Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Ja Cellie, dat is echt .... ik ken het, heb de laatste dagen ook de klok ieder uur gezien. Ben net klaar met alle deuren afsoppen, ik dacht ik ga gewoon lang door maar helaas ik ben nog steeds niet moe. en als ik in bed lig weet ik ook niet meer hoe ik moet gaan liggen en krijg ik gewoon overal pijn zodat ik van de ergernis maar weer opsta.

We moeten nog even volhouden, maar hoe :(: :(:

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Geen idee hoe!

Ik ben nu voor de 4e keer hoogzwanger...kan me van geen van de andere 3 herinneren dat ik me af en toe zo klote kan voelen...

Toen sliep ik juist heel makkelijk, maar ik lijk nu niet moe te krijgen.

Ga maar even op de bank zappen met een dekentje, wie weet dommel ik wel weg..........

3. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    ik had er de vorige keer ook helemaal geen last van, wist toen ook helemaal niet wat zwangerschaps klachten waren, nu helaas wel.

Ik ga nu een warme douch nemen, wie weet hellpt dat.

Ik hoop voor je dat je lekker op de bank in slaap zult vallen en morgen vroeg pas wakker zult worden.

sterkte ermee. ;)

4. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Hallo Inez, welkom bij de familie duck :)

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Mmmm....nee dus, ook daar kan ik me draai niet vinden.

Kan wel janken zo zielig vind ik mezelf nu :cry: :cry:
    Als ik dan eindelijk slaap, hoop ik dat ik morgen maar niet weer al te vroeg wakker ben..........

6. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ha dames,

heerlijk he die slapeloze nachten, NOT

ik heb vannacht ook zo een pijn in mijn liezen en mijn schaambot, heb overdag flink gepoetst want voor donderdag wil ik alles klaar hebben , dan ben ik namelijk 37 weken.

ook merk ik dat ik me nu sneller chagerijnig voel, zonder echte aanleiding, pfffffff hormonen zeker die nog ff snel flink opspelen.

dan de drukkerij die belde dat ze waren vergeten onze geboortekaartjes te bestellen, ze wisten nu ook niet meer hoeveel dat ze er moesten bestellen, maar ze hadden goede hoop dat alles nog op tijd klaar zou komen.

wel leuk is dat ze vanmiddag het geboortebord komen leveren, ben heel erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien.

ga zo nog ff op de bank proberen een beetje te slapen, anders ben ik door de dag helemaal brak

groetjes

7. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Goedemorgen dames,

Echt vervelend als je niet goed kan slapen! Konden we er maar wat aan doen... Op zich heb ik wel redelijk geslapen, alleen een keer of 6 eruit geweest voor buikkramp en diarree... Ik word er nu echt gek van, ga zo maar even naar de apotheek toe. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang last gehad van diarree.

Fijne dag vandaag!

Liefs,

DAGDAG :)

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hallo familie Duck

@Inez: welkom bij de club!

@Judith: heb je wat kunnen slapen? Gaat het vandaag beter?

@alle anderen: vervelend dat zoveel van ons slecht slapen zeg. Dat sloopt je echt.

Ik heb vrij behoorlijk geslapen. Voor ik in slaap viel, erg veel last van de spieren tussen mn ribben. Junior wordt gewoon te groot voor mijn lijf en dat voelen mijn ribben erg goed. Midden in de nacht nog een hele enge droom gehad. Werd wakker van mn eigen geschreeuw en van zere tepels. Jeetje, nog nooit zulke knoepend harde tepels gehad zeg. Wat schrik al niet met je kan doen! Verder wel prima geslapen maar dat lukt met een waterbed al snel. Minder vaak omdraaien en eigenlijk kan ik nog in bijna iedere houding slapen. Zelfs op mn buik.

Ik ga nu even ontbijten, spreek jullie later!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Qua slaapprobleem doe ik gewoon met jullie allemaal mee hoor, ik slaap erg slecht. Dan weer doe ik een sauna na onder het dekbed, en dan lig ik weer een nacht gigantisch te draaien en te draaien (zoals vanacht), en dan ben ik overdag weer gebroken en moet ik weer bijslapen. Nee fijn hoor...

