Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Eindelijk ik heb vandaag het laatste kaartje klaar nu hoeven we alleen nog maar de tekst erin te plakken aan de rechterkant maarja dat kan pas als hij geboren is ben meer dan tevreden met het resultaat moet ik zeggen

Nou alle boodschappen ook in huis hier was niet veel we gaan eerste kerstdag uit eten met mijn ouders en de tweede kerstdag bak ik altijd pannenkoeken en dan mogen de kinderen ze zelf versieren vinden ze altijd reuze leuk natuurlijk

Ik kon weer is niet wachten en heb vandaag al een klein pakje onder de boom gelegd voor mijn dochter ik had oorbelletjes gekocht voor haar ze heeft ze ongeveer 2 maanden geleden laten schieten en dit zijn haar eerste nieuwe oorbelletjes die ze krijgt nou ze ging helemaal uit haar dak

@dagdag klinkt waanzinnig leuk joh het kamertje je zal wel blij zijn als het klaar is ben zo benieuwd 8 januari zal wel lachen gieren brullen worden

@maisy leuke kleren joh

Verder groeten aan iedereen en sterkte met de kerststress

2. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Maisy; leuke en mooie kleding zeg. En leuke ketting. Je ziet er heel mooi uit. Staat je goed en je buik komt er ook mooi in uit.

Judith; de laatste paar jaar zijn toch wel Allonso en Renault favoriet, was erg spannend dit jaar, maar 't is hem toch gelukt. Knap hoor, zo jong en dan al 2 wereldtitels. Maar eigenlijk gaat het me meer om het geheel. En natuurlijk nu 'ons eigen' Nederlandse team met Christiaan. En Robert natuurlijk.

Kristel; jullie zijn ook nog druk bezig zo te lezen.

DagDag; ja ook lekker geshopt hoor. Bij de Ikea nog 2 wandplanken gehaald voor in de kinderkamer. 1 voor boven ledikantje en 1 voor boven de commode. Gaat echt wat worden straks.

Voor nu ga ik lekker douchen en dan naar bed. Hoop dat ik beetje in slaap kan komen want de buurvrouw is weg en haar honden zijn alleen thuis, wat betekend dat ze gaan blaffen om alles wat in een straal van 10 meter om ze heen beweegt. Om gek van te worden. En we hebben al zo vaak geklaagd, zelfs een keer de politie gebeld. Daarvoor heeft ze nu een waarschuwig (bijna jaar terug), maar laatste tijd is het weer heel erg. Maar weer eens gaan klagen. Zo vervelend. Terwijl ze een blafband heeft en zich dus gewoon nergens iets van aantrekt... zucht.
    Nou ga me er nog niet druk om maken, eerst lekker douchen en dan heerlijk slapen.

Welterusten!

3. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Goedemorguh dames,

Gelukkig viel het aantal pagina's om bij te lezen nog wel mee.
    Gisteren om 11 uur vertrokken naar de Ikea en om 17:00 waren we daar klaar toen doorgereden naar de winkel en nog ff boodschappen gedaan voor de drie dagen toen naar huis cliootje uitgepakt (zat echt helemaal vol gestampt ;) ) en toen door om de fatboy zitzak op te halen en om 21:00 zaten we dan eindelijk met zijn 2-en (3-en ) op de bank voldaan maar versleten. Maar owh wat een leuke spullen hebben we gekocht. (Kast, OOK 2 wandplanken,Salontafeltjes,Bureau en Sfeerverlichting en natuurlijk nog leuke accesoires gekocht voor de babykamer zoals lampen in de vorm van een schelp, een vis als vloerkleed, zon als plaffoniere, en nog een paar zee spulletjes) Nu geduldig wachten tot ze de vloer komen leggen dan kunnen we eindelijk met inrichten gaan beginnen..

@ Achiaatje: Wat enorm vervelend van je opa, zeker met deze kerstdagen en natuurlijk ook omdat je er niet bij kunt zijn.
    Wens jullie heel veel sterkte en beterschap!
    (rolmops en roggebrood :( euuwh )

@ Dagdag:Leuk hé die voorbereiding van de babykamer.
    Ben erg benieuwd naar de foto's van iedereen als de kamers klaar zijn.

