Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Mogguh dames!

@Aichaatje: Mannen zijn altijd zoveel erger ziek en zoveel zieliger dan dan vrouwen he ;)

@missymona: Zo jij was er vroeg bij vanmorgen zeg! Bij mij wende het bij de 1e als vanzelfsprekend eigenlijk. Het ws gelijk alsof ze er altijd al was geweest. Nu was ik niet zo'n type dat vaak e hort op was, meer een thuismens, dus er was geen superverandering behalve de kleine ;) Zal vast allemaal goedkomen hoor! Zul je zien..
    Ook F1-fan..leuk! Hoor je niet vaak van vrouwen hè ;) Tenminste mijn vriendinnen verklaren me zo ongeveer voor gek :p

Nou, het was idd vroeg vanmorgen, maar dan heb je ook wat hè ;) Het was erg leuk en ze deed het erg goed vind ik! Het gevolg van het vroeg uit bed gaan is dat ik nu alweer moe ben ;) maar eerst de boodschappen zometeen nog doen!

fijne dag allemaal!

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Succes hè! En maak het jezelf niet onnodig moeilijk hè..

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Veel plezier, meid .... en fijne feestdagen.

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb gisteren de boodschappen gedaan.. Nu alleen nog de kleine dingetjes halen..

@ maisy en judith: shop ze meid....

5. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Succes met shoppen dames!
    Hier geen kerst dus het leven gaat gewoon door! :cry:

Weet even niet wat ik met me zelf of die man van me aanmoet hoor! En nu begin ik zelf ook al zon koorstig gevoel te krijgen :rolleyes:

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    :cry: niemand hier :cry:
    Wat een rot dag zeg:

Kreeg vanmiddag een heel vervelend telefoontje..
    Opa is met spoed opgenomen! Er zitten wonden in zn maag (van de medicijnen van de vorige ok) hij bloed dus al sinds de vorige ok.. gaf bloed over en ook in ontlasting , zn bloeddruk is nog maar 50 en hij krijgt nu bloed toegediend en zn maagwonden moeten gebrand worden.. (oma had de dokter gebeld omdat ze het niet langer kon aanzien)
    Die ligt met de kerstdagen dus daar! en ik ziet weer zo ver !@$#

7. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Maisy: wat lief van je vriendin dat je een tv kan lenen, lijkt me inderdaad heerlijk met de vakantie! Is het nog gelukt met je kerstinkopen? Leuk pakje, maar hier ook geen voetbalfans....

Missymona: ik ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn straks met de beeb. Nu helemaal, omdat je beseft dat het zo dichtbij komt! Heb je nog lekker geshopt bij de Ikea?

Aichaatje: mannen :rolleyes: zijn zo zielig als ze ziek zijn. Als je zelf dan een keer wat hebt en je wil een beetje aandacht van ze, dan krijg je het niet. Waarom is dat toch bij (bijna) alle mannen zo? Wat vervelend van je opa! Het lijkt me ook helemaal niet fijn om nu zo ver weg van hem te zijn. Gelukkig kunnen ze hem in het ziekenhuis goed in de gaten houden.

Judith: leuk hè, zo'n kijkles! Ze doen dan ook altijd extra hun best! Lekker nog boodschappen gedaan?

Ik stond dus vanochtend om 8.30 in de supermarkt, waar het al druk was... Ik heb er zo'n hekel aan, echt walgelijk (sorry hoor!) Toch doe ik er dan zelf ook aan mee, dat is nog het ergste. 's Ochtends nog even bij mijn ouders langs geweest, mijn man zou nog even een klusje doen voor ze. 's Middags niet echt veel gedaan. Zo maar even een simpel hapje eten! Oh ja, de babykamer is nu echt leeg! Eindelijk hebben we alle benodigdheden en mijn vent is nu lekker aan het schuren! Ben benieuwd naar het resultaat!

Fijne avond allemaal!

DAGDAG :)

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Dagdag, ja gek he dat alle mannen bijna het zelfde zijn ;)
    Fijn he, babykamer doen! Veel succes ermee

@Maisy, inderdaad leuk pakje.. zou leuk zijn hier maar waarschijnlijk blijft dit een meisje :p

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hoi dames!

