Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    van groeipijn heb ik gelukkig geen last gehad zover ik me kan herinneren.
    Ben ook maar 1.60 hihi dus ben niet zoveel gegroeit als kind :oops:

2. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nou het voelt echt alsof je schenen uitgerekt worden..

Oke ik ben dan ook 1,79m

3. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    ah bah dat moet dan ook echt pijnlijk zijn en ja heel wat cm meer als ik

4. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Pendrag: je bent zeker ff naar de paardjes toe ?
    Ben benieuwd, meestal zijn dieren onrustig als het stormt ..

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Mja ik weet niet of het aan de eczeem ligt, ze heeft het periodes heeeeeeeel erg en dan doet het ook niet zeer, en op haar voet heeft ze geen eczeem en daar heeft ze ook pijn zegt ze, maar goed ik heb haar sinaspril gevoerd en een kruik gegeven, even haar beentje gemasseerd en ze slaapt voorlopig.

Trusten Judith!

6. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    ben benieuwd wie als eerste van ons het kindje in de armen mag vasthouden

7. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Maisy, weet de arts ook niet waar het van is dan?

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Arts? Het is vandaag net voor het eerst hoor

9. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Tja daar kunnen we nog niets over zeggen..

10. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    oke dat wist ik niet, dacht dat ze er eerder ook al last van had.

11. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht

Hoe oud is ze eigenlijk ?

12. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nou ik ga ook naar mijn bedje,

weltusten!

13. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    welterusten, ik ga ook naar mijn bedje.

slaaplekker allemaal ;)

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ehmm ja de pijn heeft ze voor het eerst, de eczeem al haar hele leven en ze is 3 en half.
    Ik ga ook ff al die klepperts op msn afpoeieren en mijn bed in duiken!

Trusten!

15. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Goedemorgen!

Wat een storm he? Gelukkig is het alweer wat rustiger buiten!

@maisy: hoe gaat het nu met Eefje? Heeft de kruik geholpen?

@ Judith: dank je voor de tip! Ga eens bij V&D kijken en de postzegels bestellen via TNT, is idd wel zo makkelijk!

@ Pendrag: Hebben jouw paarden de storm doorstaan? Ben je er zelf eigenlijk nog druk mee of laat je alles aan andere over nu je niet meer zo "mobiel" bent? Wij hebben besloten om mijn paard toch niet te verkopen. Hij was eigenlijk wel verkocht maar had op moment van keuring 2 opgelopen peesschedes op beide voorbenen. Gelukkig was hij absoluut niet kreupel en volgens da kwam het doordat diegene die hem zou kopen (om internationaal met hem te gaan rijden) hem in 2 weken flink aan de tand heeft gevoeld terwijl hij al een tijdje een rustige training kreeg...Maar ik ben er eigenlijk wel blij mee want hoop snel weer zelf te kunnen rijden en hem in de zomer Z2 te kunnen starten (hij is nu 6 en afgelopen zomer heb ik Z1 met hem gereden). Gisteren hebben ze het schilderij gebracht welke van hem gemaakt is, echt prachtig! Had ik dus besteld omdat hij weg zou gaan.... :rolleyes:
    Wel leuk dat je weer een pony gaat kopen! Is altijd leuk om kleine meisjes er mee bezig te zien!

ohoh voel sinds kort dat kleine de hik heeft...Hebben jullie dat ook? Raar gevoel hoor maar wel heel vertederend!

Nou doeg!

Bab

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hey....goedemorgen allemaal!

Ik voel ook de baby af en toe de hik hebben, en dat kan soms ook zo lang duren!

Wat kunnen jullie allemaal lang doorkletsen! Dan zou ik ook wel gebroken zijn hoor.
    Ik lig er meestal ca 22u in...en ben er nu net een half uurtje uit....zo blijft me energielevel een beetje op peil!

Wel lekker die kerstvakantie, hoeven we s'morgen niet zo vroeg in aktie te komen!

Vandaag precies 35 weken! :D

Gr. Cellie.

PS: De link van TNT deed het bij mij niet...

17. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Nou mijn man was dus gisteren jarig en de laatste gingen om 2.00 weg pffff ik had het wel ff gehad toen en vanavond weer huis vol moet wel zeggen mijn moeder was zo lief om alle boodschappen voor oud en nieuw te doen ik hoefde niets te halen dus dat is wel weer fijn

En de nesteldrang begint hier ook toe te slaan hoor ik denk net ff stofzuigen kast aan de kant bank van zijn plek ben echt heel rusteloos wat zitten we ook raar in elkaar he :)

bedankt nog voor jullie leuke reacties op de foto's in mijn album

Rest mijn nog jullie allemaal een goed uiteinde te wensen en ik proost vanavond op een goede bevalling en een gezond kindje voor jullie allemaal
    Wel met appelsap natuurlijk he ;)

18. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Goedemorgen,

Tjonge we hebben gisteravond weer wat pagina's vol geklets.
    Ik ga de laatse tijd wel iets later naar bed omdat ik dan iets beter slaap,
    als ik vroeg naar mijn bed ga wordt ik altijd vaak wakker snacht's dus vandaar. S'morgens meestal om 9:00 uur eruit
    (als ik niet hoef te werken natuurlijk).

Net alweer flink bezig geweest in de keuken, met schuren en wat een klerezooitje word het dan echt alles onder de stof maarja tis voor een goed doel. (ik heb wel zo'n achterlijk stofmaskertje op)

@ Erna: phoe leuk zo'n heel huis vol vistite,
    zeker als ze dan pas zo laat weg gaan. Kan me voorstellen dat je dan bekaf bent. Lief van je mama dat ze boodschapjes heeft gedaan.

Ik toost een sapje met je mee op een heel goed jaar
    voor ons allemaal met een goede bevalling en een gezond beebje !!!!

Het zal een spannend jaar worden voor ons allen :D

@ Bab: Het lijkt wel voorbestemd dat je de pony niet kon verkopen.

@ Maisy: Hoe ist nu met dat ukkie van je heeft ze nog kunnen doorslapen
    vannnacht ?

@ Cellie:Weer een mijlpaal hé 35 weken, gefeliciflapstaart!

Ik zal vandaag echt nog wel online zijn hoor, we hebben toch geen plannen. (behalve klussen)

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier. Gezellig al die bezoek.. moet je zeggen dat ik er geen zin in heb op dit moment..

Ik heb vannacht lekker geslapen.. Gelukkig slaapt mijn zoontje nu ook lekker uit. IK denk omdat hij nog moe is. Dus heb ik ook lekker kunnen genieten.. Nu nog huis opruimen. Gisteren was ik de hele dag bij mijn moeder. Wij hadden gisteren feest vandaar.

nou dames ik spreek jullie nog.

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes! tis me gelukt! Ik heb de laptop en m'n mannetje is naar de zaak! :D

@ Erna, mooie kamer en wat een gaaf dekbedje!

@Cellie, wat ben je verwend met je verjaardag! Leuk voor je!
    En wat een mooi kamertje heb je! Vind je hartjes voor het raam wel errug leuk!

@Bab, tjee een stuitligging... kan me voorstellen dat je het je toch anders had voorgesteld.

@Maisy, magnesium slikken helpt heel goed tegen kramp! Ik hoop dat het alweer wat beter gaat met de kleine meid.

En idd wat een weer gisteravond, nu wonen we ook redelijk dicht bij de kust. Heb maar lekker op de bank tv gekeken met de gordijnen dicht en kaarsjes aan. :)

De nesteldrang begint toch langzaam m'n doen en laten te beheersen.
    Moet zeggen tis wel lekker en welkom! zeker omdat ik overmorgen jarig ben en het dus dan al netjes wil hebben. Het gaat nu vanzelf ;)
    Ik ben ook opeens alle prulletjes zat, ik ruim alles op.
    M'n mannetje moest wel erg om me lachen toen ik laatst het kattenluikje helemaal schoon aan het maken was. (tja je kan het maar belangrijk vinden)

Wat betreft de geboortekaartjes, wij willen ze ook via geboortepost bestellen. We willen er graag eentje met een foto, en dit is toch het goedkoopste. Maar ik moet er nog wel even aan gaan zitten.
    Ach ik hoef alleen nog maar do. en vr. middag te werken en dan heb ik er iets meer tijd voor. (als ik de computer kan kidnappen ;) )

Natuurlijk proost ik vanavond met jullie mee op een voorspoedige bevalling en een gezond kindje!

Knuf

Deel Deze Pagina