@Pendrag: Ja dat is idd moelijk als je Windows niet opnieuw kunt installeren. Doe je wel om de zoveel tijd een schijfopruiming en defragmenteren enzo? Kan ook al schelen in snelheid. Zo ook je geschiedenis wissen en je cookies. @Maisy: Je zou gek staan te kijken meid als je deze bink eens 42 weken lang bij je houdt denk ik! Ik denk dat ik ga proberen het vol te houden tot een spontane bevalling.. Kan nog veranderen mn gevoel/idee, maar zo is hoe ik er nu tegenover sta. Ik wil graag thuis bevallen zodat ik alles en iedereen van mezelf bij me in de buurt heb En dan maar hopen dat Junior ervoor kiest om tog maar iets eerder te komen dan de uitgerekende datum, of iig niet vet overtijd Dames, ik ga mn boek nog even uitlezen op bed en dan hoop ik in slaap vallen! Had vannacht steeds gevoelloze benen(degene waar ik op dat moment op lag) dus moest iedere 20 min omdraaien zoiets..werd er GEK van! Kijken of dat nu nog zo is.. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Trusten Judith. Heb ik eindelijk een nieuwe buikfoto klaarstaan, weet ik niet meer hoe klein hij moet zijn en hoe ik hem hier in mn album krijg. Gek word ik van mezelf.
Het is gelukt: de foto staat er. Voor mn gevoel ben ik behoorlijk gegroeid, en de weegschaal is het met me eens. Maar ik zie eerlijk gezegd helemaal niet zo veel verschil met 29 weken. Lekker trouwens maisy dat je nu voor je gevoel meer tijd hebt. Hopen dat je prinsje lekker nog even blijft zitten. Ik ga naar mn mannetje toe. Hij kan niet slapen zonder mij en om half 5 moet hij er echt weer uit. Arme jongen.
Hahaha nou judith begin er hoe langer hoe meer in te geloven en zelfs er rekening mee te houden dat deze kleine op tijd komt of zelfs voor het eerst OVERTIJD! Dat zou wat zijn hey! @pendrag , idd niet echt veel verschil, maar het verschuift anders van binnen steeds he, kijk maar naar mijn hoge en dan weer lage buiken collectie Als de kleine maar goed groeit! Enne scheelt weer na de bevalling
Goedenmorgen, Fijn dat jullie het met mijn nieuwjaarswens eens zijn hihihih.... als dat zou kunnnen een mooie baby op de wereld te zetten zonder teveel pijn hihihi Vandaag ff de stad in, gewoon wat rond neuzen. Heb momenteel nergens last van, fijn joh! Alleen de kleine is goed wakker, maar dat brengt tenminste weer leven in de brouwerij. Heb van oud op nieuw een klote nacht gehad, lag er laat in, ben ik niet meer gewend en heb om twee uur nog ijs zitten eten en ik denk dat dat niet goed gev allen is, ach ja gisteren overdag leek het net of ik zoveel gezopen had dat ik een kater had hihihihi terwijl ik van spablauw echt niet zat wordt, nu vannacht heerlijk geslapen zonder er 1 keer uit te hoeven dus heb weer bijgeslapen denk ik. hihihi liefs fredje
@Pendrag: Mooie buikfoto! Idd niet veel verschil qua grootte, maar je kleintje zal vast minder plaats hebben nu van binnen denk ik @Maisy:Zou wat zijn hè overtijd. Je weet dan volgens mij niet wat je overkomt of wel @fredje: Lekker even de stad in. Zou willen dat ik dat nog kon Lekkere doorslaapnacht gehad vannacht..lekker joh! Zo dames, ben ik ook weer Vannacht maar een keer of 15 wakker geweest Vandaag beide kids weer thuis en man weg, en ze zijn nu al giga druk..Hoe krijgen ze het steeds zo uitgekiend hè..Vant weekend met papa thuis waren ze lekker rustig! Vandaag denk ik maar eens beginnen met de kerstboom aftuigen. Maar misschien pas vanavond als Sebas ook thuis is, want dan kan die em gelijk ook de kamer uitwerken Wanneer doen jullie de boom de deur uit, of issie al weg? Verder geen boeiende plannen omdat ik mn handen al vol heb aan de 2 meiden We zien wel wat ik nog ineens ga doen..you never know met die nesteldrang hè Fijne dag allemaal!