Moet echt eerlijk zeggen dat ik het soms heel moeilijk vind dat ik niet meer zwanger ben. Ik had zo graag ook hoogzwanger geweest, een echt dikke buik gehad. Nog even genieten van de bewegingen in mijn buik. Steeds meer krijg ik het gevoel dat ik echt iets heb gemist, en ja ik heb natuurlijk ook echt iets overgeslagen. En ja, ik heb een mooie dochter, maar het gevoel dat ik al een dochter heb is er gewoon nog niet helemaal. We weten het wel, maar we gaan elke keer weer met z'n tweetjes naar huis, hebben geen kindje dat ons wakker houd, de box is leeg, het bedje is leeg.
    Ik ben dan in mijn hoofd ook met zoveel dingen bezig, ik wil ander werk, ik wil een opleiding gaan volgen (geen geld voor), maar ik wil eigenlijk ook helemaal niet meer werken de komende tijd omdat ik voor Sam wil zorgen. Het is allemaal zo dubbelop. (ik heb dan ook gewoon verlof nu hoor, maar zoals jullie misschien een beetje merken, kan ik er echt niet van genieten, en heb ik het gevoel serieus dat ik morgen gewoon zou moeten werken)

Sam had gisteren weer een iets minder dagje, ze heeft weer een bloedtransfusie gehad (is al paar keer gebeurd, is niets levendsbedreigend, maar gewoon wel nodig). Ze was niet in haar hummetje. Was wel moeilijk toen we gisteren avond weg wilden gaan, na de verzorging (die ik mee heb gedaan) werd ze eindelijk echt wakker, en mevrouw lag ons de hele tijd met van die gigantische kraalogen aan te kijken, dus we konden geen afscheid nemen van haar.

Pfff. Dat was ff mijn geklaag voor vandaag.
    Dames tot later
    Groetjes Daphne

10. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Ik ben ook een februari mama! Spannend allemaal he! nog maar eventjes te gaan!

Groetjes Bella

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bella: welkom!

@Daphne: ik kan me je gevoel goed voorstellen (voor zover dat mogelijk is als je het zelf niet meemaakt). Je had natuurlijk een hele andere voorstelling dan wat je nu hebt meegemaakt. En hoe je het ook wendt of keert, je hebt inderdaad een heel stuk zwangerschap overgeslagen. De ellende van slecht slapen en waggelen als oma Duck. Maar ook een verder groeiende buik, schopjes die steeds sterker worden, samen met Sam groeien naar de bevalling.

Nu het met Sam iets beter gaat en de situatie wat stabieler is, kan het niet anders dan dat die gevoelens bij jou omhoog komen. Ik kan me nog herinneren hoe moeilijk ik het vond om te wennen aan het thuiszitten en niet meer hoeven te werken.

En dan iedere keer afscheid nemen van je dochter. Wat je zelf ook zegt: je bent thuis toch nog samen en niet met z'n drietjes. Moeilijk voor je.

Ik hoop echt dat je de komende tijd toch de rust voor jezelf vindt om alles wat je mee hebt gemaakt een plekje te geven. En langzaam toegroeien naar een Sam die mee naar huis kan. Als een soort 'alternatieve bevalling'. Dat is toch ook weer een soort geboorte? Als je eind februari in haar eigen wiegje/ledikantje bij jullie ligt. Wat zal die eerste nacht voor jullie ook speciaal zijn.

Hou je taai meid! Het is niet niks wat je allemaal meemaakt.

12. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    bela ook welkom namens mij

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Pfff, vriendlief is met een trailer vol afval naar de vuilstort. Nu is het natuurlijk wel zo sociaal als ik in de tussentijd zorg voor de boodschappen. Toch maar wat moed bij elkaar rapen en gewoon gaan. Dan is het maar weer klaar.

Mislukt. Hij belt net dat ie al klaar is! Nou ja, nu zorg ik dat de koffie klaar is als ie thuiskomt. Ook lief toch? Hahaha.

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahaha die pendrag :p

@cellie, ik heb ook zo'n nacht gehad vannacht, kheb spelletjes op mijn oudste haar game boy gespeeld in bed, wat een giller he :p Ik word van elk geluidje wakker, ik heb een zwevende houten vloer op mijn slaapkamer en ik hoorde vanacht en gisternacht aldoor rare geluiden en gekrabbel, ik wou zweren dat er muisjes ofzo onder leefden, dus ik zwaar geirriteerd uit bed en ook wel een beetje bang, wilde ik zoeken naar wat dat geluid maakte, lag Lotje de oudste kat helemaal onderin mijn kledingkast zich te wassen en zij schraapte dus aldoor tegen de achterkant aan :) lekkere suffe actie weer van mij dus :p

@daphne, pendrag heeft zowat alles gezegd wat er te zeggen valt, ik heb er weinig aan toe te voegen alleen dat ik weet hoe je je voelt en dat ik het ook 3 keer heb overleefd (niet alle 3 keer zo lang) het i smoeilijk maar ik vond het personeel op die afdelingen altijd heel lief en meelevend, ik mocht altijd bellen enzo, dat voelde wel goed.

