Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    o ik ben de vijfde jarig dus nog twee nachtjes slapen en heb ik feest hihihihi laat de kado's maar komen hahahaha

2. Annelies

Annelies Niet meer actief

hier nog een in januari jarig, de 30e!

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ben weer thuis. Ben best wel moe dus reageer even niet op iedereen. Therapie was weer lekker. Heel erg ontspannend. Eind januari nog een keer.

Ben ook nog even bij de drogist geweest. Heb vast framboosbladthee en perineumolie gehaald (om vanaf volgende week te gaan gebruiken). En lekkere groene thee, die was op. Ook nog een pak floradixpillen. Blijf ik nog maar even gebruiken.

Vanavond kom ik wel weer even langer bijkletsen.

4. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Judith,

ik heb ook die LG chocolat gezien in zwart en knalroze (15 eur voor 25 eur beltegoed 24 mnd). Vind em wel leuk om te zien, maar zou ook niet weten of het een goed ding is.

Heb nu ook een aanbieding van de veronica gids voor een motorola pebl en dat is eigenlijk nog aantrekkelijker aanbod 12.50 per maand voor 25 eur beltegoed 24 maanden lang. Ben je toevallig lid van Veronica?
    www.superdeal.nl/veronica

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Mirella: Nee bent wel lid geweest, maar nu niet meer.. Liefst wil ik eigenlijk gewoon een Nokia, maar die is er niet icm die abonnement die ik wil :p Ja, bijbetalen, maarja.. Heb nog eventjes bedenktijd he :)

@Pendrag: Ik ga ook Framboosbladthee beginnen, alleen manlief kan em nergens vinen zegt ie? Waar heb jij em gehaald? De Floradix is hier wel alweer aangevuld net als de Gravitamon :p Ik drink 's morgens altijd een bakkie groene thee met citroen..heerlijk! Rest vd dag drink ik kamille-en rooibosthee enz.

@missymona: Ja idd mijn urine is erg donker. Moet idd meer drinken en dat terwijl ik dacht dat ik dat toch echt genoeg deed :( Yasmin is 2 dus krijgt dr laatste 4 kiezen (beetje laat maar goed) Bij Shirin is de tandenfee idd aan de gang. 2 tanden er weer uit nu ;)

@Maisy: Waar ben je meid? Al een dag niet hier geweest bijna, das nix voor jou!

Nou, hoe verrassend, ik ben óók jarug in januari :D De 12e

6. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Hoi Mirella,

ik wil even laten weten dat mijn zus die aanbieding van de Veronica ook heeft genomen en helaas is zij er inmiddels achter dat er een heleboel haken en ogen aan zitten. Zo moet je voor andere diensten als bellen extra gaan betalen. Mijn zus kreeg bv de medling dat de eerste twee maanden graties gebruik gemaakt ko worden van de sms dienst naar de zlfde provider en na die twee maanden ze 5 euro per maand meer moet gaan betalen. Ook kan ze geen gebruik maken van de browser zodat je geen andere ringtones kunt nemen. dit zijn maar enkele voorbeelden en is natuurlijk de ervaring van mijn zus. Maar dan weet je dat in ieder geval.

Groetjes,
    Joyce

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    @pendrag; waar dient perineumolie voor? En waar krijg je dat?

@judith; vervelend dat je moet drinken terwijl je geen dorst hebt, ik zelf heb altijd 's avonds pas veel dorst maar overdag ook niet

@fredje; ook wij vinden het een raar idee om dadelijk met zijn drieen te zijn, maar idd kijken we er wel ontzettend naar uit...

nog even geduld zullen we maar zeggen

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Mirella, wil jij hier ook misschien je nesteldrang komen uiten? Ik mag namelijk niet. (Nog 3,5 week en dan mag ik eindelijk)

Ik heb een aantal verschillende telefoons gehad, Ericsson was mijn eerste, dat was een lelijk ding, maar ding werkte aardig. Toen kreeg ik twee keer een NEC telefoon met klepje, de eerste was slecht de tweede wat beter. En nu heb ik al meer dan 2 jaar een Sony-Ericssco K700i. En ik ben er blij mee, begint nu wel wat te slijten maar vind dat niet slecht voor meer dan 2 jaar gebruik. Nokia die zijn eigenlijk altijd wel goed.

