Zou ik dus mooi niet speciaal kopen missymona. Als je al alcohol hebt en ze kunnen je verder niet uitleggen waar het voor nodig is, doen ze maar mooi zonder. En anders zorgen ze zelf maar dat het spul er komt hoor. Jouw leven, jouw kindje en jouw huis. Zij zijn er voor jou en niet andersom.
-Uhm..ik heb trouwens 1 digitale thermmeter en 1 oorthermometer. Ik ga niet nóg een thermometer aanschaffen. Bij mn vorige bevallingen werd de thermometer gewoon schoongemaakt met de alcohol uit het kraampakket en voor ons beiden gebruikt. En als dat niet goed is, dan voor mij maar dat oording hoor! -1 flesje desinfectans? Is dat desinfecterende zeep? Die heb ik wel, 2 flesjes boven in de badkamer en 1 beneden in de keuken. Heb ik trouwens altijd al (overgebleven gewoonte van na de 1e bevalling ) -Maatkan om na te spoelen. Heb ik evt wel nog van MVM, maar ik plas liever onder de douche met een straal dan op de wc met een maatkan. -Pak zout? Heb ik niet in huis gehaald en ook nooit nodig gehad. De kv begon gewoon gelijk met de was in de wasmachine en de rest zette ze in de week met wasmiddel en alles is schoongegaan! -2 emmers: Heb ik wel in huis evt. Kan me herinneren dat er 1 gebruikt is als afvalemmer (placenta en andere 'rotzooi' )met een vuilniszak er in. -boterhamzakjes: haal ik niet speciaal in huis, maar heb ze altijd wel. Ik had wel zelf maandverband afvalzakjes gehaald. -afwasbak: nog nooooooooooit nodig gehad! -noodverlichting: verstandig, maar eigenlijk nooit in huis gehaald! heb altijd wel íets in huis trouwens wat licht geeft -tube vaseline: nooit in huis gehad en heb ik ook niet in huis (staat bij mij niet op mn lijstje trouwens ) -1 kruik + kruikzak: zie mijn eerdere post. Ik zou het wel doen iig -aanvulling kraampakket: uit ervaring gebleken dat er zelf ruimschoots overblijft van een kraampaket dus haal ook nix extra's in huis. Het enige dat ik wel extra heb gehaald is maandverband (de goedkope zonder plastic achterkant). De kraamverbanden zijn zo giga en als je minder bloedverlies hebt loop ik liever met een maandverband dan met zo'n grote luier
Ook lekker trouwens: mn mobiel doet het niet meer. Stom ding wil niet meer bellen. De ander hoort mij wel maar ik hoor niets. Mooi sjips. En ik kan pas 13 februari mn abonnement verlengen/veranderen. Zit dus de komende 6 weken te hannessen. Maar even denken hoe ik dat op ga lossen.
Zou ik maar snel iets regelen! Je weet maar nooit joh op het einde van je zws! Ikke ook in feb mn abonnement verlengen/veranderen. Heb net al gevraagd of ik nu evt al een verlenging door kan geven, want geheid dat ik dat in feb vergeet natuurlijk! Helemáál als Junior eraan zit te komen Misschien kun je een prepaidfoon lenen van iemand of een telefoon en jouw sim erin? Veel mensen hebben er 1 'over'' als ze een nieuwe abo nemen met gratis foon.
Ik heb bijvoorbeeld een NIEUW afwasteiltje gekocht bij de oudste. Heb het nu nog...ongebruikt Er zijn zoveel dingen die ook anders kunnen zoner hun voorkeuren hoor! Als je het nut ergens niet van inziet..NIET speciaal aanschaffen! Je kindje komt er ook wel zonder nieuwe emmer enzo
Mijn abo loopt op 13 mei af, vandaar dat ik vanaf 13 feb. kan veranderen. Ik heb denk ik zelf nog een ongebruikt exemplaar liggen. Morgen maar eens zoeken en opladen want nu zonder dat vind ik inderdaad helemaal niets.
thanks dames, De desinfecterende zeep zat ook in mijn kraampakket! Verder haal ik iig nog een kruik en verder wacht ik het intake gesprek wel af ... enne idd zoals Judith al zei vraag ff of je een telefoon van iemand kan lenen, zijn echt zat mensen die nog een mobiel over hebben!
