Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nou idd, stomme lijven, ik draai me ook echt zoooooo vaak om in 1 nacht, vannacht nam ik me voor om vanavond bij te gaan houden hoe vaak ik draai, gewoon voor de lol, voordeel is dat geen enkel kind meer bij me in bed wil :)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Grappig, dat wij als topposters in dit forum gewoon hele pagina's hebben dat als je naar beneden (of naar boven) scrollt, ligt er maar net aan waar je begint, het Judith, Maisy, Judith, Maisy, Judith, Maisy is :D Wat een mens allemaal wel niet opvalt uit verveling he :-s

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    :) Achja, je moet je ergens mee bezig houden toch :p

Nou dat omdraaien 's nachts, ik durf te wedden dat dat zeker wel een keer of 30(?) gebeurt hier hoor! Als ik me een keer verveel 's nachts zal ik es turven :p

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nah echt, wat ze zeggen over de laatste weken van je zw. schap dat je wereldje heel klein wordt omdat je zo met jezelf en de baby bezig bent is gewoon echt zo, ik lees net pas dat die Saddam er niet meer is joh :|

5. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nou ik zal dat patroon van jullie ff onderbreken met een mailtje van mij ;)

Pfff wordt gek van die nesteldrang waar ik niks mee kan,
    echt alles is een grote puinhoop oke over 2 weken zal het er allemaal wel netjes uitzien maar ik ben daar nu veel te ongeduldig voor en net wat jullie ook al zeiden het lijf wil niet echt meewerken..
    Bukken lukt niet , ik kom dan bijna niet meer omhoog...
    Na een uurtje werk weer harde buiken of zo'n ik sta op ontploffen gevoel. Dus vriend was nog druk aan het plamuren en ik lag al op bed :oops:
    Erg hé die rusteloze benen...

@ Cellie:Erg mooi kamertje idd lekker fris, en wat een leuke kadootjes allemaal.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Omdraaien valt hier reuzemee. Echt maar een paar keer per nacht. Denk dat ik nog niet aan 5 keer zit. Komt ook door het waterbed, dan draai je altijd al veel minder.

Jullie frustratie van: ik wil van alles maar mijn lijf niet, herken ik enorm. Ik begin er nu wat aan te wennen. En heb de mazzel dat mn vriend ook last van nesteldrang lijkt te krijgen. Hoop maar dat dat nog even aanhoudt.

Hoe is het nu verder met jou Judith? Hou je het nog wat vol?

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nee, vanmorgen (eigenlijk vannacht dus) opgehangen..

Maar geloof wel dat mn wereldje aardig klein is nu ja ;) Ik kom zelfs al een tijdje niet meer op school, want Shirin rijdt op de fiets mee met vriendinnetje en moeder. Dus ja dan blijft over boodschappen doen en 1x pw zwemmen :p En weet je, ik mis het op het moment niet eens..

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @missymona: het patroon van Judith/maisy is mooi onderbroken maar je past uitstekend in het patroon van frustratie hier. Vind ik toch lekker van dit forum: hoe verschillend we allemaal ook zijn, er is veel herkenning. Heerlijk om af en toe gedeelde smart te hebben.

9. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Maisy: Die humor met opvoeden lijkt me juist goed, het leven is soms al serieus genoeg.. :thumup:

Over het omdraaien: daar heb ik ook wel last van maar ben dan nog wel half in slaap dus ben dan ook echt binnen een minuut weer weg.
    En alleen rond 4/5 uur wordt ik wakker voor een toilet bezoek en heb ik iets meer moeite om weer in slaap te komen door die rusteloze benen.
    Ach ja aan dat tijdstip kan ik dan vast wennen voor straks ;)

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja missymona en Pendrag. Redelijk zwaar eigenlijk hè soms. Vooral als je wel wilt maar niet echt meer kunt. Einde in zicht maar er moet nog wat gebeuren enz enz.

@Pendrag: Ja soms denk ik dat het beter gaat. Nu is het dan weekend dus wat meer 'rust'. Maar af en toe zie ik het ineens heeeeeelemaal zwart en weet ik niet hoe ik het de komende, misschien wel 8 weken, nog moet volhouden... :(

11. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @Pendrag: Ik vind dit forum ook erg fijn, beter dan zo'n zwangerengroepje met yoga bleuuhhh...

Aan jullie heb ik veel meer!

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind het heeerlijk dat je hier lekker kunt 'zeiken' over je frustraties, omdat iedereen hier wel zo ongeveer hetzelfde heeft :D

13. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Judith:Vergeet niet wat de verloskundige tegen je gezegd hebt hé, als jij denkt dat je het niet meer aan kunt aan de bel trekken !

14. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Die Maisy wordt nu heerlijk ingesmeerd door der dochter..
    Hopelijk verlicht het de pijn .

15. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Ja maar weet je...dan denk ik weer dat het waarschijnlijk voor Junior wel beter is om nog eventjes te blijven zitten en wie ben ik dan om aan mezelf te denken...

Of zie ik het verkeerd en moet ik niet zo zeiken :(

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Even tussendoor: Wat een weer hè buiten! Heb even de ventilatieroosters dichtgedaan want het maakte zo'n vreselijke herrie!

17. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    tuurlijk is het voor Junior waarschijnlijk het beste maar vanaf 37 zou het toch moeten kunnen en de VK zegt het toch echt niet zomaar lijkt me.

Dus nee je "zeikt" niet, als je straks niet genoeg energie meer hebt voor de thuisbevalling is ook niet fijn toch..dus wat dat betreft moet je juist wel ook aan jezelf denken.

Ik bedoel ook hou het in je achterhoofd, dat als het je teveel wordt je dan nog enigzins een uitweg hebt..missschien geeft dat je toch weer wat rust.

18. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nou idd het stormt behoorlijk buiten, hoorde net bij de buren al
    een plantenpot op de grond kletteren...

Zelfs de hond vond het maar niets buiten ..

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik was vergeten het keukenraam dicht te doen. Dat stond dus heerlijk hard te klapperen. Je zou je een ongeluk schrikken zeg. Moet er straks nog uit, paarden voeren. Die hebben vanochtend laat gekregen dus vanavond ook maar weer laat.

@Judith: af en toe zo'n bui klinkt al beter dan de vorige keer, toen was dat gevoel volgens mij veel meer aanwezig bij je. Onthou ook de thuiszorg die de VK je aanboodt. Misschien is dat net dat beetje waardoor je het makkelijker vol kunt houden. En hier je hart luchten he?

20. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    zijn jullie wat te snacken of te drinken aan het halen ofzo ..

ik blijf maar F5en..

Deel Deze Pagina