Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hey runner,
    Wij willen de maxicosi in die kleur, hij is echt gaaf ja die buzz, mar voor de wandelwagen wil k 1 kleur daarom hebb en we gekozen om de maxicosi in die geweldig blauw met groene kleuren te kopen!

We hebben nog niets beslist, moeten er nog voor op pas, maar het is alemaal zo leuk he!!!

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij hebben geen grote uitgaven... heb alles nog is net een jaar oud dus zo goed als nieuw.

We zijn wel druk met het kamertje. We gaan het boven opnieuw indelen dus mn man is druk bezig met muren/deurkozijnen plaatsen.
    M'n dochter is net uit haar maxi-cosi dus dat komt goed uit...

de dingen die we nog moeten kopen zijn een matrs, wat extra beddengoed, kiddyboard voor mn dochter, en dingetjes om de nieuwe kamer aan te kleden en nog wat kleertjes.

Leuk he om te shoppen voor een babytje... ben nu vooral druk ideeën aan het opdoen voor het kamertje.

3. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dag meiden!!

Zo, wij zijn weer lekker terug van vakantie. We zijn naar Zuid-Frankrijk geweest en hebben het net zoals hier erg warm gehad. Verder is alles prima gegaan! Ik heb net alles teruggelezen wat ik had gemist. Leuk dat er weer nieuwe mensen bij zijn en echt een verschrikkelijk bericht van Bianca! Meid, ik hoop dat het goed met je gaat!!
    Grappig om te lezen dat een aantal van jullie echt al iets gevoeld hebben! Nu ben ik gelijk blij, want ik dacht het zelf ook, maar wilde dat nog niet geloven! Ik had twee weken geleden een paar keer 's nachts een kriebelend gevoel in mijn buik, ter hoogte van mijn baarmoeder. Het voelde heel grappig en dacht gelijk dat het misschien van de kleine was.

Morgen mogen we weer naar de verloskundige en dan kunnen we hopelijk de beeb voor het eerst horen!

Liefs,

DAGDAG :)

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Hoi dagdag, hier is het de laatste week wat minder weer geweest! Het is zo speciaal om het hartje te horen echt net een locomotief! Mooi hoor, veel succes!!!

liefs fredje

5. Annelies

Annelies Niet meer actief

vandaag om vier uur weer naar de verloskundige, en ik krijg ineens een enorme angst over me heen. wat als straks het hartje niet klopt? oh, ben zo zenuwachtig. en helemaal omdat ik bijna geen symptomen heb. en constant voel ik of mn baarmoeder al omhoog komt maar ik voel niks...
    ik zou blij zijn als ik dat locomotiefje heb horen gaan!!

6. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    succes annelies, ik denk dat iedereen zenuwachtig is. Veel succes!! En geniet van de locomotief

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Heb ff een vraagje...
    Ik heb zo'n doppler gebeuren gekocht en hoor zelf nog helemaal niks!!! :(
    Hebben meer meiden hier ervaring mee?
    M'n vriendinnetje is 5 weken verder en die was er zo enthousiast over, dat ik dacht die moet ik ook hebben! :D
    Maar het had leuker geweest als ik ook nog wat kon horen. Herkent iemand dit? :(

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Veel succes vandaag, laat je even weten hoe het ging! ik duim voor je en leef helemaal mee.. voel me precies zo! Ik hoop volgend weekend verlost te zijn van de spanningen!

9. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Welkom Marjanne!

Hey, ik wist niet dat je die doptone gevallen ook zelf kon kopen! Hoe veel kost zoiets, als ik vragen mag?

Annelies sterkte vandaag!

Groetjes,

Dominique

10. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Vanmiddag naar de vk geweest... en het ahrtje weer gehoord! SUPER! Ze wou het eerst niet eens proberen omdat er maar ene kleine kans was dat ie was te horen maar brutalen hebben de halve wereld he ;)

Hoop dat bij de andere verloskundegangers ook alles goed was... jammer he dat die onzekrheid afentoe de kop op steekt... ik ben ook bij elk bezoekje wel ff zenuwachtig

Ik weet dat er een aparaatje is wat je voor 30 euro kan kopen ofzo en wat beweert dat je het hartje hoort maar hoor daar ook veel negatieve dingen over... op bellytalk.nl kan je een wat professionler apperaat huren en er bestaat nog zoiets (ff googelen) Ik doe het niet aangezien ik het toch niet helemaál vertrouw en ht ook valse zekerheid kan geven en onnodige ongerustheid. Ik wacht wel tot ik puk voel... bij de eerste met 16 week dus dat is al bijna.