wij hebben afgelopen zaterdag de boom de deur uitgegooit, was 'm helemaal zat! vraag me af of ik nu al de box op die plek neer zal zetten of dat ik 'm voorlopig nog even in de berging laat staan. wanneer komt ie bij jullie tevoorschijn? oud en nieuw was hier ook rustig, lag om half 4 op bed. gister langs opa en oma's, ouders en schoonouders geweest. viel me op van iedereen die ik nieuwjaar gewenst heb dat er maar 2 waren die mijn buik NIET hebben aangeraakt! af en toe toch best vervelend als er weer een loopt te duwen tegen je buik aan. is het normaal dat ik nog steeds niks heb gehoord van de kraamzorg? zal ik zelf even bellen of ze mij niet vergeten zijn? mag over 3 weken al thuis bevallen en het begint nu toch echt wel te kriebellen hoor! of ben ik nu ongeduldig en moet ik het nog even afwachten? hihi, waar je je niet druk om kan maken zo.
Ik zou als ik jou was idd zelf even bellen dan runner! En ik zit ook te denken of de box gelijk de kamer inkomt. Mss wel handig om de poezen te laten wennen dat zij er NIET in mogen!
@maisy: ik hoop met je mee dat het na de bevalling meevalt. Ben bang van niet. Was 11 kilo te zwaar toen ik begon en inmiddels zo'n 20 kilo aangekomen. Maar heb mezelf tot kerst dit jaar gegeven. Ga me er voorlopig echt niet druk om maken. Pas echt actie na de BV. @Judith: rustig aan vandaag he? En probeer echt eens een liedje te zingen als het even niet meer wil. Hier is de kerstboom niet eens het huis ingeweest dus ik hoef gelukkig ook geen kerstspullen op te ruimen. @runner: ik ga volgende week de box opzetten. Dan komt een goede vriendin langs met haar baby van 4 maanden. Lijkt me voor haar wel praktisch als haar dochtertje even lekker uit de wagen kan. Ik zou de kraamzorg zeker gaan bellen hoor. Kan nooit kwaad en voor hetzelfde geld zijn ze je vergeten. Beter dat je het dan nu regelt dan over een paar weken pas. Dan heb je nog kans dat er geen kraamhulp beschikbaar is ook.
Zo vandaag weer op het werk aanwezig, bleuhhhh leuk die verplichte nieuwjaars wensen aan iedereen dat is dus zo'n 50 handjes schudden Volgens mij ben ik de enige die zo iets heeft van blijf nog maar ff lekker zitten junior liever overtijd dan al met 37 weken Is dat zo raar ? Natuurlijk ben ik wel nieuwschierig naar onze kleine meid, maar vind het ook best eng allemaal. Het komt wasarschijnlijk ook wel omdat ik me nog zo goed voel, oke behalve mijn omvang dan... @ Pendrag: beschaafd buikje hoor! Ben benieuwd of je nog een groeispurt krijgt ? @ Judith: Ik hoop ook voor je dat je gewoon thuis kunt bevallen, kzal voor je duimen. Hier ook geen kerstboom dus hoef dat niet op te ruimen. @ Maisy: laat dat manneke van jou maar is netjes op tijd komen ipv te vroeg dan heeft hij ook nog ff de tijd om te draaien .. Bij ons zal alles er zo rond week 3 of 4 klaar staan. Intake kraamzorg heb ik nu verzet naar week 4, ze vonden het wel erg laat maarja heb maar uitgelegd dat het anders een staand intake gesprek zal worden. Hoop in huis echt klaar te zijn voor mijn verjaardag (25 jan) @ Runner: Ik zou dus inderdaad wel ff gaan bellen, heb je wel al een bewijs van registratie/inschrijving gehad ?
Grappig missymona dat het wat jou betreft nog wel even mag duren. Maar kan het me wel voorstellen. Als je je nog goed voelt, en je huis nog niet klaar is. Dan mag de kleine natuurlijk nog best wel even blijven zitten. De groeispurt heb ik in ieder geval wel zelf. Alhoewel ik tov mn laatste controle wel weer ben afgevallen. Ik ben net een jojo. Ene dag hou ik meer vocht vast dan de andere en dat scheelt zomaar een paar kilo. Raar hoor. Nou ja, we zien wel na de bevalling.
Nou, heb net even de ha gebeld en moet morgen mn ochtendurine even langsbrengen. Heb mss blaasontsteking denkt hij..