Hier een drukke middag gehad. Boodschappen doen, nog even naar V&Dvoor sjaal enwanten voor de meiden en even naar Kwantum voor hangertjes voor aan de kapstok en mandjes voor er bovenop. Manneke had irischequesgekregen van zn werk en ik mocht daar boeken van kopen :) Heb er 4 gehaald dus kan weer eventjes door! :) Ben weer helemaal versleten, maar wel voldaan zeg maar ;)

@Aichaatje: Dat i niet zo leuk zeg van je opa. Hopen dat het snel beter met hem gaat! En die mannen ook hè! Lekker aan jezelf denken hoor meid! Vooral omdat je je nu ookal niet lekker voelt. Man lekker laten klagen; dat doen ze allemaalals ze zo zielig zijn omdat ze ziek zijn ;)

@DAGDAG: Jij was ook al vroeg op pad joh! En wat fijn dat er lekker aan de babykamer gewerkt wordt! Spannend! :)

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @judith, wat fijn joh vier nieuwe boeken! Lekker op de bank met een goed boek is altijd fijn toch!

Ik heb net de laatste resten NL'se snacks naar binnengewerkt..
    Rolmops, roggebrood met kaas.. nu moet ik weer een tijdje wachten tot er iemand komt :oops:

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Heeeeeeeheee heb alles achter de rug vandaag, van alles om de tafel mooi te dekken gekocht, 2 gezelschapsspellen, alvast wat boodschappen, supermarkten zijn hier morgen ook open, en een nieuwe set kleding voor mezelf bij v&d hebben ze nu zo'n merk positie kleding Moda mothercare, kende ik nog niet want v&d hier is an he evrbouwen en heeft pas sinds een week voor het eerst dit jaar weer positiemode, en gouden instappertjes gekocht voor erbij en setje positie strings en kettinkjes en oorbellen enzo. Ik wil er ook leuk bijlopen met de kerstdagen en oud en nieuw hebben we ook nog en 23 jan. min verjaardag, dus opzich is het het geld nog wel waard zo op het laatst van de zwanegrschap nog.

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Maisy! heb je foto's van je nieuwe aanwinsten! jij loopt er toppie bij deze feestdagen 8)

13. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Judith: je hebt een drukke middag gehad, maar wel een voldaan gevoel denk ik! Heerlijk 4 nieuwe boeken, welke als ik vragen mag? Volgens mij had ik een beetje dezelfde smaak wat betreft het genre!

Aichaatje: die NL producten blijven wel echt speciaal voor jou, vind je niet? Maar rolmops .... :confused:

Maisy: jij bent ook al lekker druk geweest, moe? Gaaf dat je lekker wat voor jezelf hebt gekocht, je loopt er met de feestdagen mooi bij!

Met de babykamer gaat het tot nu toe heel voorspoedig. We hadden een kleur in gedachten voor één wand: aqua/turqouise. Echt zo'n kleur waar je vooral nu alles makkelijk bij kan kopen. Alleen de kleur bij bijv. kussens is best "hard" en als je naar de bouwmarkt gaat, zijn de kleuren toch wat zachter. Naar ons idee lukte het dus niet op de goede kleur te vinden. Uiteindelijk toch een kleur gevonden die het dichtst in de buurt kwam. Nu had mijn man vandaag goede zin om aan de babykamer te beginnen: kozijn geschuurd, geplamuurd en..... de ene wand al in de kleur gezet. We zijn er echt zo happy mee! Het is helemaal wat we bedoelen! Hij heeft het ook zo netjes gedaan (normaal zit ook de rest van de kamer onder de verfresten ;) ). Helemaal tevreden dus!

Morgen waarschijnlijk verder met het kozijn schilderen en dan de andere wanden nog witten. Het begint echt te kriebelen!

Fijne avond iedereen!

14. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hallo meiden,
    wat een gezellig geklep gisteravond. Ik was gisteravond na een afscheidsborrel nog even snel het centrum in gegaan voor de laatste cadeautjes, maar poeh... stortte op een gegeven moment helemaal in. Kon bijna geen stap meer verzetten. Maar vriend lief ging vast de auto halen, terwijl ik het laatste cadeautje kocht. Kon daarna zo instappen en naar huis.
    Vandaag maar stuk rustiger aan gedaan, vanmiddag naar de Ikea geweest -drukte viel zowaar reuze mee- en om half zes nog naar de supermarkt voor boodschappen. Daar was het heerlijk rustig.

Judith hier ook een F1 fan hoor. Probeer het zo vaak mogelijk te kijken, vroeger zelf live midden in de nacht.
    We wonen ook dichtbij het circuit Zandvoort en daar gaan we ook regelmatig naar toe.
    Je bent zeker niet alleen hoor als dame, ken er meer die het leuk vinden.

Maisy; leuk dat je nog even spulletjes voor jezelf gekocht heb. Loop je er helemaal hip en mooi bij. Voel je je ook weer lekkerder, tenminste dat heb ik. Als ik leuke kleren aan heb, zit ik beter in mn vel.

Aicha; mannen zijn idd vaak erg aanstellerig als ze ziek zijn. En dan noemen ze ons het zwakke geslacht? Geef hem maar wat aandacht, is makkelijker dan je er aan ergeren. Hopelijk voelt ie zich snel weer beter en kan hij jou gaan vertroetelen zoals 't hoort.

