Thnx, kon echt wel janken halverwege dat geverf, het leek of er nooit een einde aan kwam en dansteeds dat wachten tussen de lagen door pffff, nou het is eigenlijk geen wit zie ik net maar een hele lichte lila Iris zei net, is wel een rare wit mam, kijk ik op het blik is het zo'n serie van Flexa, heel lichte lila dus. Ben er echt heel wijs mee, tis een Kibofa box met lade, heb ik voor een tienjte op de kop getikt via marktplaats, wrsch. zo goedkoop vanwege de kleuren, en het potje verf was in de aanbieding bij de bouwmarkt, nieuw boxkleed erin en voila je hebt een compleet nieuwe box voor een prikkie
@Maisy over welke schelpen dingen/lampen etc etc etc heb je het allemaal....die ik ook heb? Ik denk dat je je vergist? Als ik het goed heb begrepen heb je dat vandeweek allemaal bij Ikea gekocht? Ik heb geen Ikea in de babykamer Net even gestreken........nog steeds niet gedoucht...haha
hallo dames... tjee wat hebben (sommige van) jullie een vervelende nacht gehad. ik heb eindelijk weer eens super geslapen, zelfs klokkie rond. uiteraard wel af en toe er uit om te slapen en heupjes los te maken, maar daarna zo weer in slaap gevallen. Was echt tijden geleden. Denk dat het misschien te maken heeft met dat ik nu verlof heb en dus weet dat ik heerlijk kon uitslapen en vanmorgen niets hoefde. Vriend is vandaag aan het werk en heb niets afgesproken dus kan heerlijk doen wat ik wil vandaag! Voel me gelijk weer super goed! Loop ook nog lekker rond in m'n pyama . straks maar eens douchen en dan als eerste de kerstboom opruimen. Hij ruikt nog heerlijk, maar begint er toch wel wat verlept uit te zien. En tja, kerst is ook al weer een tijd geleden, hihi. Ik heb trouwens contact met Aicha gehad, ze is nu verhuisd, maar ze heeft nog geen internetaansluiting. vandaar dat ze dus niet online is. Gaat verder goed met haar, alleen veel last van haar bekken. Fijne dag verder allemaal!
@cellie ik vergis me wel vaker de laatste tijd, het was iemand met een strandkamertje geloof ik, misschien was het dan Missymona, khad eigenlijk geen zin om al die pagina's terug te lezen, sorry
@Maisy: Hier niet echt boeiende plannen voor vandaag. Alleen de wekelijkste boodschappen en nog effe pyama's voor Yasmin en ondergoed en gymschoenen voor Shirin open. En als ik het niet vergeet nieuwe verf voor mn haar, want is weer nodig! De kids hebben net hun nieuwe kleren aangepast en alles is goed gelukkig Het zijn ook net een stel modeshowloopsters als ze bezig zijn he, hahaha! Manlief heeft ook nieuwe kleren, alleen ikke dus nix nieuws Maar dat komt na de bevalling wel weer goed De klamboe die ik van iemand heb overgenomen komt ook net binnen met de pakketdienst van tnt en hij is mooi! Ben helemaal blij! Nu effe snel een betonboor huren, want de buitenmuren en plafonds hier zijn vreselijk hard en is niet in te boren met de borenverzameling die wij zelf hebben! Als bedje is opgedekt en klamboe hangt, dan maak ik een fotootje (ipv een babykamerfoto ) @IkenKleine: Goed dat je contact hebt gehad met Aicha. Toch makkelijk he die sms-afspraken tussen sommigen Vanaf nu lekker relaxed doen en lekker de tijd voor jezelf nemen hoor! Geniet van je verlof, want als de kleine er is moet je je eigen tijd weer delen Nou, ik kruip ook even onder de douche! wordt wel tijd om aan te kleden hè
Haha, die maisy, geen zwangerschapsdementie maar luiheid! Maakt niet uit, er is hier idd iemand met een strandkamertje. Boodschappen zijn in huis. Ben alleen wc-papier vergeten. En groenten voor in de lasagne. Vriend is nu fietsen, die moet op de terugweg nog maar even langs de buurtsuper. @IkenKleine: heerlijk zo'n langzame start in het weekend. @Cellie: lekker slaapmiddel gehad zo te lezen. Mooi dat het helpt! @Judith: niet te veel energie in boosheid stoppen meid, je kan het beter gebruiken. @maisy: mooi lila is niet lelijk toch? Kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu klaar bent met verven. Ik weet niet meer wie het hier een tijd terug vroeg, of de perineumolie echt werkte. Ik ga er pas volgende week mee beginnen. En na mn bevalling kan ik pas zeggen of het gewerkt heeft of niet. En dan nog weet je niet of het van het masseren komt of dat ik zonder dat ook niet zou inscheuren. Wachten op mijn ervaring is dus niet zo handig. Ik ben ook 1 van de laatste die is uitgerekend in februari. @maisy: framboosbladthee wordt geadviseerd vanaf week 34 maar is niet bedoeld om bevalling op te wekken hoor. Meer om een makkelijkere bevalling en een beter herstel te krijgen. @Judith: lekker dat je klamboe er is. Ben benieuwd naar je foto's. En ook jij zo'n heerlijk langzame start.
