Lees nu net je berichtje Daphne. Wat leuk dat je even gepost hebt en fijn om te lezen dat je van de HC afmag. Hoop dat je snel aansterkt en dat je snel met Sam naar huis mag. Veel liefs
Erna: echt fijn dat je je weer beter voelt. Als je nog weken zo door had moeten lopen.... Hoe is het nu met je mannetje, moet je nu ook nog voor hem zorgen . De winterefteling: gaaaaf! Zorg gewoon dat je een hele comfortabele rolstoel tot je beschikking hebt, mag je ook overal gelijk in! Aichaatje: ik ken het stresserige gevoel hoor! Maar, je kan echt wel wat hebben hoor! Probeer naar je lichaam te luisteren; vb als je harde buiken hebt: doe het rustiger aan! Judith: klinkt als een drukke dag voor jou vandaag! Succes met bakken en veel plezier met alle leuke dingen. Trouwens, je hoeft je niet schuldig te voelen hoor! Ik kan me best voorstellen dat je op ziet tegen de kerstvakantie. Is je man niet thuis? Ik heb dat nu wel eens met de buurkinderen, het zijn schatjes, maar soms zo druk Normaal gesproken bied ik snel aan om op te passen, maar nu toch even niet. Maisy: jee, voor jou ook al weer een drukke dag, trek je het een beetje? Fijn dat je die eenmalige uitkering al op je rekening hebt staan, meevaller! Normaalgesproken zijn ze toch niet zo vlot met dat soort dingen! Daphne: meid, wat fijn om weer wat van je te horen! Ondanks dat het internetten in het ziekenhuis niet echt top is, hoop ik dat je zo af en toe toch nog gezellig hier komt posten. Neem goed de tijd voor je zelf, want dit lijkt me heel intens om zo mee te maken. Hoe gaat het verder? Dikke knuffel vanuit hier! Zo, ik ben vanochtend weer naar de vk geweest. Ik was te laat, maar zij gelukkig ook Had ik mazzel. Volgens haar gaat het bij mij allemaal volgens het boekje. De beeb en mijn buik groeien goed, bloeddruk was weer ok (105/55), verder geen gekke klachten. We hebben nog wel heel erg gelachen: ze luisterde met de doptone naar het hartje, maar ik denk dat de beeb het even zat was: schopte keihard de doptone omhoog! Echt mooi om te zien. De beeb lag al vast in mijn bekken, nu echt muurvast... Hebben jullie wel eens last van lekkende borsten? Een paar dagen geleden zag ik opeens aan de binnenkant van mijn bh een opgedroogde plek. Toen dacht ik al... Maar dinsdagochtend was helemaal mooi; ik stond vroeg op om te gaan douchen en zag mijn twee katten naast elkaar op bed liggen. Ze lagen zo schattig, ik kreeg spontaan een natte plek in mijn nachthemd, vanuit mijn linkerborst! Lachen hè! Mijn mannetje belde vanochtend toen hij net op zijn werk was. Of ik zijn trouwring toevallig ergens zag liggen, nee dus... Ik hoop echt niet dat hij hem kwijt is, dat zou mooi balen zijn! Werkse, degenen die aan het werk zijn en de andere: ook een fijne dag! Liefs, DAGDAG
Zo, deze zwangere dame is ook weer uit bed. Nadat ik vannacht niet kon slapen, is het uitslapen weer prima gegaan. Helaas nog geen kinderwagen gezien, ga zo even bellen. Daphne, kan me voorstellen dat je behoorlijk moet omschakelen zeg. Fijn dat het iets beter met je gaat en je zelf al weer wat kunt posten. Veel sterkte en geniet zo veel als maar mogelijk is van je meisje. Bakkende dames: rustig aan he? Er komt een drukke vakantie voor jullie aan met de kinderen thuis. De naam die wij hebben gekozen wordt volgens de namenteller 1 tot 2 keer per jaar gekozen met een hoogtepunt in 1998: toen maar liefst 6 keer! Hier stinkt de hele hal naar kattepis. Snap er niets van. Geen kat binnen te vinden. Heb net mn poes buiten zien lopen, zij is het dus niet geweest. Onze kater heb ik nog niet gezien maar die kan ik binnen ook niet vinden. En de plas ook niet. En wat een lucht is dat zeg. Bah. Straks aankleden en met lijstje naar Groningen. Ben benieuwd of ik puf heb om alles af te gaan wat ik eigenlijk zou willen. Ga in ieder geval bij Future Maman naar een lekkere trui kijken, naar de drogist voor heerlijke badolie en naar de boekhandel voor leesvoer. Als het lukt, haal ik ook vast framboosbladthee, 2 nachthemden, een voedingsbh en zwangerschapsslips. Dan heb ik het vast wel weer gehad. Vanavond tassen vast pakken (ook maar vast een lijstje maken!). Morgen heb ik een hele drukke dag voor mijn doen. 