@ Ikenkleine: Jij ook al naar de Ikea :D
    Ik ben ook helemaal weg van de formule 1, kan er echt van genieten :D
    Wat was het weer spannend afgelopen jaar :)
    Veel plezier bij je schoonfamilie !

@ Maisy: Gave kleren en het staat je echt harstikke goed !

@ Kristel: Leuk voor de oudste ook een nieuwe kamer!
    jij bent dus ook al lekker druk bezig met wassen enzo, ik wacht nog ff tot ik verlof heb hoor. Succes met de rest van de voorbereidingen (wij zijn ook nog lang niet klaar en die hormonen die negeer ik gewoon )

@ Erna: Gaaf hoor dat je al die kaartjes zelf hebt gemaakt, ben erg benieuwd hoe het er straks uit zal zien. Wat lief die eerste oorbelletjes voor je dochter ;)

@ Judith: lief van je mannetje dat je boeken mocht uitzoeken van zijn irischeque (ik heb er ook 1 gekregen van me werk) veel plezier met lezen.

@ Judith en Maisy: Hier ook één jarig in januari (de 25ste)

Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen !

P.s Nog maar 50 dagen te gaan :rolleyes: :D

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Bij mij eigenlijk alles goed, niks te klagen op het moment, ben blij dat ik verlof heb, dat wel natuurlijk.
    Merk wel dat ik met de dag broedser word, de was en strijk bijhouden, het huis aan kant houden en meer van dat soort ongein, en normaal ben ik echt niet zo'n huisvrouwtje hoor

Vrijdag ben ik jarig, ik word 31, dat vieren we dan s'avonds, geen huis vol eters deze keer!
    Na de jaarwisseling postzegels halen voor de geboortekaartjes en ga ik de enveloppen ook vast schrijven. (Wisten jullie dat de tarieven gingen veranderen per 1-1-07 bij de post!?)

Nou een fijne zondag allemaal en als ik jullie niet meer 'spreek' alvast fijne kerstdagen. Wij zijn 1e kerstdag met ze 2tjes (SUPERRRRRRRRRR), en 2e kerstdag met alle 5 de kids gourmetten. Goed geregeld allemaal.
    De week na de jaarwisseling zal helemaal relaxed zijn, kindjes allemaal wieberen.
    RUST!

Groetjes Cellie.

PS: Nog 6 weken vandaag!!! Ik zou best over 3 weken willen bevallen :rolleyes: Maar dat zal er wel niet in zitten....

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Thnx meisjes, het lijkt lleen of ik heel sip kijk op de foto haha, maar de kat stond tegen me te "praten" vanaf de grond :p

@cellie, wordt het duurder zeker de postzegeld? Zal wel niet goedkoper worden :(
    Heb je idd goed egregeld met de kerstdagen!

@missymone, leuk he spulletjes kopen! :D Ik wil ook zo'n fatboy, maar ze zijn heel duur dus k heb voor de kids zo'n grote poef gekocht bij de Ikea

@aichaatje ook namens mij beterschap en sterkte!

@ikenkleine, lekker dan die honden :( Zou je ook kunnen klagen over elke nacht brullende buurkindjes? :p Kword r soms echt gaar van ook al heb ik veel begrip wat kinderen betreft, maar dze wonen 2 deuren verderop en die kan me toch BRULLEN joh :confused:

@erna ben benieuwd naar je geboortekaartjes!

@kristel, ik moet ook nog beginnen met de babykamer hoor :oops: en nog de kamer van de jongste 2 opnieuw behangen, maar komt wel goed hoor, dat behangen is een dagje flink werken.

6. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Ja ze zijn ook heel erg duur, daarom hebben we er
    1 via marktplaats gekocht.

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hier geen rolmops fans zo te horen ;) ja ik moet nu weer wachten tot februari.. dus ben opzoek naar nieuw voer ;)

@maisy, leuke kleding staat je super!

@dagdag, ben reuze benieuwd naar de foto's!

@erna, leuke cadeau die oorbelletjes!

