ja ach wie weet kan ik er iemand blij mee maken, het is niet mijn smaak, maar kan me wel voorstellen dat een ander het te gek vindt.
Ik zat net te denken, heb je niet een vette blaasontsteking? Of laat je je daar weleens op testen, je hoeft dan nl niet de hele dag pijn te hebben en niet eens bij het plassen ook, nahja dat weet je allemaal natuurlijk wel Maar ik ben veel te vroeg bevallen van Lorraine door een niet opgemerkte blaasontsteking!
hallo allemaal, vervelend dat jullie energie er ff vandoor is, zijn ook drukke dagen nu zo vlak voor de kerst ik lees dat jullie zowiezo bezige bijtjes zijn, en als je dan al kids hebt zal je niet meer zo vaak aan je vermoeidheid tegenmoet kunnen komen denk ik. wat dat betreft heb ik het heerlijk, als ik moe ben dan moet ik niks hier wordt het nochtans ook zwaar, buik wordt steeds zwaarder en dat is goed te merken ook heb ik soms die ongi steken maar volgens mij niet zo erg als jij judith, ben eens benieuwd wat de verloskundige ervan gaat zeggen.
Hoi Brenda, gezellig! @Maisy: Ikzelf dacht niet aan blaasontsteking, maar nu jij het zegt ga ik twijfelen. Ik heb nl vroeger echt ontelbaar vaak blaasontsteking gehad en dat deed echt vreselijke pijn bij het plassen enzo, maar nu zeg jij dat dat tijdens de zws dus niet zo hoeft te zijn..? Hmmmz..Ben nog meer benieuwd nu naar antwoord van de vk.
haha, ik ken het, je helemaal te pletter vervelen maar geen zin en energie om wat te doen en op de tv is ook al niks te beleven....
Nee, zeker omdat de oudste 2 home alone kijken, nou die ken ik van begin tot einde uit mijn hoofd inmiddels, en ik zit me steeds af te vragen of ik nou nog zin in wat lekkers had of niet... hehehe
Ik heb net gedelegeerd hoe de kamer verbouwd moest worden om plaats te hebben voor de pc-kast Mocht niet eens vanuit de bank omhoog komen, hahah
dat jij je dat moet afvragen, ik heb de hele dag zin in lekkers heb net een rol snoep op, die achter een stuk taart is gegaan..... ben benieuwd of dat gesnoep na de bevalling minder wordt?
Hahah tof judith, zo moet het Ja Brenda ik ben niet iemand die snel snoept enzo, ja af en toe en trouwens ik voel soms nie meer zo goed aan of ik honger heb enzo doordat alles zo in de verdrukking zit.
het is ook niet zo dat ik honger heb maar gewoon zin in alles wat zoet en hartig is..... ik ben dan ook dik twintig kilo aangekomen maar ik mocht het hebben