's Ochtends urine naar de huisarts brengen en daarna honden naar pension. 's Middags kinderen ophalen en dan op naar Center Parcs. Denk dat ik alles bij elkaar dan wel 3 uur onderweg ben. Gelukkig rijdt mijn vriend vanaf zijn werk vast naar CP en als ik daar dan kom ligt alles al op zijn plaats en is het eten klaar. Dan begint voor mij ook de vakantie! O ja, wat waterbed betreft: ik weet dat je daar niet op mag bevallen maar ik wil toch in het ziekenhuis bevallen. Dus een verhoogd bed zou alleen maar nodig zijn voor de controles. Nou ja, ik hoor het volgende week wel. Ik heb wel 1 voordeel: onze slaapkamer is beneden. Traplopen is dus gelukkig niet nodig.
@Pendrag: Lekker joh zo uitslapen na een slechte nacht! Balen van de kinderwagen zeg... Wil wel rustigaan doen hoor, maar dat bakken móet eventjes snel voordat Shirin weer naar school moet om kw voor 3. Ik ben nu klaar trouwens en het hele huis ruikt heeeeerlijk naar versgebakken flensjes en straciatellacake! Zijn je poes en kater geholpen Pendrag? Dan stoppen ze met plasjes doen en dan ruikt het ook niet zo sterk. En jou als kattenhoudster hoef ik vast niet te vertellen dat je het niet met chloor/bleek moet oppoetsen hè Succes met shoppen en tassen inpakken! @DAGDAG: Mijn man is natuurlijk wel1e en 2e kerstdag thuis en nieuwjaarsdag, maar dan blijven er nog een hoop dagen over hè! Hij spaart zijn dagen op tot Junior geboren wordt. Kan ie lekker thuis zijn en ons vertroetelen en dan kan de kv minder komen. Hou zowiezo niet van zo'n vreemde in huis @IkenKleine: Ja vergissing van mij Was iemand anders die naast een beschadiging ook nog eens een prijsverschil had.. Dementie hè Je gordijnen niet vergeten hè vant weekend! Zo, zoals ik al zei, het bakken is klaar hier. Moet het alleen nog inpaken als het voldoende afgekoeld is. Heb voor ons thuis trouwens ook maar een cakeje aangezet Het rook zo lekker en mag er niet eens aanzitten! Tussendoor de koelkast uitgesopt, geswifferd en gedweild, dus ik hou het zo weer voor gezien voor vandaag! (Denk ik) Manlief heeft gisteren bij Prénatal nog een superlekkerzacht dekentje gekocht voor Junior, dus die zit nu samen met de ene die ik al had in de wasmachine. Ook bracht hij een stoer kledingsetje mee voor zn zoon. Zo lief! Nou, ik ga kijken of mn bakkunsten al genoeg afgekoeld zijn om ingepakt te worden, daarna Shirin de deur uit helpen, Yasmin op bed leggen en kijken of ik mss ook nog wat rust kan vinden
Judith: jammer dat er geen geurfunctie op de pc zit... ik had graag je kookkunsten geroken (en daarna opgesmikkeld ). Ik moet eigenlijk nog administratie doen, maar heb er niet zoveel zin in... Ben nu al mijn lijstjes (kerstcadeautjes, spullen babykamer etc.) aan het maken. Anders weten we het wel! Tot later! DAGDAG
Jeetje Judith wat ben je druk bezig geweest zeg. En wat lief van je man een dekentje en setje kleding. Was gisteren zelf ook nog even bij de Prenatal wat cadeautjes voor anderen gekocht en ook maar gelijk wat voor ons. Ga volgend jaar maar eens beginnen met het serieus afwerken van het lijstje benodigdheden. Heb je trouwens echt 2 dekens nodig? Ik heb nu 1 deken voor wiegje en 1 voor ledikantje. Wat raden jullie aan?