Wat vinden jullie eigenlijk een geschikte leeftijd om gaatjes te schieten? Hier wordt dat al heel vroeg gedaan!

@ikenkleine, ook al zo lekker gewinkeld!
    Vreselijk he dat hondengeblaf, hier ook buren met 6 wittehondjes die buiten de hele buurt opstelten zetten.. maar de politebellen heeft hier geen zin!

@kristel, hier moet ook nog veel gebeuren in de babykamer! Maar ik heb
    dr zin in!

@missymona, dat klinkt leuk een zeethema

@cellie, alvast een fijne verjaardag gewenst!

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Goejemorgen meisjes!

Laat ik natuurlijk beginnen met jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe te wensen!

Zo eigenlijk nog steeds geen tijd om alles op het forum bij te houden, maar dacht laat ff wat van me horen. Bij lezen is een onmogelijke taak.. :(
    Hier alles ok alleen druk druk druk, ach wie niet ;)
    Zo nog even naar de bakker en de supermarkt, dan naar de zaak, want er zijn een heleboel mensen die een salade hebben besteld.
    Dan ff opfrissen, de stad in want m'n zus is jarig en ik vind dat er nog een kadootje bij moet.
    Dan naar mijn zussie en ff op mijn kont zitten. (he he)
    's avonds kadootjes onder de boom uitpakken. We zijn er alleen nog niet over uit of we wel of niet naar de nachtmis gaan. (2 zwangere mutsen die om 23.00 uur al helemaal uitgeblust zijn, moet je niet om 23.30 uur in een kerk neerzetten en daarna nog de kadootjes uit laten pakken... ;) )
    Waarschijnlijk dat we dan morgen gaan. Morgen schoonouders af, daarna bij mijn ouders eten. We hebben allemaal wat gemaakt, ik ben van de toetjes njammie! En 2e kerstdag heb ik iets meer rust! Gelukkig!
    Jullie lezen het tis heel erg druk! (wel heel erg leuk!) Geniet er wel erg van!

Enne nog maar 9 nachtjes en dan ben ik jarig! ;)

Niet teveel schrijven, ik ga ff racen en lees snel weer ff bij.

(Ow ja Judith dit is onze 1e)

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedemorgen dames,

Gisteren heb ik de pc helemaal niet meer aangezet. Ik ben met mijn moeder en zus gaan winkelen. Heb nog een paar spullen gekocht bij prenatal en daar was de blije doos ook op.. KOmen vrijdag pas binnen weer. Nou ik weet nog niet welke kleur ik bij lime groen wil nemen.. geel of aqua blauw of paars. Is ook heel mooi..

wat denken jullie..

Maisy: je ziet er heel mooi uit.. meid.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @sweetcandie: Ik heb aqua bij lime, maar dat hebben er, achteraf gezien, heel veel! Geel lijkt me ook erg vrolijk :)

@Marjanne: Zo heb jij nog even een drukke dag vandaag! Ik zou trouwens geen fut hebben voor de nchtmis om 23u hoor ;)

@Aichaatje: Shirin, de oudste van ons, kreeg gaatjes in dr oren toen ze 3 was. Ze vroeg zelf toen al een hele tijd om oorbellen net als mama, dus ze heeft het toen van een vroendin van mij gekregen. Laat je trouwens nooit iemand vanuit Nederland iets opsturenqua Nl lekkernijen, of kan/mag dat niet per post?

@Maisy: Wow je ziet er goed uit zeg in je nieuwe outfit! Erg leuk! Leuk hè pratende poezen ;) Hier ook 2 die dat doen.

@Cellie: Dat van de posttarieven had ik ook al gezien ja :( Wilde alvast maar zegels bestellen, nou dat wordt dus nu idd ná 1 januari! Ook bevangen door de nesteldrang lees ik wel ;)

@missymona: Zo, flink geshopped bij Ikea! Leuk is dat hè ;) Wat ga jij kopen van je Irischeque? ;)

@IkenKleine: Ja was spannend afgelopen seizoen met Alonso/Peneult hè! En ga je komend seizoen nu voor Alonso in de McLaren of blijf je bij Renault? Ik vind het erg leuk een Nederlands F1 team. Ze rijden niet rond in de top 10 maar goed, je moet ergens beginnen hè! Mijn favo was altijd Montoya. Jammer dat ie gestopt is, maar hij doet het goed in de NASCAR! Ik heb nu niet echt een favoriet team of rijder eigenlijk..denk ik ;)

@erna: Ben benieuwd naar het kaartje hoor! Je hebt er veel werk aan gehad hè!