Ik ben NIET in januari jarig... nee ben ik februari jarig, en was zelfs een dag na mijn verjaardag uitgerekend :D Weet dus wel een heel leuk cadeautje voor mezelf!

En idd Maisy, waar ben je?

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hoe is het met Sam Daphne?

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Brenda, die olie kan je gebruiken om het wat uit te rekken daar beneden. Je moet dat op een bepaalde manier inmasseren, en baat het niet dan schaadt het toch ook niet.... Volgens mij kan je het gewoon krijgen in de drogisterijen.

@judith, bij het uitzoeken van een telefoon moet je gewoon kijken wat je er mee wilt doen. Want ik maak veel gebruik van de camera (zowel foto als film) functie op mijn telefoon en de foto's en filmpjes zet ik op mijn laptop met bluetooth, dus dat zijn voor mij dingen die belangrijk zijn. En voor hoelang wil je hem, wil je over een jaar een nieuwe of kan je er wel een paar jaar mee doen? Ga gewoon lekker een winkel in en laat je informeren, en zeg dan dat je nog terugkomt hahaha, en bestel lekker via typhoon, dan kan je ook nog een cadeau erbij krijgen waarschijnlijk.

Groetjes Daphne

11. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    @Judith, gelukkig geen blaas ontsteking, dat zit weer mee.
    Mijn schoonbroer vindt de Lg ook helemaal te gek en overweegt ook om deze te gaan halen.
    Mijn manneke heeft sinds kort de Samsung SGH-X820, mooi dingetje en zo plat als maar wat. Ook zitten er veel extra dingen op. Ondanks dat ik zelf de Nokia het prettigste in gebruik vind is deze ook gemakkelijk te hanteren.

@ aan alle dames die naar de VK zijn geweest en het bezoek positief was, kan ik alleen maar zeggen HOUDEN ZO!

@ Bab, tjonge wat vervelend voor jullie, rust zoveel mogelijk en alvast heel veel succes bij de Gyn. volgende week.
    Ik heb alle producten van Zwitsal dat is bij de eerste goed bevallen en zelf vind ik het ook heerlijk ruiken.

@ Erna, geweldig de babe heeft de juiste richting gevonden, moet toch een prettig gevoel zijn nu he.

@Pendrag, ben je lekker bijgekomen van de therapie?

Wat de vitamine betreft weet ik nog dat we Kimberley de eerste tien dagen vitamine K moesten geven en D heb nik haar tot voor de zomer gegeven. Wel meen ik dat dit alleen nodig is als je borstvoeding geeft dus eerlijk gezegd weet ik niet hoe het met flesvoeding zit.
    Ga ook nu weer voor de BV, zal snel genoeg merken of ik er wel de rust voor heb en of de ‘’grote zus” dit ook wel toelaat..hihi

Wat de kleding betreft voor de baby is het voor ons nu heel anders.
    Kimberley is in juli 2003 geboren en toen was het super warm dus het merendeel lag ze of in haar luier en het ‘s nachts in een rompertje, pyjama’s hebben we dus toen niet gehad.

Hebben jullie eigenlijk ook maillotjes gekocht? Of hoef ik dat niet te doen! Kan er overigens ook maar weinig vinden in maatje 50.

Ik ben een buikslaper, missen jullie dat ook zo erg???

Zou Maisy een dagje erop uit zijn met de kids?

Zo dit is weer een hele mond vol :oops:

Groetjes,

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jullie kletsen er weer aardig op los. Ik heb even weinig puf, dus reageer ongezellig even heel selectief.

Perineumolie is om het gebied tussen je vagina en je anus te masseren. Ong. 3 a 4 keer per week. Zorgt ervoor dat dit gebied soepel is en makkelijker rekt. Zou inscheuren helpen voorkomen. Ik ga het in ieder geval proberen.

Framboosbladthee is goed voor allerlei dingen. Maar het zou vooral helpen om een vlottere bevalling te krijgen waar je sneller van hersteld. Je mag dit pas vanaf week 34 gaan gebruiken.

