Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Lekker fredje, hoef je daar niet meer over in te zitten. Jij ook een goed weekend.

Junior ligt hier ook mooi met haar hoofdje naar beneden. Merk wel dat ze nog volop van links naar rechts verschuift. Mn hele buik golft dan.

Ik ga nu lekker douchen en dan beginnen met wat ik eerder typte. Heb er nog niets van gedaan. Oeps.

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    he fredje, ik zie nu dat we een dag schelen in termijn.... :D

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nou kzag dus dat ik veeeeel te weinig kaartjes had dus ben toch aan het zoeken geslagen en heb mijn smaak helemaal gevonden! EErlijk zeggen he wat jullie ervan vinden :D

http://www.kaartmix.nl/b_site/woozie/html/3.html

En dan een andere naam natuurlijk ;)

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Meisjes hier weer ff snel een berichtje van mij! :D

Alles goed met jullie? bij de meeste wel wat ik zo lees, en ik moet altijd een heleboel bijlezen.

Cellie van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt. Met hele mooie kadootjes!

Hier gaat alles z'n gangetje, nog steeds errug druk!
    Schoonmoeder is vandaag jarig dus daar gaan we zo nog heen.
    Vandaag bij mijn vriendinnetje langs geweest, zij is maandag 38 weken. Tjee wat een buik! maar dat denk ik telkens als ik haar gezien heb. ;)

Ik ga er nu snel vandoor! ik kidnap de laptop wel een keer als mijn man naar de zaak gaat. Dan kan ik eindelijk een beetje meer op dingetjes ingaan.

Tot snel! knuf

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ow ja cellie gefeliciteerd! :oops:

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: Zeker leuk kaartje! Heb je er nog genoeg? Waar in je rug had je nou pijn? Bovenin toch? Misschien een rode lamp regelen om onder te zitten? Las vd week dat dat wel mag tijdens de zws!

@Pendrag: Ook aan de was? Ik kon ook nooit inpassen wanneer in het babyspul ging wassen, maar heb het o een gegeven moment maar gewoon gedaan, want de 'gewone' wasmanden lijken altijd vol te blijven ;)Enneh..een adressenbestand mét adressen is wel zo handig ja ;)

@Brenda: Hier ook een kleintje dat met koppie benee ligt, maar wel met rug van links naar rechts gaat. Lijken wel golven in de zee :D

@fredje: Goed dat je kleintje ook met koppie benee ligt. Fijn idee hè dat je thuis kun bevallen!

Zo, ik heb net een paar kastjes in de keuken nog onderhanden genomen, en dan zijn ze nu eindelijk allemaal gedaan :p Wat een ruimte over zeg! Gelukkig waren deze niet op bukhoogte,, dus kon lekker rechtop blijven staan. Bukken gaat dus echt niet meer hè :( Morgen de kast in de douche maar eens doen. Denk dat ik dan ook weer een heeeele hoop ruimte over heb :p

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nou idd zeg..was mij ook een beetje uhm, ontglipt? :oops: Gefeliciteerd!

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
  9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wat geven jullie ongeveer uit aan geboortekaartjes btw?

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja dat zie ik dus net dat je dat gepost had :( Gaat lekker!

Ik vind ze echt geinig joh! :D

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Wij zijn nog geen 1 euro kwijt per kaartje ;)

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Waar heb je die van jullie bestel dan Judith?

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    NIET :p Wij maken ze zelf ;)

Ook mede omdat ik de kaartjes uit de boeken redelijk aan de dure kant vindt met drukkosten enzo erbij..

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Eerlijk gezegd: mijn smaak is het niet, maar dat is je andere kaartje ook niet. Ik vind het wel een heel vrolijk kaartje, dat vind ik erg leuk. En het gekleurde kereltje lijkt me erg toepasselijk voor jouw prinsje. Je bent er zelf ook enthousiast over dus ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was!

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja idd Pendrag daarom vond ik m ook zoleuk en die zoetige kaartjes vind ik zo saai, dat heeft iedereen.

@judith, ja bij de meiden heb ik ze zelf gemaakt maar kwam qua materiaalkosten toch ook best duur uit, en zoveel werk heb k nu geen zin meer in :p

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Daarom doen wij het dit keer niet te moeilijk: Foto op de voorkant (zelf maken en afdrukken) en tekst aan 1 zijde aan de binnenkant. Bijpassende envelopjes en klaar :) Denk dat we hier zeker binnen 2 dagen mee klaar zijn.

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Qua kosten weet ik eerlijk gezegd niet meer precies wat onze kaartjes gaan kosten. In ieder geval iets boven de EUR 1.50 per kaartje. En dan nog de drukkosten (in kleur) er overheen. Best duur dus. Maar ik ben zelf niet creatief en heb echt geen puf om ze zelf te maken. En de smaak van mij en mijn vriend loopt nogal uiteen. Dit kaartje vinden we beide erg mooi. Dus dan maar ietsje duurder.

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    http://www.mercard.nl/images/large/15045.jpg

Heb geen idee of het werkt, maar dit wordt ons kaartje. Als de link niet werkt (ik ben echt een halve digibeet) kun je hem vinden door naar www.mercard.nl te gaan en dan te kiezen voor geboortekaartjes (klikken op de ooievaar). Dan is het nr. 15045. Het kaartje klapt in twee delen open. In het linkergedeelte komt dan te staan dat onze prachtdochter (dat wordt het vast en zeker :D ) geboren is met natuurlijk haar naam en die van ons + adres enzo. In het rechtergedeelte komt een kort geboortegedichtje.

En maisy: eerlijk zeggen wat je er van vindt hoor (alle anderen natuurlijk ook!).

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    YES! De link werkt. Goh, kan ik toch meer dan ik zelf dacht.

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @pendrag, ik vind m serieus heel leuk, al zou ik het zelf niet kiezen want mijn personlijke smaak is gewoon heel anders, ik vind de andere kaartjes allemaal vaak leuk het botst alleen compleet met mijn persoonlijkheid om zo'n kaartje te kiezen, net als jij wrsch van mijn kaartje.

Deel Deze Pagina