Ik heb er 2 voor ledikantje zodat ik, als er 1 vies wordt, de ander kan gebruiken. Zoals met alles wat ik heb haast: 1 schoon, 1 in de was Wij hebben alles in huis nu; lijstje compleet! (ja behalve de dingen die ikzelf onzinnig vind want die koop ik natuurlijk niet)
tja da's dan wel handig ja, als je er 2 van alles hebt. Dan toch nog maar even naar de uitverkoop voor extra dekentjes. Bij de Quinny zat trouwens alleen een fleecedekentje, zou dit warm genoeg zijn? Denk dat ik hier ook maar een extra dekentje voor koop. Mijn lijstje is nog lang niet compleet Zitten nog wel wat shoppingssessies in, vervelend he
@Daphne, leuk dat je er even was! En fijn dat het inmiddels al wat beter met je gaat! @ikenkleine, thanks voor de namenteller! Die van ons was wel in opkomst dus :x maar ja woon toch niet in NL Oja wat ik je nog wilde vertellen, dacht probeer je even te smsen maar ze gaan er niet door ? @Dagdag, jouw beep laat al duidelijk weten wat die wil! LEkkende borsten heb ik nog niet echt maar als ik ga douchen komt er wel een wat wittige afscheiding van tepels af die vrij moeilijk te verwijderen is : @pendrag, veel plezier in Centerparks! Balen van je kinderwagen! @Judith, wat lief al die babyspulletjes! @cellie, lekker genieten! Dames, ik heb helemaal trek gekregen van die bakverhalen!
@cellie gefeliciteerd met je verlof @judith, ja haha het is alemaal goed gekomen met de baksels, alles van ons was ook op Ik ben bij de kerstborrel maar in een fris hoekej gaan zitten bij wat andere meoders met kleine kinderen, het was zo warm daar en er stond warme wijn op het vuur daar echt wat een GORE geur, brrrrrrrrrrrrrrr :-&
Allemaal druk denk ik, ik heb het hier ook druk maar heb het opgegeven voor vandaag hoor, morgen weer een nieuwe dag!
