Ja het is niet spannend in de zin van wat gaat er komen, maar meer van dat ik weet dat het een pittige paar eerste maanden gaat worden met nog 4 rondlopen waarvan 1 al extra aandacht nodig heeft en dan mijne eerste jongetje en ja ik weet niet hoe mijn lijf een 5de bevalling gaat handelen... spookt nu van alles door mn hoofd.
OMG! Die vrouw heb ik weleens op tv gezien, echt wauw! Echt supercute Ik ben niet zo'n ster in dat soort dingen ik weet niet hoe ik de naam onzichtbaar maak...
hey pendrag, nog even een dikke knuffel van hier, ruzie is nooit leuk, helemaal niet nu dus ... *HUGGG*
Whahaha zat ik net nog te sjeiken over dat bed, krijg net een mail dat het bed woensdag 11 januari al wordt geleverd
@Maisy: Jij ook eenmama met ervaring dus word je telefonisch afgehandeld Leuk zeg dat je geboortekaartje goed gelukt is! Jammer voor ons dat je de proefdruk niet kunt laten zien Je kunt de naam wegpoetsen in een fotobewerkingsprogramma, maar dat heb je dan waarschijnlijk ook niet op je pc staan Ach..jammer voor ons dan! Had em ook graag gezien Zal ik em voor je bewerken? Grapje Jeetje Pendrag wat een off-day voor je zeg Gooi het er allemaal maar lekker uit hier hoor meid! Wij kunnen het wel handelen Vreselijk zijn ze hè die rothormonen Ze laten je reageren zoals je normaal nooit zou doen waarschijnlijk... Hier ook een offday maar dan qua pijn. Had vannacht gevoelloze benen niet normaal, oefenweeën of hoe je ze ook wilt noemen enz enz. Kon vanmorgen niet eens zelfstandig uit bed komen Als ik nu op sta ben ik net een kind dat net leert lopen en het doet vreselijk pijn Als ik zo'n dag heb als nu dan kan ik dus NIX hè terwijl het zo nodig is!
Nouww, kheb al een tijdje in mijn msn naam staan degene die een geboortekaartje willen ff je adres mailen! Geldt ook voor hier hoor Heb al een paar meiden van het forum die er 1 willen waar ik mee chat. Wees niet bang, heb geen geld voor treinkaartjes om je te stalken
Haha, en alsof je tijd zou hebben straks om te stalken maisy! Wel een leuk idee om elkaar ook een kaartje te sturen. We delen toch al een poosje lief en leed met elkaar he?
Ow leuk zeg! Ik zou wel graag een kaartje van je willen! Zal mn adreswel pb-en (dan weet je zo ongeveer alles van me behalve mn pincode )
Hahaaaaaaaa wie zegt dat ik die niet heb judith Idd Pendrag, ik kan dit forum ook echt niet meer missen, jammer dat ik bij de andere zwanegrschappen nog geen internet had.... Zo dr zit ff een kat met veel geluid achter mij te schijten brrrrrr, eigen schuld dat ie aan mijn roti heeft zitten vreten, etterbak.
Echt hoor is een dom beest, hijs echt super mini, was zo'n stumperd van het nestje, is ongeveer 5 maand oud en wij hebben ook een grote poes, zij is 3 (ofzo) ALTIJD als Lotje, de grote, wil eten gaat hij met zn hoofd tegen haar aan slijmen en zn poot in de bak zetten en soms gromt ie haar gewoon weg en zij staat dan ook van een afstand zo suf te kijken hoe hij alles opeet, met allebei zn voorpoten bij de bak in zodat ze e rniet bij kan, echt ERGGGGGGGGGG.
wij hebben 2 poezen die eenhalf jaar schelen, maar ze zijn ecth totáál verschillend Jessy, de oudste(2 jaar en 3 maanden) is de baas, tenminste, dat hoop ze te blijven ook Iedere dag is het 'strijd' over het baasje spelen. en van dr postuur moet ze het niet hebben want ze is echt een kleintje. Grootgebracht met de fles. Senna (1 jaar en 9 maanden) is veel stoerder en probeert de macht af te pakken van Jessy. Zij gooit haar grootte in de strijd en haar voorkomen. Ze heeft halflang haar en is echt een scheetje om te zien. Grappig om iedere dag de soort van strijd te zien over wie de baas mag zijn, maar ondertussen zoeken ze ook elkaar op en slapen ze in elkaar gerold Stelletje mutsen!
Hahah jaaaaaaaa hier dus ook, liggena ltijd bij elkaar die sukkels Ik kan echt niet zonder katten leven hoor trouwens, t zijn echt onze huisgenoten met hun eigen karakter, ik weet nog toen onze Mickey was overreden, heb er echt om gehuild als een kind, hij begroette ons altijd als we binnenkwamen door de voordeur, denderde hij de trap af en dikke verhalen, en hij liep ALTIJD voor je voeten, dat soort dingen mis je dan heeeel erg hoe irritant ook.
Nou, volgens mij jank ik ook alles bij elkaar als 1 van onze katten iets overkomt hoor! Geragen die van jou je ook anders nu je zwanger bent?
Hmmm.. van de kleinste kan ik niet veel zeggen natuurlijk die kwam hier toen ik al zwanger was, Lotje is wat voorzichtiger naar mij toe, ze benadert me heel voorzichtig, zo van.. kan het.. vindt ze het goed