Ik heb beide bij een drogisterij/reformzaak gekocht. Framboosbladthee schijnt wel overal te koop te zijn. De perineumolie van Weleda is in ieder geval te bestellen bij drogisterijen waar ze weleda verkopen.

Ik heb inmiddels ook weer een werkende telefoon. Had nog een oude Nokia liggen waar dit kaartje het ook in doet. Heb alleen bijna al mn telefoonnummers opgeslagen op mn telefoon ipv op mn sim. Ga dus de noodnummers gauw overzetten.

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Pendrag: Gelukkig heb je weer een foon! Snel de belangrijke nummers overzetten idd ;) Ik zal Sebas eens naar een Reform/natuurwinkel sturen om te kijken of ze het daar hebben. Bij de drogist en bij De Tuinen issie geweest en daar hadden ze het niet.

@spruitje:Ik ben ook een buikslaper! Kan niet wachten tot ik weer lekker zo kan liggen zeg! Zou het zijn dat Maisy een dagje weg is? Dan had ze dat vast gezegd gisteren denk ik.. Heb ook geen sms van dr gehad..Ben benieuwd ofze zich nog laat zien vandaag en anders probeer ik even zelf te contacten!

@Daphne: Als ik kies voor die LG, dan kost een abbo me maar €15pm voor 2 jaar en gratis die foon. Nou, dat vind ik geen geld! Manlief moet ook vanaf feb zelf een mobieltje want hij krijgt er geen van zn werkgever, dus als we allebei met €15 toekomen dan zijn we voor dezelfde prijs klaar als ik nu alleen. Ik heb nu nl abbo van €30. Zal nog eens wat reviews gaan lezen over de LG. Ik wil dan trouwens die wijnkleur :p

14. kristel

kristel Niet meer actief

Ik ben verzekerd bij de amersfoortse. Geen idee of het bij Menzis wordt verzekerd.

15. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Ja lijkt me een goed idee om zelf even contact met Maisy op te nemen, want dit is volgensmij niets voor haar om helemaal niet te reageren.
    Hoop dat er niets vervelends aan de hand is.

Pendrag gelukkig weer mobiel.
    Ik zeg altijd dat ik met de foon getrouwd ben, voel me gewoon kaal als ik hem vergeten ben mee te nemen.

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Judith: bel of sms maisy even, volgens mij vragen we ons allemaal af waar ze is.

Ik ga nu ff doen wat ik net zei: telefoonnummers opslaan op mn oude mobiel. Moet trouwens wel wennen aan die antieke ringtone. Nou ja, ben in ieder geval weer bereikbaar en kan, als er wat aan de hand is, alarm slaan. Maakt me normaal weinig uit maar vind het nu wel een heel prettig gevoel.

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Meisjes meisjes, ik ben er nog! Vanmorgen toen ik me ondraaide in bed voelde ik een plopje en was gelijk in paniek, stond op on te kijken of ik nattigheid voelde, niks gelukkig, maar voor de zekerheid ben ik toch ff langsgegaan, ik bedoel stel dat t bove was gescheurd en het druppelgewijs zou komen ofzo.. nou alles is nog intact :D

Ben toen door gegaan naar de Ikea, voor de laatste babyspulletjes ;) :)

18. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Gelukkig Maisy, we gingen ons al zorgen maken.

Maar er is dus niets aan de hand.GELUKKIG

En heb je nu echt alle babyspulletjes bij elkaar?

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Jee Maisy meid, ik was echt ongerust! Laat me noooooit meer zo schrikken hoor!

Gelukkig dat alles goed is zeg! Kan me voorstellen dat je dacht dat er iets was, vooral met jouw vroegbevallingen natuurlijk

Leker geshopped meid? ;)

20. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Joehoe Maisy is weer terrecht. ja het valt echt op hoor als jij er ff een daagje niet bent.Dan gaan we ons allemaal zorgen om je maken..
    Gelukkig niks aan de hand! Wat heb je allemaal voor spulletjes gekocht?
    Sorry hoor :oops: hoe bedoel je nieuwschierig ;)

Deel Deze Pagina