Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Hallo iedereen!

Hoe is het allemaal met jullie? Nou ik ben vanmorgen voor mijn 2de echo geweest en het was harstikke leuk om te zien, het is echt al een mensje en hij/zij was druk bezig te schoppen en te doen, en even leek het te zwaaien naar ons dus dat was wel heel schattig, ik maar druk kijken of alles er op en aan zat en jah hoor het is een compleet mensje wat geweldig en wonderlijk om te zien. Het is gewoon van ons en dat ik zo'n mensje mag dragen dat is toch een voorrecht?!

En vandaag zijn mijn vriend en ik ook nog in ondertrouw gegaan dat 28 augustus treden we in het huwelijksbootje en door de echo en alles was ik zo emotioneel dat mannetje ook tranen in zijn ogen kreeg, nu eenmaal thuis besef je eigenlijk pas hoe gelukkig je bent, dat ik ben zo BLIJ hihi..

Zo dat was een heel verhaal ben blij dat ik het hier ff kwijt kan hihi.. :oops:

Groetjes en liefs Janna

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Bianc, sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je binnenkort weer goed nieuws hebt!

Groetjes,

Dominique

3. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hallo iedereen,

Hier was ik weer, even over mijn laatste bericht, het was niet mijn bedoeling om zo harteloos over te komen en hiervoor mijn excuses speciaal tegenover Bianc! Nadat ik hem geschreven had en Dominique71 haar bericht las had ik hem geprobeerd te verwijderen maar dat wou niet dus doe ik het ff zo, nogmaals sorry..

groetjes Janna

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey janna,
    wat geweldig dat je een echt mensje hebt gezien op de echo meis, helemaal geweldig!
    en je gaat trouwen, ohhh wat leuk!!
    ik wil geen excuses meer horen hoor! je moet gewoon doorgaan met positieve berichten plaatsen!!

@dominique, het gaat gelukkig al veel beter, nog wel ongipijntjes maar die horen erbij! we gaan er gewoon weer met frisse moed tegen aan en het komt helemaal goed!
    ik wil eigenlijk niet eens de beloofde 6 weken aan de gyn. wachten dus we zien wel hoe het loopt!
    met jou verder ook alles helemaal goed en met beebje ook??

knuffel van bianca!

5. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Hey meis,

Dank je voor je hele lieve reactie, zal ik doen maar goed ik denk zet het er wel ff bij snappie voordat andere ook denken van jeetje die is harteloos ofzo vandaar.. En net wat je zegt probeer het van de positieve kant te bekijken!

Groetjes en liefs Janna

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Janna, je bericht kwam bij mij ook niet harteloos over, hoor. Natuurlijk ben je enthusiast over je zwangerschap! Ik denk dat we allemaal meeleven met Bianc, maar dan ben je je eigen zwangerschap nog niet vergeten ...

Groetjes,

Dominique

7. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Hoi Dominique,

Inderdaad maar was ook niet zo bedoeld tegen over jou meid, maar ik voelde me wat dom snap je maar in ieder geval bedankt..

8. Hallo allemaal, kan ik er nog bij??
    Ik ben Carola en uitgerekend op 18 februari.
    We hebben al een zoontje, Mitchel, hij is nu 2 jaar en 3 maand
    Tot nu toe heb ik een mooie zwangerschap en voel me goed. Soms wat moe maar dat hoort zo, nietwaar ;)
    Ik heb een echo gehad met 9 weken en volgende week hebben we er weer een :D Dan meteen ook de nekplooimeting. Ik loop bij een gynaecoloog in Belgie en bij hem krijg je elke keer een 3d echo \:D/

Zo ik zal dit topic eens even doorspitten om te zien wie jullie zijn en hoever enz :D
    Groetjes!

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    welkom carola,
    veel succes en plezier hier op het forum

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey ladies,

hier alles goed met iedereen??
    ja ik blijf jullie echt volgen hoor, haha!

hier alles goed, gestopt met vloeien gelukkig...
    nu op afwachting van de eerste ongi... ben heel benieuwd hoelang dat gaat duren, hoop op gelijk een cyclus van 29 dagen, maar dat is afwachten...
    we wilden er eigenlijk gelijk weer voorgaan maar vanmorgen toch maar besloten( noodgedwongen) om ff te wachten...
    heel zielig voor mijn vriendje maar zijn toompje van zijn voorhuidje is kapot gegaan :oops: :oops: :oops: was iets te gezellig denk ik...
    maar dat ligt nu dus open, bloeden gestopt maar wel heeeeel gevoelig, morgen maar ff voor de zekerheid naar de HA toe... maar voorlopig geen sex voor ons dus denk ik...
    ach het zit deze week gewoon niet mee!
    is wel heeeel erg lullig hoor, je vriendje met een maandverbandje te zien lopen, wel ff erg hard gelachen samen, haha
    maar wel ff rot dus, en zooo zielig voor hem, uit dat deel hoort bij een man nou echt geen bloed te komen!!
    zo een heel verhaal en jullie mogen best een beetje lachen hoor ;) , doen wij, voornamelijk ik ook!
    liefs van bianca!
    ( ff plaatje veranderd van profiel, was stampertje, zit er nu ff niet in ;) , nieuwe start, alles ff anders!)