Hallo meiden, rustig hier. Iedereen nog aan het bijkomen van de feestdagen of zit iedereen weer in zijn normale ritme. Judith; niet fijn als je een blaasontsteking hebt, maar wel fijn als je weet waar die nare harde buiken/weeën vandaan komen. Dan kun je kuurtje ophalen en voel je je hopelijk ook snel weer een stuk beter. Sterkte! Ik ben vandaag ook weer aan het werk gegaan, laatste paar dagen heerlijk. Zelf heb ik wel zoiets van als de kleine tussen week 38 en 40 geboren wordt, ben ik heel tevreden. Zie het nu niet zitten om over tijd te lopen. Wat mij betreft liever eerder dan later. Wel gezond uiteraard, maar ben zo nieuwsgierig naar alles.
Nou in de stad heb ik een leuk dekbedovertrekje voor de beeb gekocht, lekker groen, mooi man, strakkies ff uitwassen en dan in de kast leggen. Vanmiddag de boom en kerstspullen opgeruimd, staan nu in de hal te wachten totdat manlief ze naar boven op zolder brengt. De box heeft in ieder geval de plaats van de kerstboom overgenomen. Ik ben er in ieder geval klaar voor, maar de beeb mag nog wel ff wachten hoor, kan ik nog wat rommelen in huis en moet trouwens de enveloppen ook nog schrijven. liefs fredje
hallo allemaal, Wij hebben gisteren de kerstboom opgeruimd en de box zullen we deze week wel uit de kelder gaan pakken. Vandaag heb ik twee mooie dekens gekocht waarvan ik zelf een box kleed ga maken. Ik ben vandaag weer bij de VK geweest en mijn bloeddruk was 116 bij 67. Ook is het kindje al een beetje ingedaalt, ik wist overigens niet dat dat bij een tweede zwangerschap ook weer gebeurde. VK gaf aan dat dat voor iedereen verschillend is. Vandaag ook wat urine naar de HA gebracht omdat we dachten dat ik blaasontsteking had, gelukkig niet, het kleine spruitje zal wel druk aan het trampoline springen zijn op mijn blaas Nu mag ik 16 januari weer terug, whoe gaat snel nu he Groetjes, Joyce
Klinkt allemaal dik in orde spruitje, fijn. Volgens mij heeft iedereen de kerstspullen al aan kant. Ik dacht dat ik de box al belachelijk vroeg in mijn woonkamer zou hebben, maar dat valt reuzemee als ik hier zo lees. Vanmiddag naar en pony wezen kijken. Leuk dier. Wel in slechte conditie en nog onbeleerd. Nog even goed over nadenken en kijken of er nog wat van de prijs af kan. Dan lijkt het me wel een geschikte oplossing. Al met al lang van huis geweest. Merk het nu. Heeft me wel goed gedaan om even weg te zijn. Maar zodra ik nu wat doe, voel ik meteen mn buik. Lekker lui avondje voor mij dus.
he bainc: GEFELICITEERD zo te zien aan je banner :-D; voor jou kan het nieuwe jaar al niet meer stuk! Ga duimen voor je dat het allemaal goed gaat! En leuk dat je ons nog volgt. Nou pfff toch best weer zwaar zo'n dag werken na een vrije week. Voel het ook gelijk overal. Net lekker gedouched, straks nog ff op de bank en dan naar bed. Ben bekaf!
Kan me goed voorstellen dat je nu moe bent IkenKleine. De beruchte laatste loodjes als het om werk gaat. Heb je maar 4 weken vooraf verlof dan? Ik moet a.s. donderdag en vrijdag echt aan het werk. Kan het thuis doen maar misschien ga ik wel even naar een kantoor hier in de buurt. Alle beoordelingen over 2006 maken. Dat moet echt af voor ik niet meer kan.
Inderdaad Pendrag,feestdagen iedereen is de feestdagen zat geloof ik. En de box heb je echt niet te vroeg opgezet hoor. Ik hoop dat het een geschikte pony is want als ik me niet vergis is deze bedoelt als tijdelijk vriendje voor je ouder paard. En ja mijn buik sputt erd ook aardig tegen. Ik neem me voor om veel te doen maar helaas word ik dan terug gefloten en krijg ik een aardig harde buik waardoor ik niet veel meer kan doen. Geniet lekker van je 'lui' avond. Ik ga nu beginnen met het boxkleed hihi