Heey daar is weer iemand, Nog naar buiten Wegwaaien zal je nu wel niet gebeuren.. (grapjuh hé) Zijn de paardjes niet onrustig van de storm ?
Nou dan zal ik ook is naar de koelkast wandelen Hahaha die staat achter mijn in de WOOnkamer, samen met de droger en de combi omdat we dus nu met de keuken bezig zijn en ja je moet het toch ergens laten. Lekker dichtbij nu
Haha, nee mijn walvissenlijf zal zeker niet wegwaaien, daar ben ik echt veel te zwaar voor. Heb geen idee of de paarden onrustig zijn eigenlijk. Kan ze niet zien als ze in de stal staan. Oudste zeker niet, das een hele rustige. Jongste is veel hippiger, zal zo eens kijken. Maisy slaapt vast al. Ze is al een uur weg toch?
Ik zit zowiezo vlakbij de koelkast enzo Eettafel staat achterin de kamer en keuken is halfopen, dus de afstand tussen mij en wat te snacken is ongeveer 2 meter hahah
Dat kan nog erger. Ik vraag er al 3 jaar om en heb zegge en schrijven 2 keer een halfslachtige massage mogen ontvangen. Soms is het een schatje, soms ook echt een rotjong.
hallo allemaal, ik begon met lezen en voelde de klachten ook, nu zit ik hiet te lachen over jullie koelkast afstand.. ik verlies van jullie allemaal. Ik zit achter in de kamer en moet zeker 10 meter tot de koelkast in de keuken lopen Gelukkig heb ik een pot thee met koekjes op tafel staan,,dus dat komt wel goed hier. Voor de krampen mag je ook magnesium nemen, ik heb er echt baat bij.
Ik was bij Eefje zij huilt steeds ze heeft pijn in haar beentje en voetje ? Ik snap t niet wat dat kan zijn en heb maar weer een kruik gegeven.
Ohoh. Mijn vriend is nog gemener. Net als ik denk: nou, voor vandaag wel genoeg gegeten komt hij met mn favoriete chocola en een groot pak mars aanzetten. Het kreng.
zelfs in de zomer op het strand moet ik smeken of tie ff mijn rug wil insmeren en dan uiteindelijk doet tie het met een zucht en chagerijnig gezicht ...... En ik vind het zo lekker, enige keren dat ik gemasseerd wordt is bij de fisiotherapie