Verder hier weinig nieuws onder de zon. Ga nu ff lekker met kopje thee op de bank hangen en wat TV kijken. Jochem Meyer komt ook straks op, die's altijd leuk.

Morgen naar de schoonfamilie voor kerst, dus dan ben ik de hele dag niet online.
    Alvast gezellige dagen allemaal en tot maandag!
    (niet te veel kleppen he, anders zit ik weer zolang bij te lezen en vergeet ik weer op van alles te reageren ;))

15. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Klinkt heel mooi DAGDAG je kamertje, plaats je snel een foto? Ben erg benieuwd.

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @DAGDAG: Klinkt goed zeg jullie kamertje! Wij hebben ook aqua/turqouise spulletjes gecombineerd met lime. We hebben alleen geen kamertje :p
    Ik heb 3 boeken van Karin Slaughter (heb ze nu allemaal) en 1 boek van Karin Fossum (ben ik net begonnen met verzamelen)uitgekozen. Was moeilijk kiezen met zoveel leuze, maar móest gewoon 1 collectie compleet maken hoor! ;)

@Aichaatje: Moet je nu wachten tot je kleintje geboren is met NL snacks, of komt er nog eerder iets jouw kant op? Ik deel volgens mij wel dezelfde mening over de rolmops als DAGDAG :p Maar lekker genieten als jij het lekker vindt!

@Maisy: Klinkt leuk zeg wat je allemaal gekocht hebt! En goed jezelf verwend nog! Je hebt gelijk hoor meid! Jouw verjaardag is niet ver van de mijne trouwens..ook januari ;)

@IkenKleine: Ik kom ook 's nachts mn bed uit voor F1 hoor! Vind het altijd jammer dat het nu stil ligt en het nog zolang duurt voordat het nwe seizoen weer begint. Heb jij een favoriete coureur of ploeg?

Ik zit nu lekker relaxed in de 1 1/2zits naar X-factor te kijken. Moet me inhouden om niet gelijk een boek te pakken nu, hahah :D Maar ik wil zometeen de kapstokaccesoires enzo nog een plaatsje geven, zodat de oude kapstok vd muur af kan! Lekker nuttig ;)

17. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    IKenKleine: veel plezier morgen bij je schoonouders! Ook lekker aan het shoppen geweest zo te horen!

Judith: ja, we hebben dezelfde smaak wat boeken betreft (en kleur kamertje ;) ) De enige die ik van Karin Slaughter in de kast heb staan is Zoenoffer. Ik weet eigenlijk niet of ik die nu goed vond of niet... Ik heb alle boeken staan van Nicci French, maar de beste boeken voor mij zijn die van Mo Hayder (de eerste twee); Ingrid Black en Saskia Noort.

Om de tien minuten loop ik de babykamer in.... ik kijk de verf zowat droog ;) . Het droogt mooi op en ben echt happy. Een foto... tja.. ik heb al wel wat gemaakt, maar dan moet ik aan mijn mannetje even vragen om ze hierop te zetten. Hij zou me nog steeds een keer vertellen hoe ik ze kan verkleinen. Ik ben zelf al bezig geweest, maar helaas was dat nog niet gelukt! Morgen denk ik!

Ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen! Tot morgen!

Liefs,

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Kheb de oudste ff een foto laten maken, niet op de achtergrond letten, wezijn aan het slepen met de babymeubels en mijn droger is stuk dus de was hangt ff gedeeltelijk op de verwarming :p

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik kom straks ff bijlezen en bijschrijven. Ff de oudste 2 op bed werken.

20. kristel

kristel Niet meer actief

We hebben vandaag de oudste (3 jaar) verhuisd naar de zolder. Zijn kamer is erg mooi geworden, blauw met groen. We zijn er erg trots op en hij zelf ook. Hij was wel helemaal hyper en hebben hem 3 keer naar bed moeten brengen. Hij ligt nu ruim een uur te slapen. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Dan kunnen we beginnen aan project 2, de kamer van de middelste klaar maken. Ik moet nog een leuke kleur uitzoeken en wat dingen ophangen, maar dat zal wel niet zoveel tijd gaan kosten. Voor de beeb zijn we nog lang niet klaar. Ik ben vandaag maar eens begonnen met het wassen van de wiegbekleding en wat nieuwe kleertjes. Tja, daar wordt het toch eens tijd voor. Ik heb echt nog lang niet alles in huis ... zelfs geen kraampakket (geen aanvullende verzekering). Mijn hormonen beginnen nu wel te schreeuwen van schiet op ....

Deel Deze Pagina