Goedenavond dames, ik heb niet alles kunnen lezen, ben nu ook heel erg moe. Kom net terug van de echo. Ik snap het weer niet volgens de echo ben ik 7 februari uitgeteld ipv 19 februari. En als ik volgens laatste menstruatie dan was het kindje groot. Dus moet ik maar met de verloskundige maar gaan uitpuzzelen.. En de kraamzorg was geweest.. ik moest het bed wel verhogen. SHit zooi vind het niets om op zulke dingen te gaan slapen met mijn gewicht haha.. Wie heeft het bed ook verhoogd.
Ik vind een mooie buik. Ik krijg vaak de vraag of het er geen twee zijn hihih Heb ook een aardige buik en vind dat helemaal niet erg. Voor je het in de gaten heb ik die weer weg.
Hallo sweetcandie, je hoeft niet perse verhogers te nemen als je twee matrassen hebt kun je ook een opblaas matras onder je eigen matras leggen. die is snel opgeblazen en is gewoon te huur bij de thuiszorg. Mocht dat niet gaan dan doen 4 bierkratten het ook goed en wellicht wat stabieler
Goedenavond, Wat zijn jujllie lekker aan het kletsen geweest joh! Goedendag, gezellie. Volgende week komt bij mij de kraamzorg thuis kijken, ben benieuwd wat ze zeggen wat we nog moeten doen. 1 ding is zeker met kerst zetten we de meubeltjes in elkaar, vandaag het kamertje lekker schoongemaakt, alvast meubel klaar. Vandaag naar verloskundige geweest en alles was in orde alleen krijg ik volgende week een echo want men denkt dat de kleine eventueel in een stuit ligt, ach we zullen zien. liefs fredje
Oh dank je wel voor de informatie.. Ik vind dat maar niets met die klossen onder mijn bed. Ik weet niet of ze die ook hier hebben Maar zo vaak gaat de verpleegster mij aan mijn bed zitten. Borstvoeding zal mij wel lukken, alleen voor te controleren denk ik of alles op zijn plaats zit.
ikenkleine is het trouwens nog gelukt om de beschadiging door tegeven, want ja dat kan natuurlijk niet. Lies frdje
Joh dat wist ik niet dat ze opblaasmatrassen hadden bij de Thuiszorg! Zal eens informeren! Ik heb het ook nagevraagd bij de kraamzorg vorige week, want ons bed is al vrij hoog van zichzelf, maar moet toch nog 10cm hoger Zij had als idee stoeptegels of bakstenen (wij hebben geen poten maar een hoofdeinde en voeteneinde waar alles op steunt) Goh sweetcandie! Klinkt als een beetje groter kindje eeijk gezegd. Had ik ook precies zo bij de oudste. Ze is alsnog niet echt supergroot geboren hoor (3875 gram) maar ik had toen zws diabetes waardoor ze zo gegroeid was ineens) Je kan toch niet je eisprong 12dagen later gehad hebben ofzo? Ja kan wel maar lijkt me dat dat dan al eerder aan het licht gekomen was. Wel spannend! Spruitje, bij mij ook vaak de tweelingvraag
Oja van dat slaapkamertje hè! Ben ook benieuwd en ook hoe dat zit met dat giga prijsverschil Idioot gewoon!
ja ik ga het ook vragen van die opblaasmatrassen.. lijkt mij beter dan kratten.. ik heb pas een nieuwe bed, wil ik niet dat die kapot gaat.. Ja judith maak mij nu wel zorgen.... ja die van de echo vond 3550 gram al zwaar.. omdat mijn zoontje met dat gewicht was geboren.
ik lag alleen op bed ivm de controlle en voor het voeden hoeft het bed niet extra omhoof dan kan de kraamhulp toch ook op het bed gaan zitten. De bierkratten was hier bij onze dochter een optie opdat de steunen niet paste. wij hebben nl twee dikke poten en een plank aan de hoofdzijde en daardoor paste de klossen niet. Groetjes.
Ik zou me geen zorgen maken hoor sweetcandie! Zal best meevallen en mss ga je idd iets eerder bevallen! Zou morgen gewoon je vk effe bellen en het vragen, dan ben je mss gelijk wel gerustgesteld. Beter voor jou en voor beebje
Hier moet het bed persé hoog voor de controles en voor het verschonen van het bed. Laatste kan man ook wel maarja dan nog steeds voor de controles... Ik baal er wel van,want ik kan door mn BI echt heel moeilijk een verhoogd bed inkomen. (Heb ook al eerder gezegd dat ik beviel van jongste dochter staande naást bed, omdat ik er niet op kon komen!)
YYYYYYYYEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH: ik ben uurtje bezig geweest om de 15 pagina's die ik achter liep te lezen Dat is toch effe niet normaal meer. Toen ik begon waren er "maar" max. 236 pagina's en iedere keer had ik er twee gelezen en was er weer een pagina bij...nu dus al weer 239! Even kort reageren dan maar; Eerst Daphne: meis, van harte gefeliciteerd met jullie dochter SAM! Tjee, de eerste van de februariemama's met een klein! Ik hoop dat alles goed met jou en de kleine gaat! Dat ze maar snel sterk en groot mag groeien, zodat ze lekker met je mee naar huis kan. Dat zal nog wel even duren... Pendrag: ik las dus een aantal pagina's terug iets over een navel: die van mij is nog netjes naar binnen, maar heeft wel een andere vorm, meer horizontaal uitgerekt! Wat een gedoe met je urine inleveren en dat zout/bacteriën! Ik hoop voor je dat het nieuwe kuurtje goed aanslaat! Marjanne: fijn dat je schoonmoeder in therapie is, hoe komt ze bij regressietherapie? Is niet echt heel voor de hand liggend... Fredje: je hebt bijna verlof ! De eerste van ons, geniet er maar lekker van! IkenKleine: ik ben zo benieuwd naar jullie babykamer, heb je al een foto? Missymona: dat zal wel schrikken zijn geweest toen je op je heup viel, heb je nog erg last gehad? Aichaatje: mooie buik hoor! Judith: geen oefenweeën meer gehad? Maisy: wat een luizenverhaal weer zeg! Echt balen, je hebt er gelijk zoveel werk van! Groot gelijk dat je Sterre na de vakantie thuis wil houden. Ze moeten het nu maar eens goed gaan regelen op school! Cellie: morgen heb je gewoon je laatste werkdag! Lekker hoor, geniet van je verlof straks! Spruitje: welkom hier bij de februarimama's! Gezellig hier hè om mee te lezen en te schrijven. Als je eenmaal meeleest, dan kan je bijna niet meer een dagje zonder Sweetcandie: lekker vaag over die echo. Wat was de voorspelling van de uitgerekende datum bij de eerdere echo's? De kraamzorg komt volgende week bij ons, dus ik weet nog niet of we het bed moeten verhogen. Ik denk trouwens van wel en heb daar dus helemaal geen zin in... Zo, ik ben weer even bij! Ik heb het gewoon megadruk gehad. Maandag nog druk geweest in huis, beneden ook gepoetst, dus hele huis is weer aan kant: heerlijk! 's Avonds weer pufclub gehad (gezellig met Erna!), maar ik neem het helaas steeds minder serieus en moet om de haverklap lachen! De volgende keer (8 januari) is het partneravond, dat wordt wat met die vent van mij Lachen gieren brullen! Dinsdag was echt een druk dagje: eerst naar Hilversum om een kijkje te nemen bij de instelling waarvan ik de administratie gaan doen, daarna gelijk door naar mijn andere werk. Om 16.00 uur thuis en gelijk bezoek van schoonouders. Wel heel gezellig uit eten geweest vanwege hun 37-jarig huwelijk. Daarna was ik echt afgebrand en ben lekker in bad gegaan en naar bed. Vanmorgen vroeg gelijk weer werken en vanmiddag nog bezig geweest met kerstkaarten. Beetje laat ... Vanavond naar pilates geweest, maar ik doe echt voor spek en bonen mee, dus volgende keer voor het laatst. Ik kreeg van een van de anderen die ook zwanger is een super lief setje voor de beeb. Zo tof van haar! Sinds ik thuis ben zit ik hier op internet jullie leuke verhalen te lezen en nu is het alweer tijd om te slapen! Morgen maar weer eens wat vaker lezen hier om het bij te houden! Slaap lekker allemaal en tot morgen. Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden, maar ja, ik liep slechts een "paar" pagina's achter Liefs, DAGDAG
Ja DAGDAG een paar pagina's maar Maar was/is inderdaad gezellig. Ik wens iedereen een fijne nacht toe en tot de volgende keer. Zal morgen wel zijn Bedankt ik vond het echt gezellig. Trusten
Hahaha DAGDAG ik moest lachen om jouw reactie om de -tig pagina's die je bij moest lezen! Ja ik moet om de haveklap lachen vandaag..ongewoon! Druk bezig bijtje geweest lees ik wel Ik kreeg begin vd avond weer wat oefenweeën, en ben ook niet naar aquajoggen gegaan. We hadden vanavond toch les van iemand anders, dus was waarschijnlijk toch te heftig voor me geweest om mee te doen Heb mn buikje en beeb dus maar gewoon een avondje rust gegeven..
Hey Judith, last van een beetje zwangerschapsdementie? Grapje hoor, maar het was niet Pendrag die zoveel pagina's achter liep, maar ikke! Maar ik zie inmiddels aan je nieuwe berichtje dat je het zelf ook al hebt gezien!