Mijne loopt april af. Moet 2 maanden vt voren verlengen/veranderen. En ik weet echt nog niet wat voor iets ik wil! Jullie tips voor dé telefoon die je echt móet hebben? Ik heb trouwens steeds mn foons en abbo's via www.typhone.nl
mijn beste ervaringen heb ik met de nokia's, en verder tja er is zoveel te krijgen maak anders een lijstje voor jezelf met wat je er echt op wilt hebben.
Dames nogmaals, ik wens jullie het beste voor het nieuwe jaar.. Het komt steeds dichterbij de bevalling. @daphne: fijn om te horen dat het goed gaat met sam. Ik denk dat het erbij hoort die huilbui van jou, je hebt ook veel meegemaakt en het was allemaal onverwachts. Huilen is altijd goed. @pendrag: ik heb oud en nieuw gewoon thuis gevierd niets bijzonders. Alleen samen met mijn mannetje voor de buis. @MAISY: Wat rot voor je dat je een kutdag hebt gehad met oud en nieuw. Hopelijk gaat het nu goed. Wat een rot chaufeur zeg.. moet jij weer meemaken. @judith: ik heb dat ook net alsof mijn ribben gebroken zijn. En heb ook nog steeds last van maagzuur.. erg he. ik gebruik ook geen rennie meer. Ik gebruik algatel ofzo.. die helpt wel goed ..
Hallo dames, Ik wil iedereen een gelukkig 2007 toewensen! We hebben allemaal een spannende tijd de komende tijd... Slapen wordt moeilijker, veel maagzuur en laat niet bed bij oud en nieuw was achteraf ook een slecht plan. vuurwerk afsteken was echter wel weer erg leuk! Ben benieuwd waneer de eerste kindjes komen die op tijd zijn... Dikke knuffel allemaal van Lisette
Knuffel terug Lisette.. Dames ik ga naar mijn bedje, beetje last van me ribben en opspelend maagzuur. Weltrusten en tot morgen !
aan iedereen nog een zalig nieuwjaar en alles wat jullie verder nog wensen..... vandaag bij de VK geweest baby is helemaal ingedaald, ligt helemaal klem en duwt met zijn billen continu tegen mijn maag, dus van de wc naar het maagzuur verder zou ie ietsie onder het gemiddelde zijn wat betreft grootte, dus dat vind ik ook wel lekker bloeddruk is prima niet slapen 's nachts is gewoon pech, dan overdag maar wat bijslapen aldus VK verder het praatje gehad van wanneer ik moet bellen als ik moet bevallen....ik mag donderdag over een week al bevallen kerstboom moet nog afgebroken worden, en dan ook hier de box de kamer in , dan kunnen de kat en de hond er vast aan wennen. vandaag nog nieuw boxkleed gaan kopen en zo'n speeldingetje voor aan de maxi cosi van noukie's.......is zooooooo lief. buik begint me nu echt te vervelen, is vaak hard en overduidelijk aanwezig. baby "wiebelt" me nu ook bont en blauw vanbinnen geloof ik, pffff heb gewoon spierpijn in mijn buik groetjes Brenda oh ja, caruli heeft voor me gependeld, ze heeft gependeld dat ik 5 februari ga bevallen, ben heel erg benieuwd
Hoi dames, sorrij dat ik niet op iedereen heb gereageerd.. maar wij hebben vandaag eindelijk behang gekocht en morgen begint manlief te behangen..
Een boxkleed heb ik klaar! Judith, ik heb de uitslag inderdaad na een paar minutjes al gekregen. Ik heb de urine afgegeven en moest toen even wachten. Ik moet wel in de gaten houden dat de "klachten" niet erger worden en zowel dan weer even urine brengen. De HA zei nl dat wanneer het wel een blaasontsteking zou worden en er daardoor een nierbekken ontsteking zou ontstaan ik een kuur zou krijgen omdat nierbekkenontsteking de weeen kan opwekken. Dus als jou manneke morgenvroeg de urine brent zal hij waarschijnlijk ook na een paar minuten te horen krijgen of je wel/ geen blaasontsteking hebt. Ik hoop vboor je dat het niet zo is en dat de kleine jou blaas gewoon aan het begruiken is als boksbal. Ik heb ook een thermometer en een oormeter. Bij de eerste had ik er een en werd deze ook met alcohlo schoon gemaakt. Ik ga er nu dan ook vanuit dat dit voldoende moet zijn. Ik heb ook best last van dat vieze maagzuur en wanneer ik ga slapen neem ik een paar lepels vanille vla, zodat het niet nog erger wordt als ik ga liggen, Ik kan me daarmee gelukkig goed helpen. slaaplekker allemaal gr
Oke Pendrag, dat is dan wel fijn dat de fokker iemand weet. Mocht je de pony kopen dan krijgt ie het zeker goed en mag hij genieten van de aandacht en al het goede eten. toch erg dat sommige mensen hun dieren niet juist behandelen he
wat erg dat jullie blaasontsteking hebben.. waar merk je aan dat je blaasontsteking hebt.. ik moet morgen middag werken en daarna meteen naar vk .. ben benieuwd wat ze van de datum zegt en hoe mijn kindje nu ligt..
