Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @missymona, ja leuk foto's!

Ik moet morgen naar de Doc.. bedenk me eigenlijk nu pas dat het kerst is dan! Ha grappig he.. Hier merk je er maar weinig van, enkele buren die boompjes hebben en wat verlichting maar verder alleen de hotels!
    Moet voor een urine en bloedtest.. routine onderzoeken volgens mij!

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Wij ook vaak hoor! En gezond hè!

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @missymona: Foto's willen we altijd zien! :D

4. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    :( Maar dan moeten jullie nog wel ff geduld hebben hoor ....

5. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Achiaatje: Succes morgen bij de Doc !

6. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Weltrusten!

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Slaap lekker!

Ik ben aan de babysite bezig, dus wacht nog even met naar bed gaan ;)

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    HOi dames,

Alles goed.. dank je wel voor het reageren..

@jutdith ik vind aqua heel mooi, maar heleboel hebben die kleur al.. zoals lime groen.

Ik denk dat ik paars ga pakken.. of licht geel

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja, paars is mooi->gewaagd
    Ja, geel is mooi->zonnig
    :D

Ik ga nu ook zo mn bedje opzoeken denk ik ;)

Tot morgen! (degene die tijd hebben naast hun drukke kerstbezigheden iig ;) )

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @judith, ik heb ook weleens blaasontsteking gehad buiten de zw.schap om en dat deed idd heel zeer, maar alle 30 keren dat ik blaasontsteking heb gehad bij de zwangerschap voelde ik niks behalve dus op een gegeven moment een zeurderig gevoel op komen zetten in de buik, ik vind het wel de moeite waard om even na te laten kijken hoor! Tis ff een potje inleveren he dan weet je het!

Iedereen een fijne kerstdag vandaag, ik moet eerlijk bekennen dat ik dit jaar totaal geen "kerst spirit" heb, kvind r niet zo heel veel aan, maar voor de kids houden we het gezellig, ik heb een heel zwaar jaar achter de rug, met name de afgelopen maanden misschien dat het daar aan ligt, of dat de baby bijna komt, kan ook.

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @missymona, ja idd bij ikea hebben wij dus de grote poef weg voor ons loungehoek, ik heb een heeeele grote eettafel bij ikea weg en daar doen we eigenlijk bijna alles aan, ook de laptop staat daarop, en dan in de achterkamer hebben we het tv/loungehoekjemet allemaal kussens en een grote bank en dus een poef, is erg fijn voor de kids.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: Ik zal dan idd een een plasje wegbrengen naar mn huisarts hoor! Woensdag even bellen gelijk.

En ik heb dit jaar ook niet echt het kerstgevoel hoor :( Van mij mogen deze dagen over zijn en Junior geboren worden! Ik weet ook niet hoe dat komt. Misschien idd wel door de kleine die onderweg is. Sebas is nu Shirin wegbrengen, dus zij heeft wel de kerst met ales erop en eraan ;) Yasmin slaapt nog. :) Nou, we zullen maar het beste maken van de kerstdagen hè ;)

Voor degene die helemaal in kerststemming zijn enzo:

Hele fijne dagen hoor! Geniet ervan, volgend jaar is er een kleintje extra bij :D

13. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha ben gelukkig niet de enige dus, dacht dat ik raar was, ik ha gisteravond ook helemal niet zoiets van ohh spannend en gezellig de avond voor kerst... om heel eerlijk te zijn vind ik t ook allemaal maar nep... :oops: Doe iedere dag maar lief tegen je medemens vind ik maarja :rolleyes:

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik begon me ook al lichtelijk te schamen voor mn niet kerstgevoel :oops:
    Ik vind het heerlijk zomaar 2 extra dagen aantutten en wat dingetjes doen, maar die zijn niet kerst gerelateerd hier ;)

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Whaha ik kom net ff op msn en wij zijn niet de enige hoor blijkbaar :)

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Bij mij ook nog 2 online zonder kerstgevoel :p en zonder plannen ;)

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahah gelukkig maar, we zijn niet raar :)

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
  19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Kzit eigenlijk al te denken aan volgende maand, qua geld te brekenen mn inkomsten en uitgaven hahaha erg heh :p

Oud en nieuw vind k ook niet echt boeiend geloof ik hahahahahaah, erg he terwijl de hele wereld zo zn best doet voor deze dagen, ik ben niet depri ofzo, alle sbehalve, k geloof dat ik gewoon wat reeeler de wereld in ben gaan kijken.

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Oud & Nieuw...ook al zoiet ja *zucht*

Ik kan je nual vertellen dat dat ook niet bijzonder wordt hier hoor ;) Ik ben op het moment alleen maar bezig met de laatste dingetjes die ik nog gedaan wil hebben voordat Junior zich aankondigd! Gelukkig beseffen de kids, en vooral Yasmin, het toch nog niet goed die bombarie, dus ik kan het me permitteren om er dit jaar niet teveel aan te doen ;) Shirin krijgt dr portie nu met opa en oma dus dat zit allemaal wel snor :)

Deel Deze Pagina