Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

morgen ga ik foto,s maken.. van mijn behang... ok

tenminste als ik mij niet ellendig voel...

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    wie krijgt een schop onder zijn kont.......... judith

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @sweetcandie: Ik heb ook wel eens vouwgordijnen gehad en idd een gedoe om ze in elkaar te krijgen met die touwtjes enzo :( Toen we verhuist zijn heb ik ze dus ook geen 2e keer meer aangeschaft ;) Iedere keer als je ze wilt wassen krijg je dat gepriegel met die touwtjes..aaaaaaaaaaaaaaaargh!

Ik zal zo de lijst eens bekijken en dan zeggen van wie ik denk dat ze als 1e bevalt.. En dan tel ik degene die nooit meer posten niet mee hoor, alleen degene die er regelmatig zijn..

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Maisy voor het vergeten van de teatree :p

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    he wat jammer.. wist ik niet.. ik dacht dat ze makkelijk waren net als rol gordijnen.. vind ze wel moooi........

maar ja, wij zullen ze wel in elkaar proberen te zetten..

ik heb hier ook twee dagen niet gepost en blijkbaar mist niemand mij hier..........

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @judith, de meiden vinden het prima, Sterre zei zelfs dat hij wel bij hun mocht de schat :D
    Jaja schop in mn geheugen :p echt ben zooooooo'n zeef he ben echt alleen met baby baby baby bezig en nestelen in huis.

Kraamfeest is ook wel leuk idd, heb ik ook wel aan zitten denken.
    Judith ook al echt mega buik he jij, ik heb ook een nieuwe foto geplaatst in mijn album, die is van gisteren.

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Dat is gewoon een positietrui dat ik aan heb he :confused: ik moet hem aldoor naar beneden trekken anders loop ik met halfblote buik rond, is toch belachelijk gewoon hahah :)

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: Jouw buik hangt ook lager nu hè of niet?
    En wat is de box mooi geworden zeg! :D En je 4 meiden op een rijtje..grappig :)
    Ik heb ook gedacht aan een kraamfeest, maar zou niet weten waar ik dit zou moeten doen.. Ik doe het maar gewoon met kraambezoek hoor en dan niet teveel tegelijk en verspreid ;)

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ja daarom is teveel mensen dat je moet uitnodigen... moet je echt een zaal huren joh..

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja dat is bij mij dus ook zo :( Ben nu Sebas zn truien en shirts aan het uitrekken. Hij krijgt wel nieuwe (gisteren alvast een paar), want heb echt geen zin in nog nieuwe positietruien! Van broeken pas ik er trouwens ook nog maar 2. De joggingbroek van de laatste foto en een bruine die ook van soepele stof is. De rest is te strak aan mn buik nu :(

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    he dames, ik ga slapen.. ik spreek jullie morgen wel....slaap lekker allemaal.......

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja maarja een zaal huren kost ook wel wat :confused: En dat wat hebben we nou nét niet over :)

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    slaapze sweetcandie!

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja klopt iedereen zegt het dat mijn buik gezakt is, ik heb een evrmoeden dat ie wel eens ingedaald kon zijn, we zullen zien vrijdag bij de vk. Ja lief he alle kipjes op een rijtje :D Dat was bij de dierentuin maandag.
    Ben echt superblij met de box hij was eerst dus felroze met blauw en groen en geel :( De la was helemaal blauw, alles 3 keer geverfd en het was klotewerk maar de moeite waard zoals je ziet :D

En ach ja een kraamfeest zit er hie rniet in want ben 18 feb. uitgerekend en 14 feb. is Iris jarig en 28 feb. Sterre dus genoeg te organiseren hoor, mijn verjaardag ga ik niet echt vieren deze maand.

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    precies, ik vind die geboortekaartjes al duur en dan nog bedankjes erbij...

maandag ga ik hier kijken voor geboortekaartjes.. oh nee maandag moet ik werken.. dinsdag dan.. wordt tijd dat ik ze ga bestellen.. neem er niet veel .. alleen voor collega,s en verre vrienden...

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Truste sweetcandie!

Ik pas ook nog 2 broeken hoor, tenminste 2 die lekker zitten, dat ik niet continu druk op mijn blaas en buik voel. Ik schaf ook echt niks meer aan.

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vier mijn verjaardag ook niet hoor! Heb er geen zin in en fut voor.. Eerst maar eens bevallen en dan ga ik weer dingen 'doen' :p
    Ik dacht ook dat junior ingedaald zou zijn maar bij mij was het niet zo! Toch ben ik ook net zo'n hangbuikzwijn vind ik zelf ;)

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    nee kraamfeest heb ik ook geen zin in.... is wel leuk maar teveel hoor..

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ik vind dat ik ook een hangbuik heb.. maar de baby was ook niet echt gezakt bij mij.

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ehh sweetcandie...forumverslaafd? :p

Deel Deze Pagina