Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha wat een praat toch allemaal he!
    ja ff een pauze, volgens de gyn is het beter om eerst ff een echte ongi af te wachten, kunnen ze beter de datum berekenen als je weer zwanger bent...
    en is wel ff goed ook denk ik, ff mijn lijf weer op orde komen, hormoontjes zijn allemaal weg, ben gewoon mezelf nu weer! maar van binnen moet het ook ff rusten, nog wel last van buik...
    dus ff een paar weekjes niets kan geen kwaad, nou ja niets... zijn altijd andere mogelijkheden he ;)

2. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hihi inderdaad meid, mijn paps zegt altijd met knutselen kom je een heel eind, FOEI Janna!! haha heb nu ff zo'n lol. Ff zereneus nu, maar je heb ff gelijk dat je alles tot rust laat komen moet helen natuurlijk zoveel gebeurd. Nou knutselse meid hihi (ik moet echt klapjes hebben)

Liefs en knuf

3. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha volgens mij wil jij te graag spankies krijgen van je vriendje, haha :p ;)

4. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hahaha mutsie, was meer bedoeld voor mijn vieze getinte opmerkingen haha, lijkt mij niks om gespankt te worden hihi helemaal bont en blauw neej loop er niet warm voor geloof ik haha..
    (en ineens realiseer ik me waar gaat dit over haha maar wel lol) mijn kat zit me aan te kijken omdat ik zit te lachen "van spoor jij wel!" ben best melig vandaag net nu mijn vriendje niet thuis is sinds ik zwanger nog niet echt voorgekomen haha

5. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hallo allemaal,

Gefeliciteerd voor alle mama's in spe!
    En Bianc voor jouw als nog een hart onder de riem.. zo te zien ben je je humor nog niet kwijt.. toppie hoor hoe jij je staande houd!

ik ben aicha en voor de 2e keer zwanger! Mijn eerste zwangerschap eindigde helaas ook in een MK
    hopenlijk gaat dit keer alles goed en worden wij nu ook papa en mama!

Zal wel blij zijn als de eerste 12/13 weken voorbij zijn en de volgende echo goed zal zijn!!

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hey achiaatje, welkom hier!!!

Bianc, ff wachten en go for it meid!!!

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Aicha,

welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes,

Dominique

8. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier ook een februarimama m´n dochter si 13 maanden dus iets meer als anderhalf als ze "grote" zus wordt. Het was een enorme verrassing voor osn dit kindje... we wouden wel een tweede maar op onze dochter hebben we 2 jaar moeten wachten en nu gewoon zomaar... Kwam er ook pas met 7 weken achter.

Heb al 2x een echo gehad bij de gyn en maandag mag ik voor het eerst naar de vk. Toch wel weer spannend. Ik begin al een buikje te krijgen en kwaaltjes heb ik behalve wat obstipatie niet (was bij mn dochter wel anders).

Ben bneiwud hoe het met jullie gaat... is er ook ergens een lijstje van de feb. mama's?

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    welkom zeeuwsmeisje en aichaatje, word lekker druk hierzo!

@zeeuwsmeisje onder het kopje kalender kun je zien wie er allemaal in februari zijn uitgerekend.

heb de laatste paar dagen wel errug last van mijn hormoontjes, jankbuien :cry: van hier tot tokio. achteraf gaat het ook nergens over, maar ja, vanaf daar kijk je een koe in zijn ***!
    mijn vriendje blijft er gelukkig wel rustig onder ;)
    hij vind het allemaal wel grappig, gelukkig want dit doet zijn nachtrust geen goed! haha.
    ben gewoon een beetje teleurgesteld in een aantal mensen, zal je altijd wel houden, nietwaar?!

hoe gaat het met de rest? giert het bij jullie ook zo?

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    dat was natuurlijk niet zo'n slimme actie, je moet vanzelf sprekend even kijken onder het kopje : bevallingslijst!!! haha, het is maar dat mijn kont vast zit, anders moet ik de hele tijd blijven staan!!!

zo moet je er toch wel achter komen, zeeuwsmeisje?!

11. Zeeuwsmeisje

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Dank je wel voor je hulp! Ik heb het gevonden... wat een boel zwangeren zeg!

Overigens ga ik de 20ste bevallen (of de 19de of de 21ste) niet dat ik een grote glazen bol heb hoor :) Ik krijg een geplande keizersnede.

Die hormonen zijn erg herkenbaar... en het erge is dat verandert eigenlijk niet na de bevalling als je en kind hebt. Ik ben echt een veel emotionelere muts dan voor mn dochter en nu wordt het weer wat erger... Hoe moet dan dan wel niet zijn als je 4 kinderen hebt ofzo :-k ;) Verder moet ook hier mn man het regelmatig ontgelden... nouja zo genieten we tenminste beide van mn zwangerschap :)

12. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    welkom zeeuwsmeisje, fijn dat je nu zo spontaan zwanger bent geworden!!!

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Zeeuwsmeisje! Ook welkom van mij. Ik ben de laatste tijd ook een vreselijke huilebalk! Laatst op weg naar een grote babywinkel ergens ver weg nog 2x in de auto zitten huilen. Echt om niks - gewoon ontroering.

Fijn, dat dat zo blijft, ahum ... :rolleyes:

Groetjes,

Dominique

14. Zeeuwsmeisje

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Weet je er veranderd zoveel aan je als je moeder bent dat dat er nog wel bij kan.. ;) Ik heb het ook heel erg met van die nummers zoals slaap maar, isn´t she lovely, in my daughters eyes... Te erg!

Ik kan echt niet wachten tot het februari is... ik zit me al helemaal te verheugen op december, dan gaat de tijd zo lekker snel! Dat terwijl ik verder niks met de winter heb...

15. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hey zeeuws meisje van harte gefeliciteerd, leuk hoor!!!

liefs janna

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Laat ik nu net vandaag mn eerste huilbui hebben gehad!! :cry: om helemaal niets dus he!!
    Ik zal blij zijn als ik volgende week of die daar op een echo krijg!!

17. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou meiden ik kom jullie clubbie ook versterken
    heb vandaag mijn eerste echo gehad en wat is dat geweldig om tezien.
    kon het ook niet droog houden.
    ik ben zwanger van mijn eerste kindje en uitgeteld op 26 feb.
    verder totaal nog geen klachten behalve moe zijn

oja alle meiden gefeliciteerd en we gaan er lekker van genieten

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Gefeliciteerd allemaal,

Wat een leuk idee he, dat we allemaal rond de zelfde tijd gaan bevallen!

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    ;)

20. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144