11. auww wat moet dat pijnlijk zijn :oops:
    sterkte voor je vriend hoor, hopelijk heeft hij er niet teveel last van

12. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Hoi Carola van harte gefeliciteerd en wat gezellie weer een februari mamsie er bij!!!

En Bianc ik zit hier echt te lachen achter de pc haha, wij hebben ook wel is te gezellig gehad dus je bent niet de enigste haha maar ja nu ff niet sexen natuurlijk das balen, met mij is alles goed en hoe is het met jou bianc en natuurlijk met de rest?

liefs janna

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Carola, welkom hier!

Hey meiden, ik moet even wat kwijt: ik geloooof, dat ik de kleine heb voelen schoppen vanochtend! Ik weet het niet helemaal zeker, maar het was toch wat anders dan rommelen van mijn darmen. En het voelde gewoon of het in mijn baarmoeder was, en alleen daar. Het schijnt te kunnen, toch?

Ik word er helemaal blij van! Ik hoop dat ik het bij het rechte eind heb.
    Nou ja, en anders hebben mijn darmen en ik er een leuke dag van gemaakt, want ik word er wel heel vrolijk van!

Zijn er mensen die nu al, of bij een eerdere zwangerschap zo vroeg iets hebben gevoeld?

Groetjes,

Dominique

14. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    @Dominique hey meid ik had dat gister en ik had zoiets zal het me wel verbeelden het voelde als een lichte druk maar jah ik weet het niet, maar goed het zou wel kunnen toch zou wel leuk zijn hihi vind je ook niet!!! hihi ;)

15. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi dames,

Even snel door de laatste pagina's heengeflitst. Later deze week probeer ik weer uitgebreider bij te lezen en te reageren.
    Ik wil in ieder geval Bianc heel veel sterkte wensen, want ik las dat het helaas niet goed is gegaan. Sterkte meis (en je vriend met het herstel van zijn pijnlijke 'blessure').

Ik wil jullie alvast wel meegeven dat wij ons pitje vandaag voor de tweede maal op de echo hebben gezien, en alles was fantastisch in orde!

Groetjes en tot later,
    Wendy * onbeschrijflijk blij

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    carola, welkom!

hier gaat ook alles goed.
    heb weinig last van symptonen, gelukkig.
    volgende week weer een echo laten maken, wel weer spannend!
    kan idd ook niet wachten totdat ik de beeb kan voelen!!

maarre bianc, heftig hoor zo'n vrijpartij, dat je vriend daardoor open kan liggen, vraag me af wat voor standje jullie dan doen, haha.
    offuh, heb je 'm soms te hard gebeten, haha, ik wil het denk niet eens weten! ;)
    hoe was het bij de ha? heeft ie er een kusje op kunnen geven?!

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    whahahaha hihihi runner!!
    hij is idd bij de HA geweest en hij doet het gelukkig nog hoor!
    het had er vroeg of laat toch van gekomen vertelde de HA, velletje zat te strak en toompje was daar te kort voor, is geknapt nu zeg maar...
    betekend waarschijnlijk langer plezier voor mij, haha hij komt minder snel klaar nu en dat vindt ik helemaal niet erg, hhihihihi :oops: :oops: ;)
    maareh welk standje het was, nou eigenlijk gewoon heel simpel een lekkere massage onder de douche met een stevige handdruk zal ik maar zeggen ;) bij mij komt er voorlopig niets in, haha is helemaal beurs daar beneden!

gelukkig runner dat alles goed gaat met jou en de beeb!! blij te horen!
    ohhh volgende week weer een echo, spannend!!!
    met week 18 ongeveel kun je toch de beeb voelen zeggen ze??

liefs van bianca!

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ dominique wat geweldig dat je mischien al babyschopjes hebt gevoeld, helemaal leuk zeg meis!! maar wel vroeg is dat hoor volgens mij... maar ik weet het verder helemaal niet, nog nooit gevoeld! zou wel helemaal super zijn zeg!!

@ janna haha ook weleens een ongelukje gehad, nou gelukkig is dat helemaal goed gekomen zo te zien, je bent zwanger!! hij doet het dus nog wel, hihi! ;)

@wenniepenny wat een geweldig nieuws dat alles goed met jullie pitje is!! wordt helemaal blij van al die goeie berichtjes!!!

liefs van bianc

19. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha ik geloof graag dat hij voorlopig nog niet mag stoppen nee!!
    wij moeten nog gaan testen hoor, eerst maar ff laten genezen, moeten zoizo een rust pauze nemen van de gyn. dus kan ff geen kwaad... over 5 weekjes is het hoplelijk vol gas en geen remmen meer erop!, hahaha

20. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Haha he bianc dus alles verder goed meid nou beter om dat jullie nu langer plezier hebben hierna en jah die van mijn vent doet het ook weer super haha en jij dus ff een pauze? nou zal voor je duimen hihi

Deel Deze Pagina