Dat was ik . Een vriendin van me heeft het ook gebruikt (van Weleda geloof ik, kan dat? In elk geval iets soortgelijks) en zij is ook niet ingescheurd. Maar ja, zij is ook te vroeg bevallen en haar kindje woog nog net aan 1500 gram. Erg klein dus. Ik ga maar even googelen, kijken wat ik er van kan vinden. Zo net de boom weer afgetuigt (klinkt alsof ik hem vreselijk hem mishandeld ), mag mn vriend hem straks buiten zetten, ga niet slepen met dat ding. En nog even wat dingetjes schoongemaakt, wasje in de machine gedaan. Gaat lekker dus zo op de zaterdag. Straks samen met m'n vriend nog even boodschappen doen (mag hij lekker tillen) en dan is er wel weer genoeg gedaan voor een zaterdag. Over H&M gesproken. Kreeg vorige week de catalogus van ze binnen en daar staan veel schattige dingen in voor baby's (meeste vanaf mt 62). Was al bij de H&M bij ons naar binnen gelopen, maar daar hadden ze net de dingetjes die ik leuk vond niet. Denk dan bestel ik ze online, ligt de site er uit... nou ja, we proberen t zo nu en dan nog maar ff.
Ja leuk spul hè IkenKleine bij H&M! Moest me gisteren erg inhouden Maar we waren er voor de meiden want de kleine heeft wel genoeg nu Ja dat van die perineumolie, je weet het achteraf eigenlijk nog niet of je daardoor niet ingescheurd bent Andersom wel, als je wel inscheurd kun je zeggen dat het niet geholpen heeft Ik heb ook die framboosbladcapsules niet om de weeën op te wekken hoor Hier staat op het potje: Rustgevend bij zwangerschap. Het zou de voor/oefenweeën ook draaglijker moeten maken, rusteloos gevoel en kramp verminderen, betere doorbloeding, minder bloedverlies en sneller herstel na de bevalling, minder bevallingsstress enz enz. en ja ook draaglijkere weeën, maar het is niet echt om weeën op te wekken dus Ook een middeltje waarvan je dus eigenlijk achteraf niet goed weet of het daardoor komt dat alles goed ging @Pendrag: Mn boosheid is alweer aan het zakken hoor Valt nog mee, ik kan er anders wel een potje van om lang boos te blijven hoor! Nu heb ik er eerlijk gezegd niet eens de energie voor.. Zo, ben weer lekker fris en fruitig Zo, wil net de droger leegmaken en weer gelijk vullen, gaat de deur niet meer open zeg Heb ik dat! T is nou ook weer niet zo dat ik zoveel kleding heb dat ik nog wel stapels in de kast heb liggen! Hmm..Sebas er zo naar laten kijken. Die is met de kids naar de bouwmarkt.. Hoop dat die het zo gefixed heeft!
Hier geen folder van H&M. Misschien maar goed ook. Ik heb nu al zoveel kleertjes liggen, ik hou even op met babyspullen kopen. Was vandaag nog wel even bij Kruidvat voor de aanbieding luiers maar alle kleine maten waren al op. Dus het is bij zoogcompressen gebleven. En natuurlijk weer wasmiddel vergeten. Kan ik nog de babyspullen niet wassen! Nou ja, heb nog best wel veel tijd. Vandaag wel zelf stofgezogen en zelfs een stukje schoongemaakt! Ben helemaal onder de indruk van mezelf. Ga nu eerst eens lekker op de bank hangen denk ik. Morgen pony ophalen. Vraag me opeens af of ik nog een halster moet gaan kopen. Gewoonte is om pony met halster en touw te verkopen. Zal nu ook wel zo zijn, ik neem wel genoeg touw mee, dan knoop ik wel wat als het nodig is. Heb nu geen zin meer om weg te gaan. Ik ga bankhangen!
