Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ach ik ben van de oudste ook zoiets aangekomen, was er na een jaar wel weer vanaf gelukkig, nu ben ik tien kilo aangekomen in totaal.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik snoep echt niet overdreven veel eigenlijk deze zws, maar ben al wel 20kg aangekomen :(

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik beweeg heeeel veel denk dat dat het is en ik heb een bepaalde manier van eten, dat helpt me ook. En ach na de bevalling gaan we de Feb. mama's dieet topic openen heh ;)

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja nou lijkt me wel lachen hoor! Zal alvast es na gaan denken over mn streefgewicht :p

5. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ach zolang we ons goedvoelen is er toch niks aan de hand, ik ben alleen maar blij als die buik weg is, maar dat duurt nu ook niet meer zo lang :)

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben het serieus best wel beu nu eigenlijk :( Jullie?

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb opzich geen streefgewicht, ik wil megewoon lekker voelen, en dat voel ik me nu ook behalve dan die enorme bult vooraan dat in de weg zit :p
    Ik vind het belangrijk dat je je lekker in je lijf voelt, daarom zorg ik er ook goed voor en denk ik 3 keer na voor ik er iets in stop (qua eten en medicatie dus) Je lichaam is je tempel zeggen ze he!

8. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ik heb het ook helemaal gehad, vooral die bekkenklachten....
    soms lijk ik echt een oude vrouw die niet meer voorruit komt...

en ik ben nieuwsgierig naar de beeb :)

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Plastische chirurgie op RTL 4 nu..Iets waar ik nooit aan zou beginnen!

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik hebe rmomenten bij zitten dat ik het ook heel erg zat ben ja, dan zit ik hier en niks voelt mee rlekker in die zone rond de buik en ik ben zo'n doorzet type he, aanpakken! Maarja mijn lichaam wil niet meer zo goed meewerken en daar baal ik af en toe wel van, in mijn hoofd ren ik de marathon maar mijn lijf wil niks :p

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja ik precies hetzelfde als jij Maisy! Ik wil een hoop, maar het lukt me niet :( En daar kan ik enorm van balen!

12. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ik ken het gevoel, zo een tweestrijd in mijn hoofd, dan wil ik heel veel maar heb er geen energie voor.
    vooral 's morgens is dat, dan lig ik lekker in bed te bedenken wat ik allemaal wil gaan doen die dag, en als ik dan gedouched en gekleed ben dan is er al veel energie op

en verder is er wat heibel in de fam. omtrent de zwangerschap , dat vreet met tijden ook veel energie......

13. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja helemaal als je leuke dingen met de kids wilt doen maar je bent gewoon te moe...pfff, nou nog maar een paar weekjes he! Niet dat we dan gelijk weer de marathon kunnen rennen maar dan hebben we ons lijf weer voor onszelf.

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    klinkt niet gezellig Brenda, als het mogelijk is je er zoveel mogelijk afzijdig van houden, je hebt nog een paar weekjes om te genieten voor je deze bijzondere periode weer voorbij bent, niet af laten pakken he!

15. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    en toch lijkt het me langs de andere kant ook weer raar als de baby eruit is, dat je dat getrap enzo mist of valt dat wel mee?

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ben zó benieuwd naar hoe een ZOON van ons eruit ziet :D
    We hebben al 1 dochter: bruin haar+bruine ogen, 1 dochter: blond haar + bruine ogen, ike: bruin haar+bruine ogen en man: blond haar + blauwe ogen

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik heb mijn buik en dat speciale gevoel van zwanger zijn na alle kinderen gemist ja, meer als een ander misschien gezien mijn kinder aantal inmiddels :p :)

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Idd Judih ik ben ook heel erg benieuwd naar mijn eerste zoon :D vind alleen de kleertjes al wennen hahaha

19. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    is idd spannend hoe de baby eruit gaat zien.....op wie ie lijkt en zo...
    en voor ons is het dan ook nog de eerste, benieuwd hoe erg ons leven gaat veranderen

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Als je je goed hebt voorbereid is het eenniet al te grote shock hoor :) Het is iets natuurlijks, je zal je best gemakkelijk aanpassen, ik heb er tenminste geen moeite mee gehad en ik was heel erg jong!

Deel Deze Pagina