@Cellie: fijn meid, geniet van je verlof. @Judith: poes is wel geholpen, kater niet. Maar onze katten komen niet binnen. Ze kunnen in een klein halletje komen via een kattenluik om te eten. De rest van de tijd zijn ze buiten. Echte boerderijkatten dus. Heel af en toe glipt er eens 1 naar binnen. En ja, als we die dan niet zien, er staat nergens een kattebak dus dan weet je het wel . De kinderwagen is gearriveerd! De sukkel van een chauffeur blijkt gisteravond rond 7 uur geweest te zijn. Maar hij vond onze oprit te donker (er zit toch verlichting op z'n wagen ?) dus hij heeft de hele handel maar bij de buren afgeleverd. Lekker handig. In ieder geval, alles is er, ziet er prachtig uit en ook mn vriend is er heel blij mee. Hij had de wagen nog niet gezien. Had hem samen met mn moeder uitgezocht. Zodra alles hier toonbaar opgeruimd is, zal ik foto's maken. @Judith en maisy: fijn dat jullie baksel zo gelukt zijn. Het winkelen in Groningen was wisselend. Future Maman had niets in de opruiming. Alleen maar tenten in maat 50 ofzo. Dat was dus zonde van de tijd. Daarna ff lekkere badolie gekocht bij de drogist en toen gesneupt bij V&D. Kon niet slagen voor een nachthemd. Wel voedingsbh en zwangerschapsslips gekocht. Toen nog even langs de Livera, dat ging beter. 2 van die grote bigshirts gekocht en een pyjama/huispak. Lijkt me voor komend weekend en de kraamtijd heerlijk. Als laatste naar de boekhandel. Wat een straf! Vier boeken gekocht waaronder de nieuwste Dick Francis. Dat was echt een verrassing. Ik had niet verwacht dat hij nog een boek zou schrijven (z'n vrouw is overleden en hij is al hoogbejaard). Toch nog wel dus. Ook wat tijdschriften gekocht. Die lees ik normaal nauwelijks maar voor straks in bad wel erg lekker. Onderweg naar de auto gesmikkeld van mn Australian Homemade ijsje. Thuis gekomen was ik wel weer bekaf. Heerlijk op de bank gehangen terwijl mn vriend onder de trap heeft opgeruimd en schoongemaakt. Daar kan de kinderwagen mooi komen te staan. Soep gekookt en een salade gemaakt. Mooi simpel en de koelkast is weer leeg. Ook wel lekker als je een paar dagen weggaat. Zelfs nog kerstkaarten geschreven! Heb mezelf echt overtroffen. Nu nog wat forummen, tv-kijken en paarden voeren. Verder doe ik vandaag niets meer. Ga morgen wel tas inpakken.
Iedereen vroeg naar bed ofzo? @Aichaatje, ik denk dat je voor het telnummer van IkenKleine wel persé +31 moet zetten..? Doe ook zomaar een ideetje waardoor het mss niet lukt hoor..
Hier ook druk.. maar ik heb ff geen zin meer! Hubby is naar het werk en waarschijnlijk beginnen we morgen met het overhuizen van het kantoor.. kan dus wel even wat rust gebruiken
@Pendrag: Wat vreemd van die chaufffeur die je kinderwagen kwam brengen zeg! Oprit te donker naja En dan zonder het te zeggen bij de buren bezorgen is een beetje raar hoor! Maar goed, je hebt hem en daar gaat het om hè! Ik zou als ik jou was de kater ook laten helpen. Als ie dan een keer naar binnen glipt heb je niet van die sterk ruikende urinelucht in huis e nóg een goede rede, hij kan geen poezen zwanger maken en zal niet vechten met andere ongeholpen katers
@judith, thanks.. ik had inderdaad al +31 geprobeerd en 0031 @pendrag, druk dagje gehad! Lekker hoor shoppen
Denk niet dat onze kater geholpen gaat worden Judith. Vechten doet ie in ieder geval niet met wonden ofzo. Hij komt niet in huis dus hoe hij ruikt is zijn probleem. En ik kan hem wel laten helpen maar het stikt hier van de katers in de wijde omgeving dus die poezen raken toch wel vol. Bij boerderijkatten vind ik het veel zinniger de poezen te helpen. Je krijgt de boeren in de omgeving nooit zover dat zij hun katers castreren. En mijn poes is geholpen dus in die zin werk ik niet mee aan het groter worden van het kattenbestand. Kater is trouwens eigenlijk van de vorige bewoners van ons huis. Die hebben hem, zonder overleg, gewoon achtergelaten. Hij krijgt van ons lekker eten en af en toe een aai. En z'n ontwormingen. Hij ziet er prima uit en oogt ook vrolijk dus zolang als hij wil blijven, is ie welkom.