Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Missymona: ja, sinds ik vorig jaar 23 kilo ben afgevallen is mijn bloeddruk prima geworden. Daarvoor was het ook altijd hoger (onderdruk altijd 90 of 95). Ik ben er ook iedere keer weer verbaasd over, maar wel blij :p De trouwring van mijn man is gelukkig weer terrecht! Ik heb me er gelukkig niet druk om gemaakt (ik kan nogal lullig doen dan, terwijl hij hem ook niet had willen verliezen ;) ). Ik vond hem uiteindelijk tussen de matrassen.
    Jammer dat je het niet zo gezellig hebt gehad en dat het eten niet lekker was, wat een tegenvaller!

Mirella: leuk dat je ook weer een berichtje achterlaat! Ik kan me ook goed voorstellen als je moe bent dat je dan geen zin hebt om achter de pc te gaan zitten.

Bab28: volgens mij had je al heel snel het gevoel dat je kindje niet meer geen draaien, toch? Inderdaad, als het maar gezond is!

Judith: we hebben inderdaad een aantal mensen op de lijst staan die al een tijdje niet meer gepost hebben. Misschien dat we daar weer wat meer van horen als ze ook met verlof zijn!

Pendrag: fijn dat je blaasontsteking over is en nogmaals een heel fijn weekend gewenst. Ook succes straks met bijlezen hier op het forum, zal wel aardig wat zijn ;)

Judith en Maisy: allebei futloos? Zal ik dit keer een pakketje energie naar jullie sturen :)

Sweetcandie: ik had nog eens nagedacht over de echo: ik heb nog een echo gehad met 30 weken en toen liep de baby ook ongeveer twee weken voor op de groei. Dit was bij ons geen reden om de datum aan te passen, omdat de echoscopiste zei dat het net zo goed een groeispurt kon hebben gehad. Gisteren bij de verloskundige had ik het er nog over en die vindt de grote van mijn buik en wat ze voelt geen aanleiding om aan te nemen dat het een groot kindje is, of dat de verwachtte datum eerder is. Maar, als jou verloskundige liever de nieuwe datum aanhouden dan zou ik zeker op haar advies afgaan. Voor jezelf zou ik rekening houden met alles wat binnen die data valt!

Runner: Heel fijn weekend en fijne kerstdagen!

We zijn vanochtend naar Utrecht geweest. Zo, dat was wel even zwaarder dan ik gewend ben :( Ik heb mooi nog 30 euri kunnen vangen voor oude studieboeken en voor mijn kapotte armbandje kreeg ik zo een nieuwe mee :) Nog twee fijne zwangersschapsbroeken bij de MissEtam gescoord (50 % korting) en nog een aantal kerstcadeau's gekocht. Helaas vindt mijn man winkelen echt vreselijk, maar ik had hem nodig om te sjouwen ;) . Gelukkig maar, alleen bleef hij wel bijna bij iedere winkel buiten staan... Winkelen is dan toch niet echt relaxed. We waren allebei wel moe, maar 's middags nog even naar de Karwei voor de verf etc. We willen weer een moeilijke kleur, help! Nu moet ik zo hier nog wat boodschappen doen (geen zin) en dan hopelijk hoef ik morgen niet meer weg voor boodschappen!

Tot later!

DAGDAG :)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha ja stuurmaar Dagdag

Hey, weet 1 van jullie misschien wat het zou kosten om de tv te laten repareren? Ga er even van uit dat de stekker kortsluiting geeft en dus de stekker vervangen moet worden...

3. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nou ik ben ook weer thuis en ben nu heerlijk een weekje VRIJ joepie !

Judith & Maisy

^^^^^
    \_____/

(ook van mij een pakketje energie )

@ Maisy: Geen idee hoeveel het kost om de tv te repareren
    of het alleen je stekker is betwijfel ik maarja ik ben ook geen reparateur.
    Ik hoop natuurlijk dat het iets kleins is..

@ Dagdag:Zo lekker geshopt dus jammer hé dat die mannen er zo'n hekel aan hebben.
    Gelukkig is de trouwring weer terrecht.

@ Runner: Heel veel plezier en fijne feestdagen!

