gefeliciteerd Summer!!1 Ik heb vandaag ook een echo! Blijft leuk he! De baby zien!! Heb er zin in!!!! Mijn buik begint nu toch echt andere vormen aan te nemen, spijkerbroeken kon ik al niet meer aan, en nu beginnen mijn stretch broeken ook al niet meer dicht te kunnen, ah we weten dat het niet van het eten komt!! groetjes linda
hihi heb ook hoor Linda, en inderdaad we mogen nu dik worden dat onze mannen ons ook nog aantrekkelijk vinden hihi, tenminste zo zei mijn zus dat hihi zit ook nog een kern van waarheid in en hoe zag je echo eruit voel je de beeb al wel is ik wel hihi dan plopt het in mijn buik.. groetjes Janna
OOh wat leuk dames.. ik denk dat ik nog even geduld moet hebben met mn buikje! Kan haast niet wachten! Wat zijn ongeveer de data voor echo's " ongeveer" 12 weken, 15 weken en dan 20 weken?
Ik barst ook een beetje uit mijn broeken! Ik heb nog 1 broek die ik aan kan, maar die maak ik nu vast met een elastiekje om de knoop en ik laat de rits een stukje open staan. Dan doe ik er een buikband overheen zodat je het niet ziet, en daarover weer gewoon een T-shirt. Zucht ... Maar dat gaat ook niet lang goed meer. En ik zie mensen nog steeds twijfelen of ik nou gewoon dik ben of dat ik zwanger ben, hi hi! Het leuke is dat de meeste mensen te beleefd zijn om het te vragen - je zal het maar mis hebben! Fredje, veel plezier met je echo!! Zet je een foto in je album? Aicha, ik geloof dat je alleen rond de 12 en 20 weken een echo krijgt, tenzij er iets aan de hand is. Maar misschien verschilt dit per regio of vk of zo, maar dit is wat ik heb begrepen. Veel plezier met de opkomende buiken allemaal! Groetjes, Dominique
Idd normaal is 1 echo om vast te stellen hoe ver je bent (aan het begin) en dan met 20 weken een echo waarbij ze alles ff nalopen. Verder idd alleen als er een reden voor is... (bij mij op het laatst ivm de keizersnede) Veel plezier bij de echo Linda... hopelijk wil ie ff zwaaien Hebben jullie ook dat jullie je baarmoeder al voelen... als ik op mn buik lig voel ik duidelijk een bobbel en sochtends als ik zo heel nodig naar de wc moet dan is het ook zo gevoelig.. net zoals toen bij Lola toen ik wat verder was elke ochtend wakker werd met een harde buik omdat ik zo nodig moest... vind ik zo'n vervelend gevoel. Lijkt mij dat dit nog geen harde buiken zijn maar irritant is het wel. Net zoals mn dochter in buik leggen... ik ben niet zo groot en dan over dat ledikant hangen om haar in te stoppen... dat valt nu al niet mee laat staan als ik een paar maanden verder ben. Maandag voor het eerst naar de vk... zouden ze met 12 weken het hartje al kunnen vinden? Ik voel mn baarmoeder wel al boven mn schaambot... Toch weer spannend...
ik denk dat ze hartje al wel kunnen horen , bij mij hoorde ze het al met 9 wk . Ik moet aankomende dinsdag weer naar vk en heb gister weer een echo gehad ivm met nekplooimeting (de vorige keer was hij net te klein) . Het was zoooooo mooi en hij was allemaal aan het koprollen en met zijn beentjes tegen de rand aan het afzetten zodat zijn kontje omhoog kwam . Wanneer heb jij je echo zeews meisje ? ik hoop voor je dat ze kunnen horen bij de vk ! liefs caroline
Ik heb al 2 echo´s gehad... 1 met 7 weken en net dinsdag. ik heb het hartje toen ook bij allebei de keren mogen horen (en zien) maar vind het gewoon zo´n mooi geluid Gewoon maar hopen dat het met een doptone ook mooi te horen is... ben het helemala vergeten hoe dat bij mn dochter ging en zolang is dat nog niet geleden
haiii, ik heb ook woensdag een nekplooimeting gehad en alles was goed, gelukkig, heel mooie echo en nog mooiere fotootjes meegekregen het was toevallig mijn gyn die me behandelde voor de zwangerschap die de echo deed, heel leuk! Zeeuws meisje , ik voel mijn baarmoeder ook al heel lang die zit al halverwege mijn navel nu!
Ja, wat is het toch weer leuk om de baby te zien, kan er geen genoeg van krijgen, krijg nu voor het eerst en echo op de buik ipv inwendig, ik heb inmiddels al 7 echo's volgens mij gehad, ivm de medische malle molen en twee bloedingen. Vandaag was het voor ons een pret echo want er was niets aan de hand, hij begint al wat hoger te liggen, wat is het toch leuk he!!!!! We hebben er een dvd van laten maken kon voor 5 euries, leuk toch kan ik heel de dag weg zwijmelen van de beeb!!!! En ja ik zal eerst een scanner moeten aanschaffen voor ik de foto hier kan plaatsen denk of misschien lukt het ook van foto af, ik ga dat van het weekend ff uitzoeken, zal ik alle foto's erbij zetten!!!! Ja, het is al een hele reportage! liefs fredje
Hallo meiden!! Ik ben terug van vakantie...vanavond heerlijk weer in me eigen bedje. Ik ben nogal geschrokken van het bericht van Bianc, Bianc; voor als je hier nog leest, héél veel sterkte, écht klotenieuws! Verder nu nog even niet zoveel te melden, behalve dat ik moe ben (2 dagen rijden naar huis...). Maarrr ik voel wel regelmatig de baby, dat is erg goed nieuws! Ik voel het al een week of 3, dat is dus best vroeg, maar voor een 4e schijnt dat niet zo raar te zijn! Groetjes en tot latersss Cellie.
