten... met erg veel dorst en eng van de zenuwen en honger... eten mocht niet, kreeg wel een infuus met gelijk 2!! zakken vocht eraan, ging anders niet goed... al met al werd ik om 16.10 naar de O.K gereden en daar ging het snel, was om 17.00 weer wakker en op de kamer, om half 8 thuis... wel heeeeeeeel veeeeeel pijn, het na-weeen nu en die kunnen nog erger zijn als gewone weeen, pffff echt verschrikkelijk! heb een hele dosis pillen in genomen nu, het maximale heb ik gekregen en hoop zo te kunnen slapen en dat morgen de pijn minder is! over 2 weken contole bij de gyn. en dan hopelijk 4 weken later weer groen licht! blijf wel onder controle bij deze gyn. bij een volgende zwangerschap vanaf 6 weken een echo en dat om de week tot week 14, vindt ik wel erg fijn! zo een heel verhaal geworden, sorry! bedank iedereen voor de lieve woordjes en steun! en jullie een super goeie zwangerschap toegewenst, ik zal jullie zeker volgen, feb.mama's hebben een speciaal plekje in mijn hart!! knuffen van bianca!
Hey Bianc, blij om ff te horen hoe het met je is.. Ik hoop voor je dat pijn snel over is, want jah je lichaam maakt nu weer een hele ommezwaai natuurlijk. En ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt en je mannetje ook natuurlijk.. Vind het ook super hoe positief je wel niet bent! Echt waar meid!! Hoop dat je in de toekomst nou een mooie zwangerschap mag verwachten en deze doffe ellende achter je te laten. Veel succes lieve meid en heel veel knuffels... Liefs Janna
dank je wel janna, komt goed, ik en mijn mannetje zijn zeer positief ingesteld dus het gaat helemaal goed komen! blik vooruit en er komen betere tijden voor ons!
fijn bianc dat je zo positief bent, moet eerlijk zeggen waren wij ook na de miskraam maar je hebt dan soms nog mindere tijden, maar hoort erbij. Je hebt gisteren wel heel lang moeten wachten joh! Ik hoop dat je vanacht hebt kunnen slapen? liefs fredje
ja de gyn. vertelde mij ook dat ik nog een terug slag zou krijgen, afwachten maar... heb gelukkig nog 3 weken vakantie nu! moest idd erg lang wachten maar was spoed tussen door, de gyn. had geen O.K dag dus geen O.K tot zijn beschikking, hij werdt opgepiept als er een gaatja was en kwam dan heel snel naar het ziekenhuis (die arme meneer had een vrij dag) op dinsdag doen ze alleen maar contole's... dus was nog blij dat ik geholpen kon worden gisteren! gisteren en vanacht heel veel pijn gehad, na-weeen vertelde ze in het ziekenhuis... nu gaat het goed, beetje dizzy van de pijnstillers maar ze werken wel goed!