Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Het is hier zeker rustig vandaag zeg. Ik heb eigenlijk weinig gedaan, behalve even langs mn schoonouders. Vanavond lekker voor de tv gehangen. Vrienlief ligt nu net op bed, heeft komende week vroege dienst.

Junior beweegt inmiddels wel steeds minder. Voel haar wel volop draaien maar nog maar af en toe een schop. Ze zal zo langzamerhand wel klem komen te liggen.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: Ook een k*tdag kun je hier kwijt hoor! Je kunt niet altijd positief zijn hè ;)

@Pendrag: Hier beweegd Mr Junior nog volop hoor! Wel alleen maar van links naar rechts en geen koprol meer, maar mn buik golft van de bewegingen hoor!

Ik denk dat ik morgen eens wat ander ga proberen voor mn maagzuur. Rennie zoet het echt niet meer voor mij :( Iemand ervaring met Maalox?

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Arme jij Judith, ik heb echt best weinig last van maagzuur (afkloppen)

njah gister was de sfeer een beetje verpest in huis tussen mij en Iris door een niet zo goed in de smaak gevallen ideetje van een vriendin van me, en vandaag gingen we naar de dierentuin, maar die LULLLLLLL van een buschauffeur zou me ff melden wanneer ik uit moest stappen en dat was ie dus "vergeten" omdat er zo'n stomme buschauffeur geilend wijf stond te kleppen met hem, (je weet wel zo 1 die eigenlijk helemaal nergens heen moet) en voor ik door had van hey volgensmij zijn we te ver al, waren we al halverwege fucking DOKKUM en konden we niet meer terug moesten we wachten tot het eindpunt en dan weer terug, 40 min. heen en 40 min. terug, terwijl vanaf het treinstation was het 10 min. met de bus tot het park. Sterre kotsberoerd, Lorraine kotsvervelend, Iris barstte van de honger en moest plassen en nergens wat open natuurlijk.
    Tis dat ik nietgeloof in nieuwe jaar nieuwe kansen, maar anders.... grrrrrr

Zo dat lucht op, sorry voor mijn schuttingtaal, gebruik ik niet vaak O:)

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Judith: die bewegingen heb ik hier ook nog volop. Ik bedoel meer dat de echte trappen heel veel minder zijn. Junior draait nog volop van links naar rechts en strekt af en toe nog eens een ledemaat maar de heftige schoppen die ik soms kreeg lijken tot het verleden te behoren.

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: En....luchtte het op? ;) Das behoorlijk f*cked up van die buschauffeur trouwens zeg :(

@Pendrag: Nou, ik heb gewoon zere ribben en een soort van blauwe plek-gevoel op een bepaalde plek aan de binnenkant van mn buik. De plaats waar ie het meest zn schoppen oefend volgens mij :p En harde buiken joh! Jij geen last van?

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja luchtte op :D

Ik heb ook veel last van harde buiken, maarja wat wil je, ik met mijn 5e handse baarmoeder :p

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    5dehands baarmoeder :) :p

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahaha ja, ik moet altijd terugdenken aan een poster dat de verloskundige 10 jaar geleden toen ik zwanger van Iris was op haar kamer had hangen, een soort stripje van een baby in de baarmoeder, die dan op 1 van de plaatjes met een bezempje zat met de tekst : zo, degene voor mij had ook wel wat op mogen ruimen :) :) :)

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hahaha, leuk! :D

Maar idd, zelf ik heb meer last nu van die harde buiken dan vorige keer toen ik zwanger was van Yasmin.

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Volgens mijn vk wordt dat ook met elke zwangerschap "erger" net als met de naweeën :cry:

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow jezus :( :( Dan ben ik volgens mij blij dat ik die van jou niet heb zeg!

Jee..zit ik hier lekker in mn slaapshirt en joggingbroek, zit er ineens een natte plek van een paar cm doorsnee op mn shirt, borsthoogte :( Hoezo een lekkende borst :oops: Jemig...

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hehehe ik heb dat nooooit gehad bij de zwanegrschap, nu ook niet, lekkende borsten. lijkt me best vervelend

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Moet je kijken op RTL4 Dossier 2300. Mensen met dwangmatige handelingen, obsessies enzo :(

Ik heb het gelukkig ook niet een hele dag door hoor! Moest er niet aan denken! Maar alleen soms 's nachts..met uitzondering van deze keer dan :confused:

Ik zag net trouwens een reactie van jou bij een ander topic over slapen met een dun kussen en iemand die dr kindje met 1 1/2 jaar in een groot bes slaapt. Met welke leeftijd gingen ze bij jou in een groot bed?