@spruitje: Dat is lekker snel die uitslag! Hoop dat dat hier ook zo is Nieuwe praktijk is 1 jan geopend, dus weet niet of alles daar al op rolletjes loopt ondertussen Zien je boxkleed! Vanillevla helpt bij mij echt niet. Heb nu Gaviscon weer om te proberen, maar zal ook wel niet helpen.. @sweetcandie: Geeft nix hoor! Je kan niet altijd op iedereen reageren hè Lukt mij ook niet hoor! Spannend morgen behangen! Ziet er gelijk anders uit dan he @Brenda: Klinkt als een goede update jouw vk-bezoek! Kleintje al ingedaald en al joh! Ben benieuwd of de pendel uitkomt Ik heb 1 pendel voor 3 feb(ikzelf) en 1 voor 4 feb(vriendin). Zo dames, de kerstzooi is hier ook de kamer uit! Hebben gelijk ook ales effe franse slag gepoest en gestofzuigd, zodat ik niet morgenochtend een hartverzakking krijg van de naalden enzo Ik wens jullie alvast welterusten en tot morgen maar weer!
Hier een vroege vogel. Vriendlief zit weer in de vroege dienst. En dus kan ik niet slapen vanaf mijn nachtelijke plaspauze. Gelukkig is hier wel weer het e.e.a. bij te lezen. Wat telefoons betreft: Nokia's vind ik altijd erg prettig in gebruik en ze doen het eigenlijk altijd. Zelf heb ik een Samsung omdat ik hardhorend ben en deze geeft voor mij een beter verstaanbaar geluid. Maagzuur houdt zich hier inmiddels aardig gedeisd. Moet zeggen dat ik me eigenlijk steeds beter ga voelen. Zou zwanger zijn dan toch nog gaan meevallen? Blaasontsteking merk je vaak heel slecht als je zwanger bent. Ik merkte het aan vaak kleine beetjes plassen (maar ja, als beeb raar ligt, heb je dat ook) en aan een branderig gevoel. Bij twijfel gewoon laten testen. Bij mijn huisarts sticken ze niet waardoor ik altijd langer moet wachten op de uitslag. Ik moet voor 11 uur brengen. De dames assistenten centrifugeren de boel dan en kijken vervolgens onder een microscoop. Na half 2 kan ik bellen voor de uitslag. Volgens mij is mijn blaasontsteking helemaal over nu. Heb alleen wel last van irritatie aan mn muts. Volgens mij omdat we vorige week een keer 's ochtends geklust hebben en mn vriend toen vieze handen had van z'n werk. Af en toe kan mn muts daar niet tegen. Straks bij de drogist even wat teatree olie halen. Dat helpt altijd. Wat komt het al dichtbij Brenda. Prettig dat de kleine er al klaar voor ligt. Laat je gauw zien hoe het behang is geworden sweetcandie? Ben ook heel benieuwd wat je VK zegt over de datum. Hoe is je boxkleed geworden spruitje? Ben erg benieuwd. En wat dieren betreft: dat vind ik altijd zo raar. Je kiest er bewust voor om een beest aan te schaffen, dan zorg je er toch ook goed voor? Maar blijkbaar is dat niet zo vanzelfsprekend. Zo, ik heb weer even genoeg geschreven. Had net trouwens reuzehonger. Heb maar een schaal brinta gemaakt. Smaakte erg goed! We spreken elkaar hier vandaag vast wel weer.