@Kristel: En hoe is de nacht gegaan met de oudste op zijn nieuwe kamer? Lekker doorgeslapen tot vanmorgen of issie nog wakker geweest?

@DAGDAG: Ik zal een iets gaan lezen van jouw favo schrijver. ben benieuwd!

Zo dames, hier ben ik ook weer eens. Gisteravond kwam mn pa ineens langs. Hij krijgt 3 jan de sleutel van zn nieuwe woning en is al druk aan het inpakken enz! Ik voel me wel schuldig dat ik hem niet kan helpen, maar hij zegt zelf dat dat nu eenmaal zo is en dat ik daar niet over in moet zitten! Hij denkt dat onze zoon in Januari geboren wordt ;) Hij kwam gisteren ook met het nieuws dat zijn 1st geboren kleinzoon (onze Junior dus) zijn Postzegelverzameling gaat erven. Hij heeft echt een gigagrote verzameling t.w.v. zo'n €25.000 op dit moment! Ik vind het echt superlief van hem! Toen hij weg ging was het alweer zo laat dat ik gelijk naar bed gegaan ben! Heb weer een nacht met kramp in mn onderbuik gehad, maar heb toch wat geslapen gelukkig..én uitgeslapen vanmorgen :D Heerlijk!

11. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Maisy: ik vind je er echt mooi uitzien in je nieuwe outfit. Je buik komt ook goed uit zo! Enne, leuk is dat die pratende katten! Wij praten ook altijd stug terug, hele verhalen! De postzegels kosten in 2007 44 cent ipv 39 cent, balen hè!

Kristel: jullie zijn echt druk! Op zich wel lekker, je wil het gewoon af hebben en als het dan lukt, dan geeft dat gewoon een kick!

Erna: fijn dat je de kaartjes af hebt! Het lijkt me echt veel werk :confused: . Wat leuk die oorbellen voor je dochter! Ja, kamertje wordt mooi.... Acht januari wordt echt erg volgens mij; inderdaad, lachen gieren brullen. Ach, als het maar gezellig is!

IkenKleine: wat irritant die honden van de buren. Dat je buurvrouw daar geen rekening mee houdt! Als ik haar zou zijn geweest, zou ik echt niet relaxed weggaan. Sorry hoor, maar wat is een blafband?

Missymona: jullie hebben lekker veel gekocht, leuk hè!

Cellie: ben je beetje een broedse kip aan het worden. Grappig wat die hormonen allemaal niet kunnen doen! Ja, nog maar 6 weken voor jou, hopelijk worden het er niet maximaal 8....

Marjanne: klinkt behoorlijk druk, geniet je ook nog een beetje?

Sweetcandie: ik denk dat geel, aqua en paars alledrie mooi bij lime passen. Het ligt eraan wat je wilt. Volgens mij zie je overal veel aqua en lime (dus makkelijk met spulletjes aanschaffen), maar als je iets wil wat niet iedereen heeft kan je beter geel of paars kiezen. Ik denk dat paars inderdaad ook erg mooi is!

Judith: laat maar weten als je iets gelezen hebt van "mijn" schrijvers. Vooral Mo Hayder (=vrouw) kan behoorlijk gruwelijke boeken schrijven. Je vraagt je wel eens af hoe iemand het kan verzinnen. Maar... je kan bijna niet stoppen met lezen. Ik zou me ook schuldig voelen als ik mijn ouders niet kon helpen verhuizen, maar ja, jij kan er ook niets aan doen! Wel ontzettend lief van de postzegelverzameling, hoezo hij is nu al trots! Die kramp in je onderbuik blijft terugkomen hè! Helpt een warme kruik er niet tegen?