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha ja zag jouw reactie ook al :p
    Ehmm ja k geloof met 2 en half ofzo rond die tijd. Eefje slaapt nu zo'n 9 a 10 maanden op een groot bed, en ze wordt augustus 4, maar goed ik heb geen grote kinderen, denk als je een flinke boerenzoon hebt dat het eerder moet.

Ja kheb dat wel eens gezien over dat dwngmatige, echt zwaaaaaaaar ernstig vind ik dat, echt al een kwelling om te kijken, arme mensen :(

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat zonde van je uitstapje Maisy. Je kan je tijd en energie wel beter gebruiken.

Hier weinig last van harde buiken meer. Sinds ik het echt heel erg rustig aan doe op advies van de VK (bed en liggen op de bank, af en toe stukje lopen) gaat het wel beter. Ook geen blauwe plekkengevoel gelukkig. En geen lekkende borsten. Ik begin nu heel langzaam het gevoel te krijgen dat het bij mij allemaal wel mee valt. De afgelopen 7 maanden hoorde ik vooral zwangere dames waarbij het lekkerder ging dan bij mij. Dat begint nu te veranderen. Zelfs last van maagzuur valt mee. Voor mij is dat (klinkt lullig) eigenlijk best wel even lekker. Gewoon het gevoel dat het nu even meevalt hier.

Voor jullie wel erg vervelend hoor. Zijn jullie ook zo blij dat het aftellen nu echt zin lijkt te hebben? De uitgerekende datum komt steeds dichterbij. Ben zo benieuwd hoe onze Junioren er uit zullen zien!

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja vreselijk lijkt me dat joh :( En het van jezelf weten lijkt me al erg :(

Shirin heeft zelfs tot 3 1/2 in het ledikantje gelegen, omdat toen Yasmin eraan kwam ;) Yasmin is nu sinds een maand of 2 'verhuist' van ledikantje naar peuterbed, ook omdat dr broertje nu weer in het ledikantje moet hè ;) en omdat ik haar niet meer in bed kon tillen :(

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahaha ik ben ook zo'n lange ledikant gebruiker, ze zijn toch ook gemaakt voor tot een jaar of 3, je kan de spijltjes eruit halen ook, bij de meeste iig.

Pendrag, we zijn nu allemaal krakkemikkig aan het worden :)

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind het niet lullig klinken hoor Pendrag! Waarom? Goed toch als je niet zoveel last hebt van de zwangerenprobleempjes die horen bij de laastste maanden ;)

Ik ben echt bezig met aftellen! Zo van: Nog maximaal zoveel weken enz enz enz. Maar het kan ook zomaar nog maar zoveel weken zijn enz enz enz. Heb nog net geen afstreepkalender :p De kids gaan nu ook vragen wanneer de baby komt, dus die doen ook mee met de aftelmanie en zelfs manlief is er meer mee bezig merk ik ;)

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ja, vooral als ik dan bedenk dat vanaf 37 weken al 'normaal' is. Dat is voor mij al over 4 en halve week! Pfff, das echt al heel snel he? En 42 weken ben ik over 9 en halve week. Dat duurt langer maar ook dat is te overzien. Het gaat nu echt gebeuren. Merk ook dat ik nu meer over bevallingen ga lezen. Volgende week voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Ben ik erg nieuwsgierig naar. Of dit een beetje overeenkomt met hoe ik denk dat het daar zal zijn. En hoelang het nu rijden is naar het ziekenhuis.

Net de mail van mn werk even bijgelezen en afgehandeld. Man, wat is die pc hier dan traag. Wordt er helemaal niet goed van. Eigenlijk moet ie een keer helemaal leeg en weer opnieuw geinstalleerd worden. Maar de cd-lezer doet het niet. Dus ik loop een kleine kans dat als ik alles eraf laat gooien, er niets meer op kan......

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hier ook er veel meer mee bezig ineens hoor, 33 weken alweer tjongejonge, ik merk echt aan mezelf dat ik alles nu ECHt eindelijk eens klaar wil hebben en het is dus heel fijn voor mijn nesteldwang dat dat deze week allemaal gaat gebeuren! Is ook weer eens wat anders als 4 maanden lang naar een leeg wiegje staan staren btw :p was vand e anderen heel vroeg altijd, dit bevalt mij beter, ben niet zo ongeduldig.

Deel Deze Pagina