Gaat alles goed meiden? Hier alles prima. Nog 6 dagen wachten tot de echo, wel heel erg spannend. Groetjes Cellie.
hey cellie, spannend joh!!! k heb gisteren een inwendige echo gehad, maar er was nog niet veel te zien, alleen een blaasje met een wit puntje erin. Dus nu over twee weken terug komen, en als het goed is kan men dan het hartje horen. SPANNEND!!!
omdat we in de mmm zitten. We zijn ruim twee jaar bezig geweest met zwanger worden, en na een jaar was het zover, alleen werd deze abrupt afgebroken door een miskraam. Daarom houdt men me nu extra in de gaten, wel fijn natuurlijk!!! liefs fredje ps heb jij al last van zwangerschapkwaaltjes???
Hello ladies Jullie kunnen idd al vroeg een echo krijgen, wat fijn zeg!! Fredje wanneer krijg jij precies de volgende echo dan? Ik mag volgende week woensdag langskomen voor een (inwendige) echo, ik word er nu al bijna zenuwachtig van! Hadden jullie voor de echo eerst ook een intake of niet? Groetjes Nann
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! En als alles goed gaat krijg ik ook een februari kindje.
Hoi allemaal, Als alles goed gaat krijg ik rond 13 februari een kindje . Dus hier is nr 5 al weer als ik het goed heb. Moest nog ff uitzoeken waar je kon kletsen en meelezen als je zwanger bent maar heb jullie gevonden. Nou veel succes meiden!!! Groetjes Caliz
De eerste dagen helemaal NIET. Maar nu....rugklachten, en me borsten voel ik inmiddels ook, zeker na een dag werken, heerlijk om dan die bh uit te trekken En jij?
hihihi cellie, heb ikdus ook die rug blijft vervelend zeurende pijn geven. En ik ben oooooooooooooooooooooooo zooooooooooooo moe moe moe moe, niet normaal meer, ik slaap mega veel, maar rond 2 uur s'middags slaat de vermoeidheid toe ik lijk wel een oud wijf hihihihi. @nann, wij hebben geen intake nodig, omdat we al bekend zijn in het ziekenhuis, via de medische malle molen, we moet en 22 juni weer terug volgens mij. Spannend want dan zal het hartje veel kans te horen zijn. hihihi liefs fredje
Ik heb tot nu toe eigenlijk heel weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Mijn borsten zijn iets gevoeliger en ik voel heel af en toe een steekje rond mijn lies. Hopelijk blijft dit zo
hey meiden! ben ook een februari mama! vandaag positief getest, rond 17 feb. uitgerekend! liefs van bianca
Hoi meiden, eigenlijk ben ik hier ook een klein beetje illegaal, want ik ben ook, net zoals Nann, op 29 januari uitgerekend. Ik wou daar gaan meedoen, maar er zijn daar al meer dan 71 pagina's! Als jullie het niet erg vinden klets ik met jullie mee Groetjes, Dominique
Hoi Bianc, welkom hier en gefeliciteerd Dominique leuk je hier ook te treffen... kan er maar niet over uit dat het zo geweldig positief is afgelopen voor jullie, echt super! Maar ben jij niet 30 jan. uitgerekend, omdat we 1 dag schelen?
Gewoon lekker meekletsen En de kans dat het februari wordt is best groot, toch!? Ik vergat ook nog te vertellen dat ik ook last van me darmen heb (zo af en toe.....) Heel vreemd die rug en darmen, moet zeggen dat ik daar bij mijn vorige zwangerschappen géén last van heb gehad. Maarja mijn 1e werd ruim 10 jaar geleden geboren.....
dankjewel voor het welkom!! haha ben zoooooooo gelukkig, loop hier met een big-smile rond in huis is nog wel heel erg pril maar ben zooooooo blij!!
Hoi Nann! Ik kan het zelf ook gewoon niet geloven! Dat hartje! Echt, je weet niet wat je ziet! Jij kan ook over 4 dagen, toch?? Dat wordt echt gaaf! O ja, en die 30 januari. Ik weet het niet ... ik kom elke keer uit op verschillende data! Ik zal wel iets verkeerd doen of zo, maar de datum van mijn laatste menstruatie was 25 april. Hoe moeilijk kan het zijn? De ene keer is het de 30e en de andere keer de 29ste. Was jouw laatste dan op 24 april? (ff checken hoe die bij jou uitgerekend is, dan) Groetjes, Dominique
Hoihoi Ik mag aankomende woensdag komen voor een echo, ik hoop zoooo dat alles goed is en dat het hartje klopt!! Ben heel benieuwd hoe dat is, lijkt me heel apart om voor het eerst het hartje van je kindje te horen. Het is nu allemaal nog zo vaag en het lijkt nog zo ver weg. Ik had mijn laatste idd op 24 april, dus volgens mij ben jij dan de 30e uitgerekend zijn... Groetjes Nann