Hoi allemaal, Ten eerste welkom Inez en Bella, leuk dat jullie ook februari-mama`s zijn! @ Judith: wat vervelend joh dat je zo`n pijn hebt en zo`n iemand even niet goed uitkijkt...wat een lomperikken lopen er op deze aardbol rond. Had laatst ook iemand in de boekenwinkel die even lomp achteruit liep en zijn elleboog vol in mijn buik parkeerde... @Daphne: kan me voorstellen dat het heel dubbel voor je voelt. Heb hetzelfde bij mijn zus meegemaakt want haar zoontje mocht pas na 8 weken mee naar huis. Gelukkig gaat het nu erg goed met hem maar het is best een hele zware inspanning hoor: net bevallen, keizersnede en dan 2 x per dag naar het zh, ondertussen huishouden etc. Neem maar lekker de tijd voor jezelf en de rest komt wel goed.. Hier gaat het aardig. Baby is alweer 3 dagen erg stil en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Durf eigenlijk vk niet te bellen (terwijl zij juist zeggen dat ik ALTIJD moet bellen als ik me niet prettig voel). Hij beweegt af en toe zijn hoofdje (onder mijn ribben door = niet fijn!) en verder niets..had vanmorgen een keer de hik maar verder gebeurt er weinig. Weet dus nu niet wat ik ermee aan moet en wacht wel even tot vriendlief weer thuis is.. Verder is de nesteldrang hevig toegeslagen....Hele huis is schoon, alle was is weg, box staat klaar en ziekenhuistas is gepakt... Oh ja mijn 2 babypoezen (brits langhaar) zien er ook netjes gekamd uit voor het geval ik zsm naar het zh moet. Vriendlief heeft er dan geen tijd voor en anders zien ze er zo geplukt uit als ik terug kom...Heb net ook mijn paard flink geknuffeld....Raar he dat zulke dingen ineens moeten gebeuren. Zou dat een teken zijn dat de kleine onderweg is? Hij is trouwens nog helemaal niet ingedaald. Stel dat de vliezen breken, moet je dan meteen gaan liggen en ambulance of vk bellen of hoe gaat zoiets? Groetjes, Bab
@Bab: als je vliezen breken gewoon VK bellen hoor. En als je beeb te stil is ook. Ik had dat met 28 weken. En toen lag madam ook in een stuit. Heb het idee dat ze dan in ieder geval met de benen veel minder ruimte/kracht hebben om te bewegen en dus voel je veel minder. Toen Junior hier weer teruggedraaid was, begon het bewegen ook weer. Klinkt ook wel als serieuze nesteldrang bij jou. Hier slaat het ook behoorlijk toe alleen kan ik helaas erg weinig.
@Bab: Als je vliezen breken en je bent thuis dan gelijk gaan liggen en je vk even bellen. Zij geeft je wel verder instructies. Als je nou bijv in een winkel bent, kun je gerust nog naar huis gaan hoor! Maar wel daargekomen dan gaan liggen en vk bellen. En als je weinig leven voelt nu..ook vk bellen hoor! Ze zijn ervoor hè! @Pendrag: Hier waren bij Kruitvat óók de aanbiedingsluiers al weg. Was ook al einde vd middag, dus ja.. Spannend morgen de pony halen! Zo, hier zijn de boodschapjes weer gedaan En ben niet de haarverf vergeten, maar ze hadden niet de kleur die ik had, dus heb maar weer iets anders gekozen. De meiden zijn voorzien in pyama's en ondergoed. (leuk spul deze keer bij Zeeman!) Ook gelijk 2 nieuwe dekbedovertrekken ed gekocht, want we hebben nu echt een allergaartje en dat kan niet in de kraamtijd natuurlijk hè Alleen gymschoenen hebben we niet want het was zomaar ineens 17u Ook hebben we nog even een halfhoge boekenkast gekocht voor op de slaapkamer. Voor mijn boeken (ofcourse) en om de tv op te zetten, want die had nog steeds geen plekje. Nou, druk genoeg geweest vandaag dus het kan weer wel!
Haha ik heb hetzelfde gedaan Judith, hier was het ook een allergaartje, heb ook de kids neiuwe pyama's gekocht, waren 1 euro bij de Hema! En een nieuwe dweil voor de kraamhulp hahah, zoals ik dweil wil zij vast niet, dat soort dingen doe ik ook, mutserig he
Heel even tussendoor, ben een beetje brak dus ga lekker op de bank! Maar ik las iets over vliezen die breken als het kindje niet ingedaald is... waar je ook bent....direct liggen hoor! Je verloskundige moet eerst controleren of de baby alsnog ingedaald was, voor je weer mag rondlopen. Anders loop je het risico dat je baby zich ophangt in de navelstreng! Dus ook als je in de Appie Heijn loopt Liefs, Cellie.