Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Hallo allemaal,

YESS, wij worden dit jaar allemaal mama/ weer mama :)

Ik wens jullie dan ook een bijzonder, gezond. liefdevol en babyrijk jaar toe.

Groetjes.
    spruitje ;)

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    gelukkig nieuw jaar dames..

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ook van hier een gelukkig 2007!

en nu op naar een gezonde allemaal :p :p :p

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Gelukkig 2007 allemaal!

En voor ons allemaal gezonde babies volgende maand!

Liefs, Cellie.

5. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    allen een gezond en gelukkig 2007!!!!!

dat we allemaal een mooi gezonde baby op de wereld mogen zetten!
    :oops: :oops: zonder al teveel pijn :oops: :oops:

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Op een fantastisch 2007!

enne fredje ik sluit me bij je aan! ;)

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Dat zou lekker zijn he ;)

Vind ik ook hoor! :p

8. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ;) lijkt me een goed voornemen!

Dames: de beste wensen met veel geluk, liefde en gezondheid!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook ik wens jullie allemaal het beste voor 2007, dat dit maar een geweldig jaar mag worden.

Ik heb geloof ik voor het eerst echt om 00:00 uur een partij lopen janken. Ik voelde me even zo raar. Echt het feit dat 2006 voorbij is, ik ben getrouwd, zwanger geraakt, mijn eerste kindje is geboren, mijn meissie is niet thuis etc etc. Ik had het er echt zo moeilijk mee. Ik had verwacht dat ik met bolle buik oud op nieuw zou vieren. Maar ik heb gelukkig wel een dikke knuffel van Mark gehad, die had ik wel ff nodig hoor.

Met Sam gaat het weer lekker, na haar dipje van eergisteren. Ze heeft het als eerste baby op de intensive care voor elkaar gekregen om een speentje van hun te slopen! En de maagzuigsonde heeft ze er ook meerdere keren uitgetrokken (maar die is nu gewoon eruit, want is niet meer nodig).

Zo ga weer verder met het schrijven van Sams dagboekje.

Groetjes Daphne

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Sam klinkt echt als een vechtertje Daphne. Echt een meisje om trots op te zijn hoor.
    Kan me voorstellen dat het een emotioneel oud en nieuw was. Zo anders dan je vooraf gedacht had. Je sluit een heel bijzonder jaar af. Hopelijk blijft het goed gaan met Sam en mag ze straks lekker mee naar huis.

Hoe is oud en nieuw voor de rest van jullie geweest? Volgens mij heeft iedereen het wel redelijk rustig gevierd of niet?

11. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Pittige tante die Sam, Daphne. Mag je trots op zijn!
    En kan me heel goed voorstellen dat het heel emotioneel voor je was, deze jaarwisseling.

Wij hebben het ook heerlijk rustig gevierd, lekker thuis op de bank met een paar oliebollen en lekkere hapjes. Had echt de puf niet om ergens naar toe te gaan en mn vriend vond het thuis ook best (moet vandaag ook werken). We hebben het erg gezellig gehad.

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Dat hoop ik ook voor jullie! Tis een veelbewogen jaar voor jullie geweest!

Hebben jullie een leuke avond gehad? de feestdagen zijn nu toch echt voorbij. (voor ons bijna dan) kunnen we weer verder met het "gewone" leven.
    Ik merk zelf wel dat eerst aan het aftellen was voor de feestdagen, nu op naar het volgende (kraam)feestje!

Wij hebben oud & nieuw bij mijn ouders gevierd met schoonouders erbij :)
    Het was erg gezellig met z'n 9-en, en we hebben ontzettend gelachen (echt de slappe lach :D )
    Kindje is wel ontzettend druk en vandaag voel ik me eigenlijk een beetje blêh... Maar ik wil nog zoveel doen voor morgen.
    Ik heb wel al stiekem vernomen dat er een Lodger mijn kant opkomt, de shelter. ;)

13. Annelies

Annelies Niet meer actief

meiden, een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!!! nog 1 a 2 maandjes en dan......

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Daphne: Ik kan me heel goed voorstellen dat je een huilmoment had om 0.00u hoor! Het is ook allemaal wat wat je meegemaakt hebt hè! Sam klinkt wel als een knokkertje hoor! ;)

@Pendrag: Ja volgens mij heeft iedereen het hier wel rustig gehouden..jij ook?

@Marjannne: Leuk! Ook al een Lodger ;) Jullie worden maar verwend hoor!

@Annelies: Het gaat opschieten hè!

Hier een rustig dagje met redelijk wat harde buiken en oefenweeën. Sebas is met de kids naar mn nichtje dr verjaardag gegaan. Ik verwachtte daar een heel erg drukke bedoeling met geen fatsoenlijke plaats om te zitten, dus ik heb zelf bedankt deze keer, want ik zag dat dus écht niet zitten hè :(

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Judith: ja, hier lekker met z'n tweetjes. Heeft ook wel wat: laatste oud en nieuw samen. Klinkt goed dat je niet mee bent gegaan naar de verjaardag, die tijd komt wel weer.

Wij zijn net terug van bezoekje aan schoonouders. Op de terugweg een heerlijke shoarmaschotel meegenomen. Smaakte uitstekend en scheelt ook weer koken. Dat kan morgen wel weer.

16. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Gelukkig Nieuwjaar

2006 is weer voorbij, erg spannend hoe 2007 voor ons zal zijn.

@ Daphne:
    Kan me voorstellen dat je fff een potje hebt zitten janken,
    het is ook wel allemaal heel anders gelopen dat je er van had verwacht. Toch vind ik dat je het heel erg goed doet ondanks alle narigheid.
    Volgens mij heeft Sam dat van jou geerfd, zij heeft ook zo'n vechters lust.

Hier ook weinig bijzonders gedaan met oud en nieuw,
    heerlijk appelflapje gegeten en op het balkon naar het vuurwerk gekeken.
    13:30 lagen we helemaal uitgeteld op bed, niet gek natuurlijk nu we zo druk bezig zijn met het huis op te knappen.Vanmorgen weer vroeg opgestaan om weer verder te klussen, we zijn nu ongeveer op de helft.
    Helaas moet ik morgen weer werken en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in maarja deze week nog 4x 8uur en volgende week ook en dan eindelijk verlof.

Lieve meiden,

ik ga nog ff wat te eten halen want heb helemaal
    geen zin om nu nog te gaan koken.

Alvast weltrusten en hopelijk spreek ik jullie
    morgen in de pauze weer ff.

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo, wat is en blijft het rustig hier zeg! Iedereen toch nog druk het nieuwe jaar begonnen? ;)

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik ben er wel hoor, ben alleen te uitgeput om alles te lezen, doe ik misschien straks, anders morgen.

Gelukkig Nieuwjaar nog iedereen! :D

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Druk weekend gehad?

En jij ook de beste wensen voor 2007 hè ;)

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nou KUTdag.. :( Gister ook btw, maarja we blijven positief he ;) ben er alleen best moe van

Deel Deze Pagina