Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    :D

Leuk dat je er weer bent,
    je hebt behoorlijk wat pagina's bij moeten lezen zag ik.

Toch wel weer goed van ons lichaam
    dat het ons verteld als we teveel doen..

Veel plezier bij je schoonouders!

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Jeetje, was ik een dutje gaan doen vanmiddag, kom ik beneden hebben we gewoon visite :( Onaangekondigd dus..Weg alle klusjesplannen! Toch handig als je laat weten aan iedereen dat je dit jaar rustig thuis wilt blijven met zn 4-en, dat ze dan spontaan besluiten om tóch bij je op visite te gaan! Maar goed, ze zijn weer weg, dus zal es gaan nadenken wat we gaan eten..

@DAGDAG: Mooie kleur hoor van de babykamer!

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo..en toen zat vanavond iedereen lekker aan zn kerstmaaltijd volgens mij ;)

4. kristel

kristel Niet meer actief

Hier nog iemand zonder kerstgevoel. Wij blijven 2 dagen thuis, maar krijgen wel bezoek. Vandaag had ik mijn schoonfamilie op bezoek voor de lunch. We hadden zelfs niets geregeld voor het avondeten en hebben gewoon brood gegeten en de kids vroeg naar bed gebracht. Ik vind het wel best zo om niet de deur uit te hoeven.

Vandaag heb ik het wiegje (40 jaar oud) opgezet en ziet er weer schattig uit, maar verder dan dat zijn we nog niet (zelfs de babykamer is nog niet vrij).

Verder maak ik me de hele dag druk om de ligging van de baby. Woensdag bij de verloskundige lag het hoofdje omhoog, dacht ze. Ik hoop dat ze zich vergist, want ik heb het idee dat het kindje niet meer uit zichzelf van zijn plek komt. :cry:

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi iedereen,

Ik ben weer thuis, het bijlezen is wel moeilijk hoor, dus daar doe ik wel ff over.
    Als jullie het niet erg vinden blijf ik hier meeschrijven. Want ik moet zeker rekening houden met februari voor ze thuis komt.
    Oke ik heb nu andere lichamelijke klachten, (ben nog niet helemaal genezen, en heb nog een wond), maar voel me toch wel bij jullie thuis horen.
    Ik heb een foto in mijn album staan.
    Wij kunnen 24 uur per dag via webcam achtig iets kijken.

Groetjes Daphne

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Tuurlijk mee blijven schrijven Daphne!

Heel veel sterkte de komende tijd, het lijkt me heel zwaar om zelf (al) thuis te zijn en je kindje zo lang nog in het ziekenhuis moet blijven!
    Ik hoop dat je je zelf in ieder geval snel weer beter voelt.

Liefs, Cellie.

7. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Heey Lieve Daphne

Natuurlijk willen we dat je bij ons topic blijft !
    Fijn om te horen dat het weer wat beter met jullie gaat.
    Wel super gaaf dat je via de webcam je kleintje kunt
    zien, maar toch sneu om haar zo aan al die apparatuur te zien.
    Het is een prachtig meisje, we zullen met z'n allen mee duimen dat ze
    gauw naar huis mag en in der eigen bedje kan liggen.

Hou je taai,

liefs missymona

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Heyyy wenniepenny ook weer van de partij! :D

@daphne, tuuurlijk hoor je gewoon bij ons nog! Hoe gaat het met Sam?

@derest, hier geslaagde maaltijd gekookt voor mijn moeder en oom, mijn broertje was ook ff mee. We hebben net Santa Claus 2 gekeken met de kids en zostraks de vaatwasser volgezet, is dat ook weer opgeruimd.

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Daphne: Natuurlijk kun je gewoon hier blijven meeschrijven meid! Leuk zelfs! Hoe is het met Sam?Wel fijn dat je 24u naar haar kunt kijken, maar het lijkt me erg naar zo ver van je kleintje vandaan zijn...Wat een klein poppetje is ze hè! En gaat alles goed met jouzelf? Het is allemaal niet nix hè, te vroeg ineens mama worden..

@Maisy, klinkt als een gezellige avond bij jou!

Ik ben m'n receptensite weer eens aan het updaten geweest. Je kunt nu ook je mailadres invullen zodat je automatisch via e-mail mijn updats krijgt. Stoer hè :p Ach, ik blijf er aan prullen aan die site, want ik ben niet snel tevreden hoor ;) Ach..houd je bezig ;) Heb gisteravond de babysite aangepakt, dus die is ook weer veranderd :)

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Daphne! Goed wat van je te horen! :D
    Ik hoop dat alles een beetje voorspoedig gaat... en wat een mooi meisje!
    Ben blij dat je hier nog meeschrijft! wil wel op de hoogte blijven!

Hier is de christmas-spirit wel aanwezig!
    (ben zo te lezen 1 van de weinige... :( )
    Ik geniet met volle teugen van deze dagen! doe niet veel anders dan met andere dagen.
    (we eten zowiezo vaak met z'n allen bij mijn ouders)
    Ben een familiemens en vind het heerlijk zulke dagen! (Komt natuurlijk ook omdat we jarig zijn)
    Maar ben het er ook mee eens dat je het gehele jaar door goed voor je medemens moet zijn, en dat niet alleen met de feestdagen moet zijn.

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    goedenavond dames,

@Daphne: ik ben harstikke blij om te horen dat alles goed gaat. En tuurlijk hoor je nog bij ons.. Wel fijn dat je de kleine kan volgen via een webcam. Nog eventjes en dan mag ze naar huis.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben normaal gesproken ook echt een familiemens. Vooral de familie van mijn moeders kant is erg hecht en zijn ook altijd wel 1 van deze dagen bij elkaar. Ik kon me er alleen dit jaar echt niet toe zetten om eraan mee te doen. Er zijn dagen dan zit ik op geen ene manier lekker en als je dan toevallig met mensen afgesproken hebt, dan is het zo lullig om af te zeggen, of vroegtijdig af te zwaaien hè :S Vandaar uit voorzorg nix afgesproken ;) En het bevalt me tot nu toe eigenlijk heel goed :) Geen stress dit jaar van wat zal ik koken, waar gaan we heen enz enz.

13. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jehebt gelijk Judith, hd ik dat maar gedaan, pfff heb de kids van alles beloofd dus een drukke dag vandaag :(

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik ga vandaag naar ikea of van asten baby shop......... wat gaan jullie doen dames

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga lekker kneuterig bij mijn ouders film kijken en spelletjes doen. Daarna lekker eten! maar eerst nog een beetje in huis rommelen. En jullie?

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Kerstavond hebben we kadootjes uitgepakt.
    We hebben een heel lief pakje voor het kindje gehad :D
    En jullie zullen het niet willen geloven, maar er staat een foto van in mijn album!?!
    (mijn zus heeft het pakje van haar schoonmoeder gekregen en had er een foto van in haar album, ik heb em even geleend om ook aan jullie te kunnen laten zien ;) )

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Marjanne: Lief pakje!

@sweetcandie: Leuk lekker shoppen :)

@Maisy: Denk je wel ook een beetje aan jezelf vandaag?

Nou, wij doen dus vandaag NIX :D Shirin is net thuis gekomen en Sebas, Yasmin en ik hebben heeeeerlijk uitgeslapen! Verder niet echt plannen voor vandaag, ja wat klusjes als we zin hebben en anders lekker nix! Zaaaalig dagje rust dus weer hier ;)

Fijne dag allemaal!

18. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Hallo, zo hier de kerstdagen (nou ja, 24 en 25e) weer overleefd.

DAPHNE; leuk dat je gewoon bij ons blijft schrijven en lezen. En fijn dat je weer thuis bent. Sterk maar lekker aan. Maar wat lijkt het me moeilijk voor jullie om nu samen thuis te zijn en Sam nog in het ziekenhuis. Heel veel sterkte, geluk en gezondheid en dat jullie in het nieuwe jaar maar snel allemaal thuis mogen zijn.

DAGDAG; mooie kleur zeg! volgens mij wordt het een heel mooi kamertje

IEDEREEN; zo te lezen weinig kerstspirit, maar volgens mij komen jullie met de normale bezigheden de dagen ook wel door.

Vandaag zijn we lekker samen thuis en gaan we heerlijk NIX doen. Man-lief is nu naar de videotheek voor wat DVD-tjes, dus daar komen we de rest van de dag wel meer door.
    Heb net de eerste :) babywas gedaan, alle lakens, moltons etc gewassen. Nu zitten de dekens en babywrap in de was, dus bedje kan straks voor de eerste keer opgemaakt worden.
    De meubeltjes staan nu op hun plek zoals we willen, dus kan nu lekker gaan tutten met de details, ale kleertjes wassen en in de kast doen. Maar dat is voor de komende dagen/weken.

Wij hebben wel kerstgevierd. de 24e bij mijn schoonfamilie -was een hele lange dag, erg vermoeiend- en gisteren bij mijn familie samen met mijn opa en oma. Leuke cadeautjes gehad, de baby is ook al lekker verwend, en 2 avonden heerlijk gegeten. Of het nou kwam door 2 avonden zo veel eten of 2 vermoeiende dagen of iets anders, maar ik had gisteravond toch een buikpijn. T zat maar aan 1 kant en voelde niet alsof het mijn baarmoeder was, dus was er niet ongerust om, maar het deed echt heel veel pijn. Gelukkig in de loop van de nacht (ook na keertje poepen en heel wat winden :oops: ) gaat het nu stukken beter. Vandaag dus maar rustig aan met eten en veel drinken.

Ga me nu weer lekker op de bank installeren wat de DVD-tjes zijn er.
    Fijne dag allemaal en tot snel.
    Liefs,

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey Judith, ja ik heb het weer overleefd :)
    Net in de stad p de grote markt geschaatst met zn allen, heel veel foto's gemaakt :D en toen naar de macdonalds, lekker naar huis gewandeld, mijn vader komt zo met zijn vriendin, en dan komt mn moeder gourmetstel brengen en dan komt een vriendin van mij mee gourmetten :)
    K voel me best heel goed vandaag, zal wel door die 2 wijntje skomen van gisteravond whaha :) just kidding ;)

20. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @dagdag Wat een waanzinnig leuk kleur joh ben benieuwd naar het eindresultaat ik ga denk ik vandaag ff het bedje opmaken maak ik ook gelijk ff wat foto's ik heb als hoofdkleur lime en ik heb er ongeveer net zo'n kleur aqua bij als wat jij hebt

@daphne wat een moppie zeg die kleine ik moet zeggen het valt haast niet op dat ze te vroeg geboren is als je ze zo op de foto ziet sterkte met alles en hopen dat ze snel naar huis mag en ook leuk dat je hier wer mee komt kletsen

@maisy leuk joh schaatsen dat hebben wij hier niet hoor tenminste zo dicht in de buurt dan een schaatsbaan

Gisteren uit eten geweest en vandaag lekker relaxen heerlijk is dat ik denk dat ik morgen de kerstboom maar vast opruim kan de box er staan en verder hebben wij voor de komst van de kleine alles wel klaar eigenlijk ik moet alleen nog een thermometer hebben en een zitkussen ofzo voor in het waterbed vraag me eigenlijk af wat dat precies is maargoed zal het is opzoeken zal wel weer iets duurs zijn :)

Groetjes allemaal

Deel Deze Pagina