Ik reageer straks wel ff op de rest, vriend zit te klagen dat we weg moeten (weer naar de Gamma) daarna ff verder met klussen in de keuken en boodschappen doen. Iedereen fijne dag gewenst, tot laters.
ja lekker oliebollen,mits in schone olie gebakken,alleen die stank he .denk dat ik ze maar gewoon kant en klaar koop dit jaar
Iedereen vandaag drukke plannen? Wij niet erg.. Vanmiddag even boodschappen doen en een kadootje halen voor mn nichtje dat 1 januari 2 jaar wordt. Verder geen spectaculaire plannen, maar zal vast thuis wel het 1 en ander gaan doen als dat lukt Fijne dag allemaal!
Ik heb net foto's van mijn buik genomen en van de babykamer ga ze nu gelijk ff plaatsen ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Ik had toch verteld dat ik een dekbedje zelf gemaakt had daar heb ik ook een foto van geplaatst kunnen jullie zien hoe het geworden is @maisy ik geloof dat dat ook een hele opgaaf is hoor maisy zo'n suikervrij dieet zeker voor een kind
@erna, mooie foto's! Superleuk bedacht dat dekbedje, hou ik wel van, vooral omdat het zelf gemaakt is, lekker uniek! En ja voor een kind is dat heel moeilijk en zeker odmat er hier nu 3 straks 4 andere kinderen rondlopen die WEL alles mogen eten, en alles is al "niet EERLIJK" volgens haar (ik ben ook heeeeeeeeeeeeel oneerlijk )
@ Erna: Erg gaaf dat dekbed overtrekje ! lekker stoer! Kamertje en buikie ziet er ook heel mooi uit! Wij hebben gisteren de onderkant van de muren blauw gemaakt en daarna met een spons een soort branding van de zee op de overgang van blauw naar wit gemaakt. (bovenkant is wit) ('t is ff wennen maar ziet er toch grappig uit) Wel geinig dat wij zoveel dingen blauw hebben terwijl we een meisje krijgen maarja het is niet verplicht om alles roze te doen voor een meid toch ? Het hele huis is nu een grote puinhoop best frustrerend maarja aan de andere kant schoonmaken heeft nu tocg nog geen zin , moeten nog een hoop schuren en verven dus vandaar. Pas als er overal geverfd is en de overal de nieuwe vloer er ligt, kunnen we en de schoonmaak ploeg gaan poetsen.
@erna: Leuke foto's joh! @Maisy: Ik kan me dat heel geod voorstellen dat het voor een kind niet te doen is om een dieet te volgen terwijl de anderen dat niet hoeven.. @missymona: Nee hoor waarom persé rose voor een meisje hè? Ik zou ook niet voor een rose kamertje gaan hoor voor een meisje, enneh..blauw is mijn lievelingskleur Zo, boodschappen zijn gedaan, dus we kunnen het weekend weer in met een gevulde koelkast En natuurlijk voor de meiden een paar oliebollen hè Had geen zin om zelf te bakken dit jaar..
Het is hier rustig vandaag. Iedereen druk met andere zaken dan forummen. Na megalang uitslapen heb ik mezelf overtroffen en zowel de vaatwasser leeg- en weer ingeruimd als met de franse slag stof gezogen. In de tussentijd heeft mijn vriend boodschappen gedaan. Heerlijk! Ik heb bezoek gehad van een goede vriendin/collega. Met echt tassen vol kleding. Zo leuk. Ik hoef in ieder geval geen sokjes en rompertjes meer te kopen, zelfs niet als ik nog 5 kinderen zou krijgen. Hele stapels heb ik nu. Verder zit er vanalles wat tussen. Heb nog niet eens alles kunnen bekijken. Leuk die foto's erna, ziet er mooi uit. Ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet missymona. Melindaatje: welkom hier! Judith: hier ook gekochte oliebollen in huis. Ze zijn erg lekker, denk niet dat ik vanavond nog hoef te koken. Ga straks lekker Theo Maassen kijken. Erg veel zin in. Gisteren al veel gelachen met Javier Guzman en morgen weer met Lebbis en Jansen. Zo kom ik het jaar wel vrolijk uit! Vandaag op de weegschaal gestaan: 4 kilo minder dan afgelopen donderdag. Raar spul hoor, dat vocht. Ik voel me helemaal niet slanker. Heb juist een dik hoofd, dikke vingers en opgezwollen voeten. Nou ja, volgend jaar ben ik weer mooi hoor.