Wij hebben vanochtend ook heerlijk uitgeslapen, was ik echt aan toe. Mijn man is al weer bezig geweest in de babykamer (jaja, hij heeft de smaak te pakken ;) ) hij heeft al het hout geschilderd, het is echt opgeknapt! De muur die hij gisteren heeft gedaan ziet er opgedroogd helemaal toppie uit. De kleur is precies goed. Als mijn vent zo weer terug is van z'n hobby (modelvliegen) dan zal ik vragen of hij de foto's er even opzet! Straks gaan we naar mijn ouders voor kerstavond. Lekker hapje eten met opa erbij en daarna cadeautjes....

Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst!

Liefs,

DAGDAG :)

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    FEBRUARI 2007 MAMA’S

• Brenda77 - SURPRISE - 1-2-2007 -1e kindje
    • Fredje8 - SURPRISE - 2-2-2007 - 1e kindje
    • Cellie - SURPRISE - 4-2-2007 - 4e (6e) kindje
    • Bab28 - jongen - 5-2-2007 - 1e kindje
    • DAGDAG - SURPRISE - 6-2-2007 - 1e kindje
    • Teigertje - jongen - 6-2-2007 -
    • AmyLee - jongen - 7-2-2007 -
    • RianneD - jongen - 7-2-2007 - 2e kindje
    • Sweetcandie - SURPRISE - 7-2-2007 -
    • Judith75 - jongen - 9-2-2007 - 3e kindje
    • IkenKleine - meisje - 10-2-2007 - 1e kindje
    • Missymona - meisje - 12-2-2007 - 1e kindje
    • Runner - jongen - 12-2-2007 - 1e kindje
    • Spruitje - SURPRISE - 12-02-2007 - 2e kindje
    • Lisette28 - SURPRISE - 14-2-2007 -
    • Marjanne - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje
    • Wenniepenny - SURPRISE - 16-2-2007 -
    • Kristel - meisje - 16-2-2007 - 3e kindje
    • Carola1980 - SURPRISE - 18-2-2007 -
    • Maisy - jongen - 18-2-2007 - 5e kindje
    • Annelies - SURPRISE - 20-2-2007 - 1e kindje
    • Morgaine - jongen - 20-2-2007 -
    • Erna1974 - jongen - 21-2-2007 - 2e kindje
    • Pendrag - meisje - 23-2-2007 - 1e (5e) kindje
    • Aichaatje - meisje - 24-2-2007 - 1e (3e) kindje
    • Mirella28 - meisje - 24-2-2007 -
    • Daphne78 - meisje - 25-2-2007 - 1e kindje- 18-12-2006 - Sam
    • Summer28 - meisje - 26-2-2007 - 1e kindje

TOTAAL
    8x meisje
    9x jongen
    11x surprise

Marjanne: Staat erbij hoor 1e kindje!

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @DAGDAG: Ik ga dan eerst die Mo Hayder eens proberen denk ik. (Als al mn boeken weer uit zijn ;) )

Kruik helpt jammer genoeg niet. Het houdt steeds een tijd aan en dan vlakt het weer af..Ben benieuwd wat de vk er van zegt donderdag..effe afwachten maar..

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @missymona, dat is idd slim bedacht, ik was net ff in de stad en de Hema had een kraampje met 70% korting overal op, heb ik 2 intgroene loungekussens gekocht voor de kids, weer een aanvulling op ons loungehoekje :D

@aichaatje, kan er niks opgestuurd worden? Ik heb mijn meisjes allemaal rond de 2,3 maanden gaatje laten schieten.

@marjanne, gefeliciteerd met je zus, en geniet van de dagen maar dat komt goed zo te lezen!

@judith, lief man dat je kleintje dat mag erfen :D Heeft hij al een kapitaaltje voor noodgevalletjes :p
    Ja pratende poezen zijn heel erg leuk, ze praten ook altijd tegen de vliegjes als z ind e vensterbank bij het raam staan haha, in de zomer dan he, nu geen vliegen gelukkig :p
    Sorry ik heb niet meer teruggelezen op wat je zei over dat ik zei dat het misschien een blaasontsteking zou kunnen zijn, voor de zekerheid utisluiten lijkt me fijn, wat heb je gezeg dan :oops:
    Het klinkt een beetje alsof je erg aan het rommelen bent namelijk.