@ Mirella: leuk weer wat van je te horen, moet je nog zo lang werken joh... ik heb max 4 weken voor de Bevallingsdatum en 12 jan is dus mijn laatste dag. Sterkte dan maar.
    Mooie echo trouwens!

Jammer dat we van een hele hoop andere niets meer horen,
    hopelijk hebben ze het inderdaad gewoon druk en gaat verder alles goed. Ik kan echt geen dag zonder dit forum..
    Vandaag niks gehoord van mijn verloskundige hopelijk kan ik er dus vanuit gaan dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb. In het ziekenhuis zeiden ze dat de uitslag vrijdag bekend zou zijn en dat de verloskundige me zou bellen als de waarden niet goed waren.
    Ik had vanmiddag de verloskundige gebeld maar kreeg toen de receptioniste die zei dat ze aan de verloskundige zou vragen ernaar te kijken en of ze mij dan terug wilde bellen op mijn mobiel...
    en die heeft dus niet meer gebeld,nu weet ik het dus nog niet zeker :(

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Dank je DAGDAG en missymona! Hope dat het werkt de energiepakketjes! Moet nu eigenllijk eten koken maar heb geen fut om op te staan...

@missymona: vk zou vast wel gebeld hebben als het niet goed was hoor, dus ik zou er vanuit gaandat je geen zwsdiabetes hebt hoor!

@Maisy: geen idee wat je tv je zou gaan kosten alsje em laat maken. Als het kortsluiting was zal er meer kapot zijn dan alleen de stekker vrees ik..Garantie zit niet meer op de tv dus...das echt balen! Als het echt alleen de stekker zou zijn. Een nieuwe stekker is zo duur niet. Die koop je voor minder dan €25.

5. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    meiden, het werk dit jaar zit er op. Ga lekker naar huis en van mijn vrije week genieten.
    Fijne avond alvast allemaal (kom vanavond niet meer online).

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Fijn weekend allemaal!
    Ik ben ook helemaal op, voel dat mn lichaam heel moe is..
    Het inrichten van de babykamer moet nog even wachten.. alle verhuis dozen staan daar :cry: ik moet nog even geduld hebben dus!

7. kristel

kristel Niet meer actief

Ik heb al een tijdje niet van me laten horen, maar ben ook erg druk geweest. We waren bezig om de zolder klaar te maken en hebben al onze vrije uurtjes daarin gestoken (o.a. zelf een kast gemaakt). Komend weekend kan eindelijk de oudste naar zolder en kunnen we de overgebleven kamer klaar maken voor de 2e en dan kan ik daarna eindelijk beginnen met de babykamer. Nog 2 weken en dan ga ik met verlof en kan die tijd goed gebruiken.

Afgelopen week ben ik bij de verloskundigen geweest en nu blijkt dat die kleine nog met het hoofdje nog omhoog ligt. Ze ligt al weken op dezelfde plek en ben bang dat het niet uitzichzelf goed gaat liggen. Getver...ik heb geen zin in dat sjorren en duwen aan mijn buik, een stuitbevalling en zeker geen keizersnee...

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    FEBRUARI 2007 MAMA’S

• Brenda77 - SURPRISE - 1-2-2007 -1e kindje
    • Fredje8 - SURPRISE - 2-2-2007 - 1e kindje
    • Cellie - SURPRISE - 4-2-2007 - 4e (6e) kindje
    • Bab28 - jongen - 5-2-2007 - 1e kindje
    • DAGDAG - SURPRISE - 6-2-2007 - 1e kindje
    • Teigertje - jongen - 6-2-2007 -
    • AmyLee - jongen - 7-2-2007 -
    • RianneD - jongen - 7-2-2007 - 2e kindje
    • Sweetcandie - SURPRISE - 7-2-2007 -
    • Judith75 - jongen - 9-2-2007 - 3e kindje
    • IkenKleine - meisje - 10-2-2007 - 1e kindje
    • Missymona - meisje - 12-2-2007 - 1e kindje
    • Runner - jongen - 12-2-2007 - 1e kindje
    • Spruitje - SURPRISE - 12-02-2007 - 2e kindje
    • Lisette28 - SURPRISE - 14-2-2007 -
    • Marjanne - SURPRISE - 16-2-2007 -
    • Wenniepenny - SURPRISE - 16-2-2007 -
    • Kristel - meisje - 16-2-2007 - 3e kindje
    • Carola1980 - SURPRISE - 18-2-2007 -
    • Maisy - jongen - 18-2-2007 - 5e kindje
    • Annelies - SURPRISE - 20-2-2007 - 1e kindje
    • Morgaine - jongen - 20-2-2007 -
    • Erna1974 - jongen - 21-2-2007 - 2e kindje
    • Pendrag - meisje - 23-2-2007 - 1e (5e) kindje
    • Aichaatje - meisje - 24-2-2007 - 1e (3e) kindje
    • Mirella28 - meisje - 24-2-2007 -
    • Daphne78 - meisje - 25-2-2007 - 1e kindje- 18-12-2006 - Sam
    • Summer28 - meisje - 26-2-2007 - 1e kindje