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Over muizen gesproken maisy: bij jou is het gelukkig de kat! Wij hebben wel last van huismuizen. Ben al eens wakker geworden met een muis op zo'n 20 cm van mn gezicht. Jakkie. Toen gif gezet (ja, heel wreed maar mn huis is van mij en van wie ik uitnodig, niet zomaar van iedere wilde muis!) en toen was het over. Helaas sinds deze week is er weer minstens 1 muis actief in onze slaapkamer. Ondanks dat er nog voldoende gif staat. Rotkrengen, maken best veel herrie voor zo'n klein beestje.

Zo, nu ga ik tandenpoetsen, schoenen aan doen (tegenwoordig een hele onderneming) en dan echt boodschappen doen.

Gesprek van gisteravond heeft trouwens goed geholpen: we hebben het weer gezellig, al het grofvuil is naar de stort en mn omheining van het weiland wordt nu gemaakt!

Dames, tot later.

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ahhh pendrag brrrrr, nou ja altijdnog beter als ratten denk ik :(

Gelukkig is de sfeer beter tussen julie! Boodschapze ;)

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Gelukkig was ik niet al te vroeg wakker....dat maakt een hoop ellende van vannacht goed.

Ik geloof dat ik om een uur of 2 weer naar boven ben gegaan, ik heb uiteindelijk me mannetje wakker gemaakt :confused:

En dat hielp! :p Daarna voldaan in slaap gevallen :oops: :oops:

Vanmiddag naar vrienden, lekker zo zonder de kids, en vanavond uit eten samen.....

Mmmm ook nog boodschappen doen zometeen....eerst maar is douchen en aankleden...

Gr. Cellie.

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Inez en Bella: Welkom hier! Als jullie ook op onze lijst willen horen we graag jullie uitgerekende datum, hoeveelste kindje en als je weet wat het wordt het geslacht :)

@Cellie: Veel plezier vanmiddag en vanavond! Jummie, lekker uit eten! Naar wat voor iets gaan jullie?

@Maisy: Gelukkig geen muizen maar een poes bij jou ;) enneh thnx voor je hug hè :)

@Pendrag: Fijn dat het bij jullie weer beter gaat! En idd wat een gedoe hè schoenen aan doen! Ik heb nu het liefst mn sportschoenen aan waar ik zo in kan stappen met de veters los :p

@Daphne: Ook ik sluit me aan bij wat Pendrag zei. Je hebt ook een stuk overgeslagen hè meid, dus ik kan me voorstellen dat dat soms erg moeilijk is..

Zo, hier een vreselijke nacht achter de rug. Kon niet slapen van de pijn :( Manlief kwam om kw over 3 aankakken. Ow wat zou het toch fijn zijn als ie me eens zou helpen als ik het moeilijk heb ipv lekker de hort op gaan en mij in mn sop laten gaarkoken :( Ik ben nog steeds boos op hem..

Zo, nu zal ik eens een hapje eten, want ik heb nog nix op! Heb gisteren bij
    De Tuinen framboosbladcapsules gehaald en ga daar vandaag mee beginnen. Je kunt van de capsules ook thee maken..handig :) Ben benieuwd og het wat doet. Het schijnt ook wel te helpen tegen de oefenweeën en al het gerommel..

Nou, vandaag toch maar aan een nieuwe dag beginnen en kijken hoe deze gaat verlopen.

Fijne dag Duckies! :D

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hahah mocht ik de 37 weken halen ga ik ook eens 1 van die middeltjes proberen Judith.

Ik ben zo trots op mezelf, de box is afgeverfd, hij moest 3 keer :confused: in de verf want het waren felle kleuren, blauw,groen,geel en roze, walgelijk, heb het wit geverfd dus ja dat moet dan een paar keer, en heb net de plafonniere opgehangen in de kinderkamer, die zon dat Cellie ook heeft, ik heb trouwens dat mobieltje ook Cellie :D en die lampjes maar dan geen schelpen maar een kevertje en een bloem.

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Kzit nu trouwens te denken, hoe zouden er in godsnaam dan ook muizen hier kunnen komen, nieuwbouwhuis, volledig geisoleerd en dan op de derde verdieping, lijkt me heel stug, maarja snachts is er altijd veel meer mogelijk in mijn fantasie :)

Deel Deze Pagina