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb zo'n aparaatje via babysound.nl gekocht was €50,-.
    Ik laat wel weten als ik er iets meer tevreden over ben, bv als ik wat hoor!
    Heb 't apparaatje voornamelijk gekocht om ook het hartje aan anderen te kunnen laten horen.

Nog ff een vraagje aan ieder...
    Hoe staat het met het formaat buik van jullie?
    Ben wel iets aangekomen, maar herken er nog niet echt een babybuik in...
    zou het wel zo graag willen. Weet wel dat het bij een 1e zwangerschap niet zo snel gaat,
    maar zie bij mensen om me heen dat zij wel al meer buik hebben.

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    O enne zeeuwsmeisje!
    Wat goed dat je zoveel lef hebt gehad!
    Je bent er dubbel en dwars voor beloont! Super hoor! :D
    Geniet er lekker van!

13. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    hoi marjanne
    ik merk weldat mijn broeken niet lekker meer zitten en dat ik mijn buik voelals ik zit
    maar het zijn net twee vetrolletjes die in de weg zitten
    ook ik kan niet wachten tot ik een babybuik krijg

heb vandaag trouwens een afspraak gemaakt voor een 3-d echo
    ik doe hem wel vroeg
    met 19 weken maar wel op mijn verjaardag

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    vandaag weer voor een echo geweest op het zh.
    HIJ doet het!!! we weten al wat het word! zaten nog te twijfelen of we het wel of niet van te voren wilde weten maar het was zooo duidelijk te zien dat er geen twijfel over nodig is, hij schaamde zich helemaal niet! :)

heb nu alleen ruzie met mijn vriend omdat zijn moeder er errug rot over doet omdat WIJ het weten, vind ze helemaal niet leuk. nou en!!! dat is toch haar probleem, fijn dat ze weer eens met ONS meeleeft!! stomme @##$@!

heb vanmiddag met mijn vader toch maar die quinny gekocht met maar liefst meer dan 100 eurie korting. ben helemaal blij!! (ondanks het gedrag van schoonmoeders).

mijn buikie krijgt zo langzamerhand wel andere proporties.
    ik moet ook af en toe met zitten mijn bekken zo draaien dat de beeb wat meer plek heeft, gaat anders zeer doen. op de echte beebiebuik kan ik ook niet wachten!

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Jemig, wat leuk, Runner, dat je al weet wat het gaat worden!! Ik kan bijna niet wachten tot ik 20 weken ben en het hopelijk ook kan zien!

Gaan jullie het helemaal voor je houden? Of toch aan een paar mensen vertellen?

Mijn vriend en ik zullen het wel aan familie vertellen, maar verder niet, denk ik. De hele afdeling op het werk hoeft het niet te weten. Dat lijkt me niet zo leuk, eigenlijk - een beetje intiem of zo.

En nu kan je lekker allemaal blauwe spulletje gaan kopen!

Groetjes,

Dominique

16. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    runner gaaf dat je het al weet
    wel vroeg zeg

wij willen het ook weten en gs et ook gewoon vertellen doe ik dat niet dan verlul ik mezelf wel
    ben zo'nlekkere flapuit

17. Annelies

Annelies Niet meer actief

nou, ben bij de vk geweest en na even zoeken was dan het hartje gelukkig te horen. alles was goed. wat geweldig zeg!! en wat een opluchting!! pffff, weer lekker ontspannen nu! deze week nog werken en dan lekker drie weekjes vakantie!

18. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    lekker meid lijkt mij ook geweldig om te horen.
    en nu weer lekker gaan genieten

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wat fijn al die goede berichten en echo's!

En ja runner, ik zou het ook graag willen weten!! Enne als het zo duidelijk is dan is het volgens mij voorbestemd hoor :)

Bij mijn echo met 9 weken zag ik de beeb druk zwemmen, zegt de doc ineens kijk eens goed naar de beeb hij beweegt al druk,,, en toen hield er die er een paar minuten mee op :p tis nu al een eigenwijze ;)

Kan het ook zijn dat sommige echo apparatuur geen geluid hebben? Vind het super jammer dat ze hier vaak niet eens een printer hebben staan, om al helemaal niet te spreken over 3d

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik wist helemaal niet dat het geslacht al zo vroeg te bepalen was/is!!

Jeetje ik heb volgende week weer een afspraak bij de gyn. dat maakt het wel weer erg spannend allemaal.

Ik wil het namelijk ook wel erg graag weten.

Gr. Cellie.

Deel Deze Pagina