@dagdag, hnx :oops: ben er ook erg blij mee, voel me ff weer mooi :D ondanks mijn olifantlichaam hihi. Ja lekker fijn van die postzegels, alles is al zo duur zucht....
    Ben benieuwd naar de foto's en veel plezier vanavond!

Wat ga jij vanavond doen met de kids Judith?

@sweetcandie, ik vind geel heel leuk, lekker fris, moeilijke keuze he die kleurtjes.

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @judith, wat lief zeg nu al een verwend jongentje ;)

@maisy, judith.. de post komt hier gewoon niet aan! das echt balen! Maar gelukkig komt er nog wel eens wat via een ander forum (egypte forum)

Heb voor mn mannetje kippesoep gemaakt! Ondertussen doed het water het weer dus kan dadelijk alle achterstallige was wegruimen! En ja ja weer lekker in bad!
    Hopenlijk komen ze dinsdag de boel schoonmaken in het nieuwe huis! Jippie!

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Aichaatje: WIlde alzeggen tegen je. Ik wil je best eens een keer een NL lekkernij opsturen hoor!

@Maisy: Uuuuuuuhm..wat zei ik ook alweer op jouw idee van blaasontsteking? Volgens mij dat ik daar niet aan gedacht had en dat ik het vroeger heel vaak had, maar dat dat toen veel pijn deed blij plassen en nu niet?
    Wij doen niet veel bijzonders vanavond met de kids. Ze zijn net met manneke naar de levende kerststal geweest in de stad en naar de ijsbaan op de Grote Markt hier. Vanavond doen we een spelletje en niet te laat naar bed, want Shirin gaat morgen met Opa en Oma mee naar de kindermis in de kwerk en daarna naar familie en dan blijft ze 's avonds logeren en wordt ze 2e kerstdag weer thuisgebracht. Wat doe jij met de kids?

Ik ben vanmorgen al begonnen met mn erwtensoepje maken, dus die eten we zometeen met zelfgebakken foccacia erbij en zelfgemaakte knoflookboter. De kids vinden soep echt heeeeeerlijk! Verder geen plannen behalve spelletje doen. Iemand nog tips of ideeën?

Ik schuif net Yasmin dr kinderstoel aan de eettafel en vind hem toch wel erg gammel worden (6 jaar oud). Denk dat we maar een meegroeistoel halen volgende week bij Prénatal. Ze zijn nu in de aanbieding voor heel weinig en je kunt er jaaaaren mee doen! Van mijn ma krijgen we al zo'n stoel voor Junior, dus dan hebben we 2 dezelfde :)

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @judith, lief van je :D
    Hoe maak jij de knoflookboter zelf? ben wel benieuwd naar het recept!

Voor iedereen een fijne avond en hele fijne dagen :)

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Aichaatje, hier mijn receptje knoflookboter :

125 gram (room)boter
    2 eetl. olijfolie
    4 teentjes knoflook
    peper naar smaak

Laat de boter op kamertemperatuur zacht worden. Pers de teentjes knoflook uit en meng ze samen met de olijfolie door de zacht geworden boter. Op smaak brengen met de peper. Maak dit minimaal 1 dag van te voren klaar, zodat de knoflooksmaak goed in de boter kan trekken.

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dank je wel Judith! Die ga ik zeker nog een keer maken.. jammie..
    Ik ben gek op knoflook.. eten we bijna altijd hier :oops:

20. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Dat klinkt erg leuk zo'n lounge hoekje, ook leuk voor de kids kunnen ze lekker in hangen (hangjeugd hahaha) & 70% korting is helemaal leuk shoppen. Daarom vindt ik de Ikea ook zo'n leuke winkel, erg gave spulletjes voor weinig geld :D

Als we klaar zijn met de babykamer en de woonkamer
    maak ik wel een foto ;)

Deel Deze Pagina