Wat leuk al die echo's! Ik kreeg mn eerste echo met 6 weken en de volgende met 9 weken, dit ivm mn vorige miskraam! Volgende week willen we weer voor een echo gaan, vooral voor mijn gevoel.. de grens van 12/13 weken en hopenlijk kan ik dan wat rustiger adem halen! Dit zal dan bij een andere dokter moeten want die van mij zit op 8 uur rijden! Wij wonen in Egypte dus hier gaat alles anders!! Hopenlijk houden jullie ons een beetje op de hoogte over het reilen en zeilen in NL dan hou ik me daar een beetje aanvast!! Aicha
PS: Natuurlijk degenen die zich hier de afgelopen 2 weken hebben aangesloten; WELKOM en natuurlijk veel plezier!
hoi hoi, Ik heb zo goed als ik kan hm hm de echo's in mijn album gezet, sommige waren super onduidelijk, dus de beste heb ik er in gezet. Het zijn foto's van echo's want we hebben geen scanner. liefs fredje
redje leuk al die echo's ik zelf ben nog steeds aan het zwijmelen van de echo van afgelopen donderdag maandag ga ik een afspraak maken voor een 3 d echo lijkt me ook helemaal geweldig
oh laat je een drie d echo maken, dat is echt mooi man! Hebben we bij vrienden gezien, maar zelf doen we het niet, veel succes
sorry sorry, ben een beetje laat, maar ook hier nog een februari-mama! Ik ben de 16e uitgerekend van ons eerste kindje. Ik heb anderhalve week geleden m'n 1e echo gehad, deze werd inwendig gemaakt en ik heb wel 7 (!) foto's van mijn kindje. Heb ze in m'n agenda en kan niet geloven dat dat mooie kindje in mij zit! De reden van mijn late aanmelding is dat ik pas sinds een paar weken internet thuis heb, op dit moment moet ik van de dokter rustig aan doen i.v.m. gekleurde afscheiding... daar ben ik niet zo blij mee, maar kan nu op m'n gemakkie alles bekijken op de site.
welkom marjanne, mooi he die echo's!!! Doe het lekker rustig aan, heb je mooi tijd om hier lekker te surfen!!!
@Carola, Aichaatje, zeeuwsmeisje, summer en Marjanne, van harte welkom bij de februari-mama's! @Dominique: wat spannend dat je je kleintje denkt te hebben gevoeld, ik hoop het ook voor je dat dat was wat je voelde. Ik zei vanmorgen juist tegen mijn man dat ik het gevoel had dat er in mijn onderbuik wat kriebelde, en dat ik er zeker van was dat het niet mijn darmen waren. Ik heb dat idee snel weer naast me neergelegd, omdat ik dacht dat het nog veel te vroeg was en misschien 'wishful thinking'. Maar kennelijk zijn er meer die nu al iets menen te voelen. @Zeeuwsmeisje: ja, ik herken het gevoel 'dat er wat in je buik zit'. Ik voel het inderdaad als ik op mijn buik lig maar ook als ik voorover buig. Veel succes bij de vk maandag. Hopelijk kun je het hartje horen, dat zou leuk zijn! Had trouwens gisteravond toen ik rustig zat ineens dat mijn buik heel hard, strak en onprettig aanvoelde. Het trok binnen een paar minuten weer weg gelukkig. Zou dit een harde buik geweest kunnen zijn? @caroline27: Was de uitslag van de nekplooimeting goed? @maisy: fijn dat de uitslag van de nekplooimeting goed was! @fredje8 en summer: leuk hoor, die mooie echo's! Groetjes, Wendy * weer wat meer energie, dus hoop weer vaker hier te zijn
meiden geweldig dat sommige van jullie je kleintje al voelen. lijkt me geweldig. bij mij zal het wat langer duren doordat mijn placenta aan de voor kant ligt. helaas. fredje ja die 3 d echo lijkt me echt gaaf wilproberen of ik hem opmijn verjaardag kan laten maken ben ik 19 weken zwanger
wat leuk weer allemaal die echo's. wij moeten nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we er weer een! hebben ook een hele gave wandelwagen gezien. de quinny buzz in blauw met groen, helemaal geweldig en die past net aan in de kofferbak van de auto. alleen 1 klein probleempje, hij is namelijk wel heel errug duur!! zit nu echt flink te twijfelen of we die wel moeten kopen, nou ja, we hebben gelukkig nog een paar weken/maanden bedenk tijd... hebben jullie al grote uitgaven gedaan ivm de beeb?