Daar ben ik weer! Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik heb een leuke dag gehad gisteren, eerst de Bugaboo opgehaald, helemaal compleet met maxi-cosi, we zijn helemaal blij ermee. Gisterenavond ene huis vol visite, allemaal mooie dingen gekregen, ook voor de baby.....ja dat zat er dik in Ik zal niet alles opnoemen...maar had ik verteld dat ik heel graag nog zo'n Lodger Wrapper wilde...die heb ik gekregen Echt waanzinnig mooi! Ik hou trouwens ook al een tijdje een babysite bij, daar staan alle foto's op, maar ik ben nogal op me privacy dus 'durf' de link niet goed te plaatsen, ik heb niet zo'n behoefte aan 'bekende' meelezers, al weet ik wel zeker dat die er niet zijn op het februari forum hoor.... Ik ga lekker televisie kijken (X-factor), lekker languit op de bank! Liefs, Cellie.
Whoehoeee Pendrag heeft nesteldrang @judith, ik ga wel zelf bakken morgen, oliebollen dus en heb 2 kidnervuurwerkpaketten gekocht, duur zat en al heel spannend voor ze. Ik ben al best wat opgeschoten vandaag met de babykamer, er staat een wieg naast mijn bed maar het ledikantje en commode heb ik nu opgezet bij de jongste 2 op d kamer, dat is de kamer recht naast mij, verf gehaald voor de muren en de box, de box heeft nu primaire kleuren (bah) en krijtbordvef in het paars voor op de deur Nu nog de vloer anders daar, ligt nu hoogpolig tapijt. @missymona, meiden hoeven geen roze hoor, hebben die van mij nooit gehad, de oudste 2 hebben voor het eerst een roze kamer nu, roze met veel wit en hout. De babykamer, waar dus de jongste 2 meiden ook slapen wordt appeltjesgroen met wit, ook geen roze. @pendrag, dat heb ik gister ook gekeken die guzman, lachen heh, zelfs de oudste van mij kan er soms al om lachen, de dingen die ze begrijpt dan dat vind ik dan wel weer gezellig. Ons eettafel gesprek van vandaag ging als volgt: Wowwww kijk dat vuurwerk (kijken allemaal uit het raam staand op de stoelen) , ik zie vuurwerk! Evie: ik zie poepjes in de lucht! *allemaal giechel giechel* Lorrane: ik zie piemeltjes in de lucht, nou de rest volgde met kontjes in de lucht en plasjes in de lucht (de jongste 2 zijn heel erg gefascineerd door die woorden de laatste tijd, voor de nog niet mama's dat is normaal hoor die fase ) Maarre ik moet dan altijd zo lachen he, en laat ze maar lekker, ik vind die kinderhumor zo leuk ik laat ze altijd even en dan roep ik ze tot een halt als ze stikkend in hun doperwtjes op de grond rollen van het lachen, is dit erg, overantwoord of aso van mij? Of heb ik TE veel humor als moeder? Ik ben er nl. van overtuigd als je een groot gezin wilt hebben je heeeeeel veel humor moet hebben
Ik heb de stoute schoenen aangedaan en toch ook maar is wat foto's geplaatst! De kadootjes van gisteren staan erop....die foto's had ik gemaakt voor de babysite, en nog veeeel leuker de babykamer! Wel even kijken hé....
@Cellie: wat een prachtige kamer zeg! Zo fris. Ben er echt weg van. En leuke cadeautjes ook, vooral die wrapper. Staat hier nog op mn lijstje, gaat zeker komen. @maisy: ja, nesteldrang is nu echt aangekomen. En het leuke is, niet alleen bij mij. Gisteren heb ik mijn vriend voorzichtig gevraagd of hij zijn kant van de slaapkamer wil opruimen. Normaal houdt hij er niet zo van als ik vertel wat hij moet gaan doen dus ik was helemaal verrast toen hij een uurtje geleden aan het werk ging. Hij is nu bijna klaar en het ziet er super opgeruimd uit. Heerlijk hoor. Het komt wel goed hier.
O ja maisy, teveel humor kan haast niet toch? En poep en piespraatjes moeten nu eenmaal af en toe. Beter bij jou aan tafel dan op bezoek toch? Laat ze maar lekker kind zijn hoor.
Ik ben 'gewoon' 31 geworden....maarja als je zwanger bent en 'men' weet niet wat te kopen....dan maar voor de baby! Met het nieuwe horloge ben ik trouwens ook wel heeeeel blij, en de Lodger ook idd. Het kamertje ben ik helemaal verliefd op, toevallig had ik de lakentjes vorige week afgehaald van het ledikantje (het stond er al 2 maanden ofzo), en vanmiddag opnieuw opgemaakt, met dekentje....lastig werkje btw! Maar het ziet er wel heel gaaf uit, zal ik morgen bij daglicht is een foto van maken. Dat wiegje komt trouwens bij me bed, op een soort tafeltje, maar daar was ik ook helemaal weg van. Ook wel is eerder over gehad geloof ik....alle turquoise accesoires in het kamertje zijn zo'n beetje van Colorique....of val ik nu in herhaling Gr. Cellie.