TOTAAL
    8x meisje
    9x jongen
    11x surprise

Kristel, ik heb even het lijstje aangepast voor jou. Je 3e kindje hè als ik het goed begrijp ;) Leuk dat je weer komt kletsen! Druk gehad lees ik wel!

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha het is echt rustig hier vandaag heh, ook van mijn kant hoor want een goede vriendin was zo lief een tv te leen langs te brengen zostraks :D \:D/

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo, dus je kunt weer lekker tv kijken Maisy! :D Lieve vriendin! Verder is het superrustig ja.. En ikke maar F5-en steeds :p

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    hahah nou ik ben er ook f fhoor, de kids kijken home alone *gaaaaaaap* :p

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    En ja ben haar superdankbaar, wat was dat anders een lange vakantie geweest joh :confused:

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ooooooooooooooooow gezellig ;)

Had trouwens vanmiddag/avond wéér een zwaar ongigevoel en kramp onderin mn buik..kon nie eens meer ziten :( Nu is het weer bijna weg...errug vaag hoor!

Vandaag 33 weken! :whistle:

Ben trouwens tussendoor de woonkamer aant herinrichten. Er moet een pc-kast bij..op 1 of andere manier :)

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Zou je niet eens de vk bellen daarover Judith? Of wat zegt je eigen gevoel erbij dan?

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja, ik denk zelf aan voorweeën, oefenweeën of hoe kun je ze allemaal nog meer noemen? Steeds als ik denk: ja, mss toch eens bellen, dan houdt het weer op!

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja dan zijn het geen echte weeen idd, maar misschien is het toch handig om eens te bellen om ze op de hoogte te stellen, kweet niet at ik zou doen eigenlijk.
    En idd 33 weken alweer :D
    Ik betrap mezelf erop dat ik savonds als ik in bed lig soms wel zo'n Uh-Oh gevoel krijg van, oh god het komt wel ERG dichtbij nu, overdag totaal geen last van, dom heh :(

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik denk daar ook 's nachts meer over na dan overdag hoor! Overdag meer afleiding dan 's nachts hè ;) Tenminste ik denk dat het daar wel mee te maken heeft.

Heb je al foto van je wiegje naast bed trouwens?

Zal ik anders es info vragen bij de vk op het forum? Kijken wat 1 van hun zegt..

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Houden jullie trouwens van voetbal Judith? Of je man? Ik heb namelijk een TE schattig Adidas setje gekregen met Ajax logo erop maatje... geloof 62/68, tegen verzendkosten bied ik hem aan voor iemand hier. dus roep maar! Ik en mijn ex vinden voetbal 10 keer niks dusse khou het niet zelf maar is veeeel te mooi om weg te gooien.

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja stel die vraag maar ff hier idd, nee nog geen foto, slecht he :oops:
    Ikheb mezelf een beetje voorbij gelopen de afgelopen tijd geloof ik, ik ben echt afgemat sinds gister, alles schiet er een beetje bij in, de vakantie komt ook echt als geroepen!

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij zijn ook geen voetbalfans..meer Formule 1 fans hier ;) Klinkt wel erg grappig trouwens :) Kun je een fotootje maken soms?

Deel Deze Pagina