Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Oh ja, zwanegrschapsdementie in werking hier, heb je gister nog gefeliciteerd, DUH :rolleyes: :p

2. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Goedeavond allemaal!

Goh ben hier een tijdje niet geweest en heb eerst even een uurtje bijgelezen! Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat...De tijd gaat snel he? Nog paar weekjes en de eerste babies zullen geboren worden..
    Ben wel heel benieuwd hoe dat kleintje (en die van jullie natuurlijk) er uit zal zien...En natuurlijk hoe het is om mama te zijn (voor diegene die voor het eerst bevallen zal het hetzelfde zijn)..

Vorige week weer avondje in het zh gezeten omdat kleine wederom erg weinig bewoog! Hartfilmpje zag er gelukkig goed uit en de kleine bewoog op de echo wel wat..was voor gyn voldoende om weer naar huis te mogen (gelukkig). Wel bleek op echo baby nog steeds in stuit te liggen en al stuk ingedaald was/is...De kans op draaien is nu helaas minimaal geworden. Merk ook dat de baby altijd maar aan een kant van mijn buik ligt, dus niet draait van links naar rechts..
    Nou ja 2 jan maar naar vk en dan afspraak zh gaan maken..Vindt het wel erg jammer dat een gewone bevalling er niet in zit maar gezondheid van kleintje is allerbelangrijkste!

Heb ook wat nieuwe buikfoto`s geplaatst...

Ons geboortekaartje is eigenlijk ook al af! Laten het maken bij iemand bij mijn moeder op kantoor..Scheelt een hoop kosten en die man vindt het erg leuk om te doen (ook omdat we er veel = 150 nodig hebben).
    Weten jullie misschien waar ik goed enveloppen kan kopen? Ben nl op zoek naar vierkante (donker)blauwe of witte enveloppen van 13 x 13 of 14 x 14? Ook moet ik de geboortepostzegels nog kopen. Dit kan neem ik aan op het postkantoor?

Nou alvast een fijne jaarwisseling allemaal en hopelijk tot snel!

Liefs, Bab

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: nee hoor, je valt niet in herhaling hoor. Je klinkt gewoon trots op je kamertje, en terecht.

@Bab: jammer hoor, een stuitligging. Maar ach, er zijn ergere dingen. Weet je al of je kunt kiezen tussen gewone bevalling en keizersnee?

Jongens, wat is het hier verder rustig vandaag. Wat doen jullie allemaal? Ik heb net Theo Maassen gekeken en weer heerlijk om hem kunnen lachen. Verder eigenlijk weinig nieuws te melden. Ga nog ff op internet sneupen naar een pony. Omdat mn jonge paard straks 4 maanden in training gaat, heb ik voor mijn oudere paard gezelschap nodig. Ik zoek iets tijdelijks voor erbij of een makke pony, klein maatje, waar de jongste dochter van mn vriend op kan rijden. Ga komende week bij 2 pony's kijken. Ben benieuwd. Altijd weer leuk. Ook wel een beetje mixed feelings. Heb vorig jaar nogal wat verkocht, waaronder een hele leuke pony. Dat was echt mijn vriendje. Heel stoer ding. Maar ja, geen tijd, geen ruimte. En nu zou ik weer dezelfde maat kopen. Wel met een heel ander karakter. De pony die ik heb verkocht, had ik niet voor niets Boef genoemd. Klein maatje maar qua karakter echt een pony voor een volwassene. Zo loopt het leven.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Bab: Bij V&D Hebben ze vierkante enveloppen, zowel donkerblauw als wit. Wij hebben bij de jongste daar ook ons papier en vierkante enveloppen gekocht en deze keer ons papier en rechthoekige enveloppen ;) De geboortezegels kun je idd op het postkantoor kopen en je kunt ze bestellen op www.tntpost.nl. Krijg jeze lekker handig thuis gestuurd :p

@Maisy: Lekker hè die dementie :p

@Cellie: Leuke kadootjes joh! Ik vindt dat luchtje (Emporio) wel lekker :p Leuk dat je de Lodger gekregen hebt!

Zo, heb effe X-factor gekeken en nu weer eventjes achter de laptop. Ik kan alleen niet zo goed meer een lekkere houding vinden :( Ben begonnen met op mn schoot, nu staat ie al op de salontafel en zodra ik mn bericht gepost heb ga ik aan de eettafel zitten :p

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Klinkt als een hele zoektocht naar een lekkere houding Judith. Maar wel lekker met een laptop.

Omdat ik van de VK zo veel als mogelijk moet liggen, heb ik de laptop op schoot (met een plankje eronder tegen de hitte) terwijl ik languit op de bank zit/lig.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja ik met een bankkussentje eronder precies zo ;) Maar ik krijg dan vaak rusteloze benen..?

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    En ik heb nog steeds last van mijn rug...wheeeeeeeeeeeeee (of is dit niet het klaaguurtje voor zwanegren :p ) ?

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tuurlijk maisy. Als het hier niet kan, waar dan wel? Ik heb veel last van mn rug gehad, dus kan me er vanalles bij voorstellen. Is zo frustrerend.

Judith: rusteloze benen heb ik eigenlijk alleen maar als ik op bed ligt. Nu dus alleen nog maar de voorpret daarvan ...

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb ook heel erg rusteloze benen en krrrrrramppp als ik in bed lig :confused:

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja vreselijk hè die kramp en rusteloze benen...JAK!

Zoek es iemand met zo'n rode lamp Maisy. Kun je veel baat bij hebben hoor! Ze verhuren ze mss zelfs wel bij de thuiszorg. En er zijn cremepjes die je ook tijdens de zws mag smeren he..

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Volgensmij heb ik nog wat van dat VSM srl gelei ofzo, ff chekken of dat mag brbbbb :p

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow en ik heb hier een boxer die tegen mn blaas aan het boxen is zodat ik een aantal keer per uur moet plassen :( ja, ook 's nachts!

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Spiroflor? Zoja, die mag idd :p

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja mag, kga even naar Iris die ligt nog i-pod te luisteren op bed, kan ze ff smeren :)

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja dat gaat hier op t forum nog nét niet hè helpen met insmeren :)

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahaah nee jammer, maaaaaar de technologie ontwikkelt zich snel, wie weet ooit :p

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als het niet helpt..Midalgan mag ook tijdens de zws ;)

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Ik zie spontaan een luikje ontstaan waar dan een hand uitkomt, hahah :p :)

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nouwwww ik wilde de box zowiezo gaan schuren en wie weet een eerste laag verf, maar ik heb vandaag bij elke beweging dat ik maak een harde buik, dus vandaag maar f fniet, maar mijn nesteldrang wil NU NU NU die box geverfd hebben :(

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja das behoorlijk bout hè :( Ik wil ook zooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeel, maar mn lijf wil dat niet..GRRR :evil:

Deel Deze Pagina